Klopt, maar het is vooral de stevigheid van de huid die zorgt dat je weinig rimpelt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit. En huidskleur . Zwarte mensen hebben soms in hun 60s/70s nog een prachtige huid.
Zou dit de "Kleine jongen' zijn?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
West-Vlaming Kevin kreeg op z’n 40ste te horen dat hij de zoon van wijlen André Hazes is: “Hij betaalde m’n mama zwijggeld”
EXCLUSIEF“Ik heb heel lang geleefd met het idee dat er geen vader in m’n leven was.” Veertig jaar lang dacht Kevin D. (43) dat zijn vader een verongelukte motard was. Tot zijn moeder met een veel spectaculairder verhaal op de proppen kwam: “Volgens haar ben ik de zoon van dé André Hazes”, onthult Kevin, die inderdaad best wel op Hazes senior gelijkt. In ‘Dag Allemaal’ vertelt hij hoe zijn moeder en de volkszanger elkaar ontmoet hebben, en waarom hij geen DNA-test wil.
Paywall. Kan de foto niet copy en pasten, maar hij heeft wel iets weg van Dre.
https://www.hln.be/showbi(...)-woofZv8qmE8QZ-VYDhA
Nouja dit noem ik geen werk...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:32 schreef quirina het volgende:
Respect voor Mo(oh) dat ze haar eigen centen verdient en geen tikkies stuurt naar André om alles te betalen.
Het werkt ook niet, heb laatst een heel stuk gelezen op tros radar over die collageen poeders waarbij het onderzocht is in het Erasmus MC en het is allemaal oplichterij.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:43 schreef quirina het volgende:
https://www.hollandandbar(...)ollageen-ervaringen/
Je ziet amper verschillen, wat wel meer verschil maakt is een goede huidverzorging en factor 50 smeren als dagcrème,
Retinol doet meer tegen rimpels hoor.
Waarschijnlijk? Gegarandeerd bedoel je.. En dan ziet ze er nog steeds uit als 50 jaar. Dus ze kan die Eclat in de prullenbak gooien want het werkt dus absoluut nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Monique duikt overal op op mijn in Facebook waar ze een één of ander collageen poeder aanprijst. Zeer irritant. Sterkere nagels krijg je ervan en een fantastische huid. Zegt Mo met nepnagels en waarschijnlijk wat botox.
Wanneer heb je mij voor het laatst gezien, vraag ik me vooral afquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:18 schreef DelanoMilano het volgende:
Gisteren Monique gezien, mooie vrouw maar steekt schraal af vergeleken met @:kwiwi
Op fotoboek!quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer heb je mij voor het laatst gezien, vraag ik me vooral af
Ik las net dat e kroket en André jr elkaar in een zonnencentrum tegen kwamen. Hoe verzin je hetquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:18 schreef DelanoMilano het volgende:
Gisteren Monique gezien, mooie vrouw maar steekt schraal af vergeleken met @:kwiwi
Standje "crematie" is alweer te ver weggetrokken zeker 🤣quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las net dat e kroket en André jr elkaar in een zonnencentrum tegen kwamen. Hoe verzin je het
Ik ook,quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:
,,Rachel staat donderdag om 10:00 uur in de rechtbank van Utrecht tegenover ex-bestie Marieke”
Bron: Ditjes en Datjes.
Ik dacht dat die zaak klaar was.
Ook Govert de Roos komt in de docu naar voren, dat was ik alweer helemaal vergeten. Een paar jaar geleden nam hij het op Instagram helemaal op voor Rachel, en toen dacht ik dat zij samen wel eens de lakens hadden gedeeld... Nu zie ik deze beelden weer en denk holy shit, dat is volgens mij echt zoquote:Yvonne heeft de aanklacht ingezien en stelt dat Roxeanne overtuigende bewijzen heeft dat Rachel haar wel degelijk in de steek heeft gelaten. “Ze haalt bewijsstukken aan die de uitspraken van Joop Kruis weerleggen. Zo bewijzen beelden uit de documentaire Namens André uit 2005 dat Rox heel erg heimwee heeft en haar moeder het flink laat afweten in die tijd.”
Er is in die documentaire bijvoorbeeld een telefoongesprek te zien tussen Rachel en Roxeanne, aldus Yvonne. “Hoe was het op school vandaag? O, oké. Oké lieverd. Ja, het is erg druk, lieverd”, zegt moeder daarin.
De toen 12-jarige Roxeanne vervolgens tegen de interviewer: “Nou ik heb heel erg heimwee naar m’n moeder. Ik ben echt een moederskindje. Dus eh, ik lig ook nachten wakker, lig ik altijd heel hard te huilen, maar ja…”
Zijn er ook beelden van Rachel die de motorkap deelt met de bodyguard?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben hier wat oude VHS'en aan het overzetten met daarop afleveringen van 'Namens André', de docusoap die er in 2005 werd gemaakt over de familie van Galen in aanloop naar het herdenkingsconcert. Zelden zoiets ziekelijks gezien. En blijkbaar diende het een paar jaar geleden ook als bewijsmateriaal, toen 'boezemvriend' Joop Kruis (die ook in de docusoap naar voren komt) beweerde dat Rox alles bij elkaar loog toen ze zei dat Rachel er bijna niet was:
[..]
Ook Govert de Roos komt in de docu naar voren, dat was ik alweer helemaal vergeten. Een paar jaar geleden nam hij het op Instagram helemaal op voor Rachel, en toen dacht ik dat zij samen wel eens de lakens hadden gedeeld... Nu zie ik deze beelden weer en denk holy shit, dat is volgens mij echt zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiss my ass
Hoeveel showbizdeskundigen zijn er wel niet ?quote:
Te veel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel showbizdeskundigen zijn er wel niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |