abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216678878
quote:
16s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:54 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Nu wel.

[ afbeelding ]
Lijkt Voldemort wel
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 februari 2025 @ 16:37:21 #77
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_216681291
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Lijkt Voldemort wel
Is wel een beetje waar nachtmerries van gemaakt zijn, ja.

Maar dat is mét neus ook.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Miss 200.000.000! vrijdag 14 februari 2025 @ 16:39:10 #78
367000 roos94
pi_216681312
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Lijkt Voldemort wel
Mannen zijn op liquies maar als het dan verhoren wordt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216780696
quote:
Rachel Hazes is dit jaar niet aanwezig bij Holland zingt Hazes. De weduwe van zanger André Hazes wil voorkomen dat "het tijdens het evenement om andere zaken gaat dan om de muziek van André", schrijft ze op Instagram.
Hazes zegt daarnaast dat ze het druk heeft met haar restaurant in Spanje.

MediaLane, de producent van de concertreeks, kondigde vrijdagochtend al aan dat Hazes dit jaar niet aanwezig zal zijn bij het muzikale eerbetoon aan haar overleden echtgenoot. De producent gaf aan dat het besluit "in goed overleg" met Rachel was genomen, maar noemde verder geen precieze reden.

Tijdens Holland zingt Hazes treden verschillende artiesten op. Onder hen zijn André Hazes (junior), Jeroen van der Boom, Mart Hoogkamer en Douwe Bob.

Hazes is met haar beide kinderen André en Roxeanne verwikkeld in juridische conflicten. Van André eist ze dat hij stopt met het gebruik van de naam André Hazes en voortaan optreedt als André Hazes junior. Met Roxeanne is ze verwikkeld in een rechtszaak over de erfenis van de overleden volkszanger.

Holland zingt Hazes vindt dit jaar plaats op 7, 8, 15 en 16 maart in de Ziggo Dome in Amsterdam.
Bron
Fok!bejaarde
pi_216788288
Oftewel: mevrouw is een schijtlaars die geen zin/niet aandurft om spitsroeden te lopen. Ik schat haar niet heel intelligent (wel geslepen) in, maar ook weer niet zo dom dat ze echt totaal gemist heeft dat niemand haar mag
pi_216790332
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 22:42 schreef totebel het volgende:
Oftewel: mevrouw is een schijtlaars die geen zin/niet aandurft om spitsroeden te lopen. Ik schat haar niet heel intelligent (wel geslepen) in, maar ook weer niet zo dom dat ze echt totaal gemist heeft dat niemand haar mag
Dit is juist hartstikke slim van haar; zo is er geen gedoe tijdens het concert en gaat het inderdaad over de muziek en geen reden voor artiesten om af te zeggen.

Tevens blijft het geld binnenkomen.

Win / win voor LA KROKETTA
pi_216791007
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 08:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Monique duikt overal op op mijn in Facebook waar ze een één of ander collageen poeder aanprijst. Zeer irritant. Sterkere nagels krijg je ervan en een fantastische huid. Zegt Mo met nepnagels en waarschijnlijk wat botox.
Eclat :D

Ik gebruik het ook, niet door monique hoor. Ik gebruik het al half jaartje

Pas na 3 maanden ga je iets merken. Ik heb minder haaruitval dat wel, nagels zijn inderdaad iets sterker.

Maar bij monique was het al na een maand verbetering volgens mij _O-
pi_216791056
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 09:03 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Eclat :D

Ik gebruik het ook, niet door monique hoor. Ik gebruik het al half jaartje

Pas na 3 maanden ga je iets merken. Ik heb minder haaruitval dat wel, nagels zijn inderdaad iets sterker.

Maar bij monique was het al na een maand verbetering volgens mij _O-
Eclat ja. Ik word doodgegooid met dat spul op mijn fb. Niet alleen door Monique overigens. Ik moet altijd wel grinniken om hoe ze Eclat uitspreekt. EclaT want ja, ze is nou immers een Rotterdamse.

Ja bij haar gaat het blijkbaar als een speer. Zelfs dat mensen denken dat ze haar extensions heeft omdat haar haar opeens zo waanzinnig groeit :P

Ik zie haar ook een brillenmerk aanprijzen. Veel te grote monturen en het ziet er ook niet uit, maargoed.... Ze heeft haar centjes weer binnen.
  Moderator zaterdag 22 februari 2025 @ 09:26:25 #84
184769 crew  Deisyy
pi_216791152
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 09:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Eclat ja. Ik word doodgegooid met dat spul op mijn fb. Niet alleen door Monique overigens. Ik moet altijd wel grinniken om hoe ze Eclat uitspreekt. EclaT want ja, ze is nou immers een Rotterdamse.

Ja bij haar gaat het blijkbaar als een speer. Zelfs dat mensen denken dat ze haar extensions heeft omdat haar haar opeens zo waanzinnig groeit :P

Ik zie haar ook een brillenmerk aanprijzen. Veel te grote monturen en het ziet er ook niet uit, maargoed.... Ze heeft haar centjes weer binnen.
Die grote zonnebrillen zijn wel handig voor die lelijke ongelijke wenkbrauwen van haar :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_216791167
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 09:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Die grote zonnebrillen zijn wel handig voor die lelijke ongelijke wenkbrauwen van haar :D
Die monturen zijn zo groot dat je inderdaad haar wenkbrauwen niet meer ziet :P
pi_216791781
Respect voor Mo(oh) dat ze haar eigen centen verdient en geen tikkies stuurt naar André om alles te betalen.
pi_216792071
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 10:32 schreef quirina het volgende:
Respect voor Mo(oh) dat ze haar eigen centen verdient en geen tikkies stuurt naar André om alles te betalen.
Mwah ik weet het niet. Dat van dat collageen poeder, ik kan het niet hard maken dat ze de boel belazerd. Misschien werkt het wel fantastisch en misschien neemt ze wel daadwerkelijk elke dag dat spul (ik heb bij allebei mijn bedenkingen, maargoed). Maar als ze wel haar centen verdiend door mensen voor de gek te houden, dan kan ik daar echt geen respect voor opbrengen.
pi_216792601
https://www.hollandandbar(...)ollageen-ervaringen/

Je ziet amper verschillen, wat wel meer verschil maakt is een goede huidverzorging en factor 50 smeren als dagcrème,
Retinol doet meer tegen rimpels hoor.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 12:06:45 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216792812
En goede genen... dat is vooral een wel/geen rimpel oorzaak, los van standaard huidverpesters als roken en teveel in de zon zitten zonder voldoende bescherming.

Maar primair: goede genen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 februari 2025 @ 12:21:48 #90
367000 roos94
pi_216792964
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:06 schreef Leandra het volgende:
En goede genen... dat is vooral een wel/geen rimpel oorzaak, los van standaard huidverpesters als roken en teveel in de zon zitten zonder voldoende bescherming.

Maar primair: goede genen.
Dit. En huidskleur . Zwarte mensen hebben soms in hun 60s/70s nog een prachtige huid.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 13:23:53 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216793613
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 12:21 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dit. En huidskleur . Zwarte mensen hebben soms in hun 60s/70s nog een prachtige huid.
Klopt, maar het is vooral de stevigheid van de huid die zorgt dat je weinig rimpelt.
Mijn moeder had een stevige/dikke huid en was op haar 80ste toen ze overleed nog bijna rimpelloos, mijn vader had een hele dunne huid en zag er op zijn 50ste al jaren ouder uit dan mijn moeder, die net zo oud was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216825605
West-Vlaming Kevin kreeg op z’n 40ste te horen dat hij de zoon van wijlen André Hazes is: “Hij betaalde m’n mama zwijggeld”

EXCLUSIEF“Ik heb heel lang geleefd met het idee dat er geen vader in m’n leven was.” Veertig jaar lang dacht Kevin D. (43) dat zijn vader een verongelukte motard was. Tot zijn moeder met een veel spectaculairder verhaal op de proppen kwam: “Volgens haar ben ik de zoon van dé André Hazes”, onthult Kevin, die inderdaad best wel op Hazes senior gelijkt. In ‘Dag Allemaal’ vertelt hij hoe zijn moeder en de volkszanger elkaar ontmoet hebben, en waarom hij geen DNA-test wil.

Paywall. Kan de foto niet copy en pasten, maar hij heeft wel iets weg van Dre.

https://www.hln.be/showbi(...)-woofZv8qmE8QZ-VYDhA
  Moderator dinsdag 25 februari 2025 @ 08:38:49 #93
184769 crew  Deisyy
pi_216825830
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 08:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
West-Vlaming Kevin kreeg op z’n 40ste te horen dat hij de zoon van wijlen André Hazes is: “Hij betaalde m’n mama zwijggeld”

EXCLUSIEF“Ik heb heel lang geleefd met het idee dat er geen vader in m’n leven was.” Veertig jaar lang dacht Kevin D. (43) dat zijn vader een verongelukte motard was. Tot zijn moeder met een veel spectaculairder verhaal op de proppen kwam: “Volgens haar ben ik de zoon van dé André Hazes”, onthult Kevin, die inderdaad best wel op Hazes senior gelijkt. In ‘Dag Allemaal’ vertelt hij hoe zijn moeder en de volkszanger elkaar ontmoet hebben, en waarom hij geen DNA-test wil.

Paywall. Kan de foto niet copy en pasten, maar hij heeft wel iets weg van Dre.

https://www.hln.be/showbi(...)-woofZv8qmE8QZ-VYDhA
Zou dit de "Kleine jongen' zijn?

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 25 februari 2025 @ 08:56:39 #94
405488 Kim-Holland
How can I make this about me?!
pi_216825940
:')

Mijn moeder is een speciaal geval, zeg maar.

Ik denk dat ie hiermee alles zegt.
Dag allemaal. :W
Kiss my ass
  Miss 200.000.000! dinsdag 25 februari 2025 @ 08:58:59 #95
367000 roos94
pi_216825960
Er zijn denk ik tientallen wannabe Andre Hazessen die als hem optreden etc en enorm op hem lijken. Goed verhaal.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 10:37:55 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216826778
Net zo goed als die krantjes van vroeger:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216834467
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 10:32 schreef quirina het volgende:
Nouja dit noem ik geen werk...
pi_216834508
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:43 schreef quirina het volgende:
https://www.hollandandbar(...)ollageen-ervaringen/

Je ziet amper verschillen, wat wel meer verschil maakt is een goede huidverzorging en factor 50 smeren als dagcrème,
Retinol doet meer tegen rimpels hoor.
Het werkt ook niet, heb laatst een heel stuk gelezen op tros radar over die collageen poeders waarbij het onderzocht is in het Erasmus MC en het is allemaal oplichterij.
pi_216834539
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 08:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Monique duikt overal op op mijn in Facebook waar ze een één of ander collageen poeder aanprijst. Zeer irritant. Sterkere nagels krijg je ervan en een fantastische huid. Zegt Mo met nepnagels en waarschijnlijk wat botox.
Waarschijnlijk? Gegarandeerd bedoel je.. En dan ziet ze er nog steeds uit als 50 jaar. Dus ze kan die Eclat in de prullenbak gooien want het werkt dus absoluut niet
pi_216934682
Gisteren Monique gezien, mooie vrouw maar steekt schraal af vergeleken met @kwiwi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')