Wanneer heb je mij voor het laatst gezien, vraag ik me vooral afquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:18 schreef DelanoMilano het volgende:
Gisteren Monique gezien, mooie vrouw maar steekt schraal af vergeleken met @:kwiwi
Op fotoboek!quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer heb je mij voor het laatst gezien, vraag ik me vooral af
Ik las net dat e kroket en André jr elkaar in een zonnencentrum tegen kwamen. Hoe verzin je hetquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:18 schreef DelanoMilano het volgende:
Gisteren Monique gezien, mooie vrouw maar steekt schraal af vergeleken met @:kwiwi
Standje "crematie" is alweer te ver weggetrokken zeker 🤣quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las net dat e kroket en André jr elkaar in een zonnencentrum tegen kwamen. Hoe verzin je het
Ik ook,quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:
,,Rachel staat donderdag om 10:00 uur in de rechtbank van Utrecht tegenover ex-bestie Marieke”
Bron: Ditjes en Datjes.
Ik dacht dat die zaak klaar was.
Ook Govert de Roos komt in de docu naar voren, dat was ik alweer helemaal vergeten. Een paar jaar geleden nam hij het op Instagram helemaal op voor Rachel, en toen dacht ik dat zij samen wel eens de lakens hadden gedeeld... Nu zie ik deze beelden weer en denk holy shit, dat is volgens mij echt zoquote:Yvonne heeft de aanklacht ingezien en stelt dat Roxeanne overtuigende bewijzen heeft dat Rachel haar wel degelijk in de steek heeft gelaten. “Ze haalt bewijsstukken aan die de uitspraken van Joop Kruis weerleggen. Zo bewijzen beelden uit de documentaire Namens André uit 2005 dat Rox heel erg heimwee heeft en haar moeder het flink laat afweten in die tijd.”
Er is in die documentaire bijvoorbeeld een telefoongesprek te zien tussen Rachel en Roxeanne, aldus Yvonne. “Hoe was het op school vandaag? O, oké. Oké lieverd. Ja, het is erg druk, lieverd”, zegt moeder daarin.
De toen 12-jarige Roxeanne vervolgens tegen de interviewer: “Nou ik heb heel erg heimwee naar m’n moeder. Ik ben echt een moederskindje. Dus eh, ik lig ook nachten wakker, lig ik altijd heel hard te huilen, maar ja…”
Zijn er ook beelden van Rachel die de motorkap deelt met de bodyguard?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben hier wat oude VHS'en aan het overzetten met daarop afleveringen van 'Namens André', de docusoap die er in 2005 werd gemaakt over de familie van Galen in aanloop naar het herdenkingsconcert. Zelden zoiets ziekelijks gezien. En blijkbaar diende het een paar jaar geleden ook als bewijsmateriaal, toen 'boezemvriend' Joop Kruis (die ook in de docusoap naar voren komt) beweerde dat Rox alles bij elkaar loog toen ze zei dat Rachel er bijna niet was:
[..]
Ook Govert de Roos komt in de docu naar voren, dat was ik alweer helemaal vergeten. Een paar jaar geleden nam hij het op Instagram helemaal op voor Rachel, en toen dacht ik dat zij samen wel eens de lakens hadden gedeeld... Nu zie ik deze beelden weer en denk holy shit, dat is volgens mij echt zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiss my ass
Hoeveel showbizdeskundigen zijn er wel niet ?quote:
Te veel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel showbizdeskundigen zijn er wel niet ?
Krokettenwalhallaquote:Op donderdag 24 april 2025 08:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Tja, met de zomer in aantocht en waarschijnlijk vele optredens in zicht wil deze kleine jongen natuurlijk ook kunnen genieten. [lees zuipen en snuiven]. Het bier kruipt waar het niet gaan kan.
En ik geef hem niet eens ongelijk. Dreetje Drew is geen type voor een vaste relatie met een vrouw die zijn moeder speelt.
Over zijn moeder gesproken, die zal snel vanuit haar krokettenwalhalla van zich laten horen en ik verwacht ook weer mooie spirituele tegeltjeswijsheid via IG van heilige Mootje zelf. Alles om maar in de aandacht te blijven.
Het wordt pas echt feest als SarahSoel aka babyBlue zich ook nog even laat zien met een subtiele sneer. 🥳
Ik verwacht overigens binnen nu en twee weken de échte knaller; dat hij al een tijdje bezig is met een nieuwe de Ware voor het moment.
En ergens tegen kerst wederom een lied voor zijn zoon, aangezien 'Kleine Grote Vriend' geen hit is geworden.
Ik kijk er nu al naar uit!
In December weer bij elkaar verwacht ikquote:Op woensdag 23 april 2025 21:56 schreef funkyfabulous het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)e-opnieuw-uit-elkaar
Here we go again...
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:13 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Krokettenwalhalla![]()
Woord van het jaar nominatiewaardig!
https://www.mediacourant.(...)straat-dol-op-naomi/quote:André Hazes jr. en Monique Westenberg doen voorkomen alsof er geen directe aanleiding is voor hun nieuwste liefdesbreuk, maar is dat wel zo? Hij zou namelijk meer dan gek zijn op ene Naomi…
Onze enige hoop tijdens deze knakworst komkommer tijdquote:Op woensdag 30 april 2025 13:15 schreef Deisyy het volgende:
Niet dat jullie blij gaan zijn met een dooie mus, want André noemt iedereen 'poepie'.
Dit in je hoofd zingend met de stem van Rene Karst.quote:
Geen inktvlekkenquote:Op woensdag 30 april 2025 15:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Fotootje voor de sfeer en het nageslacht.
[ afbeelding ]
Wie heeft er nog dat soort camera's joh. Of zijn die weer hip tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is weer hip net als polaroid dingen.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:53 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Wie heeft er nog dat soort camera's joh. Of zijn die weer hip tegenwoordig?
Ah okee, dank je. Die polaroid zijn al vrij lang weer terug dacht, maar dit nu dus ook. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja dat is weer hip net als polaroid dingen.
Dacht bih het scannend kijken dat het Maxime Meiland was..quote:Op woensdag 30 april 2025 15:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Welke billen?quote:Op woensdag 30 april 2025 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Geen inktvlekken
-edit- zijn die billen gefotoshopt?
En singels, maar dat weet Dré niet.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja dat is weer hip net als polaroid dingen.
Mensen die zo op het strand staan te poseren gun ik een persoonsgerichte mini-tsunami.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |