abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2025 @ 18:31:22 #151
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_217510199
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_217650934
Zou Moniekje weer bellen met Yvonne?
  Miss 200.000.000! vrijdag 16 mei 2025 @ 07:58:51 #153
367000 roos94
pi_217650977
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 07:47 schreef quirina het volgende:
Zou Moniekje weer bellen met Yvonne?
Al die oneindige vakanties die ze boekt moeten ergens van betaald worden
  maandag 19 mei 2025 @ 14:10:46 #154
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_217688146
Management bevestigt: André Hazes aan het daten met dochter van volkszanger

https://www.ad.nl/show/ma(...)olkszanger~aa142873/

_O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Miss SHO maandag 19 mei 2025 @ 16:38:21 #155
22592 crew  Ole
pi_217689844
Zijn er al foto's :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_217751264
Alles om ze moeder te vriend te houden om de centjes trap er niet in mensen
Hij lult iedere keer maar wat nu zingt hij ineens weer alles van z'n pa hij is delulu
  woensdag 4 juni 2025 @ 02:54:45 #157
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_217843982
Een pareltje van Tong uit een inmiddels gesloten eigen topic
quote:
"Ja, maar dan heet het Dré's-land." :D
Uit respect voor Dré, hè.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Trouwste user 2022 woensdag 4 juni 2025 @ 08:49:28 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_217844642
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 02:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Een pareltje van Tong uit een inmiddels gesloten eigen topic
[..]
"Ja, maar dan heet het Dré's-land." :D
Uit respect voor Dré, hè.
Terecht slotje, maar gewoon hier verder. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 27 juni 2025 @ 14:04:25 #159
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_218057599
quote:
Het is geen geheim dat André Hazes jr. zijn, inmiddels weer, ex-vriendin Monique Westenberg en hun zoontje gratis in zijn peperdure villa laat wonen, maar critici vragen zich af hoe dat straks gaat als zij ook een nieuwe vent aan de haak slaat. “Want dat gaat natuurlijk ook wel een keer gebeuren”, zei Story-baas Guido den Aantrekker eerder.

Juiste gozer
Patty Brard vraagt aan de desk van Shownieuws aan André of hij een datende Monique ook zou toleren. “Nee, dat vind ik echt helemaal oké, maar wel…”

Daarop zegt de tv-diva: “De juiste gozer?”

André: “Exact. Dat is voor mij zó belangrijk. In mijn ogen heb ik het liefst dat ik gewoon met zo’n gozer kan zitten en lekker met hem kan dollen en grapjes over alle situaties kan maken.”

Pijnlijk
Vindt Monique het niet pijnlijk dat André nu al een ander heeft? “Dat weet ik niet. Kijk, ik denk niet dat zij had gedacht dat ik jaren vrijgezel zou blijven. Ik had wel — heel eerlijk — verwacht dat ik even twee jaar zou h*eren zeg maar. Gewoon h*ereren. Een keer echt, zeg maar. En dan kom je iemand tegen…”

“Ik wilde over Noa eerst ook niet spreken, want ik wilde echt even kijken: is dit het of is dit gewoon een paar dates? Ik bleef gewoon bij haar hangen, omdat ik het met haar heel leuk had. Ik zou niet anders meer willen, zeg maar. (…) Het is een heel normale relatie. Ze heeft een heel goede opvoeding gehad van d’r ouders en het is heel fijn om met d’r te zijn.”

‘Het was op’
Is daar een verschil in met Monique dan? “Nee, zo kijk ik er ook oprecht niet naar hoor. Kijk, Monique en ik waren gewoon op. Ik hou van haar met heel m’n hart. Als zij mij nu belt, dan geef ik m’n lever, snap je? Ik zal de rest van m’n leven voor haar zorgen, het is de moeder van m’n kind en daar ben ik elke dag dankbaar voor.”

“Alleen op een gegeven moment was díe liefde om 100 met elkaar te worden gewoon op. Dat zagen we wel gewoon allebei. Liever dan dat we gewoon stoppen en gewoon zo met elkaar om kunnen blijven gaan.”

Stemproblemen
Op dit moment zegt André optredens af wegens stemproblemen. Waar komt dat door? “Ik zit wel in een scheiding en gelukkig gaat die goed, maar het brengt natuurlijk wel stress met zich mee. In mijn ogen pakt stress altijd je zwakste punt en bij mij is dat dan even mijn strot. Ik ben god dankbaar voor hoe het gaat, maar toch brengt het spanning.”

“Je hebt toch in een keer andere tijden Dré, je moet om zes uur opstaan om hem naar school te brengen, snap je? Hij heeft toch ook vraagjes en daar moet je toch antwoord op geven. Ik beschouw mezelf nu wel als een volwassene, dus ik kom niet meer met bepaalde dingen weg, ook niet richting m’n kind. Ik wil het gewoon allemaal heel graag goed doen.”
Ben ik de enige die zich stoort aan zijn manier van praten en al die extra woordjes en dingetjes?
pi_218057696
GEWOON HOEREREN :D
-nee-
  vrijdag 27 juni 2025 @ 15:28:47 #161
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_218058194
Angela de Jong maakt in haar nieuwe column wel echt even gehakt van André en zijn hele draaideur-relaties :D Mag 'm volgens mij niet compleet copypasten, maar passages moet vast kunnen:

Helaaas, meer als dit staat DPG niet toe.

quote:
André Hazes lijkt haar geen kwaaie pier. Maar er zit iemand in zijn team die per se wil dat
:D

[ Bericht 9% gewijzigd door Deisyy op 27-06-2025 16:04:42 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_218058518
De juiste gozer. Maar hij mag wél om de zoveel tijd zijn babymama dumpen voor de eerste beste gewillige meid waarbij het totaal niet om het innerlijk gaat want het zijn allemaal kopietjes van elkaar. Wat een topvent is het toch.

Ben blij dat Rox de tegenwoordigheid van geest heeft gehad om wat te doen aan de belabberde basis die ze heeft meegekregen.
  Spellchecker vrijdag 27 juni 2025 @ 16:20:09 #163
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218058548
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 14:04 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Ben ik de enige die zich stoort aan zijn manier van praten en al die extra woordjes en dingetjes?
quote:
“Ik wilde over Noa eerst ook niet spreken, want ik wilde echt even kijken: is dit het of is dit gewoon een paar dates? Ik bleef gewoon bij haar hangen, omdat ik het met haar heel leuk had. Ik zou niet anders meer willen, zeg maar. (…) Het is een heel normale relatie. Ze heeft een heel goede opvoeding gehad van d’r ouders en het is heel fijn om met d’r te zijn.”
Dit is ook weer bijzonder :Y
Dat heeft hij nog bij niemand gevonden O+
  Miss 200.000.000! vrijdag 27 juni 2025 @ 17:05:52 #164
367000 roos94
pi_218058868
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 16:17 schreef funkyfabulous het volgende:
De juiste gozer. Maar hij mag wél om de zoveel tijd zijn babymama dumpen voor de eerste beste gewillige meid waarbij het totaal niet om het innerlijk gaat want het zijn allemaal kopietjes van elkaar. Wat een topvent is het toch.

Ben blij dat Rox de tegenwoordigheid van geest heeft gehad om wat te doen aan de belabberde basis die ze heeft meegekregen.
Rox doet toch ook niks anders dan met een zeer matige stem teren op haar achternaam. Nepobaby ten top. Kan ze een belabberde basis hebben gehad, dat hebben er velen, ze leeft daar nu wel van. Meeste mensen met een kutthuis hebben die luxe niet.
pi_218059927
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 17:05 schreef roos94 het volgende:

[..]
Rox doet toch ook niks anders dan met een zeer matige stem teren op haar achternaam. Nepobaby ten top. Kan ze een belabberde basis hebben gehad, dat hebben er velen, ze leeft daar nu wel van. Meeste mensen met een kutthuis hebben die luxe niet.
Kan me er deels in vinden wat je zegt, maar ik denk dat Rox toch echt een bepaald inzicht heeft (gekregen) wat die andere twee niet hebben.

En ervan leven, als de gemiddelde persoon ergens mee/van kan profiteren dan laten ze het niet. Dus waarom zou Rox dat ook niet doen? Heb persoonlijk ook niet zoveel moeiten met al die andere nepobaby's. Als het kan, als de kruiwagen er is, waarom niet?
pi_218062152
Een paar dates al een normale relatie noemen. :')

Is Noa' s pa al genomineerd voor de vader die hij nooit heeft gehad? :')

Is Noa al zwanger van Dreeno? :')
  zaterdag 28 juni 2025 @ 12:04:09 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218063524
quote:

[..]
In geschreven tekst is dat irritant, maar gesproken doen heel veel mensen dat, je hebt alleen weinig gesproken tekst die letterlijk geciteerd wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 28 juni 2025 @ 14:15:34 #168
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218064452
quote:

[..]
Zou me niks verbazen als Monique helemaal geen man meer gaat vinden hoor, of in ieder geval niet mee in de openbaarheid gaat treden.
Dat André haar blijft onderhouden zal aantrekkelijker zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218066263
André is naar eigen zeggen dolgelukkig met Noa. “Het is echt een schatje, moet ik eerlijk zeggen. Ze is echt top. Weet je waarom ze vooral zo mooi is? Omdat ze zelf niet weet dat ze zo mooi is en dat is gewoon een verademing.”
Uhu... :')

Huis te klein
Blijft André eigenlijk in zijn rijtjeshuis wonen? “Kijk, als ik weer ooit een keer vader word, en ik word nog een keer vader daar heb je het al.. , dan wordt dat huis te klein, maar met pijn in mijn hart zou ik daar weggaan, want ik heb de allerleukste straat van Nederland. We letten op elkaar en zorgen voor elkaar.”
Uhu..hij wel, hij kan niet eens voor zichzelf zorgen. :')

Tot slot: waarom is hij altijd gelijk zo dikke mik met zijn wisselende schoonvaders? “Weet je hoe dat komt? Dat klinkt misschien heel raar. Omdat ik echt heel goed ben voor je dochter, snap je? Uhu... :')
Totdat het fout gaat natuurlijk.”
https://www.mediacourant.(...)aparazzo-moordgozer/
  Spellchecker zaterdag 28 juni 2025 @ 16:55:49 #170
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218066297
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 16:53 schreef Kim-Holland het volgende:
André is naar eigen zeggen dolgelukkig met Noa. “Het is echt een schatje, moet ik eerlijk zeggen. Ze is echt top. Weet je waarom ze vooral zo mooi is? Omdat ze zelf niet weet dat ze zo mooi is en dat is gewoon een verademing.”
Uhu... :')

Huis te klein
Blijft André eigenlijk in zijn rijtjeshuis wonen? “Kijk, als ik weer ooit een keer vader word, en ik word nog een keer vader daar heb je het al.. , dan wordt dat huis te klein, maar met pijn in mijn hart zou ik daar weggaan, want ik heb de allerleukste straat van Nederland. We letten op elkaar en zorgen voor elkaar.”
Uhu..hij wel, hij kan niet eens voor zichzelf zorgen. :')

Tot slot: waarom is hij altijd gelijk zo dikke mik met zijn wisselende schoonvaders? “Weet je hoe dat komt? Dat klinkt misschien heel raar. Omdat ik echt heel goed ben voor je dochter, snap je? Uhu... :')
Totdat het fout gaat natuurlijk.”
https://www.mediacourant.(...)aparazzo-moordgozer/
ik wacht op het interview met de schoonvader. :+
pi_218066360
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 16:55 schreef maily het volgende:

[..]
ik wacht op het interview met de schoonvader. :+
Uit respect voor André Sr Monique houdt hij zich er nog even buiten. O-)
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 juni 2025 @ 17:15:00 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_218066577
"Grappig" hoe hij in iedere stap van z'n leven dat wat achter hem ligt afkraakt. Van zijn genre, tot aan z'n relaties.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218086105
quote:

[..]
Nee hoor ik ook.. Vooral dat overdreven hyperactieve gedoe.... Zal wel weer aan de snuif zitten.
pi_218086110
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 17:05 schreef roos94 het volgende:

[..]
Precies en hun moeder door de stront trekken (ookal is het een heks) maar kroket wel ervoor heeft gezorgd dat ze een carierre kregen op jonge leeftijd.
pi_218095098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 01:24 schreef sherezade het volgende:

[..]
Precies en hun moeder door de stront trekken (ookal is het een heks) maar kroket wel ervoor heeft gezorgd dat ze een carierre kregen op jonge leeftijd.
Ik kan er niets mee maar ik heb het idee dat hij weer gebruikt. Al tijdens de opnames. Ik herken zoveel gedragingen die je bij een drugsverslaving ziet. En ik heb daar behoorlijk dicht opgezeten om dat gedrag te herkennen.
Maar misschien zit ik er wel naast en is hij in dat gedrag blijven hangen. Kan en hoop ik voor hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')