Ligt eraan wat voor restaurant.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:59 schreef roos94 het volgende:
Of bestel jij altijd gewoon iets mega interessants?
Kijk gewoon bij google of tripadvisor wat de reviews zeggen van restaurants in de buurt van waar je bent en bekijk hun menu online. Lees dan vooral de negatieve reviews want die zeggen het meest.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:59 schreef roos94 het volgende:
Als je bijv ergens in een onbekende omgeving bent en je weet niks van het restaurant. Gaan jullie dan vaak voor een veilige keuze dat altijd wel oke te nassen is, en welke keuze is dat dan?
Als ik een restaurant niet ken of shady vindt neig ik vaak naar de klassieke fish&chips (indien beschikbaar) of anders friet met salade en een hamburger oid. Gaat meestal wel oké. En anders de meest simpele pasta op de kaart.
Of bestel jij altijd gewoon iets mega interessants?
Ik wel! Ik kies een groot bord friet met saus en een hamburger. Dat kan niet mislukken.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik probeer in een restaurant altijd iets te nemen wat ik niet ken of in ieder geval nooit geprobeerd heb.
Dus nee, ik doe niet aan veilige keuzes. Ik ben geen kind.
Mwah, dat kan makkelijk in rubber veranderen als dat te lang gebakken wordt...quote:Op zondag 19 januari 2025 14:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Calamaris doet het altijd wel erg goed.
Blijft toch lekker.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:41 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Mwah, dat kan makkelijk in rubber veranderen als dat te lang gebakken wordt...
Of amper vlees aan het botquote:Op maandag 20 januari 2025 17:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar kan toch ook veel aan fout gaan.
Meerdere keren laten liggen in een restaurant.
En zelfs met een matige chef moet het nog wel redelijk lukken dus als ik het echt niet vertrouw ga ik daarvoorquote:Op maandag 20 januari 2025 17:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is zo zalig. Met knoflookboter en rood van binnen.
Veel te veel restaurants verpesten steak, je besteld hem superrood en je krijgt hem mediumquote:Op maandag 20 januari 2025 17:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is zo zalig. Met knoflookboter en rood van binnen.
Klopt. Of je krijgt ‘m toch superrood maar dan is ie lauw.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Veel te veel restaurants verpesten steak, je besteld hem superrood en je krijgt hem medium
Ik ga liever helemaal niet naar zulke restaurantsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:46 schreef Fer het volgende:
Doorgaans probeer ik iets the kiezen wat er interessant omschreven klinkt op de kaart en anders een biefstuk.
Veilige keuzen, zoals kipsate, pasta of zalmfilet neem ik echt alleen als de rest van de kaart mij totaal niet aan staat, als het moet dus.
Ik adviseer je om eerst de menu's te bekijken op internet voordat je naar een restaurant gaat. Waarom ga je naar een restaurant als het menu je niet aanstaat? Dat is toch zonde van je geld?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:46 schreef Fer het volgende:
Doorgaans probeer ik iets the kiezen wat er interessant omschreven klinkt op de kaart en anders een biefstuk.
Veilige keuzen, zoals kipsate, pasta of zalmfilet neem ik echt alleen als de rest van de kaart mij totaal niet aan staat, als het moet dus.
Soms kiest een ander de plek, soms besluit je op het laatste moment ergens te gaan eten, en soms selecteer je al wandelend door de stad een restaurant puur omdat het interieur mooi is ofzo. Ik lees echt nooit recensies van restaurants, hooguit in het buitenland, als ik zeker moet zijn dat ik er met de kinderen ook welkom ben. Soms wordt je leuk verrast, soms valt het tegen. Such is life.quote:Op woensdag 22 januari 2025 01:05 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik adviseer je om eerst de menu's te bekijken op internet voordat je naar een restaurant gaat. Waarom ga je naar een restaurant als het menu je niet aanstaat? Dat is toch zonde van je geld?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 01:05 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik adviseer je om eerst de menu's te bekijken op internet voordat je naar een restaurant gaat. Waarom ga je naar een restaurant als het menu je niet aanstaat? Dat is toch zonde van je geld?
Ik wordt ook weleens uitgenodigd naar een restaurant en soms moet ergens zijn voor werk en zijn de keuzes kwa restaurant beperkt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 01:05 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Of weinig geld.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag van TS. Alsof je nooit naar een restaurant gaat zonder dat je exact weet waar je heen gaat. Dan heb je een weinig impulsief leven.
Ben je vlaams ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik eet vrijwel nooit op restaurant, veel te duur.
Morgen wel en dan wordt het gewoon spareribs.
We eten vaak in Duitsland en daar is doorgaans alles wel lekker. Daar staan sowieso altijd wel herkenbare gerechten op de kaart. En wat is veilig, het kan wel eens tegenvallen, maar ja dat zijn risico's die bij het leven horen, waarom zou je je daarvoor willen indekken.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:59 schreef roos94 het volgende:
Als je bijv ergens in een onbekende omgeving bent en je weet niks van het restaurant. Gaan jullie dan vaak voor een veilige keuze dat altijd wel oke te nassen is, en welke keuze is dat dan?
Wat vind jij te duur?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik eet vrijwel nooit op restaurant, veel te duur.
Welk restaurant, waar? En wat is dan te duur?quote:
De prijs-kwaliteit-kwantiteit verhouding van het eten in Nederlandse restaurants ligt compleet scheef.quote:
Het etenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Welk restaurant, waar? En wat is dan te duur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |