SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of ze zitten gezellig in de kroeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
We don't have to take our clothes off to have a good timeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
GODVER GODVER GODVER!!!! Ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord.........![]()
Maar....
GOEIE TT!!!Lach met een schone bips![]()
Geen idee, is het daar zo warm? Zag op vakantieveilingen ook kaartjes voor de Zoetermeer Panters, er is op 14 februari ook een wedstrijd, is vast een leuke datequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:21 schreef sp3c het volgende: [..] Lol zal het wel warm gehad hebben dan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb niets tegen mannen die de blokfluit andersom bespelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als die jongens dat leuk vinden lekker laten gaanYea, she's on crack.![]()
Nee, blijft mooi!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt niet genoeg sterretjes gezien ?
Jij wel dan?
Ja stom van me. Ik ga maar weer in een hoekje zitten huilenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Justin houdt het bij dit keurige plaatje van heerlijk eten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja stom van me. Ik ga maar weer in een hoekje zitten huilen![]()
![]()
Die in de lucht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt eraan welke sterretjes je kijktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ieder zijn ding hèquote:
Als Amyzz graag naar andere sterretjes kijkt
Mag dat
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een vrijgezel die gaat pas slapen...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hè
Als Amyzz graag naar andere sterretjes kijkt
Mag dat![]()
![]()
Ok doen wequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, is het daar zo warm? Zag op vakantieveilingen ook kaartjes voor de Zoetermeer Panters, er is op 14 februari ook een wedstrijd, is vast een leuke dateOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja geen idee, blijkbaar iets met bkrquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt eraan welke sterretjes je kijktCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Tilburg is best wat, stadion in Zoetermeer is heel koud, daar moet je je wel echt op kledenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kijk op de buik geschreven van Amyzzquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een vrijgezel die gaat pas slapen...![]()
Bkrquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja geen idee, blijkbaar iets met bkr
OkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hihiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk op de buik geschreven van Amyzz![]()
![]()
![]()
Dan had hij al gepost vanuit de blauwe of de gelequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of Harrie is alweer op de terugweg.![]()
![]()
Ga je daten ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef sp3c het volgende:
Tilburg is best wat, stadion in Zoetermeer is heel koud, daar moet je je wel echt op kledenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus wel een muts op dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef sp3c het volgende:
Tilburg is best wat, stadion in Zoetermeer is heel koud, daar moet je je wel echt op kledenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hmquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet dat ze friet eet en geen patat?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
True.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dan had hij al gepost vanuit de blauwe of de geleAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat heb je niet gemist?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie is ze
Wat heb ik nu weer gemistAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerste keer dat ik daar was stond bij de ingang een vrouwtje dekentjes met het logo erop te verkopenquote:
Ik zeg lol, ik kom al een jaar of 30 bij ijshockey zonder dekens enzo
Tweede periode toch snel 1 gekochtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kip = varkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Broccoli kip en rijst!
Of is dat varken?
Burger King Royal.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Broccoli kip en rijst!
Of is dat varken?Lach met een schone bips![]()
Ssst niet vertellenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet dat ze friet eet en geen patat?
En ik eet soms ook patat! Want een frietje oorlog klinkt gewoon niet, dat noem ik toch echt een patatje oorlog!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lees dan terug joh druifquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie is ze
Wat heb ik nu weer gemistOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ssst niet vertellen
En ik eet soms ook patat! Want een frietje oorlog klinkt gewoon niet, dat noem ik toch echt een patatje oorlog!![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ssst niet vertellen
En ik eet soms ook patat! Want een frietje oorlog klinkt gewoon niet, dat noem ik toch echt een patatje oorlog!![]()
Ik zwijg je voortaan dood.Lach met een schone bips![]()
Nee dat is mijn broer Barry maar we worden wel vaker door elkaar gehaaldquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik dacht ook even aan @:Harrie
Toen ik deze zag
Bekijk deze YouTube-video
"BAM sterretje in je glas"
Niet te verwarren met uitelkaar getrokken![]()
![]()
Was ik maar een druifquote:
Dan viel er nog wat uit te persenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Yes, weer iemand in het patat teamquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ssst niet vertellen
En ik eet soms ook patat! Want een frietje oorlog klinkt gewoon niet, dat noem ik toch echt een patatje oorlog!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ssst niet vertellen
En ik eet soms ook patat! Want een frietje oorlog klinkt gewoon niet, dat noem ik toch echt een patatje oorlog!
Gewoon nee.![]()
Sow, de buren zullen wel denken: wat ene rust hier ineens in huis!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dat is mijn broer Barry maar we worden wel vaker door elkaar gehaald
![]()
Oh, dan kunnen we samen onder een dekentje, vet romantischquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik daar was stond bij de ingang een vrouwtje dekentjes met het logo erop te verkopen
Ik zeg lol, ik kom al een jaar of 30 bij ijshockey zonder dekens enzo
Tweede periode toch snel 1 gekocht
Nog niet genoeg kinderen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was ik maar een druif
Dan viel er nog wat uit te persenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oi daar ben jequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dat is mijn broer Barry maar we worden wel vaker door elkaar gehaald
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen we samen onder een dekentje, vet romantisch![]()
![]()
Patatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ssst niet vertellen
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit komt helemaal goed, dat zie ik meteenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen we samen onder een dekentje, vet romantischOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
DruifOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet zeker van nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:21 schreef maily het volgende:
Ik denk dat @:Harrie bij @ToT op de bank blijft slapen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2025 20:41:40 ]![]()
Ja maar tochquote:
Ik denk dat het de combinatie van woorden is ofzo, of omdat ik vooral patatje oorlog in het noorden eet en niet hier in het zuidenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Harrie!quote:
Is het gezellig daar?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Durf is een je woonplaats bij dat kot patat zeggenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar toch
Ik denk dat het de combinatie van woorden is ofzo, of omdat ik vooral patatje oorlog in het noorden eet en niet hier in het zuiden
Lach met een schone bips![]()
In het zuiden hebben ze geen patat dus lijkt me logisch dat je dat in het noorden eet jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar toch
Ik denk dat het de combinatie van woorden is ofzo, of omdat ik vooral patatje oorlog in het noorden eet en niet hier in het zuiden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: