SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of ze zitten gezellig in de kroeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
We don't have to take our clothes off to have a good timeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
GODVER GODVER GODVER!!!! Ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord.........![]()
Maar....
GOEIE TT!!!Lach met een schone bips![]()
Geen idee, is het daar zo warm? Zag op vakantieveilingen ook kaartjes voor de Zoetermeer Panters, er is op 14 februari ook een wedstrijd, is vast een leuke datequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:21 schreef sp3c het volgende: [..] Lol zal het wel warm gehad hebben dan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb niets tegen mannen die de blokfluit andersom bespelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als die jongens dat leuk vinden lekker laten gaanYea, she's on crack.![]()
Nee, blijft mooi!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt niet genoeg sterretjes gezien ?
Jij wel dan?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja stom van me. Ik ga maar weer in een hoekje zitten huilenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Justin houdt het bij dit keurige plaatje van heerlijk eten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja stom van me. Ik ga maar weer in een hoekje zitten huilen![]()
![]()
Die in de lucht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt eraan welke sterretjes je kijktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ieder zijn ding hèquote:
Als Amyzz graag naar andere sterretjes kijkt
Mag dat
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een vrijgezel die gaat pas slapen...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hè
Als Amyzz graag naar andere sterretjes kijkt
Mag dat![]()
![]()
Ok doen wequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, is het daar zo warm? Zag op vakantieveilingen ook kaartjes voor de Zoetermeer Panters, er is op 14 februari ook een wedstrijd, is vast een leuke dateOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja geen idee, blijkbaar iets met bkrquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt eraan welke sterretjes je kijktCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Tilburg is best wat, stadion in Zoetermeer is heel koud, daar moet je je wel echt op kledenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Kijk op de buik geschreven van Amyzzquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een vrijgezel die gaat pas slapen...![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bkrquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja geen idee, blijkbaar iets met bkr
OkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hihiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk op de buik geschreven van Amyzz![]()
![]()
![]()
Dan had hij al gepost vanuit de blauwe of de gelequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of Harrie is alweer op de terugweg.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: