SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hier mag je kapen he.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:51 schreef _UserName_ het volgende:
Duurde te lang voor een nieuw topic
Scheelt weer punten voor degene die de LaPo had
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Topic change!
Gisteren de SodaStream siropen opgehaald bij het pakketpunt (besteld bij SodaStream met de korting die ze gaven), en vanavond het SodaStream megapack besteld bij Bol! 😀
Helaas van de week maar 1 fles van 0,5 liter bij HEMA kunnen scoren, aangezien ze uit het assortiment gaan.
Bij mijn megapack van de SodaStream TERRA van Bol zitten echter 2x 1 liter flessen (en een cylinder), en de versie die ik koos heeft ook nog een 0,5 liter flesje erbij (was ca 10 euro duurder dan het gewone 'megapack' van de TERRA) .
Van de cadeaubonnen die ik van Bol inmiddels gekregen en verzameld had 😀
Deze fles van een halve liter, bedoelde ik dus
ze hadden ook een groen kleurtje (en een tijdje terug een blauwe)
Had al gekeken of ze deze ook nog bij de HEMA's in de buurt hadden, maar helaas.
Ik ga mn eigen ijsthee en dergelijke maken, en kijk of ze in Duitsland goedkope andere smaken hebben.
Áls ik Cola Zero wil drinken, kan ik nog gewoon in de winkel halen haha. Want de siroop is alleen van Pepsi (Max). Maar mss leer ik dat ook nog drinken...
[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 18-01-2025 17:08:41 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Diegene geeft daar weinig meer omquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier mag je kapen he.
Scheelt weer punten voor degene die de LaPo had![]()
![]()
was even op telefoon in vorige topic. Maar snap wel (denk ik) wat er werd gezegd. You can do it kapoentje!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier mag je kapen he.
Scheelt weer punten voor degene die de LaPo hadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar de topicmaker welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Diegene geeft daar weinig meer om
Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Diegene geeft daar weinig meer om
Tevens avondeten al gemaakt, zoete en gewone aardappel in dunne plakjes en dat gaat straks de oven in met een mix van restantjes kaas, roomkaas en een beetje ei. Kan hoogstens smerig worden.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zit zelf steeds meer met bestellen in mijn hoofd, maar ik moet mijn taak volbrengen dus ga straks gewoon koken
Die foto in de OP.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
Zit zelf steeds meer met bestellen in mijn hoofd, maar ik moet mijn taak volbrengen dus ga straks gewoon koken![]()
Je draait gewoon 2 blikken Erwtensoep open.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
Zit zelf steeds meer met bestellen in mijn hoofd, maar ik moet mijn taak volbrengen dus ga straks gewoon koken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Broccoli met kaassaus, visje voor mevrouw, aardappelpartjes. Voor mijzelf doe ik een pittig knoflook gekruid kipfiletjequote:
Nee, ik ga mezelf bewijzenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je draait gewoon 2 blikken Erwtensoep open.
Toe maarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Broccoli met kaassaus, visje voor mevrouw, aardappelpartjes. Voor mijzelf doe ik een pittig knoflook gekruid kipfiletje![]()
![]()
mocht het topic nog niet vol zijn en ik denk er aan, gooi ik wel ff foto opquote:
Smerig word dat sowieso niet! Klinkt lekkerrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens avondeten al gemaakt, zoete en gewone aardappel in dunne plakjes en dat gaat straks de oven in met een mix van restantjes kaas, roomkaas en een beetje ei. Kan hoogstens smerig worden.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oh nice!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
mocht het topic nog niet vol zijn en ik denk er aan, gooi ik wel ff foto op![]()
![]()
Zoete aardappel en blauwe kaas is soberso altijd lekker.Trotste mama van Ambar
moet wel ff kijken hoe precies met foon.. vind dat hier best kut gaan altijd, via foon foto's opgooienquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik had donderdag werk ding, presentatie plannen enzo. Was er weer stamppotbuffetOp de kerstborrel ook al
Trotste mama van Ambar
sobersoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoete aardappel en blauwe kaas is soberso altijd lekker.
Oh dat doe ik eigk nooitquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
moet wel ff kijken hoe precies met foon.. vind dat hier best kut gaan altijd, via foon foto's opgooien![]()
Blauwe kaas is altijd 10/10quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoete aardappel en blauwe kaas is soberso altijd lekker.Well, life can be a riot
Oehquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Broccoli met kaassaus, visje voor mevrouw, aardappelpartjes. Voor mijzelf doe ik een pittig knoflook gekruid kipfiletje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Van Unox. Dat zit wel goed.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Komt mooi uit, want er moet hier schoongemaakt wordenquote:Trotste mama van Ambar
Mooi taakje voor jequote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt mooi uit, want er moet hier schoongemaakt worden![]()
![]()
Nee, ik had vandeweek al Erwtensoep. Maar ik heb hier een paar blikken staan.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar eens een keer mezelf verwennen met kaas van de dure kaaswinkelTrotste mama van Ambar
Is goed. Doen we bij de receptie een kaasplankje?quote:Well, life can be a riot
Een kaastaart.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is goed. Doen we bij de receptie een kaasplankje?Trotste mama van Ambar
Eens. Elk puntje een andere soortquote:
Well, life can be a riot
Geen ideequote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:05 schreef _UserName_ het volgende:
Met telefoon is het geloof ik niet te doen..![]()
Oh!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens. Elk puntje een andere soort
5 lagen![]()
![]()
Daarna wel goed wassen met wat lauw water hequote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar eens een keer mezelf verwennen met kaas van de dure kaaswinkel![]()
Vind sowieso de hele rolverdeling van man/vrouw wat achterhaald.
Bij mijn ex thuis vond ik het echt geen probleem om de was te doen, stofzuigen, dweilen, afwas etc. Als ze thuis kwam van d'r werk zorgde ik altijd dat het meeste wel gedaan was.Well, life can be a riot
Jaaaaaa. Steeds verschillende blauwe kazeeennnquote:
Maar wil dan zelf wel een grote punt Stilton ja?
Well, life can be a riot
Als de man des huizes een schoon huis wil, zorgt hij daar zelf maar voor.Trotste mama van Ambar
Niet alles?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:06 schreef Grotetijd het volgende:
Vind sowieso de hele rolverdeling van man/vrouw wat achterhaald.
Bij mijn ex thuis vond ik het echt geen probleem om de was te doen, stofzuigen, dweilen, afwas etc. Als ze thuis kwam van d'r werk zorgde ik altijd dat het meeste wel gedaan was.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ja. Sommige dingen wilde ze daadwerkelijk gewoon zelf doen.quote:
Ik mocht ab-so-luut niet de kleding opvouwen want dat wilde ze op haar eigen manier doen.Well, life can be a riot
Dan wordt het geen schoon huisquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de man des huizes een schoon huis wil, zorgt hij daar zelf maar voor.![]()
![]()
Ow... Ah...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Sommige dingen wilde ze daadwerkelijk gewoon zelf doen.
Ik mocht ab-so-luut niet de kleding opvouwen want dat wilde ze op haar eigen manier doen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan wordt het zo schoon als dat de man vindt dat het schoon genoeg is. Een man doet geen onnodig werk.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Aan de andere kant vind ik wel, dat het niet zo moet zijn dat de man altijd maar álles moet doen. Toch? Soms als een man bijvoorbeeld de afwas heeft gedaan kan de vrouw ook prima even de stofzuiger door het huis halen. It takes two to tango over het algemeen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de man des huizes een schoon huis wil, zorgt hij daar zelf maar voor.Well, life can be a riot
Owjee. Je kunt dit lezen als dat vrouwen wel onnodig werk doen. Zo bedoel ik het ook weer niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh ik wil best Robbie even aanzetten hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik wel, dat het niet zo moet zijn dat de man altijd maar álles moet doen. Toch? Soms als een man bijvoorbeeld de afwas heeft gedaan kan de vrouw ook prima even de stofzuiger door het huis halen. It takes two to tango over het algemeen.
Trotste mama van Ambar
Nou. Ik ben de laatste x dat ik keek toch echt een man en ik vind "schoon genoeg" nooit school.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan wordt het zo schoon als dat de man vindt dat het schoon genoeg is. Een man doet geen onnodig werk.
Ik vind het pas schoon als het daadwerkelijk echt goed schoon is/glimt. En niet ff vlug vlug met de Franse slag.Well, life can be a riot
Bedankt kreeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik wil best Robbie even aanzetten hoorZolang Robbie ons entertained, toe maar
Well, life can be a riot
Ik ben een slechte schoonmaker. Ik heb betere dingen te doen.Trotste mama van Ambar
quote:
Well, life can be a riot
Ik kijk hier bij iemand in de flat naar binnen en die persoon heeft gewoon lege planken in de boekenkast?Trotste mama van Ambar
Ben nou heel benieuwd hoe je huis in de Sims er uit zietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een slechte schoonmaker. Ik heb betere dingen te doen.
Well, life can be a riot
Daar moet wel iets op staan ja. Al is het maar wat decoratiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk hier bij iemand in de flat naar binnen en die persoon heeft gewoon lege planken in de boekenkast?
Well, life can be a riot
Daar kan ik een schoonmaker inhurenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben nou heel benieuwd hoe je huis in de Sims er uit ziet
Trotste mama van Ambar
Nepplanten van de IKEAquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daar moet wel iets op staan ja. Al is het maar wat decoratie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sowieso altijd uploaden...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:05 schreef _UserName_ het volgende:
Met telefoon is het geloof ik niet te doen..
Bij https://imgbb.com/ bijvoorbeeld.
Goed te doen door te kiezen voor BB-code Groot Met Link en dan hoef je zelfs niet meer de img-tags eromheen te zetten (of via de knop te doen).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slimslim winwinquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar kan ik een schoonmaker inhurenWell, life can be a riot
Bijvoorbeeld. Geeft het toch wat sfeer mee hequote:Well, life can be a riot
Gewoon boeken kopen toch?
Plankruimte is boeken kopen.Trotste mama van Ambar
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Geeft het toch wat sfeer mee heAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Tita tovenaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kan me ook voorstellen dat je soms geen zin hebt om nieuwe boeken te kopen. Dan maar een paar boeken neerzetten en een plant er naastquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon boeken kopen toch?
Plankruimte is boeken kopen.Well, life can be a riot
Mijn boekenkast raakt vol.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik gooi de foto vaak in messenger en dan als url toevoegen, maar ga ff vogelen hoe het mobiel makkelijk kanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Sowieso altijd uploaden...
Bij https://imgbb.com/ bijvoorbeeld.
Goed te doen door te kiezen voor BB-code Groot Met Link en dan hoef je zelfs niet meer de img-tags eromheen te zetten (of via de knop te doen).
Geen zin om nieuwe boeken te kopen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat je soms geen zin hebt om nieuwe boeken te kopen. Dan maar een paar boeken neerzetten en een plant er naast
Trotste mama van Ambar
imgurquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik gooi de foto vaak in messenger en dan als url toevoegen, maar ga ff vogelen hoe het mobiel makkelijk kanTrotste mama van Ambar
Je hebt mensen die er gewoon wat oude boeken die ze ooit hebben gelezen neer gooien en 't wel best vindenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen zin om nieuwe boeken te kopen?
Well, life can be a riot
imgBB is vergelijkbaarquote:
Komt goed, eigenlijk ben ik een ekte n00b.. dan maar ff heen en weer naar de laptop
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:18 schreef _UserName_ het volgende:
Komt goed, eigenlijk ben ik een ekte n00b.. dan maar ff heen en weer naar de laptop![]()
![]()
Daar heb ik 2 boekenkasten vol van ja en 1 boekenkast met ongelezen. Maar die 3 zitten nu wel bijna volquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je hebt mensen die er gewoon wat oude boeken die ze ooit hebben gelezen neer gooien en 't wel best vindenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik heb er maar 1... Met ruimte overquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 boekenkasten vol van ja en 1 boekenkast met ongelezen. Maar die 3 zitten nu wel bijna vol:')![]()
Oh wauw.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 boekenkasten vol van ja en 1 boekenkast met ongelezen. Maar die 3 zitten nu wel bijna vol
Ik heb een kastje in m'n TV meubel waar ik een tijd lang wat boeken had opgeslagen
Well, life can be a riot
Gelukkig groter huis, dus ik heb nog wel ruimteTrotste mama van Ambar
Dan heb je wel mazzel jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig groter huis, dus ik heb nog wel ruimteWell, life can be a riot
Ik leef op net geen 60 m2 dus mweh
Well, life can be a riot
Ik moet hier ook vast meer mee kunnen doen hoor qua ruimte. Maar mis dat inzichtquote:
Well, life can be a riot
Ik kom van 40m2 en mijn woonkamer en keuken (open) is nu dezelfde grote als in mijn vorige huis de woon- en slaapkamerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik moet hier ook vast meer mee kunnen doen hoor qua ruimte. Maar mis dat inzichtTrotste mama van Ambar
Opbergruimte creëeren. Uit het oog die rotzooiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik moet hier ook vast meer mee kunnen doen hoor qua ruimte. Maar mis dat inzicht
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heerlijk dat je nu meer ruimte hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom van 40m2 en mijn woonkamer en keuken (open) is nu dezelfde grote als in mijn vorige huis de woon- en slaapkamer'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oh wat is dat héérlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom van 40m2 en mijn woonkamer en keuken (open) is nu dezelfde grote als in mijn vorige huis de woon- en slaapkamer
Mijn woonkamer is nu net zo groot als bij mijn vorige huis woon + slaap ook. Alleen heb wel in moeten leverenGeen tuin
Well, life can be a riot
Oh er ligt hééél veel in de berging en ik heb ook wel zooi in en op kastenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Opbergruimte creëeren. Uit het oog die rotzooi
Well, life can be a riot
vind die video's van de 10m2 studio's wel mooi uit het verre oosten, alles er op en eraan, en inschuifbaar
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Is heel handig, want ik zou een hobbykamer maken, maar het nu een dumpplek voor wat eigenlijk de klerenkast in moet. Waarom ik een klerenkast heb gekocht is mij compleet onduidelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heerlijk dat je nu meer ruimte hebtTrotste mama van Ambar
Woon met 2 op ong ook 65 m2.
Hij eigen ruimte en ik ook, voelt compact maar meer niet nodig.
Mis alleen een tuin en een bad.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hier wel handig. Heb een L-vormige woonkamer. Dus heb de "achterkamer" afgeschermd met een kamerscherm en daar m'n hobbyzooi neer gezetquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is heel handig, want ik zou een hobbykamer maken, maar het nu een dumpplek voor wat eigenlijk de klerenkast in moet. Waarom ik een klerenkast heb gekocht is mij compleet onduidelijkWell, life can be a riot
ik mag niet klagen met eengezinswoning, 147m2 totaal, 3 slaapkamers, achtertuin, schuur en zolder.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Iddquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:32 schreef _UserName_ het volgende:
ik mag niet klagen met eengezinswoning, 147m2 totaal, 3 slaapkamers, achtertuin, schuur en zolder.♡♡♡♡![]()
Het is nu zo, maar wie weet dat je veranderkriebels krijgt *alles moet anders* maar als je zoiets hebt van is goed zo, why notquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is heel handig, want ik zou een hobbykamer maken, maar het nu een dumpplek voor wat eigenlijk de klerenkast in moet. Waarom ik een klerenkast heb gekocht is mij compleet onduidelijk
Ik heb ook nog 2 balkons, met ruimte zat.Trotste mama van Ambar
Er moet nog een naaitafel komen, maarja ik ben nou eenmaal niet zo actief in de winter.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het is nu zo, maar wie weet dat je veranderkriebels krijgt *alles moet anders* maar als je zoiets hebt van is goed zo, why notTrotste mama van Ambar
Die gin tonic begint zijn werk wel te doen
Trotste mama van Ambar
Begrijpelijk, een beer gaat ook zijn winterslaap in.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er moet nog een naaitafel komen, maarja ik ben nou eenmaal niet zo actief in de winter.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ZUIPUHHHHquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Die gin tonic begint zijn werk wel te doen![]()
Well, life can be a riot
Volgens mij doe je best veel qua naaiwerk toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er moet nog een naaitafel komen, maarja ik ben nou eenmaal niet zo actief in de winter.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Owjee, haha lekker hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Die gin tonic begint zijn werk wel te doen
Staat de muziek al aan?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heb hier nog een hele fles tonic staan aangezien ik dacht dat vriendinnen van mij een fles Gin zouden meenemen op m'n verjaardagBesloten ze alleen wijn te drinken
Lekker handig weerWell, life can be a riot
Heb volgens mij echt al meer dan een jaar niet genaaidquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Volgens mij doe je best veel qua naaiwerk toch?Trotste mama van Ambar
dat kan ik niet zeggenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb volgens mij echt al meer dan een jaar niet genaaid
Al een paar uur, maar nu zijn de gordijnen ook dicht dus kan ik extra gek doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Owjee, haha lekker hoor.
Staat de muziek al aan?
Vanochtend toen ik opstond, terwijl ik thee en broodje maakte wilde ik ook dansen, maar er stond zo'n weirdo creepy buurman op zijn balkon naar mij te kijken.Trotste mama van Ambar
Volgende keer verplicht shotje met gin voor ALLE VRIENDINNEN.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:33 schreef Grotetijd het volgende:
Heb hier nog een hele fles tonic staan aangezien ik dacht dat vriendinnen van mij een fles Gin zouden meenemen op m'n verjaardagBesloten ze alleen wijn te drinken
Lekker handig weer'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gatver, krijg gelijk de kriebels.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al een paar uur, maar nu zijn de gordijnen ook dicht dus kan ik extra gek doen.
Vanochtend toen ik opstond, terwijl ik thee en broodje maakte wilde ik ook dansen, maar er stond zo'n weirdo creepy buurman op zijn balkon naar mij te kijken.
Maar wat een zegen alle gordijnen kunnen dicht. Victory 🙃🖖'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hahahaha, dat is wel een goeie!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Volgende keer verplicht shotje met gin voor ALLE VRIENDINNEN.
Gaat die fles misschien een x leeg.
Al heb ik hier nog 3 flessen wijn en een 6 pack bier staan.
Gaat bij mij niet op
Well, life can be a riot
quote:Ik ook niet
Well, life can be a riot
Dat word Zuipuhhhhquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahahaha, dat is wel een goeie!
Gaat die fles misschien een x leeg.
Al heb ik hier nog 3 flessen wijn en een 6 pack bier staan.
Gaat bij mij niet op
Of weggevenof lekker laat gaan.
Laat het wel liggen just in case.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat word Zuipuhhhh
Of weggevenof lekker laat gaan.
Uiteindelijk moet 't wel een keer opkomen
Well, life can be a riot
Maar dat zou ik ook doen, sneller dan zo'n buggy met een snotblaag erinquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:38 schreef mascara-klodder het volgende:
En wat is iedereen behulpzaam geweest met de buggy in en uit de treinTrotste mama van Ambar
Snotblaagquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat zou ik ook doen, sneller dan zo'n buggy met een snotblaag erin
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat zou ik ook doen, sneller dan zo'n buggy met een snotblaag erin![]()
![]()
Ja fijn hè? Treinmensen!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:38 schreef mascara-klodder het volgende:
En wat is iedereen behulpzaam geweest met de buggy in en uit de trein
@mascara-klodder
Als iemand lelijk doet zeg je gewoon:
Sip je dikke lip en ga zitten met je glittershit - Cherry Ann quoteIk heb de real housewives of amsterdam gekeken samen met mijn vriend en we love it 🥰🤸♀️
Vriend van mij heeft ook een kindje, heeft 'm een burn-out op z'n werk + kapotte telefoon (want boosheid van weinig slaap omdat kind hele nacht hulde, dus telefoon tegen de muur) opgeleverd.
Maar dat is misschien omdat hij 't zwaar heeft onderschat en dacht dat hij (en z'n partner trouwens ook..) het wel aankon met boeken lezen over opvoeding/zwangerschapWell, life can be a riot
Naast KLB / Hier klaagt Muis, een serie.
Heeft Muis nu ook JUI / Hier viert Muis het leven, een serieTrotste mama van Ambar
Stormlooptopic!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft Muis nu ook JUI / Hier viert Muis het leven, een serie
Muizenissenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft Muis nu ook JUI / Hier viert Muis het leven, een serie
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Achja mensen vinden een klagende muis waarschijnlijk leuker ofzoquote:Trotste mama van Ambar
Neehoor zo ben je ook leuk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja mensen vinden een klagende muis waarschijnlijk leuker ofzo'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik kan ook moody as fuck zijn, dus ja soms is dat normale staat maar er zijn meerdere staten van zijn
North Moody en South Moody?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik kan ook moody as fuck zijn, dus ja soms is dat normale staat maar er zijn meerdere staten van zijn
In Amerika hebben ze dat zo gedaan met Dakota
Goed liedje van Stereophonicsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
North Moody en South Moody?
In Amerika hebben ze dat zo gedaan met DakotaTrotste mama van Ambar
Ok mijn hoofd nu. Mindblownquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
North Moody en South Moody?
In Amerika hebben ze dat zo gedaan met Dakotadat verzin je
Scherpe homijn laat mij denken.
Niet teveel doordenken note to myself
Denk dat iedereen wel momenten heeft waar op het soms wat minder is toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik probeer meestal wel gewoon lekker vrolijk en m'n ADHD zelf te zijn. Maar heb ook momenten dat ik grumpy en/of in mezelf gekeerd benWell, life can be a riot
Je zei dat je moody bent en dat er meerdere staten van zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok mijn hoofd nu. Mindblowndat verzin je
Oh dan herken je ook wel heel erg als er andere mensen in de ruimte zijn dat je constant het gevoel hebt dat je in de gaten wordt gehouden en daardoor eigenlijk niet 100% jezelf kan zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel momenten heeft waar op het soms wat minder is toch?
Ik probeer meestal wel gewoon lekker vrolijk en m'n ADHD zelf te zijn. Maar heb ook momenten dat ik grumpy en/of in mezelf gekeerd benTrotste mama van Ambar
Ja precies dat. Mijn vriend heeft ook adhd en zei tegen mij dat hij vermoed dat ik ook heb (heb geen adhd diagnose). Stemmingswisselingen soms heel sterk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel momenten heeft waar op het soms wat minder is toch?
Ik probeer meestal wel gewoon lekker vrolijk en m'n ADHD zelf te zijn. Maar heb ook momenten dat ik grumpy en/of in mezelf gekeerd ben'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik was niet scherp maar jij welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je zei dat je moody bent en dat er meerdere staten van zijn.
Dit is zo schattigquote:
Zo herkenbaar toen ik m'n eerste serieuze relatie had, was ook "OH MY GOD ZE IS ER ZOOOOOOOOOOO" (then agian, ik was tot de dag dat ze 't met mij uitmaakte nog stapelgek op haar, had zij al laaannggg niet meer bij mij)
Al ben ik sowieso wel snel "zo" als ik met iemand date en diegene is echt leuk, dan ben ik helemaal excited en, for lack of a better word " ASDASUDYHASIUYJSKHFDJKDSFH"Well, life can be a riot
Mood Swings? Huh nee dat herken ik echt niet
Trotste mama van Ambar
Ja dat herken ik ook wel. Het gevoel dat mensen heel erg gaan letten op hoe je doet, en jij dan heel erg je best gaat doen om dat te verbloemen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dan herken je ook wel heel erg als er andere mensen in de ruimte zijn dat je constant het gevoel hebt dat je in de gaten wordt gehouden en daardoor eigenlijk niet 100% jezelf kan zijn.
Al moet ik je bekennen dat ik de laatste tijd door bepaalde ervaringen wel meer "schijt" heb om het even zo uit te drukken en m'n masker eigenlijk bijna al-tijd afheb.Well, life can be a riot
Dat is echt een ADHDtrek inderdaad. Stemmingswisselingen. En echt specifiek een wisseling, niet een schommeling. Het is niet zo dat ik het ene moment vrolijk ben en 10 seconden later chagrijnig. Of dat ik echt in een emotie kan blijven hangen voor lange tijd. Maar echt een wisseling. Als ik wakker word en ik ben vrolijk blijf ik dat meestal wel, of er moet écht iets kuts gebeuren, maar zelfs dan ben ik vrij snel weer "normaal" te krijgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies dat. Mijn vriend heeft ook adhd en zei tegen mij dat hij vermoed dat ik ook heb (heb geen adhd diagnose). Stemmingswisselingen soms heel sterk.
Al heb ik soms ook gewoon echt geen zin in sociaal contact dus sluit ik me af.Well, life can be a riot
Ik probeer dat meestal ook, maar dan toch wel weer het idee dat men mij niet als een serieus persoon neemt. En dat ik dus voor serieuze en werkzaken mijn volwassen georganiseerde "outfit" aandoe ofzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat herken ik ook wel. Het gevoel dat mensen heel erg gaan letten op hoe je doet, en jij dan heel erg je best gaat doen om dat te verbloemen.
Al moet ik je bekennen dat ik de laatste tijd door bepaalde ervaringen wel meer "schijt" heb om het even zo uit te drukken en m'n masker eigenlijk bijna al-tijd afheb.Trotste mama van Ambar
Ik heb eigenlijk ook het liefste een kantoor voor mezelf maargoed dat is onmogelijkTrotste mama van Ambar
Ik vind je verwoording heel duidelijk en treffend. En dat is heel erg fijn om te lezen geeft een stukje meer inzicht, ik ervaar dat ook zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is echt een ADHDtrek inderdaad. Stemmingswisselingen. En echt specifiek een wisseling, niet een schommeling. Het is niet zo dat ik het ene moment vrolijk ben en 10 seconden later chagrijnig. Of dat ik echt in een emotie kan blijven hangen voor lange tijd. Maar echt een wisseling. Als ik wakker word en ik ben vrolijk blijf ik dat meestal wel, of er moet écht iets kuts gebeuren, maar zelfs dan ben ik vrij snel weer "normaal" te krijgen.
Al heb ik soms ook gewoon echt geen zin in sociaal contact dus sluit ik me af.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
De wát?!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit is zo schattig
Zo herkenbaar toen ik m'n eerste serieuze relatie had, was ook "OH MY GOD ZE IS ER ZOOOOOOOOOOO" (then agian, ik was tot de dag dat ze 't met mij uitmaakte nog stapelgek op haar, had zij al laaannggg niet meer bij mij)
Al ben ik sowieso wel snel "zo" als ik met iemand date en diegene is echt leuk, dan ben ik helemaal excited en, for lack of a better word " ASDASUDYHASIUYJSKHFDJKDSFH"
"Je zoekbewerking - ASDASUDYHASIUYJSKHFDJKDSFH - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
"Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb nu gekozen voor werk waarin ik alleen werk en heb aangegeven dat ik niet met andere wil werken en dat kan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb eigenlijk ook het liefste een kantoor voor mezelf maargoed dat is onmogelijk
Klinkt heel anti sociaal maar ik heb juist nodig in mijn werk. Mijn eigen eiland.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Op een gegeven moment hoorde ik ook dat je dingen doen mood geactiveerd kan worden door harde muziek af te spelen. En ohja dat werkt echt, je wordt gelijk een stuk actiever.
Als ik op werk echt iets geestdodends moet doen dan zet ik mijn bureau in sta stand en dan gooi ik er muziekje bij aan. Kan ik tegelijkertijd swingen op de muziek, eventueel doelloos meezingen/playbacken en tegelijkertijd mijn werk doen. Mijn brein wordt dan op zoveel manier gestimuleerd dat is niet normaal meerTrotste mama van Ambar
Snap wat je bedoelt inderdaad. Heeft mij ook lang geduurd om wat minder te geven om wat andere mensen denken, al blijft het bij sommige omstandigheden toch fijn om dat maskertje en die "outfit" (mooi verwoord) aan te trekken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik probeer dat meestal ook, maar dan toch wel weer het idee dat men mij niet als een serieus persoon neemt. En dat ik dus voor serieuze en werkzaken mijn volwassen georganiseerde "outfit" aandoe ofzo.
Gewoon omdat het een soort dekmantel isWell, life can be a riot
Ik zit straks om de dag ergens anders, word er niet heel vrolijk van, maar even kijken hoe het gaat. Met sommige mensen op kantoor ben ik iets meer vertrouwd om mijn eigen ding te doen en niet een rol te spelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb nu gekozen voor werk waarin ik alleen werk en heb aangegeven dat ik niet met andere wil werken en dat kan.
Klinkt heel anti sociaal maar ik heb juist nodig in mijn werk. Mijn eigen eiland.Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:01 schreef Sally het volgende:
[..]
De wát?!
"Je zoekbewerking - ASDASUDYHASIUYJSKHFDJKDSFH - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
"
Helemaal "ASWKJDHYASIDYSADUYSA"
Over de top enthousiast, dus
Well, life can be a riot
Ik zet zulke muziek op als ik ga opruimen schoonmakenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Op een gegeven moment hoorde ik ook dat je dingen doen mood geactiveerd kan worden door harde muziek af te spelen. En ohja dat werkt echt, je wordt gelijk een stuk actiever.
Als ik op werk echt iets geestdodends moet doen dan zet ik mijn bureau in sta stand en dan gooi ik er muziekje bij aan. Kan ik tegelijkertijd swingen op de muziek, eventueel doelloos meezingen/playbacken en tegelijkertijd mijn werk doen. Mijn brein wordt dan op zoveel manier gestimuleerd dat is niet normaal meer![]()
![]()
Sinterklaaskapoentje is ineens verdacht stil
Afwisseling en het sociale aspect kan zeker ook goed doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit straks om de dag ergens anders, word er niet heel vrolijk van, maar even kijken hoe het gaat. Met sommige mensen op kantoor ben ik iets meer vertrouwd om mijn eigen ding te doen en niet een rol te spelen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik werkte avonddienst op het lab en daar heb ik wel echt geleerd om te ontmasken en kon het mij ook echt niet schelen. Ja ik was de debiel die constant aan het dansen was.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt inderdaad. Heeft mij ook lang geduurd om wat minder te geven om wat andere mensen denken, al blijft het bij sommige omstandigheden toch fijn om dat maskertje en die "outfit" (mooi verwoord) aan te trekken.
Gewoon omdat het een soort dekmantel is
Nu kantoorwerk iets minder actief dus, maar met de juiste mensen kan ik nog wel dat masker laten glijdenTrotste mama van Ambar
Muziek is emotie, en dat blijkt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik op werk echt iets geestdodends moet doen dan zet ik mijn bureau in sta stand en dan gooi ik er muziekje bij aan. Kan ik tegelijkertijd swingen op de muziek, eventueel doelloos meezingen/playbacken en tegelijkertijd mijn werk doen. Mijn brein wordt dan op zoveel manier gestimuleerd dat is niet normaal meer
Muziek kan heel erg triggerend werken zowel positief als negatief.
Een liedje wat ik eerst zag als "oh my god, best song evah" omdat mijn ex dat "ons liedje" vond. (Until i found you van Stephen Sanchez) Werd later een nummer wat ik amper kon opzetten zonder te janken. Toen kwam de fase "ugh, schijtnummer" En dat is nu weer "gewoon een liedje" waar ik eigenlijk niet meer bij nadenk
Well, life can be a riot
En als je het masker niet kan laten vallen weet je gelijk niet mijn mensen niet te dichtbij laten.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
@mascara-klodder ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:06 schreef Homijn het volgende:
Sinterklaaskapoentje is ineens verdacht stil![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Muziek is emotie, en dat blijkt.
Een liedje wat ik eerst zag als "oh my god, best song evah" omdat mijn ex dat "ons liedje" vond. Werd later een nummer wat ik amper kon opzetten zonder te janken. Toen kwam de fase "ugh, schijtnummer" En dat is nu weer "gewoon een liedje" waar ik eigenlijk niet meer bij nadenk![]()
![]()
![]()
Vind er sowieso altijd al wel wat van als mensen je beoordelen omdat je lekker gek/jezelf bent.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werkte avonddienst op het lab en daar heb ik wel echt geleerd om te ontmasken en kon het mij ook echt niet schelen. Ja ik was de debiel die constant aan het dansen was.
Nu kantoorwerk iets minder actief dus, maar met de juiste mensen kan ik nog wel dat masker laten glijden
Bij optredens met de band ben ik al-tijd ondanks m'n gezette postuur de meest actieve in de band, ik sta te springen. Te schoppen. Heen en weer te lopen. En dan krijg je toch vaak van mensen berichten "doe eens wat rustiger"
Mensen die je gaan ridiculiseren en het gaan nadoen als "lolletje" maar ook mensen die het zien als aanstekelijk omdat je "zulke positieve energie uitstraalt"
Heb daar echt schijt aan gekregen, doe gewoon wat ik fijn vind op zo'n moment. En als iemand daar wat van vind, zijn probleem.Well, life can be a riot
VERDORIE helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En als je het masker niet kan laten vallen weet je gelijk niet mijn mensen niet te dichtbij laten.
Ik wil mensen om mij heen waar ik mee kan lachen, maar ook mee kan huilen en alles daar tussen in.
Is er iemand waarbij ik 't gevoel krijg op eierschalen te moeten lopen of die mij niet valideren? Dan zijn 't niet mijn mensen.Well, life can be a riot
Het liedje was Big Time Sensuality van Björk?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Muziek is emotie, en dat blijkt.
Een liedje wat ik eerst zag als "oh my god, best song evah" omdat mijn ex dat "ons liedje" vond. (Until i found you van Stephen Sanchez) Werd later een nummer wat ik amper kon opzetten zonder te janken. Toen kwam de fase "ugh, schijtnummer" En dat is nu weer "gewoon een liedje" waar ik eigenlijk niet meer bij nadenkMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Dat ja. Ik ben best quirky, raar en gek enzo. Mensen die dat niet kunnen waarderenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En als je het masker niet kan laten vallen weet je gelijk niet mijn mensen niet te dichtbij laten.
Trotste mama van Ambar
Until I Found You van Stephen Sanchez.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het liedje was Big Time Sensuality van Björk?
Al vond ik zelf liedjes delen als liefdestaal nooit zo bijzonderNiet mijn ding. Ben meer van de fysieke aanraking / woordjes en acties, als in, zij zegt "ik mis je" en ik vraag wanneer ik langs kan komen. Zoiets. Maar dat liedje had wel "wat" of zo
Well, life can be a riot
Echt he, PREACH. Amen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
VERDORIE helemaal mee eens!
Ik wil mensen om mij heen waar ik mee kan lachen, maar ook mee kan huilen en alles daar tussen in.
Is er iemand waarbij ik 't gevoel krijg op eierschalen te moeten lopen of die mij niet valideren? Dan zijn 't niet mijn mensen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik werd door mijn familie ook altijd bekritiseerd dat ik wel eens de zoomies kon krijgen enzo of dat ik mijn handen sta te wapperenTrotste mama van Ambar
Ja dat zijn saaie mensen die dat niet kunnen waarderenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ja. Ik ben best quirky, raar en gek enzo. Mensen die dat niet kunnen waarderen
We love you
Och dat is toch leuk!? Was een tijd terug met 2 vrienden in een kringloop winkel, kwam ik zo'n stokpaardje tegen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ja. Ik ben best quirky, raar en gek enzo. Mensen die dat niet kunnen waarderen
Dus ik dat ding tussen m'n benen geklemd, en ben toen hinnekend door dat gangpad heen gegaanIs toch mooi? Gewoon altijd proberen iets leuks van 't leven te maken. Anders verzuur je zo snel
Well, life can be a riot
Ik las Peach.quote:
Nu wil ik ijsthee
Well, life can be a riot
Ik las dat (peri)menopauze met adhd/autisme echt geweldig kan zijn (sarcasme). Ik kan niet wachten (nog meer sarcasme)Trotste mama van Ambar
Ooooooh ja, lekker man. Ijskoud met veel ijsklontjesquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Overigens is mijn eten goed te doen, een keertje perfectionerenTrotste mama van Ambar
Mijn ex kon er nooit tegen dat ik ADHD was op sommige momenten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd door mijn familie ook altijd bekritiseerd dat ik wel eens de zoomies kon krijgen enzo of dat ik mijn handen sta te wapperen
Ik krijg soms van die korte "outbursts" en weet nog wel, we waren al een tijdje samen, zat ze te gamen. En vlak na dat potje pak ik d'r bij d'r middel en duw d'r van links naar rechts terwijl ik keihard "IK BEN VERLIEFD OP LEONARDO, LEONARDI DI CAPRIOOOOOOOOOO" van K3 zongZe zat mij echt aan te kijken alsof ik gek was en vond dat verschrikkelijk
![]()
Ik ging he-le-maal stuk om mezelf, en zij had echt zoiets van joh doe eens normaal
Then again, bij d'r moeder vond ze 't ook vervelend als ik bijvoorbeeld 2 stukken stokbrood tegen elkaar liet pratenen ik moest "echt wat doen" aan mijn ADHD
Well, life can be a riot
Zoete aardappel, gewone aardappel in de oven met ei, blauw kaas, blauwe kaas en roomkaas enzoquote:Trotste mama van Ambar
Jaaaa, zelfs met dit weer hou ik echt van ijsthee met ijsklontjesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ooooooh ja, lekker man. Ijskoud met veel ijsklontjes
Well, life can be a riot
Ah, aardappel wel lekker maar blauwe kaasquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoete aardappel, gewone aardappel in de oven met ei, blauw kaas, blauwe kaas en roomkaas enzo![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Old schoolquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
We
are
your
friends
you never
be
alone
again
Bekijk deze YouTube-video
Dit is ook zo'n mooieWell, life can be a riot
Ik kom er aan. Graag wat Stiltonquote:
Well, life can be a riot
Ik wil even ijskoffie daaraan toevoegenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jaaaa, zelfs met dit weer hou ik echt van ijsthee met ijsklontjes
Omdat het kan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Brie lust ik wel en gewone normale kaas jong en oud of met kruiden
Nee, ijskoffie doen we niet in een kan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik wil even ijskoffie daaraan toevoegen
Omdat het kan![]()
(ik gooi mezelf al weg)
Well, life can be a riot
En geitenkaas?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
Brie lust ik wel en gewone normale kaas jong en oud of met kruidenWell, life can be a riot
Mijn beste vriend snapt dat soort dingen helemaal. Paar maanden geleden liepen we met gordijn rails van de bouwmarkt naar huis. En we liepen zo achterelkaar, nouja je snapt het idee. Dus ik zong: hey ho, hey ho. Je doet het niet alleen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn ex kon er nooit tegen dat ik ADHD was op sommige momenten.
Ik krijg soms van die korte "outbursts" en weet nog wel, we waren al een tijdje samen, zat ze te gamen. En vlak na dat potje pak ik d'r bij d'r middel en duw d'r van links naar rechts terwijl ik keihard "IK BEN VERLIEFD OP LEONARDO, LEONARDI DI CAPRIOOOOOOOOOO" van K3 zongZe zat mij echt aan te kijken alsof ik gek was en vond dat verschrikkelijk
![]()
Ik ging he-le-maal stuk om mezelf, en zij had echt zoiets van joh doe eens normaal
Then again, bij d'r moeder vond ze 't ook vervelend als ik bijvoorbeeld 2 stukken stokbrood tegen elkaar liet pratenen ik moest "echt wat doen" aan mijn ADHD
Trotste mama van Ambar
Nee ook niet, maar is al even geleden dat ik het een keer geprobeerd hebquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat soort dingen zijn fantastisch ja. Als je elkaar snapt en het "klikt"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn beste vriend snapt dat soort dingen helemaal. Paar maanden geleden liepen we met gordijn rails van de bouwmarkt naar huis. En we liepen zo achterelkaar, nouja je snapt het idee. Dus ik zong: hey ho, hey ho. Je doet het niet alleen.Zijn echt dingen die een dag leuk maken.
Well, life can be a riot
Huehuehuehuequote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, ijskoffie doen we niet in een kan.![]()
(ik gooi mezelf al weg)
Ja scuziquote:
Well, life can be a riot
Ik kende ooit iemand die beweerde ook neurospicy te zijn. Ik tegen die vriend: geloof er niets van, want dan zouden we wel beter klikken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn fantastisch ja. Als je elkaar snapt en het "klikt"Zijn echt dingen die een dag leuk maken.
Alle leuke mensen in mijn leven hebben een diagnose of zitten nog in de ontkenningsfaseTrotste mama van Ambar
En mijn beste vriend zegt ook rustig: had je weer een adhd momentje? En als je hoofd niet vast zat dat soort dingen
Trotste mama van Ambar
Same.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kende ooit iemand die beweerde ook neurospicy te zijn. Ik tegen die vriend: geloof er niets van, want dan zouden we wel beter klikken.
Alle leuke mensen in mijn leven hebben een diagnose of zitten nog in de ontkenningsfase
Normale mensen hebben niets in mijn leven te zoeken en die zijn ook snel op mij uitgekeken ook trouwens
Well, life can be a riot
Dat zijn echte vrienden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn fantastisch ja. Als je elkaar snapt en het "klikt"Zijn echt dingen die een dag leuk maken.
Mijn leidinggevende had laatst 1 puntje van commentaar: ik moest tijdens meetings niet zo van de hak op de tak springen en mensen meenemen in mijn verhaal en reis.Trotste mama van Ambar
Geweldigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn beste vriend zegt ook rustig: had je weer een adhd momentje? En als je hoofd niet vast zat dat soort dingen
Mijn laatste date was ook zo. Die was er helemaal aan gewend dat ik d'r soms vastgreep en het dan was "VAN VOOR NAAR ACHTER VAN LINKS NAAR RECHTS" en dan naast d'r ging zitten alsof het nooit gebeurd wasEn dan ging ze helemaal stuk en was 't "wat ben je toch weer lekker ADHD"
Maar (en dat herken jij vast ook wel muis) dat is ook een teken dat we op ons gemak zijn bij iemand.Well, life can be a riot
Absoluut. Daar kom ik dan nu ik ouder word steeds meer achter. Sommige mensen begin je dan ook te ontgroeien omdat die het niet kunnen hebben en ze dan defaulten naar met hun ogen rollenquote:
Well, life can be a riot
Weetje echte vrienden gunnen jouw het leven wat je wilt en zijn er gewoon. Opbouwend. Neppe vrienden halen je alleen maar omlaag.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut. Daar kom ik dan nu ik ouder word steeds meer achter. Sommige mensen begin je dan ook te ontgroeien omdat die het niet kunnen hebben en ze dan defaulten naar met hun ogen rollen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Yesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geweldig
Mijn laatste date was ook zo. Die was er helemaal aan gewend dat ik d'r soms vastgreep en het dan was "VAN VOOR NAAR ACHTER VAN LINKS NAAR RECHTS" en dan naast d'r ging zitten alsof het nooit gebeurd wasEn dan ging ze helemaal stuk en was 't "wat ben je toch weer lekker ADHD"
Maar (en dat herken jij vast ook wel muis) dat is ook een teken dat we op ons gemak zijn bij iemand.
Ik vermoed dat mijn leidinggevende ook ergens op het adhd spectrum zit en we klikken gewoon eigenlijk vanaf het eerste moment.
En dat heb ik wel met meer mensen die ergens op het spectrum zitten. Heel raarTrotste mama van Ambar
Denk je dat ik op het balkon kan zitten, beetje lezen en in de zon zitten?quote:Trotste mama van Ambar
Helaas, daar moet je nog even mee wachten.. alhoewel met een dikke jas, sjaal om en een kleedje op je benen misschien welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk je dat ik op het balkon kan zitten, beetje lezen en in de zon zitten?
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Weetje echte vrienden gunnen jouw het leven wat je wilt en zijn er gewoon. Opbouwend. Neppe vrienden halen je alleen maar omlaag.
En ben er sowieso de laatste tijd achter gekomen wie m'n echte vrienden zijn en wie niet.
Welke mensen waren er voor mij tijdens de meest "down" periode in m'n leven én tijdens m'n eerste break-up? Die mensen die er zonder (al te veel) oordeel waren en mij niet hebben laten vallen. Dat zijn vrienden.
Neppe vrienden heb ik genoeg gehad. En geen behoefte meer aan. Van die mensen die alleen maar bij je zijn omdat het voor hun gunstig is
Well, life can be a riot
Denk dat er heeeeeeel veel mensen wel op het spectrum zitten maar door het "stigma" en hun eigen "angst" om zichzelf te zijn, niet hun ware ik te laten zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Yes
Ik vermoed dat mijn leidinggevende ook ergens op het adhd spectrum zit en we klikken gewoon eigenlijk vanaf het eerste moment.
En dat heb ik wel met meer mensen die ergens op het spectrum zitten. Heel raarWell, life can be a riot
Het is wel snel warm op het balkon, dat welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helaas, daar moet je nog even mee wachten.. alhoewel met een dikke jas, sjaal om en een kleedje op je benen misschien welTrotste mama van Ambar
@_UserName_
Als je foto's van je mobiel op fok wil zetten, kan je deze site gebruiken https://postimages.org/nl/
En dan Directe link gebruiken
Probeer het maar uit morgenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is wel snel warm op het balkon, dat wel
Wat zei men laatst? Iets van 30-40% van de mensheid zou iets van neurospicy zijn. Dat adhd, autisme, hooggevoelig, dyslexie, dyscalculie, beelddenker etc.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat er heeeeeeel veel mensen wel op het spectrum zitten maar door het "stigma" en hun eigen "angst" om zichzelf te zijn, niet hun ware ik te laten zien.
Dus we zijn zeker niet raarTrotste mama van Ambar
We zijn vooral bijzonder.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat zei men laatst? Iets van 30-40% van de mensheid zou iets van neurospicy zijn. Dat adhd, autisme, hooggevoelig, dyslexie, dyscalculie, beelddenker etc.
Dus we zijn zeker niet raar
BIJZONDER LEUK!
Well, life can be a riot
Ja hoi!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat zei men laatst? Iets van 30-40% van de mensheid zou iets van neurospicy zijn. Dat adhd, autisme, hooggevoelig, dyslexie, dyscalculie, beelddenker etc.
Dus we zijn zeker niet raar
Kan er al heel wat afvinken
Tegenwoordig krijg je voor iedere scheet al autisme gediagnosticeerd.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2025 18:35:43 ]![]()
Oh.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Tegenwoordig krijg je voor iedere scheet autisme gediagnosticeerd
Dat ervaarde ik heel anders.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Achja niets zo leuk als tegelijktijd een liedje in je hoofd hebben (maar dan ook dat ene kleine stukje constant on loop), een to-do lijstje, een zeurende stem dat je iets moet doen, tegelijktijdig soort van vage filmpje en ga zo maar door.
Had laatst zo iets om 4 uur in de nacht toen ik wakker werd. Kon dat slapen wel vergeten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: