Zal dit weekeinde bij m'n fietsrondje even langsfietsen en naar binnen gluren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:50 schreef Adrie072 het volgende:
Stom, foto verderop bijna zelf het antwoord gevonden, kom er nog niet helemaal uit, iemand?
[ afbeelding ]
Wij vanochtend met de auto langsgereden, ik denk dat de nieuwe bewoners het huis eerst plat gooien, jij?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:07 schreef blomke het volgende:
[..]
Zal dit weekeinde bij m'n fietsrondje even langsfietsen en naar binnen gluren.
Dat is veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Als je zoveel betaalt, wil je tenminste vrijstaand wonen en privacy. Alleen een gek geeft hier dat bedrag aan uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef Essebes het volgende:
Hoe cool om je eigen tap in huis te hebben. Hier: https://www.funda.nl/deta(...)traat-21-b/43973753/
[ afbeelding ]
Ja, veruit het beste. Mooie locatie voor nieuwbouw, maar hoge m2 prijs voor de kavel!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:54 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Wij vanochtend met de auto* langsgereden, ik denk dat de nieuwe bewoners het huis eerst plat gooien, jij?
Cool.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:53 schreef AchJa het volgende:
Je eigen vuurtoren.
https://www.fundainbusine(...)9117-torenstreek-22/
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:53 schreef AchJa het volgende:
Je eigen vuurtoren.
https://www.fundainbusine(...)9117-torenstreek-22/
Symbolisch bedrag was toch meestal 1 gulden?quote:Toen ook die functie overbodig werd, nam telecombedrijf KPN in 1992 de toren over voor het symbolische bedrag van 200.000 gulden.
Ik snap überhaupt niet waarom mensen met dat soort budgetten een huis zouden willen kopen waar al iemand in gewoond heeft. Alles wat ingebouwd is, is gebruikt en daardoor flink in waarde gedaald, maar bij verkoop mag je wel de nieuwwaarde aftikken.quote:Op zondag 11 mei 2025 09:49 schreef Kreator het volgende:
Misschien zou ik het nog te duur vinden als ik de loterij win, maar dit ligt toch wel op een prachtige locatie aan de rand van het dorp, uitzicht, vlakbij kasteel, rustig weggetje. Droomplek
https://www.funda.nl/detail/43969152
Enige minpuntje vind ik de ietwat ongezellige uitstraling van de tuin, daar zou ik wat meer variatie in aanbrengen.
[ afbeelding ]
Krijg jij wel eens visite die naar het toilet wil? Zeg je dan: "Ga maar in het café op de hoek"?quote:Op zondag 11 mei 2025 12:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom mensen met dat soort budgetten een huis zouden willen kopen waar al iemand in gewoond heeft. Alles wat ingebouwd is, is gebruikt en daardoor flink in waarde gedaald, maar bij verkoop mag je wel de nieuwwaarde aftikken.
Bovendien kun je alle boorgaten van schilderijen en wanddecoratie opnieuw laten opvullen en moet je daarnaast vaak ook opnieuw schilderen — of iemand inhuren om het netjes te laten doen. En eerlijk gezegd, het idee van een tweedehands toilet dat door anderen is gebruikt, staat me ook totaal niet aan.
Zelf zou ik altijd voor nieuwbouw kiezen. Zoals ik zelf in een nieuwbouw appartement woon, en waarvan ik de eerste bewoner ben.
Als je over de bril plast, ruim je het zelf maar op. Ik ben opgevoed in een cultuur waarin zittend plassen de norm is (behalve op openbare toiletten), dus dat probleem doet zich bij mij niet voor. Mijn vriendin heeft alleen vrouwelijke vrienden, dus daar speelt het ook niet. En als ik met mijn eigen vrienden afspreek, is dat vrijwel altijd buitenshuis.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Krijg jij wel eens visite die naar het toilet wil? Zeg je dan: "Ga maar in het café op de hoek"?
Zoveel werk is het niet om een toilet te vervangen. Mocht ik ooit een woning willen waar anderen al in geleefd hebben, is dat sowieso het eerste wat ik zou doenquote:Op zondag 11 mei 2025 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vervang altijd wel even de wc bril als ik een ander huis koop.
Ik weet zeker dat jij zo iemand bent die zonder blikken of blozen op een openbaar toilet gaat zitten, terwijl de urinespetters en andere smerigheden er nog opzichtig opzitten.quote:
De aanval is de beste verdediging.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij zo iemand bent die zonder blikken of blozen op een openbaar toilet gaat zitten, terwijl de urinespetters en andere smerigheden er nog opzichtig opzitten..
Het enige wat ik enigszins mooi vind is het zwembad.quote:Op zondag 11 mei 2025 09:49 schreef Kreator het volgende:
Misschien zou ik het nog te duur vinden als ik de loterij win, maar dit ligt toch wel op een prachtige locatie aan de rand van het dorp, uitzicht, vlakbij kasteel, rustig weggetje. Droomplek
https://www.funda.nl/detail/43969152
Enige minpuntje vind ik de ietwat ongezellige uitstraling van de tuin, daar zou ik wat meer variatie in aanbrengen.
[ afbeelding ]
Ik vind alle op maat gemaakte keukens, kasten en kamers ook wel dikke prima, net als de water/water warmtepomp installatie, 40kw stroomopslag en de indeling van de kamers met een deel voor gasten.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:46 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het enige wat ik enigszins mooi vind is het zwembad.
Als ik het geld zou hebben en persé daar zou willen wonen zou ik een nieuw huis laten bouwen en een leuke tuin aanleggen want dit vind ik niets. Heb ik meteen een nieuw toilet.
Dat je op het werkpaleis van de koning uitkijkt zal ongetwijfeld een prijsverhogend effect hebben gehad 😇quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Als je zoveel betaalt, wil je tenminste vrijstaand wonen en privacy. Alleen een gek geeft hier dat bedrag aan uit.
Bijna 400m² woonoppervlak met een A+ label hartje Den Haag.... niet dat ik het er voor over zou hebben, als ik het zou hebben, maar stellen dat het te duur is voor wat het is is gewoon bizar.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Als je zoveel betaalt, wil je tenminste vrijstaand wonen en privacy. Alleen een gek geeft hier dat bedrag aan uit.
Het is een loft.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna 400m² woonoppervlak met een A+ label hartje Den Haag.... niet dat ik het er voor over zou hebben, als ik het zou hebben, maar stellen dat het te duur is voor wat het is is gewoon bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |