Die zijn er ook wel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:07 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dan zou ik ook wel wat aanpassingen verwachten in de rest van het huis..
Nee, dit komt niet omhoog.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik wilde deze ook net posten, wat een stom nieuwsbericht als ze niet eens vermelden waarom dit is.
Ik gok dat deze keuken met een druk op een knop omhoog komt voor iemand in een rolstoel? Enige wat ik me kan bedenken
Die wasbak zo in de vloer ?!quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik wilde deze ook net posten, wat een stom nieuwsbericht als ze niet eens vermelden waarom dit is.
Ik gok dat deze keuken met een druk op een knop omhoog komt voor iemand in een rolstoel? Enige wat ik me kan bedenken
dan kun je er lekker door heen crossen en uit je stoel bumpenquote:
Heb zo ver mogelijk ingezoomd om te checken of er idd een schuifsysteem zit maar kon het er niet uit opmaken.quote:
Aanpassingen voor mensen die alleen op hun buik kunnen voortbewegen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die zijn er ook wel.
[..]
Nee, dit komt niet omhoog.
Nee, dat is het gekke.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:06 schreef ZarB het volgende:
[..]
Aanpassingen voor mensen die alleen op hun buik kunnen voortbewegen?
Ik wilde net exact dit posten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 06:13 schreef Candaasje het volgende:
Mogelijk gemaakt voor iemand die juist zijn/haar voeten moet gebruiken omdat armen/ handen niet functioneren of niet aanwezig zijn?
(Ik moest denken aan de kalenders van de voet/mondschilders. )
ik ook, sterker nog, mijn brein haalde opeens de naam 'removos' weer boven en ik heb gisteren zitten googlen of er geen voetschilder(es) in westerbork zit. Niet gevonden, wel op Google Maps een taxibusje voor de deur gespot maar kon ook niet vinden of dit een speciaal rolstoelbusje was. Verder in het huis genoeg aanwijzingen dat er een rolstoelgebruiker woont. Hellingbaantje voorde deuren, aan de binnenzijde van de voordeur en schopstrook die de megadranger op de voordeur in werking kan zetten. Ook een rolstoelwastafel en spiegel in de badkamer.quote:
Dat wel, maar een rolstoel kan allerlei redenen hebbeb dus ik leg niet gelijk de link met een vloerkeuken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:32 schreef _mido het volgende:
[..]
ik ook, sterker nog, mijn brein haalde opeens de naam 'removos' weer boven en ik heb gisteren zitten googlen of er geen voetschilder(es) in westerbork zit. Niet gevonden, wel op Google Maps een taxibusje voor de deur gespot maar kon ook niet vinden of dit een speciaal rolstoelbusje was. Verder in het huis genoeg aanwijzingen dat er een rolstoelgebruiker woont. Hellingbaantje voorde deuren, aan de binnenzijde van de voordeur en schopstrook die de megadranger op de voordeur in werking kan zetten. Ook een rolstoelwastafel en spiegel in de badkamer.
Je zou ook wel heel snel op die stopcontacten stuiten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die zijn er ook wel.
[..]
Nee, dit komt niet omhoog.
Ach.. als het moet kan ik daar best mee leren levenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef Essebes het volgende:
Hoe cool om je eigen tap in huis te hebben. Hier: https://www.funda.nl/deta(...)traat-21-b/43973753/
[ afbeelding ]
Doodenge kerel woonde daar altijd. Wij mochten er nooit alleen langs fietsen vroeger. Toen was het huis al in slechte staat.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:44 schreef blomke het volgende:
[..]
Dolle pret inderdaad, de viervoetige medebewoners zijn bij de koop inbegrepen....
Vraag me btw af of het bouwjaar van 1974 wel klopt en hoe je het voor elkaar krijgt in amper 50 jaar een woning zo te (laten) verruīneren.
En dan Heineken op tap hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef Essebes het volgende:
Hoe cool om je eigen tap in huis te hebben. Hier: https://www.funda.nl/deta(...)traat-21-b/43973753/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |