Wel bijzonder hoe ze dat opgelost hebben met die tegeltjes op de achterwand, zowel in het raamkozijn als het deurkozijn met een hele tegel beginnen en dan in het midden twee rijtjes (net iets meer dan) halve tegelsquote:
Bij ons hebben ze dat ook in de badkamer zo opgelost. Valt nu helemaal niet meer op dat het net niet uitkomt, terwijl het bij het raam direct zichbaar zou zijn. Zo tof dat een tegelzetter op die manier meedenktquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoe ze dat opgelost hebben met die tegeltjes op de achterwand, zowel in het raamkozijn als het deurkozijn met een hele tegel beginnen en dan in het midden twee rijtjes (net iets meer dan) halve tegels
Creatief!
Jaren 50/60 bouw/verbouw van de keuken neem ik aan, op basis van de tegeltjes.
Ja, is vrij raar.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:54 schreef Rob het volgende:
Adresgegevens komen niet overeen met plaats op de kaart en Google-Maps
Wellicht logeerkamers terwijl er geen loges komen?quote:Op zondag 4 mei 2025 01:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou het kunnen dat hun budget op was?De woonkamer en keuken zien er verzorgd uit, maar de bovenverdieping(en) vormen echt een stijlbreuk met de rest van het huis. Een complete mismatch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)genkamp-16/89174585/
Beetje zoals de zolder bij kopen zonder kijken als het budget op is…quote:Op zondag 4 mei 2025 01:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou het kunnen dat hun budget op was?De woonkamer en keuken zien er verzorgd uit, maar de bovenverdieping(en) vormen echt een stijlbreuk met de rest van het huis. Een complete mismatch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)genkamp-16/89174585/
Het zijn alle slaapkamers die niet matchen met de benedenverdieping.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:40 schreef blomke het volgende:
[..]
Wellicht logeerkamers terwijl er geen loges komen?
Logeerkamers worden toch gebruikt om te slapen?quote:Op zondag 4 mei 2025 11:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het zijn alle slaapkamers die niet matchen met de benedenverdieping.
Dolle pret inderdaad, de viervoetige medebewoners zijn bij de koop inbegrepen....quote:Op maandag 5 mei 2025 19:53 schreef hilliebillie het volgende:
Dit huis gaat vooral om de tekst in combinatie met de foto’s. Het is ‘gewoon’ een vervallen huis, maar de makelaar heeft er toch iets moois van gemaakt. Lees het vooral door.
[ afbeelding ] de zwevende trap waar je kan komen via de kruipruimte, die overigens gemakkelijk te bereiken is via de woonkamer of de hal.
[ afbeelding ]
Stofzuigen is niet nodig, het stof waait zo het raam uit.
[ afbeelding ]
Uitzicht op de sterrenhemel
Hotelkamers hebben dat ook steeds vaker, bloedirritantquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:43 schreef Postbus100 het volgende:
Ook een pareltje: douchen in een viskom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou je dit zo doen? Je hebt er echt nul komma nul voordeel van, geloof ik.
10 Jaar terug zo ook een wc gehad erg fijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hotelkamers hebben dat ook steeds vaker, bloedirritant
ik krijg daar een AI foutje bij of een bewustje van de makelaar om extra aandacht te krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:40 schreef ZarB het volgende:
Deze kwam ik net zelfs op de website van rtl4 tegen.
Wat is het nut van dit "aanrecht" op de grond? Heb het via de site van de makelaar proberen te achterhalen maar het komt niet eens terug in de omschrijving.
Zelfs als er iemand zonder benen woont is het wel prettiger om het aanrecht iets hoger te hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)ensberg-21/89349863/
Het staat op 3 afzonderlijke foto’s. Geen AI, denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijg daar een AI foutje bij of een bewustje van de makelaar om extra aandacht te krijgen
maar wie gaat er op de grond liggen koken op een 'ouderwets' elektrische kookplaatquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het staat op 3 afzonderlijke foto’s. Geen AI, denk ik.
Dat is de vraag. Iemand die alleen op de buik kon liggen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wie gaat er op de grond liggen koken op een 'ouderwets' elektrische kookplaat
als er aan de andere kant een 'nieuwerwetse' elektrische kookplaat op hoogte zit?
zelfs een persoon met dwerggroei oid heeft er niets aan
Dan zou ik ook wel wat aanpassingen verwachten in de rest van het huis..quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Iemand die alleen op de buik kon liggen?
Ik wilde deze ook net posten, wat een stom nieuwsbericht als ze niet eens vermelden waarom dit is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:40 schreef ZarB het volgende:
Deze kwam ik net zelfs op de website van rtl4 tegen.
Wat is het nut van dit "aanrecht" op de grond? Heb het via de site van de makelaar proberen te achterhalen maar het komt niet eens terug in de omschrijving.
Zelfs als er iemand zonder benen woont is het wel prettiger om het aanrecht iets hoger te hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)ensberg-21/89349863/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |