Voornamelijk MAGA-aanhangers denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
Wie zijn toch die mensen die continu in deze piramide scams trappen?
Mensen die niet meer in de officiele munt scam trappen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
Snel al je geld in doge en Trump coin stoppenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mensen die niet meer in de officiele munt scam trappen.
Kun je inderdaad beter een warmtepomp kopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Snel al je geld in doge en Trump coin stoppen
Crypto in een notendop.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tsja, veel mensen weten wel half dat het een scam/rugpul gaat worden maar hopen natuurlijk dat zij er eerder uitstappen dan de crash straks
Bybit,Bitget, MEXC ectquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:45 schreef capricia het volgende:
En waar koop en verkoop ik die $TRUMP?
Heb je wat gekocht?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Bybit,Bitget, MEXC ect
https://www.coingecko.com/en/coins/official-trump
Was het maar waar. Ik heb het talent om altijd de verkeerde shitcoins aan te schaffenquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik heb het talent om altijd de verkeerde shitcoins aan te schaffen
Tis pas winst als je verkoopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:
350% stijging vandaag al. Hoe verdien je in een dag meer mee dan met bitcoin in vijf jaar
Meer dan 500% inmiddelsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:
350% stijging vandaag al. Hoe verdien je in een dag meer mee dan met bitcoin in vijf jaar
Speciaal voor zijn wat?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Meer dan 500% inmiddels
$28.97 575.7%
En deze is speciaal voor jouw![]()
[ x ]
Wel slim om zoiets te droppen als je toch niet vervolgd kan worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:53 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het blijft kneiterhard stijgen totdat de initiatiefnemers het genoeg vinden en binnen een paar minuten alles verkopen. Daarna is het niets meer waard, want dan krijg je het aan de straatstenen niet meer kwijt.
Nou vertel hoeveel heb je verdiend? Of geef je alleen advies zonder zelf risico te lopen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:
25K winst gemaaktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
Jij verdient helemaal niks aangezien je anti crypto bentquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:
Als die gewoon zijn eigen bevolking naait valt het hopelijk wel mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de wereld er over 4 jaar uit ziet, als hij nu al (weer) met dit soort charlatanstreken begint.
Shit waait altijd over, helaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als die gewoon zijn eigen bevolking naait valt het hopelijk wel mee.
Hoe groot was je inleg?quote:
Incorrect.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:
Echt he, en de meeste Trump aanhangers vinden het allemaal maar normaal.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de wereld er over 4 jaar uit ziet, als hij nu al (weer) met dit soort charlatanstreken begint.
Ik heb Phantom en Bitvavo is niks ingewikkeld aan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:32 schreef capricia het volgende:
Ik zou wel willen kopen. Maar dan moet je weer een of ander account aanmaken op een Amerikaanse exchange. En ik heb daar de ballen verstand van.
Op Bitvavo hebben ze hem niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:37 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Ik heb Phantom en Bitvavo is niks ingewikkeld aan.
Zag hem vanmorgen vroeg wel voorbij komen maar ging er vanuit dat het weer zo'n neppe shitcoin was.
ik heb deze coin gemist en zal de komende stunts waarschijnlijk ook missen... maar enige wat je kunt doen is mee surfen op de golven en zorgen dat je er beter uitkomt persoonlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:31 schreef June. het volgende:
[..]
Echt he, en de meeste Trump aanhangers vinden het allemaal maar normaal.
Nee daarom maak ik SOL over naar Phantom en dan kan ik Solana systemcoins die niet op Bitvavo staan kopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Op Bitvavo hebben ze hem niet.
En Phantom is een wallet. Die moet je dan weer koppelen aan een DEX.
Ja, maar pro trumpquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij verdient helemaal niks aangezien je anti crypto bent
koop danquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nice, lijkt me een gepast moment om een rondje te geven, of nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
25k, op 14 vanmorgen ingestapt en op 28 eruit
Je mag je geld wel aan mij donerenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kan prima geld verdienen met crypto, mits je weet wat je doet. Alleen is het een volatiele markt simpelweg omdat er geen dekking achter zit. Het is geen fiat geld of aandelenmarkt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles eruit? Nee toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
25k, op 14 vanmorgen ingestapt en op 28 eruit
Klopt, maar de dekking achter reguliere munten stelt ook niks meer voor. Ik schat dat crypto's minder last van inflatie hebben gehad dan de meeste regulier munteenheden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kan prima geld verdienen met crypto, mits je weet wat je doet. Alleen is het een volatiele markt simpelweg omdat er geen dekking achter zit. Het is geen fiat geld of aandelenmarkt.
Maar kun je crypto wel als geld zien?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar de dekking achter reguliere munten stelt ook niks meer voor. Ik schat dat crypto's minder last van inflatie hebben gehad dan de meeste regulier munteenheden.
Dat is de 'fully diluted' market cap. Hetgeen wat meestal telt is de mcap van de coins die in omloop zijn, dat is 5,3 miljard. Nog steeds veel voor een memecoin.quote:
Ach zo, vond het al wat aan de hoge kantquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:49 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is de 'fully diluted' market cap. Hetgeen wat meestal telt is de mcap van de coins die in omloop zijn, dat is 5,3 miljard. Nog steeds veel voor een memecoin.
Als jij dit als advies ziet moet je echt zsm weg uit cryptoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Nou vertel hoeveel heb je verdiend? Of geef je alleen advies zonder zelf risico te lopen?
Toch x2 sinds vannacht.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:28 schreef matthijst het volgende:
$46
9 miljard market cap![]()
Wel benieuwd wat voor lui hun geld zo wegpissen (nee niet die gasten die in-en uitstappen). Maar ergens moeten mensen zijn die straks hun geld kwijt zijn. Tenzij je gelooft dat het om een of andere reden puur 50 euro waard is om een Trumpie in je wallet te hebben 😂
Ja, dit exact. Je plechtige inauguratiespeech gebruiken om je coin te chillen.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:38 schreef -XOR- het volgende:
Je presidentschap misbruiken om een pump & dump coin te lanceren.
Heb je ook je hypotheek afgesloten in crypto's?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar de dekking achter reguliere munten stelt ook niks meer voor. Ik schat dat crypto's minder last van inflatie hebben gehad dan de meeste regulier munteenheden.
Gaat hard idd. Rugpull is een kwestie van tijd, maar snap dat mensen hopen dat je ervoor nog een flinke winst kan pakken.quote:
Een digitaal token waar mensen in handelen in de hoop dat het meer waard wordt. Denk aan bitcoin.quote:
Klopt maar ik had de term memecoin nog niet gehoord. Wat onderscheid het van bijvoorbeeld bitcoins of andere crypto?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een digitaal token waar mensen in handelen in de hoop dat het meer waard wordt. Denk aan bitcoin.
Meestal letterlijk gemaakt als meme (grap) dus denk aan Dogecoin. Of Pepecoin. Of SquidGameCoin. Etc.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt maar ik had de term memecoin nog niet gehoord. Wat onderscheid het van bijvoorbeeld bitcoins of andere crypto?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wel eens over nagedacht dat alles van waarde alleen maar waardevol is omdat mensen geloven dat er waarde in zit? Kortom, dat het allemaal een marktwaarde is, en dat dit zo is voor vastgoed, kunst, goud, dollars, euro's, bitcoins, postzegels, horloges etc etc?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet zoveel eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2025 10:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt maar ik had de term memecoin nog niet gehoord. Wat onderscheid het van bijvoorbeeld bitcoins of andere crypto?
Ah okequote:Op zondag 19 januari 2025 10:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Meestal letterlijk gemaakt als meme (grap) dus denk aan Dogecoin. Of Pepecoin. Of SquidGameCoin. Etc.
Je kan nu in 5 minuten een coin aanmaken volgens mij. Alleen zal die waarschijnlijk altijd op 0 euro blijven staan
Er moeten wel genoeg mensen inkopen anders beweegt de prijs niet. Dus ja een hele grote rapper (50 cent coin lol) zou misschien kunnen werken als hij op al zijn kanalen het gaat promoten.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah oke
Ben benieuwd of we straks ook coins krijgen van rappers die cash nodig hebben voor de dealer.
Zijn er alquote:Op zondag 19 januari 2025 10:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah oke
Ben benieuwd of we straks ook coins krijgen van rappers die cash nodig hebben voor de dealer.
Als jij een hypotheek afsluit dan gaat die bank even instant euro's minen voor het gehele bedrag, die krijgt uit het niets de waarde van jouw huis op de balans bijgeschreven, om dat geld dan vervolgens tegen rente aan jou uit te lenen en krigt daar nog een claim op jouw huis voor terug ook.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heb je ook je hypotheek afgesloten in crypto's?
Is geen antwoord op de vraag.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als jij een hypotheek afsluit dan gaat die bank even instant euro's minen voor het gehele bedrag, die krijgt uit het niets de waarde van jouw huis op de balans bijgeschreven, om dat geld dan vervolgens tegen rente aan jou uit te lenen en krigt daar nog een claim op jouw huis voor terug ook.
Het is alleen maar van meer/vastere waarde omdat het geinstitutionaliseerd en ons doet denken aan geld uit andere tijden waar wel wat tegenover stond.
Klopt, Hier een uitleg van hoe dat werkt.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als jij een hypotheek afsluit dan gaat die bank even instant euro's minen voor het gehele bedrag, die krijgt uit het niets de waarde van jouw huis op de balans bijgeschreven, om dat geld dan vervolgens tegen rente aan jou uit te lenen en krigt daar nog een claim op jouw huis voor terug ook.
Oh, wat stond daar dan tegenover?quote:Het is alleen maar van meer/vastere waarde omdat het geinstitutionaliseerd en ons doet denken aan geld uit andere tijden waar wel wat tegenover stond.
Nee, heb niet gekocht.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat hard idd. Rugpull is een kwestie van tijd, maar snap dat mensen hopen dat je ervoor nog een flinke winst kan pakken.
Heb je gekocht? Zo ja, ben wel benieuwd wanneer dan je uitstap moment is (percentage winst)
Het kan ieder moment afgelopen zijn. Dan ben je je voltallige inleg kwijt. Dat is het risico gewoon niet waard, nooit niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:56 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, heb niet gekocht.
Toen ik gisteren wakker werd was de koers 25 dollar en dacht ik al achter het net gevist te hebben.![]()
Jammer dat ik vrijdag geen nachtbraaksessie had, dan had ik het sneller meegekregen en had ik wel gekocht.
Achja, tis hoe het is.
Nou nee:quote:Op zondag 19 januari 2025 10:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als jij een hypotheek afsluit dan gaat die bank even instant euro's minen voor het gehele bedrag, die krijgt uit het niets de waarde van jouw huis op de balans bijgeschreven,
Dus dat geldt komt niet uit het niets, maar is de waarde van de claim op je huis.quote:om dat geld dan vervolgens tegen rente aan jou uit te lenen en krigt daar nog een claim op jouw huis voor terug ook.
.
Dat was dan uiteraard een gevalletje winst pakken en wegwezen geworden.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan ieder moment afgelopen zijn. Dan ben je je voltallige inleg kwijt. Dat is het risico gewoon niet waard, nooit niet.
En wanneer pak je je winst? Je had ook gisterochtend kunnen kopen om vervolgens gisteravond van een riante winst naar niets te donderen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:59 schreef asco het volgende:
[..]
Dat was dan uiteraard een gevalletje winst pakken en wegwezen geworden.
quote:Op zondag 19 januari 2025 10:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
[..]
Wel eens over nagedacht dat alles van waarde alleen maar waardevol is omdat mensen geloven dat er waarde in zit? Kortom, dat het allemaal een marktwaarde is, en dat dit zo is voor vastgoed, kunst, goud, dollars, euro's, bitcoins, postzegels, horloges etc etc?
Gebaseerd op het slaan van munten. Hmmm, zoals Trumpie met z'n shitcoin.quote:Verder klapte de Spaanse economie in elkaar. Deze was namelijk niet gebaseerd op productiviteit en handel, maar op het slaan van munten. De Nederlandse en later de Britse economie voeren daar wel bij, want die waren wel op handel en productie gebaseerd.
Klopt. Maar als je zoiets als dit in het eerste uur mee had gekregen zou de kans op winst groot zijn geweest.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wanneer pak je je winst? Je had ook gisterochtend kunnen kopen om vervolgens gisteravond van een riante winst naar niets te donderen.
Ja, dit gaat echt alle perken te buiten.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:03 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het bizar dat een aankomend president gewoon trots financiële scams aankondigt. Dat hier wat mensen geld hebben verdiend doet niks af aan het feit dat veel meer mensen geld gaan verliezen.
Betekentquote:Op zondag 19 januari 2025 11:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je kan er wel mee te koop lopen, maar dat betekend niet dat er waarde aan jouw post hangt.
Het zou me niets verbazen als ze gewoon doorgaan met juichen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk dat het juichen ze snel vergaat als blijkt dat ze hun geld kwijt zijn.
Nee joh, dat is dan de schuld van X, zoals bij alle populisten. Wat X hangt weer van je doelgroep af, migranten, democraten, neo liberalisme, de rijken, de joden, de moslims, negers, etc etc etcquote:Op zondag 19 januari 2025 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk dat het juichen ze snel vergaat als blijkt dat ze hun geld kwijt zijn.
Dat is niet hoe het werkt Anthony. Er zit verschil tussen een fictieve papieren waarde en daadwerkelijk vermogen.quote:Analist Anthony Pompliano merkte op dat de munt binnen drie uur bijna 8 miljard dollar waard werd, wat meer is dan Trumps geschatte eigen vermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |