Voornamelijk MAGA-aanhangers denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
Wie zijn toch die mensen die continu in deze piramide scams trappen?
Mensen die niet meer in de officiele munt scam trappen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
Snel al je geld in doge en Trump coin stoppenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mensen die niet meer in de officiele munt scam trappen.
Kun je inderdaad beter een warmtepomp kopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Snel al je geld in doge en Trump coin stoppen
Crypto in een notendop.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tsja, veel mensen weten wel half dat het een scam/rugpul gaat worden maar hopen natuurlijk dat zij er eerder uitstappen dan de crash straks
Bybit,Bitget, MEXC ectquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:45 schreef capricia het volgende:
En waar koop en verkoop ik die $TRUMP?
Heb je wat gekocht?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Bybit,Bitget, MEXC ect
https://www.coingecko.com/en/coins/official-trump
Was het maar waar. Ik heb het talent om altijd de verkeerde shitcoins aan te schaffenquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik heb het talent om altijd de verkeerde shitcoins aan te schaffen
Tis pas winst als je verkoopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:
350% stijging vandaag al. Hoe verdien je in een dag meer mee dan met bitcoin in vijf jaar
Meer dan 500% inmiddelsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:
350% stijging vandaag al. Hoe verdien je in een dag meer mee dan met bitcoin in vijf jaar
Speciaal voor zijn wat?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Meer dan 500% inmiddels
$28.97 575.7%
https://www.coingecko.com/en/coins/official-trump
En deze is speciaal voor jouw![]()
[ x ]
Wel slim om zoiets te droppen als je toch niet vervolgd kan worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:53 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het blijft kneiterhard stijgen totdat de initiatiefnemers het genoeg vinden en binnen een paar minuten alles verkopen. Daarna is het niets meer waard, want dan krijg je het aan de straatstenen niet meer kwijt.
Nou vertel hoeveel heb je verdiend? Of geef je alleen advies zonder zelf risico te lopen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:
25K winst gemaaktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
Jij verdient helemaal niks aangezien je anti crypto bentquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:
Als die gewoon zijn eigen bevolking naait valt het hopelijk wel mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de wereld er over 4 jaar uit ziet, als hij nu al (weer) met dit soort charlatanstreken begint.
Shit waait altijd over, helaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als die gewoon zijn eigen bevolking naait valt het hopelijk wel mee.
Hoe groot was je inleg?quote:
Incorrect.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:
Echt he, en de meeste Trump aanhangers vinden het allemaal maar normaal.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de wereld er over 4 jaar uit ziet, als hij nu al (weer) met dit soort charlatanstreken begint.
Ik heb Phantom en Bitvavo is niks ingewikkeld aan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:32 schreef capricia het volgende:
Ik zou wel willen kopen. Maar dan moet je weer een of ander account aanmaken op een Amerikaanse exchange. En ik heb daar de ballen verstand van.
Op Bitvavo hebben ze hem niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:37 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Ik heb Phantom en Bitvavo is niks ingewikkeld aan.
Zag hem vanmorgen vroeg wel voorbij komen maar ging er vanuit dat het weer zo'n neppe shitcoin was.
ik heb deze coin gemist en zal de komende stunts waarschijnlijk ook missen... maar enige wat je kunt doen is mee surfen op de golven en zorgen dat je er beter uitkomt persoonlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:31 schreef June. het volgende:
[..]
Echt he, en de meeste Trump aanhangers vinden het allemaal maar normaal.
Nee daarom maak ik SOL over naar Phantom en dan kan ik Solana systemcoins die niet op Bitvavo staan kopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Op Bitvavo hebben ze hem niet.
En Phantom is een wallet. Die moet je dan weer koppelen aan een DEX.
Ja, maar pro trumpquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij verdient helemaal niks aangezien je anti crypto bent
25k, op 14 vanmorgen ingestapt en op 28 eruitquote:
koop danquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mensen die niet meer in de officiele munt scam trappen.
Nice, lijkt me een gepast moment om een rondje te geven, of nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
25k, op 14 vanmorgen ingestapt en op 28 eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |