Misschien dat ie één plaatsje minder zakt hierdoor?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik verwacht er niks van maar een kleine stijging van The Weight zou nog wel een mooie DAB zijn voor Garth Hudson
Die vind ik eigenlijk allebei wel prima. Eminem heeft de mazzel dat z'n echte bagger de Top 2000 veelal mist, al snap ik wel dat die tinnen soldaatjes minder gewaardeerd worden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:30 schreef Tussle266 het volgende:
Er mag zo onderhand ook wel eens een schemertje langskomen. Die over de tinnen soldaatjes of over hoe goed hij wel niet kan liegen bijvoorbeeld. Anders wordt het wel problematisch.
Mannen van in de 40 die over vechtpartijtjes opscheppen. Tsja... Die andere is vooral omdat die er drie keer in staat denk ik een probleem.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk allebei wel prima. Eminem heeft de mazzel dat z'n echte bagger de Top 2000 veelal mist, al snap ik wel dat die tinnen soldaatjes minder gewaardeerd worden.
SPOILER: 4397-4376Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het is het genre waarin Mexi me teleursteltquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoop van niet. Zou hier top 500 staan
Als in niet echt veel om te haten maar vooral veel saaiheid?quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind It's Over wel warm badgenot. Voor de rest 1 van de minst boeiende blokjes tot nu toe.
Yup.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als in niet echt veel om te haten maar vooral veel saaiheid?
Als je die wil meekrijgen dan moet je wachten tot de laatste weken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:51 schreef MTheBassman het volgende:
Mex die Derek en zijn pizzeria versie van het nummer Layla beter vindt, hier word ik dan wel blij van
Inderdaad een blokje vol saaie nummers, niks wat onterecht zo laag staat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als in niet echt veel om te haten maar vooral veel saaiheid?
En Jaap Reesema dan? Of Paradise?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als in niet echt veel om te haten
Grijs komt van een zeer onbekend album van Nielson dat hij onder een andere naam had uitgebracht, volledig naar aanleiding van het overlijden van een goede vriend. Een moeilijke periode voor hem en dus een ideaal verhaal voor op de Beste Zangers bank.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:14 schreef Tussle266 het volgende:
Die Nielson die nog komt is dan toch zeker The Weeknd? Die steekt ook wel heel ver boven alles wat hij verder gedaan heeft uit. Ik wist niet dat een rode draad niet kunnen vinden als alles grijs is ook uit zijn doucheputje kwam. Zo leer je nog eens wat.
Eens opgezet. Schattig, en mooie muzikale arrangementen. Ze zingen wel wat geaffecteerd - zo'n net té perfecte dictie die je in die tijd wel vaker hoorde.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:22 schreef Fred_B het volgende:
...En zoiets als Passe-Partout vind ik nog wel leuk als tijdsbeeld, dat zoiets 50 jaar terug een Alarmschijf kon zijn.
Beste Nielson is Elastic Baby!quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:14 schreef Tussle266 het volgende:
Die Nielson die nog komt is dan toch zeker The Weeknd? Die steekt ook wel heel ver boven alles wat hij verder gedaan heeft uit. Ik wist niet dat een rode draad niet kunnen vinden als alles grijs is ook uit zijn doucheputje kwam. Zo leer je nog eens wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |