Als je die wil meekrijgen dan moet je wachten tot de laatste weken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:51 schreef MTheBassman het volgende:
Mex die Derek en zijn pizzeria versie van het nummer Layla beter vindt, hier word ik dan wel blij van
Inderdaad een blokje vol saaie nummers, niks wat onterecht zo laag staat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als in niet echt veel om te haten maar vooral veel saaiheid?
En Jaap Reesema dan? Of Paradise?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als in niet echt veel om te haten
Grijs komt van een zeer onbekend album van Nielson dat hij onder een andere naam had uitgebracht, volledig naar aanleiding van het overlijden van een goede vriend. Een moeilijke periode voor hem en dus een ideaal verhaal voor op de Beste Zangers bank.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:14 schreef Tussle266 het volgende:
Die Nielson die nog komt is dan toch zeker The Weeknd? Die steekt ook wel heel ver boven alles wat hij verder gedaan heeft uit. Ik wist niet dat een rode draad niet kunnen vinden als alles grijs is ook uit zijn doucheputje kwam. Zo leer je nog eens wat.
Eens opgezet. Schattig, en mooie muzikale arrangementen. Ze zingen wel wat geaffecteerd - zo'n net té perfecte dictie die je in die tijd wel vaker hoorde.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:22 schreef Fred_B het volgende:
...En zoiets als Passe-Partout vind ik nog wel leuk als tijdsbeeld, dat zoiets 50 jaar terug een Alarmschijf kon zijn.
Beste Nielson is Elastic Baby!quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:14 schreef Tussle266 het volgende:
Die Nielson die nog komt is dan toch zeker The Weeknd? Die steekt ook wel heel ver boven alles wat hij verder gedaan heeft uit. Ik wist niet dat een rode draad niet kunnen vinden als alles grijs is ook uit zijn doucheputje kwam. Zo leer je nog eens wat.
Silver Screen genot.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:17 schreef Tussle266 het volgende:
Inkel heeft vanmorgen de huiskat en de kitten gedraaid. Als die de keuzelijst haalt mag hij van mij in plaats van Bartje een uur lang walsen tijdens de warm-upshow dit jaar.
Ik ook. Er zijn er nog wel een paar beter, maar Silver Screen is wel de hit natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al vind ik Emerge van Fischerspooner in het genre een stukje beter. Dat is ultiem genot.
Silent Shout en Emerge zet ik nog steeds met plezier op. Sowieso The Knife, dat is echt fantastisch.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:38 schreef Eightyone het volgende:
Electroclash heeft weinig opgeleverd wat nu nog op staat, en het stond destijds al niet veel op. Vaak was/is de muzikale ondertoon voor mezelf een beetje teveel poser-muziek, te gestileerd, nog versterkt door de uitstraling van de makers.
Maar Silver screen klinkt idd nog steeds goed.
De tweede is letterlijk de Paris 400 remix. Hoe ver zit dat er nou helemaal van af…quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:47 schreef Eightyone het volgende:
Met Silent shout jaag je me linea recta de gordijnen in.![]()
En tja, wat staat er uit die tijd nog wél op? Iig deze nummers (grote favorieten + subtop). Relatief weinig nummers, maar goed - iig iets.
Van Tiga zou ik eerder You Gonna Want Me verwachten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb echt nagenoeg heel de Zeroes aan electroclash besteed en kan het nog steeds graag horen. Maar in deze context zouden Silverscreen en de zonnebrillen misschien allebei ergens rond 3500 eindigen en verder niets.
Is een gevoelskwestie.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De tweede is letterlijk de Paris 400 remix. Hoe ver zit dat er nou helemaal van af…
Valide punt. En die cover van de pleisterr is er ook nog en Pleasure from the bass. Dat waren allemaal radiohitjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Tiga zou ik eerder You Gonna Want Me verwachten.
SPOILER: 4372-4351Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 24-01-2025 19:32:23 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Daar vreesde ik al een beetje voor jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:23 schreef Eightyone het volgende:
Er valt echt geen bal te zeggen over dit blokje.
Brabantsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kielsog, is dat ook nedersaksisch?
Open Arms staat zeker nog wel KKD, was ergens in de stemweek nog nummer 2000.
Dat is inderdaad niet hun beste nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:30 schreef Eightyone het volgende:
Wat betreft de electroclash-discussie van wat posts terug: Ik blijk de track van The Knife, na iig nog een keer geluisterd te hebben, verward te hebben met Pass this on. Die bedoelde ik eigenlijk. Silent shout klonk minder erg.
Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |