Ah! Nou ja TYADF eist dan die versie. Anders hooivorken.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er is ook een versie op het album Undead uit 1968, maar dat is niet de versie uit de top 2000
De editversie van die track is dan wel weer de Top 2000 versie..wanneer ie nou precies is uitgebracht..quote:Op maandag 27 januari 2025 15:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ah! Nou ja TYADF eist dan die versie. Anders hooivorken.
SPOILER: 4322-4301Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Achja Leen..wat moet je met een Las Vegas-artiest als je geen Las Vegas hebt.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:46 schreef Fred_B het volgende:
Leen onder Suzan en Freek kan natuurlijk niet.
Het probleem is daar dat die nummers vaak op zichzelf beter zijn, maar bij te veel van hetzelfde in een week het wel weer minder is.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:46 schreef Fred_B het volgende:
Leen onder Suzan en Freek kan natuurlijk niet.![]()
Voor de rest is het niet allemaal even verheffend, maar meestal zou ik me wederom meer storen aan de zoveelste van de hofleveranciers, dan veel van wat hier langskomt
Dat is ook lastig inderdaad. Hoewel andersom wel bij veel van die dingen geldt dat als het door een eendagsvlieg was gemaakt, het waarschijnlijk überhaupt niet in de lijst was gekomen.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het probleem is daar dat die nummers vaak op zichzelf beter zijn, maar bij te veel van hetzelfde in een week het wel weer minder is.
En radiozenders zijn doorgaans wat minder pietluttig nauwkeurig wat jaartallen betreft, dus dat komt vast goedquote:Op maandag 27 januari 2025 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1971, maar 2 jaar eerder al eens met de kantjes omgeruild zie ik.
Ik geef een go voor de 60s
https://www.45cat.com/artist/ten-years-after/nl
Dan je Fred nog niet goed genoeg. We proberen hem altijd maar zoveel mogelijk af te leiden, zodat de boel een beetje heel blijft.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:41 schreef Tussle266 het volgende:
Fred D, natuurlijk. Onze Fred lijkt me iemand die bushokjes gewoon met rust laat.
Ik wist niet dat ik zo’n naam had opgebouwd ondertussenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan je Fred nog niet goed genoeg. We proberen hem altijd maar zoveel mogelijk af te leiden, zodat de boel een beetje heel blijft.
Dat is juist het probleem, dat we dankzij jou steeds weer moeten opbouwenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik zo’n naam had opgebouwd ondertussen
Idem.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:31 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik denk dat ik van dit rijtje Maywood de leukste vind.
Of dat iets zegt over mijn smaak of over de kwaliteit van de rest van deze nummers weet ik niet
Ik moet bij deze altijd aan deze video denken:quote:Op maandag 27 januari 2025 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
4323 Maywood - Late at Night
De tweede keer de Maywood-zusjes met hun grootste hit. Beter dan de vorige, want deze is meer uptempo. Is het echt goed? Nee, helaas. Dat blijft aan de dames voorbij gaan. Van 1999 tot 2001 stond dit er in
Dat geldt helaas voor veel dan dergelijke bands. Alles om maar niet teveel muziek die buiten de bandbreedte van radio 2 valt, in de lijst te krijgen.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:17 schreef Tussle266 het volgende:
Je kan ook geeneens op andere Limps stemmen vanuit de keuzelijst. Dat is wel heel matig eigenlijk.
Er kan best een Linkin Parkje, Rammsteintje of Foo Fightertje uit en daar dan Rolling of Break Stuff of zo voor terug. Zelfde geldt trouwens voor Freak on a Leash, die mag ook wel gezelschap. Evenveel gitaren, eerlijker verdeeld, iedereen blij.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geldt helaas voor veel dan dergelijke bands. Alles om maar niet teveel muziek die buiten de bandbreedte van radio 2 valt, in de lijst te krijgen.
Maar we kunnen gelukkig wel op 93 nummers van Prince stemmen...
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierbij een lijstje nummers van vooral ná 1971.
4325 Bon Jovi - You Give Love a Bad Name
Poedelrock, prostaatrock, geef het een naampje. Ik ben gewoon niet zo'n fan van Bon Jovi en dit is zonder meer het zwakste geval van de echte rocksongs. Is het echt afgrijselijk slecht? Nee. Is het echt leuk om te luisteren? Nee, ook dat niet. En het is een mindere versie van Livin' on a Prayer. In 2007 kwam dit binnen en buiten 2008 stond het altijd zo'n beetje rond plaats 900 sindsdien. Ja, in 2014 een keertje op 1321. Dat was een tegenvaller, voor de plaat dan.
4324 Dr. Buzzards Original Savannah Band - Cherchez La Femme
Een disconummer met wat Zuid-Amerikaanse volksmuziekinvloeden. De band had August Darnell in de gelederen, later bij Kid Creole and the Coconuts, maar die vind ik toch wel leuker. Dit is vocaal wat irritant en het kabbelt een beetje voort.
4323 Maywood - Late at Night
De tweede keer de Maywood-zusjes met hun grootste hit. Beter dan de vorige, want deze is meer uptempo. Is het echt goed? Nee, helaas. Dat blijft aan de dames voorbij gaan. Van 1999 tot 2001 stond dit er inJon Bovi en Wat Zullen We Drinken zijn allebei leuk (en Maywood stiekem ookSPOILER: 4322-4301Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), de rest is verder meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |