Daarmee impliceer je dat het gebruiken van presidentiële functies in dit geval ook immoreel is. Dat lijkt me niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is ook een morele kwestie dat maakt het ook zo belachelijk omdat Biden heeft beloofd het fatsoen terug te brengen.
Ik zie mijn stelling weer eens bevestigd worden dat alle politici liegen en doen wat het beste is voor hun zelf.
Dit gebaar van Trump...is iig niet de schuld van linksquote:Op maandag 20 januari 2025 15:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan is dat allemaal de schuld van de linkse deepstate. Het is allemaal zo enorm voorspelbaar
Maar doel van regeringen is doorgaans wat meer dan alleen leuke PR momentjes genereren he.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helemaal eens met dat gezegde en we hebben het kunnen zien afgelopen zomer toen de transgenders met blote tieten op het gazon van het Witte Huis stonden te dansen lol.
Ja, en het echte kwaad daar aan is dat biden zei dat je de rechtsstaat moet vertrouwen! En die jokte dus!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt een dystopische werkelijkheid dat je als president nog even wat mensen gratie gaat geven voordat ze uberhaupt veroordeeld zijn of er uberhaupt een rechtszaak tegen is gevoerd.
Derdewereldland
Trump? Nee hoor, die staat derde van onderen tot nu toe. Ik neem wel aan dat hij in zijn nieuwe periode een goede kans maakt om alsnog op de laatste plaats te belanden.quote:
En waarom deze autocratische oligarchie onder een veroordeeld crimineel het beste alternatief isquote:Op maandag 20 januari 2025 15:32 schreef Dutch_view het volgende:
Goede analyse op CNN over waarom Big-Tech is overgestapt van de Dems naar de Reps.
Tja, handelstarieven en belastingverlaging voor de rijken zullen inflatoir gezien behoorlijk de pan uit rijzen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:19 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/snoozyq.bsky.social/post/3lg6gt3cths2k
Vandaag is wel een beetje een nulmeting hè...de hele economie kun je meten en ik ben benieuwd hoe deze onder Orange Reek zal zijn na twee jaar..laat staan over 4 jaar.
Hij zal nog eventjes profiteren van de flow van Biden maar ik verwacht dat het rap minder wordt.
En weet je nog hoe lastig het Speakertje kiezen was voor de GOP omdat ze elkaar de tent uit vochten...zoiets verwacht ik eigenlijk ook voor alle aanstellingen.
En ik verwacht de eerst 48 uur allerlei executive orders die de achterban laten huilen van geluk maar waar in de praktijk niks van terecht komt.
Ik voorzie vele megatonnen Schadenfreude aankomen eigenlijk
En nu zijn liegende politici ineens niet meer erg, kortom de stelling die ik hier deponeerde en waar ik volop tegenstand voor kreeg daar was je het eigenlijk mee eens.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en het echte kwaad daar aan is dat biden zei dat je de rechtsstaat moet vertrouwen! En die jokte dus!
Alsdus meneer chivas.
He, wat? Dat het land idd afdaalt naar een 3de wereldland, dat boeit niet.
Gaat "om dat biden jokt!"
Trump en Biden komen beide niet eens in de buurt van slechtste presidenten ooit. Sws kun je pas na 20-25 jaar zeggen of het een slecht presidentschap is geweest.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Trump? Nee hoor, die staat derde van onderen tot nu toe. Ik neem wel aan dat hij in zijn nieuwe periode een goede kans maakt om alsnog op de laatste plaats te belanden.
Daar heb ik me helemaal niet over uitgelaten. Je hebt geen idee hoe ik daar inzit.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:41 schreef Chivaz het volgende:
Je vind het helemaal niet erg dat er gelogen word, nee nu is de zorg dat de VS een 3e wereldland word en daarom moeten we het liegen van de president door de vingers zien. Het word steeds gekker hier.
Het is maar wat je een leuk PR moment noemt. Vooral als je belofte was dat je het fatsoen terug zou brengen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar doel van regeringen is doorgaans wat meer dan alleen leuke PR momentjes genereren he.
Een andere president vatte jouw stupiditeit bondig samen met de kreet: it's the economy stupid.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:43 schreef Chivaz het volgende:
Het is maar wat je een leuk PR moment noemt.
Als president zijnde moet je een afweging maken daarom is het belangrijk om de juiste persoon te kiezen voor de top. Maar als je belooft als president zijnde het fatsoen terug te brengen dan ben je als president verplicht om altijd de moreel juiste keuzes te maken.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat het gebruiken van presidentiële functies in dit geval ook immoreel is. Dat lijkt me niet.
Maar gaan we nou de komende 4 jaar alleen maar "JA MAAR BIDEN!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als president zijnde moet je een afweging maken daarom is het belangrijk om de juiste persoon te kiezen voor de top. Maar als je belooft als president zijnde het fatsoen terug te brengen dan ben je als president verplicht om altijd de moreel juiste keuzes te maken.
Dat laatste lukt niet echt met Biden helaas.
Welk revolutie als vrijwel alles in Europa al beter is dan in Amerika?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:43 schreef phpmystyle het volgende:
Nog eventjes en MAGA zwaait de scepter in het witte huis![]()
Tijd voor onze MEGA revolutie.
REVOLUTIE!
Trump zeker wel, dat is al uitgebreid onderzocht. Is ook niet zo lastig, verbijsterend slecht beleid met verbijsterend slechte uitkomsten en toen kwam Covid. Noord-Korea, klimaat/milieu, gezondheidzorg, werknemersrechten, vrouwenrechten, allemaal verneukt door de grote Donald.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:42 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Trump en Biden komen beide niet eens in de buurt van slechtste presidenten ooit. Sws kun je pas na 20-25 jaar zeggen of het een slecht presidentschap is geweest.
Om te beginnen dat de lefties het nu eens niet meer voor het zeggen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welk revolutie als vrijwel alles in Europa al beter is dan in Amerika?
Ik sla jou toch nog hoger aan dan dit hoor. Jemig.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Om te beginnen dat de lefties het nu eens niet meer voor het zeggen.
Nu eens niet? In de meeste Europese landen, op de Scandinavische landen na, is rechts het meerendeel van de tijd aan de macht....quote:Op maandag 20 januari 2025 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik sla jou toch nog hoger aan dan dit hoor.
Da's nergens voor nodig, zo blijkt.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik sla jou toch nog hoger aan dan dit hoor. Jemig.
quote:If there was ever any doubt as to who bears responsibility for the COVID pandemic, Biden’s pardon of Fauci forever seals the deal.
As Chairman of the Senate Homeland Security and Governmental Affairs Committee I will not rest until the entire truth of the coverup is exposed.
Fauci’s pardon will only serve as an accelerant to pierce the veil of deception.
Ignominious! Anthony Fauci will go down in history as the first government scientist to be preemptively pardoned for a crime.
Nog steeds?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik sla jou toch nog hoger aan dan dit hoor. Jemig.
quote:
Php weet heus wel hoe het zit hoor. Jammer dat hij op ene plek wel serieus kan posten en nu hier loopt te trollen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's nergens voor nodig, zo blijkt.
De lefties in de VS zijn voor de meeste punten nog rechtser als de VVD in NL.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zo rollen we in dit topic toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar gaan we nou de komende 4 jaar alleen maar "JA MAAR BIDEN!" van jou horen of niet?
Dat is helemaal niet zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over de VS' politiek.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zo rollen we in dit topic toch?
wait wut.. erkennen ze dat er een Covid pandemie is geweest?quote:
Zijn covid beleid heeft hem z'n reelection gekost in 2020. Die geef ik aan je. De rest is onzin.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Trump zeker wel, dat is al uitgebreid onderzocht. Is ook niet zo lastig, verbijsterend slecht beleid met verbijsterend slechte uitkomsten en toen kwam Covid. Noord-Korea, klimaat/milieu, gezondheidzorg, werknemersrechten, vrouwenrechten, allemaal verneukt door de grote Donald.
Biden is gewoon alleszins redelijke middenmoot. Heeft behoorlijk wat geïnvesteerd in infrastructuur en ook verder redelijk wat beloftes nagekomen. Geen hoogvlieger, maar dat hoeft ook niet.
Trump 2 heeft alles in zich om Trump 1 volledig te overtreffen in stupiditeit en het leveren van een totale wanprestatie. Waar de eerste termijn er nog wat krachten waren die tegengas gaven, is dat nu grotendeels weggevallen.
Dan heet het in Amerikaanse (en heel misschien in de Brics) boeken straks de Gulf of America en verder nergens anders.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:06 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
WOOOOO! De golf van mexico wordt hernoemd!
Zoveel winning![]()
Kwestie van tijd voordat de boodschappen voor alle amerikanen goedkoper worden met dit soort doortastend beleid!
roze verpakking op schootquote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Rnie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Inauguratie perikelen.
Noemen wij het gewoon Golf van Nederland.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:06 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
WOOOOO! De golf van mexico wordt hernoemd!
Zoveel winning![]()
Kwestie van tijd voordat de boodschappen voor alle Amerikanen goedkoper worden met dit soort doortastend beleid!
Ja, met hummus, was het niet. Plantaardige rommel, wat ben je nou voor woke hippie figuur.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Rnie het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Inauguratie perikelen.
Oeps..quote:Op maandag 20 januari 2025 13:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, en waarom geeft hij precies deze mensen gratie? Neem bijvoorbeeld Fauci, waarom heeft Biden hem gratie verleend?
zak chips is prima, vlees beter. Budweiser erbij. Rood petje op; liefst met spelfouten.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, met hummus, was het niet. Plantaardige rommel, wat ben je nou voor woke hippie figuur.EKTE mannen eten immers vlees, duuuuuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |