Die zes komen bedrogen uit. Ik kijk nu al uit naar die geschokte gezichtenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:47 schreef 5thencounter het volgende: [..] Er zijn er zeker al 6 die de tyfus aan hem hebben van afgelopen week, dattie lachend tegen BB in de DR zei wel van die reuring te houden en 6 nominaties ging uitdelen
![]()
mogen het het de geschokte gezichten zijn die ik ook wil!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die zes komen bedrogen uit. Ik kijk nu al uit naar die geschokte gezichten
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:53 schreef Puzzie het volgende:
Wat een kut naam hebben ze die nep papagaai gegeven
Vind m tot nu toe de saaiste bewoner. Valt me tegen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:53 schreef kater1 het volgende:
Peter gaat weer een glansrol spelen. Althans er werd op hem ingezoomd.
Die papegaai heeft net zoveel nut gehad als de kledingkast van Linda.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:53 schreef Puzzie het volgende:
Wat een kut naam hebben ze die nep papagaai gegeven
Had het al ergens gelezen maar ze komt over als een typisch simpel West-Vlaams chiro/scouts meisjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:53 schreef Droopie het volgende:
Tis niet zo dat Lene mijn droomvrouw is, maar tussen die mensen is het toch wel een verademing dat ze zo rustig en echt is. (Ondanks haar rol).
Die papagaai blijft, Linda is wegquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die papegaai heeft net zoveel nut gehad als de kledingkast van Linda.
Eigenlijk zouden ze Elsa nog even de kledingkast van Linda moeten laten inpakkenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die papegaai heeft net zoveel nut gehad als de kledingkast van Linda.
De papagaai wordt in de uitzendingen wel gebruiktquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:52 schreef ben34567 het volgende:
is de batterij van de papegaai leeg of gaat het nog iets doen
Rustig nou maar, die nepvogel zit niet voor niets in dat programmaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
misschien had ie moeten praten, maar is die vanaf dag 1 kapot
als het honger gevoel maar weg isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft zichzelf nog maar een bordje slob gemaakt
Heeft de FEBO al gedaan tijdens de live, zoiets liet Jeffrey net vallenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze Elsa nog even de kledingkast van Linda moeten laten inpakken![]()
Dat had ik even gemistquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft de FEBO al gedaan tijdens de live, zoiets liet Jeffrey net vallen
ik vind hem wel schattigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:00 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zie hem zitten in zijn mooie spidermanpyjama
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja bij mijn neefje van 6 is het schattig
Ja , jammer.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:02 schreef kater1 het volgende:
Lennie begon ooit zo sprankelend. Weinig van over helaas.
Waaromquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:04 schreef Thorelf het volgende:
hoop dat lennie en keanu wat afstand van jeffrey nemen
Ja, het gaat natuurljk om de volgers.....hoe meer het zijn hoe heter de strijd buiten is....quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
de nieuwe bewoonster zou een tiktokster zijn. Op levenservaring zou ik niet al te veel hopen
BB gaat wel heel voorzichtig om met het in beeld brengen van de eetstoornis van Lennie. Ze begon erover tegen Keanu en de aandacht werd gelijk verlegd naar de anderen in de woonkamer.quote:
Ik was al snel naar s1 gegaanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:13 schreef Puzzie het volgende:
Jolien hou op met die onzinpraat over Jeff
Vindt ook dat ze dat goed doenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
BB gaat wel heel voorzichtig om met het in beeld brengen van de eetstoornis van Lennie. Ze begon erover tegen Keanu en de aandacht werd gelijk verlegd naar de anderen in de woonkamer.
Mooi target voor volgende week dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:15 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey krijgt natuurlijk alle bezettingen van Linda dat geld, dubbele stem en hij kan iemand bestelen 😁
saint Jeffreyquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:15 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey krijgt natuurlijk alle bezettingen van Linda dat geld, dubbele stem en hij kan iemand bestelen 😁
Hoop dat ook hier geldt ‘alles is anders’ en dat ze hier weer een twist in hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:15 schreef Clasientje het volgende:
Helaas denk ik dat niemand daar op durft te stemmenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi target voor volgende week dan.
Kan hij idd goed gebruiken volgende week😁quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi target voor volgende week dan.
Dat wordt dan gezelligquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:15 schreef Ace90ace het volgende:
Gaan Jeffey en Lennie nu niet in de suite moeten slapen?
Dacht dat vorige keer Big Brother had gezegd dat telkens de rijkste in de suite moeten slapen en volgens mij hebben Jeffrey en Lennie het meeste geld?
Dit was de stand toen Linda vd week in de DBK wasquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:15 schreef Ace90ace het volgende:
Gaan Jeffey en Lennie nu niet in de suite moeten slapen?
Dacht dat vorige keer Big Brother had gezegd dat telkens de rijkste in de suite moeten slapen en volgens mij hebben Jeffrey en Lennie het meeste geld?
De week daarna is ook prima, er waren wel wat ergernissen van de week over hem, dat gaat vaak alleen maar erger worden als je met elkaar zit opgesloten in een huis met weinig luxe.. (eten , douchen, slapen etc)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Helaas denk ik dat niemand daar op durft te stemmen
Niels Had je op een andere manier willen binnenkomen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, dan hoor je Niels eindelijk eens wat aan Axel vragen, wisselen ze.....
oh praat niels met axel ? bijzonderquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels Had je op een andere manier willen binnenkomen?
Axel Niet perse anders.... en weg
Hoeveel heeft Jeffrey en Linda samen? Linda 350 en Jeffrey kan ik goed lezen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit was de stand toen Linda vd week in de DBK was
[ afbeelding ]
Lennie 850
Elsa 700
De cocoon was tofquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee nee, vorig seizoen ook niet , behalve als Karen er zat
Hij gedraagt zich voorlopig nog als het alpha mannetje van de groep dus je moet hem durven nomineren wetende dat zo'n persoonlijkheid altijd wraak zal willen nemen en alles en iedereen tegen u zal opzetten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De week daarna is ook prima, er waren wel wat ergernissen van de week over hem, dat gaat vaak alleen maar erger worden als je met elkaar zit opgesloten in een huis met weinig luxe.. (eten , douchen, slapen etc)
@rinardo heeft het bijgehouden in een topicquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:24 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Jeffrey en Linda samen? Linda 350 en Jeffrey kan ik goed lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
oh zie hierbovenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:24 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Jeffrey en Linda samen? Linda 350 en Jeffrey kan ik goed lezen?
de 1e week was hoopgevend, 2e week valt tegenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De cocoon was tofVeel gedoe maar ook veel lol toen..
Maar goed : ook een mooier huis, meer eten en andere persoonlijkheden itt nu
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
@:rinardo heeft het bijgehouden in een topicDan juist boven Elsa. Dat wordt dan Lennie en Jeffrey samen in de suite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dynamiek in een groep veranderd continu. Gisteren een lul , vanmorgen aardig, over een uur een held en morgen wil iedereen je weghebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich voorlopig nog als het alpha mannetje van de groep dus je moet hem durven nomineren wetende dat zo'n persoonlijkheid wraak zal willen nemen en iedereen tegen u opzetten
vind het zo'n zwakke meeloperquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
als zij afstand van jeff en niels nemen zou het kunnen!
zij ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Boze Elsa morgenvroeg incoming.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:32 schreef odie22 het volgende:
het is een teringzooi en jordy gaat niet afwassen
Jeff zegt al een tijd 'Axel en Lennie' iedere meeloper in het groepje mee eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:30 schreef Puzzie het volgende:
Dit gaat volgens mij over iedereen op Axel , maar Jordt zegt nu al :'Jeff wil op Lennie ,
Be the change you wanne be Keanuquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:06 schreef Puzzie het volgende:
Keanu hoopt dat de nieuwe wel een toevoeging zal zijn aan het team.
als zij afstand van jeff en niels nemen zou het kunnen! , wie bedoel je met zij ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wat bedoel je? ik bedoel jordy en matt
Dat denk ik niet. Ik vind Jordy ook een rare snuiterquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Jeff denkt ook laatste nacht in dat heerlijke bedjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff gaat zo slapen, dus geen Jeflien vanavond laat.
ik had wel verwacht dat ze zou gaan huilen, boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : En toen zij weg was, toen ben ik naar buiten gegaan, en heb ik zitten huilen, zo heftig. Dan denk ik, 2 weken ken ik haar, en dan lijkt het of ik haar mijn hele leven ken. Mijn hele leven, zo voelde het aan.
ohhh matt en jordyquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
als zij afstand van jeff en niels nemen zou het kunnen! , wie bedoel je met zij ?
Jordy is dan vast een werkpaardquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:36 schreef odie22 het volgende:
je hebt werkpaarden en luxepaarden jordy
Dit is alweer van daarna en het is ook zo dat de mensen die koken voor de groep niet hoeven af te wassen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:36 schreef ledn81 het volgende:
De keuken is een teringzooi... uh maar wie heeft er net aardappelschillen staan cremeren?![]()
Dat was toch Jordy?
Ja Jeff wil meer macht dus liever de tokens gehad.quote:
Man man man. Wat een nepperd! Net als dat hij zogenaamd baalde dat hij won met dat balspel. Als hij haar had willen laten winnen dan had hij die bal wel laten vallen. Daar gaan mijn nekharen echt van overeind staan.quote:
Vooruit, 1 weekje dan nog.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien: Jongens ik ben hier gewoon nog 1 week
Precies dat, praatjes en geen dadenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Man man man. Wat een nepperd! Net als dat hij zogenaamd baalde dat hij won met dat balspel. Als hij haar had willen laten winnen dan had hij die bal wel laten vallen. Daar gaan mijn nekharen echt van overeind staan.
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Precies dat, praatjes en geen daden
Die is officieel AF.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:52 schreef cheanny het volgende:
Jammer dat Axel ook niet even gaat helpen. Beetje lol maken met de andere jongens.
Gemiste kans inderdaad! Die 3 zijn hilarischquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:52 schreef cheanny het volgende:
Jammer dat Axel ook niet even gaat helpen. Beetje lol maken met de andere jongens.
nee hij kan niets mee goed doen bij niels en jeff..dat maakt deze 2 zo triestquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:52 schreef cheanny het volgende:
dit geldt ook voor keanuquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij dat zelf ook op tijd beseffen
Verkeerde topic Mario... Hier gebeurt niets in BBNLBE . in Spanje zijn ze idd in de opmaakquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
internet probleme hele dag, festa komt zo
Het is erg maar waarquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:57 schreef KinKiJan het volgende:
Grappen en grollen over en weer. Niels die scheten laat, Jordy die kokhalst, cynische opmerkingen over de slapende rest en Mattheus die niet meer bij komt van het lachen en nooit had kunnen verwachten tegen elfen nog te staan afwassen met iemand uit Zwolle en Blankenbergen
Heel flauw allemaal, maar het meest vermakelijkste tot nu toe eigenlijk
stel je voor axel komt leuk over bij het publiek!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:00 schreef Krambo het volgende:
Volgens mij heeft Axel wel aangeboden on te helpen met de afwas en zei Matt dat het niet hoefde omdat hij al zo vaak heeft afgewassen
hoe kan jij meerdere edities door elkaar volgen ? Mijn autisme en perfectionisme zouden dat niet aankunnenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
internet probleme hele dag, festa komt zo
Dingen die je de mensen nooit zult horen zeggen...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
stel je voor axel komt leuk over bij het publiek!!
Zo jammer vind ik dat niet, het klikt niet echt.. En leuk doen met mensen waarvan je weet dat ze hun (kortzichtige) mening over jou allang klaar hebben , en jou achter je rug slechtpraten klinkt niet echt als een super leuke kans.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:52 schreef cheanny het volgende:
Klopt, maar denk wel dat ie er een kans mee verspeeld heeft om beter te bonden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:00 schreef Krambo het volgende:
Volgens mij heeft Axel wel aangeboden on te helpen met de afwas en zei Matt dat het niet hoefde omdat hij al zo vaak heeft afgewassen
Ja idd, hij vroeg het.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:00 schreef Krambo het volgende:
Ook waar iddquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar denk wel dat ie er een kans mee verspeeld heeft om beter te bonden.
Moet zeggen dat ik Axel ook niet veel vind en dat staat los van hoe men met 'm is omgegaan.
Maar juist nadat Niels eindelijk eens moeite stak in een 1 op 1 met 'm zou zoiets simpels als afwassen en dollen met de andere jongens kunnen helpen de boel om te keren. Je zit er toch, een beetje meer moeite van zijn kant zou ook niet verkeerd zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo jammer vind ik dat niet, het klikt niet echt.. En leuk doen met mensen waarvan je weet dat ze hun (kortzichtige) mening over jou allang klaar hebben , en jou achter je rug slechtpraten klinkt niet echt als een super leuke kans.
Axel helpt vaak genoeg mee met andere mensen waar hij wel lol mee heeft.
nee bedoel algemein festaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Verkeerde topic Mario... Hier gebeurt niets in BBNLBE . in Spanje zijn ze idd in de opmaak
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:13 schreef spapaars het volgende:
Daar hebben ze, tieten
[ afbeelding ]
Uiteraard. Weer een nieuwe aflevering van wel zoenen niet zoenen!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:14 schreef Luna68 het volgende:
Iedereen op bed behalve het plaks(t)el?
Alles is anders behalve de standaard stelletjesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ik noem die 2 gewoon 'De Bondgenoten'.
Net als met stelletjes in die show krijgen we dit stelletje hier ook door de strot geduwd![]()
Al lijkt het erop dat de rest naar bed is...
Axel is een redelijke dooie lul. Ze hadden het tijdens het afwassen ook niet over hem voor wat betreft weinig doen. Ik vermoed dat het over Lenni en Milena ging.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar denk wel dat ie er een kans mee verspeeld heeft om beter te bonden.
Moet zeggen dat ik Axel ook niet veel vind en dat staat los van hoe men met 'm is omgegaan.
Lennie sowieso, die werd in 'die podcast' van de 3 genomineerden ook genoemd als degene die het minste deed.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:22 schreef marky het volgende:
[..]
Axel is een redelijke dooie lul. Ze hadden het tijdens het afwassen ook niet over hem voor wat betreft weinig doen. Ik vermoed dat het over Lenni en Milena ging.
Dat is op kijkers afstand heel makkelijk praten maar best lastig onder druk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar juist nadat Niels eindelijk eens moeite stak in een 1 op 1 met 'm zou zoiets simpels als afwassen en dollen met de andere jongens kunnen helpen de boel om te keren. Je zit er toch, een beetje meer moeite van zijn kant zou ook niet verkeerd zijn.
zeiden ze afgelopen keer ook, maar echt dit is niet leuk meer...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:30 schreef tassie127 het volgende:
Vind dit echt het meest slaapverwekkende seizoen ooit. Er gebeurt echt 0,0. Alles alweer onder zeil. Echt teleurstellend….
Zeker niks mis mee! Ieder z'n tijd, maar het blijft wel een spel. Dit soort kleine dingen zijn wel een kans om z'n positie te verbeteren. Uit de wandeling met 'Remi' na de exit van Linda leek hij te weten hoe de hazen lopen daar, maar daar twijfel ik nu wel aan doordat ie zich niet even aansloot bij die drie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is op kijkers afstand heel makkelijk praten maar best lastig onder druk.
In het begin keek niemand naar hem om , zat hij in zijn eentje. Paar dagen geleden liet hij zien dat hij het moeilijk had met hoe hij in de groep stond en was hij emotioneel over wat het hem deed.. Nu gaat het telkens wat beter , hij ligt beter in de groep ,doet en helpt ,probeert gesprekjes aan te gaan en is meer ontspannen.
Hij doet op zijn manier zijn best en blijkbaar had hij de tijd nodig die hij nodig heeft. Niets mis mee.
die 3 bedoel je je daarmee jeffrey niels en jordy?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker niks mis mee! Ieder z'n tijd, maar het blijft wel een spel. Dit soort kleine dingen zijn wel een kans om z'n positie te verbeteren. Uit de wandeling met 'Remi' na de exit van Linda leek hij te weten hoe de hazen lopen daar, maar daar twijfel ik nu wel aan doordat ie zich niet even aansloot bij die drie.
Maar inderdaad, voor mij makkelijker te zeggen dan voor hem die daar midden in zit.
Klopt. Vorig jaar was ook niet veel maar er gebeurde nog eens wat. Nu is het echt ruk. Had me er zo op verheugd maar het is een grote deceptie. Normaal moest ik nogal eens wat cossen terug lezen maar nu is er misschien1 cos per dag te volgenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:39 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zeiden ze afgelopen keer ook, maar echt dit is niet leuk meer...
Nee, Mattheus, Jordy en Niels, die de laatste afwas deden. Axel bood aan mee te helpen, maar Mattheus zei dat dat niet hoefde omdat Axel al zo vaak had afgewassen. Als ik me niet goed voelde liggen in de groep was ik toch mee gegaan naar buiten. De rest was toch al richting bed.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
die 3 bedoel je je daarmee jeffrey niels en jordy?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, Mattheus, Jordy en Niels, die de laatste afwas deden. Axel bood aan mee te helpen, maar Mattheus zei dat dat niet hoefde omdat Axel al zo vaak had afgewassen. Als ik me niet goed voelde liggen in de groep was ik toch mee gegaan naar buiten. De rest was toch al richting bed.
Al is dat, zoals @:puzzie zegt, voor mij makkelijk praten, Axel heeft misschien niet in de gaten dat dat handig voor hem zou kunnen zijn.
Er is vergeleken met voorgaande seizoenen ook vrijwel geen groepsgevoel. Als in, er samen wat van maken en met elkaar creatieve activiteiten bedenken. Dit seizoen is letterlijk ieder voor zich.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:46 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Klopt. Vorig jaar was ook niet veel maar er gebeurde nog eens wat. Nu is het echt ruk. Had me er zo op verheugd maar het is een grote deceptie. Normaal moest ik nogal eens wat cossen terug lezen maar nu is er misschien1 cos per dag te volgen
Klopt. Ik heb het ook over de streams. Voor het eerst zijn de uitzendingen wel meer verhelderend en vermakelijk. Maar de streams dit jaar zijn echt gewoon oersaai.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 01:05 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Er is vergeleken met voorgaande seizoenen ook vrijwel geen groepsgevoel. Als in, er samen wat van maken en met elkaar creatieve activiteiten bedenken. Dit seizoen is letterlijk ieder voor zich.
Livestream is vrij saai over een hele dag door. Maar spelverloop van dit seizoen zit keigoed in elkaar. Alleen die deelnemers mogen wel iets creatiever en actiever worden.
2023 en 2024 waren best intense BB series. Nu zit het programma vol met fans van het programma en dat werkt dus toch echt minder. Zelfs het weerwolven werd vorig jaar heel fanatiek gespeeld dit jaar is het flauwe hap. Maar ook de productie is heel schamel. We zijn tot woensdag bezig geweest met nominaties bepalen. Er is maar een game om geld gespeeld. Wanneer kunnen die mensen strijden voor meubels of de keuken? De hele dag dat geroer in een potje slob... wat een arremoe.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:46 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Klopt. Vorig jaar was ook niet veel maar er gebeurde nog eens wat. Nu is het echt ruk. Had me er zo op verheugd maar het is een grote deceptie. Normaal moest ik nogal eens wat cossen terug lezen maar nu is er misschien1 cos per dag te volgen
Stom als hij had gezegd ja was jiet slim was het voor hem beter geweestquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels Had je op een andere manier willen binnenkomen?
Axel Niet perse anders.... en weg
Hejj Fritsie Mogguh,quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
"We zijn zo terug"*
*Waar zijn ze naar toe dan?
Goedemorgen Cos
Ooh op die fiets... belachelijk dit, al een tijdje dat "We zijn zo terug" beeld.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De bewoners, of de Febo is vertrokken
Ik kan me dat moeilijk voorstellen met dit vreedzame groepje...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
De streams. Ms is er mot geweest oid.
Een opstand? Of ms stiekem bijgevoerd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:34 schreef Frummelie het volgende:
Zouden ze een zwaar gesprek hebben?
Ja dat wie weet... het duurt wel lang 🙄quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Een opstand? Of ms stiekem bijgevoerd.
Ik hoop dat het is spectaculairs is...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:50 schreef Koos1958 het volgende:
Gister tijdens tv uitzending ook de hele tijd sl en nu ook al lang. Ze zullen nog wel slapen allemaal en er zal wel iets in huis in orde gemaakt moeten worden.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:30 schreef Koos1958 het volgende:
Klef en klef zitten alweer aan elkaar geplakt
Ze zullen er vast wel weer zo’n instructieboekje in Jip en Janneke taal bij doenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:07 schreef ledn81 het volgende:
Nele gaat vooralsnog nergens heen.. dat is de enige die weet hoe je brood moet bakken lijkt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |