Hoop dat ook hier geldt ‘alles is anders’ en dat ze hier weer een twist in hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:15 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey krijgt natuurlijk alle bezettingen van Linda dat geld, dubbele stem en hij kan iemand bestelen 😁
Helaas denk ik dat niemand daar op durft te stemmenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi target voor volgende week dan.
Kan hij idd goed gebruiken volgende week😁quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi target voor volgende week dan.
Dat wordt dan gezelligquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:15 schreef Ace90ace het volgende:
Gaan Jeffey en Lennie nu niet in de suite moeten slapen?
Dacht dat vorige keer Big Brother had gezegd dat telkens de rijkste in de suite moeten slapen en volgens mij hebben Jeffrey en Lennie het meeste geld?
Dit was de stand toen Linda vd week in de DBK wasquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:15 schreef Ace90ace het volgende:
Gaan Jeffey en Lennie nu niet in de suite moeten slapen?
Dacht dat vorige keer Big Brother had gezegd dat telkens de rijkste in de suite moeten slapen en volgens mij hebben Jeffrey en Lennie het meeste geld?
De week daarna is ook prima, er waren wel wat ergernissen van de week over hem, dat gaat vaak alleen maar erger worden als je met elkaar zit opgesloten in een huis met weinig luxe.. (eten , douchen, slapen etc)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Helaas denk ik dat niemand daar op durft te stemmen
Niels Had je op een andere manier willen binnenkomen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, dan hoor je Niels eindelijk eens wat aan Axel vragen, wisselen ze.....
oh praat niels met axel ? bijzonderquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels Had je op een andere manier willen binnenkomen?
Axel Niet perse anders.... en weg
Hoeveel heeft Jeffrey en Linda samen? Linda 350 en Jeffrey kan ik goed lezen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit was de stand toen Linda vd week in de DBK was
[ afbeelding ]
Lennie 850
Elsa 700
De cocoon was tofquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee nee, vorig seizoen ook niet , behalve als Karen er zat
Hij gedraagt zich voorlopig nog als het alpha mannetje van de groep dus je moet hem durven nomineren wetende dat zo'n persoonlijkheid altijd wraak zal willen nemen en alles en iedereen tegen u zal opzetten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De week daarna is ook prima, er waren wel wat ergernissen van de week over hem, dat gaat vaak alleen maar erger worden als je met elkaar zit opgesloten in een huis met weinig luxe.. (eten , douchen, slapen etc)
@rinardo heeft het bijgehouden in een topicquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:24 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Jeffrey en Linda samen? Linda 350 en Jeffrey kan ik goed lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
oh zie hierbovenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:24 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Jeffrey en Linda samen? Linda 350 en Jeffrey kan ik goed lezen?
de 1e week was hoopgevend, 2e week valt tegenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De cocoon was tofVeel gedoe maar ook veel lol toen..
Maar goed : ook een mooier huis, meer eten en andere persoonlijkheden itt nu
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
@:rinardo heeft het bijgehouden in een topicDan juist boven Elsa. Dat wordt dan Lennie en Jeffrey samen in de suite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |