Die zes komen bedrogen uit. Ik kijk nu al uit naar die geschokte gezichtenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:47 schreef 5thencounter het volgende: [..] Er zijn er zeker al 6 die de tyfus aan hem hebben van afgelopen week, dattie lachend tegen BB in de DR zei wel van die reuring te houden en 6 nominaties ging uitdelen
![]()
mogen het het de geschokte gezichten zijn die ik ook wil!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die zes komen bedrogen uit. Ik kijk nu al uit naar die geschokte gezichten
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:53 schreef Puzzie het volgende:
Wat een kut naam hebben ze die nep papagaai gegeven
Vind m tot nu toe de saaiste bewoner. Valt me tegen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:53 schreef kater1 het volgende:
Peter gaat weer een glansrol spelen. Althans er werd op hem ingezoomd.
Die papegaai heeft net zoveel nut gehad als de kledingkast van Linda.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:53 schreef Puzzie het volgende:
Wat een kut naam hebben ze die nep papagaai gegeven
Had het al ergens gelezen maar ze komt over als een typisch simpel West-Vlaams chiro/scouts meisjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:53 schreef Droopie het volgende:
Tis niet zo dat Lene mijn droomvrouw is, maar tussen die mensen is het toch wel een verademing dat ze zo rustig en echt is. (Ondanks haar rol).
Die papagaai blijft, Linda is wegquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die papegaai heeft net zoveel nut gehad als de kledingkast van Linda.
Eigenlijk zouden ze Elsa nog even de kledingkast van Linda moeten laten inpakkenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die papegaai heeft net zoveel nut gehad als de kledingkast van Linda.
De papagaai wordt in de uitzendingen wel gebruiktquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:52 schreef ben34567 het volgende:
is de batterij van de papegaai leeg of gaat het nog iets doen
Rustig nou maar, die nepvogel zit niet voor niets in dat programmaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
misschien had ie moeten praten, maar is die vanaf dag 1 kapot
als het honger gevoel maar weg isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft zichzelf nog maar een bordje slob gemaakt
Heeft de FEBO al gedaan tijdens de live, zoiets liet Jeffrey net vallenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze Elsa nog even de kledingkast van Linda moeten laten inpakken![]()
Dat had ik even gemistquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft de FEBO al gedaan tijdens de live, zoiets liet Jeffrey net vallen
ik vind hem wel schattigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:00 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zie hem zitten in zijn mooie spidermanpyjama
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja bij mijn neefje van 6 is het schattig
Ja , jammer.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:02 schreef kater1 het volgende:
Lennie begon ooit zo sprankelend. Weinig van over helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |