SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
hoiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hey Woud
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik begin al te wennen aan de kou. Dan is het echt al ff niet boven de 5 graden geweest...quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
terechtquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey Jussiequote:
Ik was vandaag de hele dag Fruitbomen en zo aan het snoeien maar voelde op een gegeven moment mijn vingers niet meerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik begin al te wennen aan de kou. Dan is het echt al ff niet boven de 5 graden geweest...
~FEYENOORD~
Ben ook zo ziek als een hond dat helpt ook niet echt mee~FEYENOORD~
"Moet je er overheen pissen" was altijd de tip van een collega destijds bij de post.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was vandaag de hele dag Fruitbomen en zo aan het snoeien maar voelde op een gegeven moment mijn vingers niet meer"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dat helpt nietquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ben ook zo ziek als een hond dat helpt ook niet echt meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Geprobeerd?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Moet je er overheen pissen" was altijd de tip van een collega destijds bij de post.:')![]()
Veel koffie drinken dusquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Moet je er overheen pissen" was altijd de tip van een collega destijds bij de post.~FEYENOORD~
Pistquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Moet je er overheen pissen" was altijd de tip van een collega destijds bij de post.![]()
Mannengriep? Dat is de meest dramatische ziekte van allesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ben ook zo ziek als een hond dat helpt ook niet echt mee![]()
![]()
En dan lekker pispost ontvangenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Moet je er overheen pissen" was altijd de tip van een collega destijds bij de post.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan had ik wel thuis op de bank gelegen om mijn vriendin lastig te vallen, ben gewoon aan het werk gegaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mannengriep? Dat is de meest dramatische ziekte van alles~FEYENOORD~
Je vriendin is je dankbaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan had ik wel thuis op de bank gelegen om mijn vriendin lastig te vallen, ben gewoon aan het werk gegaan.![]()
Toen ik er begon heette ze nog PTT Pist.quote:
Maar na een paar maanden was het al "TPG"Maar dus nog heel even in old skool PTT-outfit rond gelopen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je vriendin is je dankbaar.
~FEYENOORD~
Had ik in het begin tot de games echt weer beginnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen squid game kan ik nog niet echt inkomen...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Oh wanneer is dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had ik in het begin tot de games echt weer beginnen.:')![]()
Aflevering 3 ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen ik er werkte was het echt net PostNL maar ik gebruikte zo nu en dan een PTT tas en had geen post outfit als nieuwelingquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik er begon heette ze nog PTT Pist.
Maar na een paar maanden was het al "TPG"Maar dus nog heel even in old skool PTT-outfit rond gelopen
Uw ADH vitamine Worst
PttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wist niet dat je nu ook fruitbomen kan snoeien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was vandaag de hele dag Fruitbomen en zo aan het snoeien maar voelde op een gegeven moment mijn vingers niet meer![]()
Dus vandaar dat die vieze sexshopman dacht dat ik een klant was totdat ik een stapel post uit mijn tas toverdeUw ADH vitamine Worst
Hier komt ook wel eens een postbode door de straat, komt wel erg dichtbij zo.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*sinterklaaskapoentje
![]()
Oh nog even door die eerste twee episodes danquote::')![]()
Die waren nog lang populair bij ons omdat daar veel meer in konquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen ik er werkte was het echt net PostNL maar ik gebruikte zo nu en dan een PTT tas en had geen post outfit als nieuweling![]()
Hebben we zelfs nog stiekem achter gehouden toen van hogerhand besloten was dat ze allemaal ingenomen moesten worden
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik had vandaag nog mijn "bosjes" gesnoeid komt ook heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
Hier komt ook wel eens een postbode door de straat, komt wel erg dichtbij zo.Uw ADH vitamine Worst
Dit is het beste moment voor de wintersnoei, mits het niet echt gaat vriezen en het droog is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je nu ook fruitbomen kan snoeien.~FEYENOORD~
En dan de hele dag buiten aan het werkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ben ook zo ziek als een hond dat helpt ook niet echt mee
wat is mannengriep?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een verzinsel van vrouwen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vanmiddag was het even lastig maar verder is frisse lucht het beste geneesmiddel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan de hele dag buiten aan het werk~FEYENOORD~
ja maar wat is hetquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vrouwen zijn vermoeiende wezens, snap ook niet waarom ik er gek op benquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*sinterklaaskapoentje
![]()
Een straffe pint en je goed warm nestelen in bed en dan 12 uur slapen helpt bij mij eigenlijk altijd het bestequote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vanmiddag was het even lastig maar verder is frisse lucht het beste geneesmiddel.
ik ben nooit nepziekOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is niet waar, mannen worden veel zwakker van koorts, vrouwen zijn al zwak dus die merken geen verschilquote:~FEYENOORD~
Ik zit nu aan een slaapmutsje, wekker uit en morgen weer zo fris als een jonge god.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een straffe pint en je goed warm nestelen in bed en dan 12 uur slapen helpt bij mij eigenlijk altijd het beste~FEYENOORD~
dat heb ik al 45 jaarquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn ervaring is dat het vooral vrouwen zijn die dan al roepen dat ze verkouden zijn. En dat ook echt de hele werkvloer het moet weten dan.quote:
De laatste keer dat ik werd beschuldigd van mannengriep lag ik de dag erna in het ziekenhuis."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De laatste keer dat ik werd beschuldigd van mannengriep lag ik de dag erna in het ziekenhuis.
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb altijd een hoog libido als ik ziek ben, heb ik ook met een zware kater.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dramatisch doen alsof heel de wereld vergaat
Maar niet de energie
~FEYENOORD~
ik heb hier echt nog nooit van gehoordOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En toen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De laatste keer dat ik werd beschuldigd van mannengriep lag ik de dag erna in het ziekenhuis.![]()
Hangover dickquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hoog libido als ik ziek ben, heb ik ook met een zware kater.
Maar niet de energie
maar als ik een keer ziek ben is het ook echt ambuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit klinkt raar man.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hoog libido als ik ziek ben, heb ik ook met een zware kater.
Maar niet de energie![]()
Ook meegemaakt, dag later in het ziekenhuis en bijna mijn onderbeen geamputeerd door een bacterie.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De laatste keer dat ik werd beschuldigd van mannengriep lag ik de dag erna in het ziekenhuis.~FEYENOORD~
Moest ik een dag blijven ter observatie tot m'n ontstekingswaardes weer binnen de limiet waren en m'n koorts weg.quote:
En voortaan altijd veel vezels en vocht binnen krijgen. Heb af en toe nog flare ups maar nooit meer zo erg als toen gelukkig."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dikke wondroos?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook meegemaakt, dag later in het ziekenhuis en bijna mijn onderbeen geamputeerd door een bacterie."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als ik ziek ben heb ik géén libido. Maar dat met een kater wakker worden en horny zijn wel.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee zat echt in een hoofdader van mijn been is is blijven hangen halverwege mijn scheenbeen en is daarna in mijn vlees gaan eten.quote:~FEYENOORD~
De tyfus.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee zat echt in een hoofdader van mijn been is is blijven hangen halverwege mijn scheenbeen en is daarna in mijn vlees gaan eten.
Ja er is van alles weg gesneden in mijn been, heb er nu 15 jaar later nog een deuk in zittenquote:
~FEYENOORD~
Maar ik heb mijn been nog dus ik ben de artsen eeuwig dankbaar
~FEYENOORD~
De laatste keer dat ik echt voor pampus lag was met mijn eerste corona. Niet dat ik hondsberoerd was maar de batterij laadde niet verder op dan 3% zeg maarquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Grrrrr en sp3c zijn geloof ik wel echt ziek soms.
Wow! Is je been nog wel een beetje aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja er is van alles weg gesneden in mijn been, heb er nu 15 jaar later nog een deuk in zitten![]()
Vrouwen!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wow! Is je been nog wel een beetje aantrekkelijk?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik echt voor pampus lag was met mijn eerste corona. Niet dat ik hondsberoerd was maar de batterij laadde niet verder op dan 3% zeg maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik had corona en merkte er echt zo goed als niks vanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik echt voor pampus lag was met mijn eerste corona. Niet dat ik hondsberoerd was maar de batterij laadde niet verder op dan 3% zeg maar:')![]()
Het was aan de voorkant bij het scheenbeen, er zit een groot litteken omdat de wond lang open moest blijven, sexy is het niet maar omdat het aan de voorkant zit valt de optische schade gelukkig een beetje mee.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wow! Is je been nog wel een beetje aantrekkelijk?~FEYENOORD~
Ik kreeg het voor het eerst in de zomer, had het koud bij 25 gradenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had corona en merkte er echt zo goed als niks van
~FEYENOORD~
Foto's?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het was aan de voorkant bij het scheenbeen, er zit een groot litteken omdat de wond lang open moest blijven, sexy is het niet maar omdat het aan de voorkant zit valt de optische schade gelukkig een beetje mee.
Kan me er geen voorstelling bij maken.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb alleen een test gedaan omdat ik bij een vriend was die besmet was. Ik dacht zal wel niks zijn...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kreeg het voor het eerst in de zomer, had het koud bij 25 graden:')![]()
Keer daarna was het vooral veel niezen en de keer daarna was het een paar keer niezen en dat was het dan. Maar de eerste keer was wel behoorlijk vervelend. Was ook mijn reuk een paar maanden kwijt. Die is gelukkig weer voor bijna 100% terug.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had corona en merkte er echt zo goed als niks van"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat ga ik natuurlijk niet doenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Foto's?
Kan me er geen voorstelling bij maken.
~FEYENOORD~
Ok, zo dan:quote:
mascara-klodder!
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een test gedaan omdat ik bij een vriend was die besmet was. Ik dacht zal wel niks zijn...
~FEYENOORD~
Nu je t zegtquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het vooral vrouwen zijn die dan al roepen dat ze verkouden zijn. En dat ook echt de hele werkvloer het moet weten dan.
Heb wel keelpijn
♡♡♡♡![]()
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Keer daarna was het vooral veel niezen en de keer daarna was het een paar keer niezen en dat was het dan. Maar de eerste keer was wel behoorlijk vervelend. Was ook mijn reuk een paar maanden kwijt. Die is gelukkig weer voor bijna 100% terug.![]()
![]()
Wat heftigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee zat echt in een hoofdader van mijn been is is blijven hangen halverwege mijn scheenbeen en is daarna in mijn vlees gaan eten.
♡♡♡♡![]()
Ja, niet kunnen ruiken verneukt ook je smaak gigantisch. Je proeft alleen nog maar sterke smaken, superkutquote:
Ik ga zo lekker onder de wol jongens
~FEYENOORD~
Niks, niks.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
doe datOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Crisis man. Wow.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vind vrouwen wel leuk jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja ik ga gewoon slapen, fijne avond allen.~FEYENOORD~
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goed hard en lang meuren en dan morgen weer het mannetje!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ja ik ga gewoon slapen, fijne avond allen.
Trustekusquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ja ik ga gewoon slapen, fijne avond allen.![]()
![]()
Ze zijn wel lekker zacht, en ruiken lekker en zo jaquote:
Welterusten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ja ik ga gewoon slapen, fijne avond allen.![]()
ze ruiken niet allemaal lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker zacht, en ruiken lekker en zo jaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
this is known
maar tetten zijn tettenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Veel wel, snap nooit hoe ze dat precies doen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik was een keer samen met iemand en die rook niet bepaald lekker
wel geprobeerd natuurlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar ja
rook allemaal niet echt lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet dat ik nooit lekker ruik. Vorig weekend rook ik nog een halve dag of zo naar frikandel speciaal. Da's ook een traktatie hoor!
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet dat ik nooit lekker ruik. Vorig weekend rook ik nog een halve dag of zo naar frikandel speciaal. Da's ook een traktatie hoor!![]()
Met curry of ketchup?![]()
![]()
overmorgen weer naar mijn eerste liefste mooiste jeugdliefde jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Curryquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Wat gaan jullie doenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:00 schreef sp3c het volgende:
overmorgen weer naar mijn eerste liefste mooiste jeugdliefde jongons
:')![]()
ken alleen de hockeyfeestjesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:02 schreef sp3c het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
potje hockey natuurlijk![]()
ben ik ook wel eens geweest maar dat is niet echt hockeyquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vrouwenquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dat is meer 'fockey'quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben ik ook wel eens geweest maar dat is niet echt hockey
snap ikquote:
maar ze werden altijd boos als je veldhockey niet echt hockey noemt
dat was grappig in mijn hoofdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nu denk ik sjongejongejonge je bent ook een debiel ook he sp3c
maar toen was het grappigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waar is @kree eigenlijk?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Owquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben ik ook wel eens geweest maar dat is niet echt hockey![]()
Ik dacht dat op de middenstip zo'n hockeytrutje uit elkaar trekken zodat ze daarna als een echte slet kon gaan shinen bij haar vriendinnen Hockey was![]()
![]()
Goede vraag. Het gaat nu daadwerkelijk over vrouwen.quote:Well, life can be a riot
dacht ik ookquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik dacht dat op de middenstip zo'n hockeytrutje uit elkaar trekken zodat ze daarna als een echte slet kon gaan shinen bij haar vriendinnen Hockey wasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
tettenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat vinden jullie het leukst aan vrouwen![]()
Als je ze vieze dingen kan laten doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De afwas en zo."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je ze vieze dingen kan laten doen.![]()
De afwas en zo.
dingen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat vinden jullie het leukst aan vrouwenWell, life can be a riot
ik vind vrouwen niet bijzonder veel leuker dan mannen tbh
naast het uiterlijk enzo en funkutime maar je kunt er beter mee praten denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jij leest ook altijd alleen de interviewsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:12 schreef sp3c het volgende:
ik vind vrouwen niet bijzonder veel leuker dan mannen tbh
naast het uiterlijk enzo en funkutime maar je kunt er beter mee praten denk ik![]()
![]()
Dit snappen alleen old timers.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij leest ook altijd alleen de interviews"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Allesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en de reclamesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij leest ook altijd alleen de interviewsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
![]()
Ik gok instant noedels GG kennende (is ook mijn guilty pleasure)quote:Uw ADH vitamine Worst
ik zeg niksquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik gok instant noedels GG kennende (is ook mijn guilty pleasure)![]()
![]()
Oosterse kipquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat klopt ja. Van Unoxquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik gok instant noedels GG kennende (is ook mijn guilty pleasure)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
van die kip die over die noodles heen vliegt zodat ze het kip mogen noemen en omdat je niet te nauw kijkt is het oosterse kipquote:![]()
![]()
Heb het weleens gezonder proberen te maken, was eigenlijk zelfs nog lekkerderquote:quote:Op woensdag 3 april 2024 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
Dit zijn Unox instant noodles garnaal, getopt met maïs, koriander, lente ui en nori.
[ link | afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Ik heb geen idee, er staat op de verpakking dat het oosterse kip is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
van die kip die over die noodles heen vliegt zodat ze het kip mogen noemen en omdat je niet te nauw kijkt is het oosterse kip
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
juistquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, er staat op de verpakking dat het oosterse kip is.![]()
![]()
Met kerrie is ook lekker.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat ziet er serieus heul niet slecht uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb het weleens gezonder proberen te maken, was eigenlijk zelfs nog lekkerder
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
Kip kerrie is lekker, zelfgemaakte natuurlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik vind die niet lekker, die noodles hebben geen lekkere bitequote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
YumYum Duck 🦆 is de beste instant noodlessinterklaaskapoentje
![]()
Ik maak 4 pakken met kip en roerbakgroentenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik vind die niet lekker, die noodles hebben geen lekkere bite
blijft de bite van die noodle niet mijn dingquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik maak 4 pakken met kip en roerbakgroenten![]()
![]()
Yumyum beef vond ik heel lekker toen ik student was, at ik ook zomaar 3 pakken in een keer, wel met 1 smaakzakje om niet de week hoeveelheid zout in een keer binnen te krijgenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik maak 4 pakken met kip en roerbakgroentenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Welke vind jij beter?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
blijft de bite van die noodle niet mijn ding:')![]()
Ik gok inderdaad dat die "smaak" zakjes minimaal 97% zout bevattenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Yumyum beef vond ik heel lekker toen ik student was, at ik ook zomaar 3 pakken in een keer, wel met 1 smaakzakje om niet de week hoeveelheid zout in een keer binnen te krijgende rest in chemisch genot denk ik
![]()
En die overgebleefde smaakzakjes gebruikte ik om pasta te koken als noedelsoep, want beter dan dat koken kon ik toen niet
Leer eigenlijk laatste 3-4 jaar pas echt te kokenUw ADH vitamine Worst
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke vind jij beter?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
En die overgebleefde smaakzakjes gebruikte ik om pasta te koken als noedelsoep, want beter dan dat koken kon ik toen niet
Leer eigenlijk laatste 3-4 jaar pas echt te koken![]()
HEMA-BAAS
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Had je al die tijd iemand die voor je kookte dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
Leer eigenlijk laatste 3-4 jaar pas echt te koken:')![]()
Eten opwarmen is wat anders dan echt lekker koken toch ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had je al die tijd iemand die voor je kookte dan?![]()
Ik ook echt bijna nooit
Ja en neequote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had je al die tijd iemand die voor je kookte dan?Uw ADH vitamine Worst
Mijn ouders wonen op 5 minuten afstand en daar ga ik 3-4 keer per week eten. Elke dinsdag schuif ik aan bij vrienden die op 10 minuten fietsen wonen. Op zaterdag heb ik de helft van de tijd ook wel iets van een feestje of de hort op met eten erbij en dan op zondag vaak friettent of döner.![]()
Ik denk dat nauwelijks pannen heb die ik meer dan 10 keer gebruikt heb
Hahahahahahahaha geweldigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn ouders wonen op 5 minuten afstand en daar ga ik 3-4 keer per week eten. Elke dinsdag schuif ik aan bij vrienden die op 10 minuten fietsen wonen. Op zaterdag heb ik de helft van de tijd ook wel iets van een feestje of de hort op met eten erbij en dan op zondag vaak friettent of döner.![]()
Ik denk dat nauwelijks pannen heb die ik meer dan 10 keer gebruikt heb![]()
![]()
![]()
Ben gewoon 180 graden gedraaid met gezond eten, combinatie van stabiel leven na jaren instabiliteit en coronaUw ADH vitamine Worst
Ik hoop dit ook nog ooit te bereikenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ben gewoon 180 graden gedraaid met gezond eten, combinatie van stabiel leven na jaren instabiliteit en corona
Goed hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ben gewoon 180 graden gedraaid met gezond eten, combinatie van stabiel leven na jaren instabiliteit en corona♡♡♡♡![]()
soms moet je gewoon wat lekkers maken voor jezelfOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
he koenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb een moeder die heel lekker kan koken maar wat je wel echt moet leren eten dus ik kook graag zelf mijn eten dan weet ik wat ik krijgquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ben gewoon 180 graden gedraaid met gezond eten, combinatie van stabiel leven na jaren instabiliteit en corona
Na een tijdje in een shoarmatent gewerkt te hebben heb je daar ook niet elke dag nog zin an dus al met al eet ik ook redelijk gezond![]()
Morgen wordt het waarschijnlijk friettent (een mens moet toch eens per week friet eten vinnik) en zondag is het familieuitje naar een nicht van me. Dus dit weekend wordt er ook wéér niet gekookt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat kookt ze damquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb een moeder die heel lekker kan koken maar wat je wel echt moet leren eten dus ik kook graag zelf mijn eten dan weet ik wat ik krijg
Na een tijdje in een shoarmatent gewerkt te hebben heb je daar ook niet elke dag nog zin an dus al met al eet ik ook redelijk gezond♡♡♡♡![]()
redelijkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
man man man wat ergquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen wordt het waarschijnlijk friettent (een mens moet toch eens per week friet eten vinnik) en zondag is het familieuitje naar een nicht van me. Dus dit weekend wordt er ook wéér niet gekookt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Alle sok weet ik niet, maar heb wel echt letterlijk 2 verhuisdozen vol met sokken ja.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Fucking zwaar leven wel ja.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En de weinige keren dat je niet kookt, wat kook je dan graag?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen wordt het waarschijnlijk friettent (een mens moet toch eens per week friet eten vinnik) en zondag is het familieuitje naar een nicht van me. Dus dit weekend wordt er ook wéér niet gekookt.Uw ADH vitamine Worst
wat ze tegenwoordig kookt dat weet ik nietquote:is zeker 30 jaar geleden dat ik voor het laatst wat gegeten heb wat zij gekookt heeft
![]()
Owquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat ze tegenwoordig kookt dat weet ik nietis zeker 30 jaar geleden dat ik voor het laatst wat gegeten heb wat zij gekookt heeft
♡♡♡♡![]()
Ik had een pizza vanavond.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen wordt het waarschijnlijk friettent (een mens moet toch eens per week friet eten vinnik) en zondag is het familieuitje naar een nicht van me. Dus dit weekend wordt er ook wéér niet gekookt.Eens in de week moet ook dat kunnen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
life is coolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Broodjes bolkburger of een maaltijdpastaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En de weinige keren dat je niet kookt, wat kook je dan graag?
ademhalen is alleen wat lastig met dit weerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
heb ze ook al jaren niet gezien trouwens maar ik zal de volgende keer als ik haar toevallig ergens tegen kom vragen wat ze zoal eet okequote:![]()
![]()
longtime
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
honger nuquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Broodjes bolkburger of een maaltijdpastaSame shit, different day
SC hopper present![]()
en Noodlesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had een pizza vanavond.Eens in de week moet ook dat kunnen.
sinterklaaskapoentje
![]()
Toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, dat nu net even.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb ze ook al jaren niet gezien trouwens maar ik zal de volgende keer als ik haar toevallig ergens tegen kom vragen wat ze zoal eet oke
♡♡♡♡![]()
Kun jij als blauwe de winter even doorspoelen naar de lente? Koud wel buiten.quote:Lach met een schone bips![]()
SSDD?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eensch met je onderschrift
En hoi
Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
kan het ook niet vragenquote:kan ook nog nog jaren duren voordat ik haar weer zie. niet druk over maken, is goed zo
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan het ook niet vragenkan ook nog nog jaren duren voordat ik haar weer zie. niet druk over maken, is goed zo
♡♡♡♡![]()
lyltquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daar kan ik wel eens een goed voornemen van maken, vaker koken.
En dan ook gezond(ish). Volgens mij moet je prima een min of meer gezonde maaltijdburger kunnen maken bijvoorbeeld.
Hm, ik voel een project aankomen.
nocequote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan ook gezond(ish). Volgens mij moet je prima een min of meer gezonde maaltijdburger kunnen maken bijvoorbeeld.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Salade naast je burger? Want veel groente kan je ook niet proppen in een broodje hamburgerUw ADH vitamine Worst
amerikaanse office vondik wel grappig maar duurde wel echt te langOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Entrecote vermalen in gehaktmolen daar burger van maken. Op volkoren broodje met sla, augurk, tomaat, en feta. Zoete chili saus erop en gaan!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lach met een schone bips![]()
bij een maaltijd met voldoende goed vlees hoeven helemaal geen groentequote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
Salade naast je burger? Want veel groente kan je ook niet proppen in een broodje hamburger![]()
![]()
Die kijk ik nuquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:02 schreef sp3c het volgende:
amerikaanse office vondik wel grappig maar duurde wel echt te lang♡♡♡♡![]()
wijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik stel me een maaltijdburger dan ook niet voor als een broodje maar meer als een 'brood' burger.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
Salade naast je burger? Want veel groente kan je ook niet proppen in een broodje hamburger
Insteek:
-200 gram groenten/paddenstoelen
-Bolkoren brood
-burger met laag vetgehalte en eigenlijk het liefst geen rood vlees, maar dat gaat wat lastig worden vrees ik."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
eik voor mijn moedertje gekocht maar het i s nu al openOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
-Betaalbaar houdenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Entrecote vermalen in gehaktmolen daar burger van maken. Op volkoren broodje met sla, augurk, tomaat, en feta. Zoete chili saus erop en gaan!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
jammer dan, gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:06 schreef sp3c het volgende:
eik voor mijn moedertje gekocht maar het i s nu al openSame shit, different day
SC hopper present![]()
ojee, that sucksquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ff verlengen voor ik dadelijk tegen allemaal banners aanloopSame shit, different day
SC hopper present![]()
bannierenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ff verlengen voor ik dadelijk tegen allemaal banners aanloopOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Laatste hoor.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
gedwongen is nooit nodigquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb eens zo'n champignon burger gegeten, vond ik wel lekker, vooral omdat het een vegaburger is die geen vlees probeert te imiterenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik stel me een maaltijdburger dan ook niet voor als een broodje maar meer als een 'brood' burger.
Insteek:
-200 gram groenten/paddenstoelen
-Bolkoren brood
-burger met laag vetgehalte en eigenlijk het liefst geen rood vlees, maar dat gaat wat lastig worden vrees ik.Uw ADH vitamine Worst
Ken jij iets van Papa Rum ofzo? Collega had het erover dat ik die op vliegveld in Thailand fles kan kopen voor 30 euro ofzo en die hier in NL en DLD voor meer dan 100 euro gaan.quote:Lach met een schone bips![]()
ook pas gedaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ff verlengen voor ik dadelijk tegen allemaal banners aanloop![]()
![]()
neequote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken jij iets van Papa Rum ofzo? Collega had het erover dat ik die op vliegveld in Thailand fles kan kopen voor 30 euro ofzo en die hier in NL en DLD voor meer dan 100 euro gaan.
klinkt wel als een verdienmodel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is wel het mooie aan paddenstoelen idd, het is een smaakvolle vleesvervanger die niet net doet alsof ie vlees is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb eens zo'n champignon burger gegeten, vond ik wel lekker, vooral omdat het een vegaburger is die geen vlees probeert te imiteren
Wel nauwelijks eiwitten. Project maaltijdburger moet eigenlijk een uitgemeten maaltijd uit de schijf van vijf zijn. En ook nog gewoon tyfuslekker zijn![]()
Wordt vervolgd."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Well, life can be a riot
Ik had laatst angus burgers, die waren ook gewoon lekker, vooral omdat ze niet uit de supermarkt kwamen en er dus geen 30% water in gespoten was waardoor je ze alleen kunt koken en niet bakkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb eens zo'n champignon burger gegeten, vond ik wel lekker, vooral omdat het een vegaburger is die geen vlees probeert te imiteren![]()
![]()
Ik kende het niet, schijnt dan weer een Filippijnse Rum te zijn die goed zou moeten zijn. Maar hier weer niet te krijgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee
klinkt wel als een verdienmodelLach met een schone bips![]()
nicequote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik kan er weer 400 dagen tegenaan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben eigenlijk altijd blij als ik volgende week dinsdag haal.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik kan er weer 400 dagen tegenaan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik kan er weer 400 dagen tegenaan![]()
![]()
Ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd blij als ik volgende week dinsdag haal.♡♡♡♡![]()
Nu kun je ook wat langerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd blij als ik volgende week dinsdag haal.
Lach met een schone bips![]()
2 ook wel.. Toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:22 schreef Harrie het volgende:
klein paterke kan ik nog wel pakken denk ikLach met een schone bips![]()
Ik was net aan mijn laatste bezig en nu weer. Apart hoe dat werkt.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mooiste ervan is, je weet pas hoe je haar mist als ze er niet meer is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was net aan mijn laatste bezig en nu weer. Apart hoe dat werkt.Lach met een schone bips![]()
In "de gele zuipkeet" zoals je het zo treffend noemde.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
straks een beetje op tijd opstaan, paar uurtjes treinen onder het genot van een paar koude![]()
juistquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In "de gele zuipkeet" zoals je het zo treffend noemde.![]()
![]()
![]()
treinen of trainenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
straks een beetje op tijd opstaan, paar uurtjes treinen onder het genot van een paar koude![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Niet als de winkels dicht zijn zoals hier vanaf 21u.... Dan is het wachten op de volgende ronde.quote:Lach met een schone bips![]()
Trainen tijdens het treinen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
zoals ik al eerder vandaag aangaf:quote:
sixpack koude paters mee in de ochtend en lekker genieten in die lange gele zuipkeet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: