Waar staat dit?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Propaganda op de Russische tv. Je verwacht het niet.
China is momenteel voor een x-aantal landen en haar inwoners visumvrij omdat ze het geld en data van die toeristen nodig hebben, niet om westerlingen op andere gedachten te brengen. De pandemie is daar trouwens de veroorzaker van.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet veelzeggend... Die zitten er waarschijnlijk ook zo bij ---->als ze Nederlandse staatstelevisie kijken.
Het beste is gewoon de strategie zoals in China. Westerse propaganda bestrijden met visumvrij reizen. Dan ziet men zelf wel in dat er heel veel bullshit wordt verspreid over China. Hetzelfde geldt voor Rusland.
Alsof de kosten voor een visum significant zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
China is momenteel voor een x-aantal landen en haar inwoners visumvrij omdat ze het geld en data van die toeristen nodig hebben, niet om westerlingen op andere gedachten te brengen. De pandemie is daar trouwens de veroorzaker van.
Ik heb het niet over de kosten van een visum.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Alsof de kosten voor een visum significant zijn
Over het algemeen kun je die toch wel betalen als je ergens naar toe gaat, en anders ga je niet.
Nee hoor, dit is al een tijdje onderdeel van hun road-to-2040 plan. Zo'n 90% van hun toerisme zijn Chinese inwoners. Die hebben het niet van internationaal toerisme nodig,quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
China is momenteel voor een x-aantal landen en haar inwoners visumvrij omdat ze het geld en data van die toeristen nodig hebben, niet om westerlingen op andere gedachten te brengen. De pandemie is daar trouwens de veroorzaker van.
Oh, dan zal ik alles hierover wel fout hebben gelezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is al een tijdje onderdeel van hun road-to-2040 plan. Zo'n 90% van hun toerisme zijn Chinese inwoners. Die hebben het niet van internationaal toerisme nodig,
Nee, het was niet jij die de illusie had dat geen visum kosten wel een heuse aanwas van toeristen zou opleverenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de kosten van een visum.
Sorry, maar als je niet goed leest en luistert kan ik hier niets mee.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, het was niet jij die de illusie had dat geen visum kosten wel een heuse aanwas van toeristen zou opleveren
Chinezen die in China chinees geld uitgeven vs buitenlanders die je economie komen spekken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is al een tijdje onderdeel van hun road-to-2040 plan. Zo'n 90% van hun toerisme zijn Chinese inwoners. Die hebben het niet van internationaal toerisme nodig,
"ik post hier nauwelijks", gooit vervolgens weer een topic vol. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je leest en luistert niet, dus ik haak af. Het heeft geen zin ook.
Je zoekt iets op in het verhaal dat inderdaad afwijkt om vervolgens het gehele verhaal daarmee als kul af te doen.
Ik ga weekend houden.
Hele steden met de grond gelijk gemaakt in Oekraïne, en dan een foto van welgeteld 1 gebouw postenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
bizar wel...
https://english.news.cn/e(...)d20329491cab5/c.html
This photo shows a damaged building after Ukrainian forces' attack in Lgov of Russia's Kursk region, on Jan. 16, 2025. (Photo by Vladimir/Xinhua)
[ afbeelding ]
A man cleans debris around a damaged building after Ukrainian forces' attack in Lgov of Russia's Kursk region, on Jan. 16, 2025. (Photo by Vladimir/Xinhua)
[ afbeelding ]
Er is niet eens wat te zien op dat plaatje. Zo ziet heel rusland er uit. Behalve moskou en petersburg, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:51 schreef havanagila het volgende:
Hele steden met de grond gelijk gemaakt in Oekraïne, en dan een foto van welgeteld 1 gebouw posten
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
bizar wel...
This photo shows a damaged building after Ukrainian forces' attack in Lgov of Russia's Kursk region, on Jan. 16, 2025. (Photo by Vladimir/Xinhua)
[ afbeelding ]
A man cleans debris around a damaged building after Ukrainian forces' attack in Lgov of Russia's Kursk region, on Jan. 16, 2025. (Photo by Vladimir/Xinhua)
[ afbeelding ]
Leuke quizvraag, Voehledar, Marinka, Avdiivka?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bizar wel......
(iemand die weet welke stad het is? was...)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Leuke quizvraag, Voehledar, Marinka, Avdiivka?
ik vermoed eigenlijk dezelfde stad als die ik poste.quote:
Maar je postte dan de andere kant van de rivier?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
ik vermoed eigenlijk dezelfde stad als die ik poste.
Vermoedelijk ja, vov dus? Of is het chasiv yar (maar dan andere kant kanaal)? Al denk ik dat chasiv ook nog verder ontbost isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar je postte dan de andere kant van de rivier?
Ja, Vovchansk.quote:
Schaamteloos ditquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
bizar wel...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, Vovchansk.
Ik heb eigenlijk geen recent videobeelden van Chasiv Jar gezien, maar dat zou ook volledig vernietigd moeten zijn. Kurakhove, Selidove, Hirnik en Ukrainsk zouden wel zijn ingenomen zijn zonder al teveel schade.
Zijn er beelden van Pokrovsk?
Jamaar ze zijn er wel slecht in, want niemand merkt het op.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Propaganda op de Russische tv. Je verwacht het niet.
Nope, het enige wat ze gemeen hebben is dat de rus ze "veroverd" heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
ik vermoed eigenlijk dezelfde stad als die ik poste.
Dat zal de vuurvastfabriek van Chasiv Jar dan zijn. Daar wordt momenteel gevochten. 16.01 zou deze fabriek, nou ja de ruïnes, volledig in Russische handen gevallen zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Redelijk recent van chasiv beide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |