SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Alweer neeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
JajaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Is dat erg?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Het viel me gewoon op dat hier veel mannen zijn:')![]()
ik snap je wel met wat je zegt, tis gemaakt voor drama die serie, maar aan andere kant. het geeft ook beeld weer wel?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik tel 14 vrouwen in de top 50 dtsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je wel met wat je zegt, tis gemaakt voor drama die serie, maar aan andere kant. het geeft ook beeld weer wel?
Wat ik zei sloeg niet op die serie, ik gooi er gewoon af en toe wat onzinnigs uitCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Er zijn sowieso meer mannen op FoK! volgens mijquote::')![]()
Ik 15 want ik identificeer me deze week als vrouw, draag nu ook een cute jurkjequote:
Lach met een schone bips![]()
Niet in cre of in oudquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn sowieso meer mannen op FoK! volgens mijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb grotere borsten dan sommige vrouwen, telt dat ook?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb grotere borsten dan sommige vrouwen, telt dat ook?16
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik 15 want ik identificeer me deze week als vrouw, draag nu ook een cute jurkjemeid, jij ook al!
Ook niet gedroogd doe je met dat vleesquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
Sodeju, je kauwt je wel een ongeluk op beef jerky gemaakt van goulashvlees!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij was ook een deel van mn inspirariewoeiness...
sinterklaaskapoentje
![]()
Om dat te kunnen beoordelen hebben we wel pics nodig hequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb grotere borsten dan sommige vrouwen, telt dat ook?:')![]()
Verwijderd! Ik ben niet zo snelquote:
Maar wel goed in understatements, dat dan weer wel
Een ongeluk kauwenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ook, dat lucht lekker opquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat ik zei sloeg niet op die serie, ik gooi er gewoon af en toe wat onzinnigs uit![]()
Ja dat is dus juist het probleem met het resultaat!quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook niet gedroogd doe je met dat vlees
Het was relatief betaalbaar dus wilde ik een poging wagen.![]()
![]()
gelijk heb je? doe ik ook, maakt het iig nog beetje gezellig. meningen zien we later welquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat ik zei sloeg niet op die serie, ik gooi er gewoon af en toe wat onzinnigs uit
Do what you love, love what you do!![]()
ape-tutu?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Apetapetu apatapetu voor de spiegel in jurkje al de hele week![]()
![]()
Is dat niet van dat vlees dat je eerst 5 uur moet koken?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is dus juist het probleem met het resultaat!
Het was relatief betaalbaar dus wilde ik een poging wagen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Apetapetu?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Apetapetu apatapetu voor de spiegel in jurkje al de hele week♡♡♡♡![]()
Kut roepen naar de buuf vind ik persoonlijk nog relaxterquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja man, niets mis met lullen op drumstellen![]()
![]()
Staan NU in KPDquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om dat te kunnen beoordelen hebben we wel pics nodig heWell, life can be a riot
Yup, dus zomaar dehydraten helpt niet echt!quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat niet van dat vlees dat je eerst 5 uur moet koken?
Ach het is niet vreselijk taai hoor; ik heb het in flinterdunne plakjes gesneden.![]()
Kermit die een varken zit te eten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Volg mijn insta dan.... MissPiggy69![]()
quote:
Well, life can be a riot
Chipjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, dus zomaar dehydraten helpt niet echt!
Ach het is niet vreselijk taai hoor; ik heb het in flinterdunne plakjes gesneden.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
wie heeft hier tiktok trouwens en hoe oud zijn jullie als je het hebben?Do what you love, love what you do!![]()
Heb er pas nog gekocht omdat ze uit het assortiment gingen in een winkel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Misschien zijn de potten er nog wel? In Duitsland? Wij hadden vroeger van die blikken ham en blikken corned beef. Toch heb ik nog geen behoefte om dat weer te kopen.
2,50 per stuk en nog 2 jaar houdbaar.![]()
![]()
Geen TikTok meer. Nu bijna 2 jaar terug gestopt, was 32.. Nog wel af en toe meegekeken met m'n ex wiens bezigheid bij het wakker worden en voor 't slapen al-tijd bestond uit 15-30 minuten doomscrollen, maar heb daar nooit ook maar iets van begrepenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:00 schreef kree het volgende:
wie heeft hier tiktok trouwens en hoe oud zijn jullie als je het hebben?
Well, life can be a riot
Ik ben 17 nu, geen TikTok wel onlyfans. Je kan je abonneren via Hotboygirl17quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:00 schreef kree het volgende:
wie heeft hier tiktok trouwens en hoe oud zijn jullie als je het hebben?![]()
Hoop je er snel te zien maat.Lach met een schone bips![]()
Duur?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben 17 nu, geen TikTok wel onlyfans. Je kan je abonneren via Hotboygirl17![]()
Hoop je er snel te zien maat.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Tering, laatst stroopwafels gehaald in een dumpwinkeltje.
Ik zie nu dat er alleen Hebreeuws op staat buiten het Engelse "Made in The Netherlands" en een sticker met de ingrediënten in het Nederlands.![]()
Misschien als je een goatse voor hem doet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben 17 nu, geen TikTok wel onlyfans. Je kan je abonneren via Hotboygirl17![]()
Hoop je er snel te zien maat.![]()
![]()
Gast jij hebt al 4 jaar een free pass naar mijn only fans page. Je schermtijd is online is 18u iedere dag.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoop je er snel te zien maat.
Ik doe helemaal niet aan social mediaquote:Als je whatsapp dan niet mee telt.
ik alleen nog als het nut heeft maar ben er niet zo mee bezig eigenlijk meer, vroeger wel trouwens.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet aan social mediaAls je whatsapp dan niet mee telt.
Veel beter!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet aan social mediaAls je whatsapp dan niet mee telt.
Social media en dat soort troep maakt echt zo veel kapot.![]()
eens. tenzij het praktisch nut heeft dus. dan werkt het wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel beter!
Social media en dat soort troep maakt echt zo veel kapot.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Stroopwafel. Ik pak er eenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
Tering, laatst stroopwafels gehaald in een dumpwinkeltje.
Ik zie nu dat er alleen Hebreeuws op staat buiten het Engelse "Made in The Netherlands" en een sticker met de ingrediënten in het Nederlands.
:')![]()
Enjoy!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stroopwafel. Ik pak er een![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind het gewoon zonde tijd eigenlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel beter!
Social media en dat soort troep maakt echt zo veel kapot.Lach met een schone bips![]()
ja? ik ook steeds meer? het kan wel werken en deed het ook?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde tijd eigenlijk.
maar temeer en temeer denk ik kinderen moet je er tegen beschermen.Do what you love, love what you do!![]()
oh die Hotboygirl17!!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast jij hebt al 4 jaar een free pass naar mijn only fans page. Je schermtijd is online is 18u iedere dag.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat je wil vragen, maar ik heb er nooit aan gedaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja? ik ook steeds meer? het kan wel werken en deed het ook?
maar temeer en temeer denk ik kinderen moet je er tegen beschermen.Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Beschermen tegen wat precies?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja? ik ook steeds meer? het kan wel werken en deed het ook?
maar temeer en temeer denk ik kinderen moet je er tegen beschermen.:')![]()
Neenquote:Well, life can be a riot
Gelukkig voor jou was ik in de middelbare heel slecht in het vak dramaquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hadden ze maar het vak pragmatica, damn ik ging dan 10en halenUw ADH vitamine Worst
Zo snel ben ik nog nooit geweest. Geen voorspel, gewoon instant dramaquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heb ik voor je in 2 posts als je wil
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heb ik voor je in 2 posts als je wil
♡♡♡♡![]()
Ik ga het je niet aandoen maat... Maar kan wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zo snel ben ik nog nooit geweest. Geen voorspel, gewoon instant dramaLach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Jaa het was wachten op dezequote:Op donderdag 16 januari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan ook weer een maandje of 11 in de mottenballen.:')![]()
Kree kan dat in 1 post.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga het je niet aandoen maat... Maar kan wel.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ja die ene jankmuil die zich door 100 kerels heeft laten volblaffen wil dit record nu verbreken nadat ze zich zo kut voelde over die 100 kwakjes in/op haar.quote:![]()
doe hetquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga het je niet aandoen maat... Maar kan wel.
doe het
doehetdoehetdoetdoedanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoe heb je seks met 1000 mannen in 12 uur![]()
Dat is 40 seconden per man!?
Well, life can be a riot
ze is geboren 1999, waarom ziet ze er oude uit dan ikquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Oh ik dacht dat dit dezelfde was??quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die ene jankmuil die zich door 100 kerels heeft laten volblaffen wil dit record nu verbreken nadat ze zich zo kut voelde over die 100 kwakjes in/op haar.:')![]()
vooral mezelf aan het troostenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent goed aan het genieten, zie ik!omdat niks lijkt te lukken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ik zou het niet weten man...quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:26 schreef Grotetijd het volgende:
Dat is 40 seconden per man!?:')![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe het
doe het
doehetdoehetdoetdoedan![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik had haar minstens 10 jaar ouder geschatquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze is geboren 1999, waarom ziet ze er oude uit dan ik:')![]()
Oeh, aangemoedigd worden door een blauwe... Dan kan ik het eigenlijk niet laten he?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe het
doe het
doehetdoehetdoetdoedanLach met een schone bips![]()
lijkt mij nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh, aangemoedigd worden door een blauwe... Dan kan ik het eigenlijk niet laten he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren kreeg je niet gelijk een slappe als je haar aankeek.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit dezelfde was??
Dit gedrocht......
Ja of het is haar wel, maar dan is ze in een paar weken tijd 25 jaar ouder geworden. Misschien toch iets opgelopen met die 100 kwakjes?![]()
Zou je seksuele voorkeuren en daarbij ook benamingen weg willen laten. Voel me offendedquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vooral mezelf aan het troostenomdat niks lijkt te lukken
Srsly man? Wat dan?
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou je seksuele voorkeuren en daarbij ook benamingen weg willen laten. Voel me offended![]()
![]()
Dat heet efficient genietenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:26 schreef Grotetijd het volgende:
Dat is 40 seconden per man!?![]()
![]()
zo daar stink ik wel met open ogen in hequote:Op donderdag 16 januari 2025 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Het is FRIET!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
easyquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
1000x @:sp3c kan in de helft van de tijd.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Roken, drinken, drugs?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had haar minstens 10 jaar ouder geschat
Ken mensen in de 30 die er uit zien als midden 40
Well, life can be a riot
Ja dacht die kon ik er na het friet gedoe nog wel makkelijk aan vast knopen.quote:Lach met een schone bips![]()
538 luisteraar?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:26 schreef Grotetijd het volgende:
Dat is 40 seconden per man!?
Lol verbazingwekkend weer allemaal
ik weet niet hoor heb maar met eentje seks gehad.Do what you love, love what you do!![]()
dat zegt je vriendje zeker ook iedere dag tegen jequote:Op donderdag 16 januari 2025 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dacht die kon ik er na het friet gedoe nog wel makkelijk aan vast knopen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Toch wel netjes tijdens het huwelijk he?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
538 luisteraar?
Lol verbazingwekkend weer allemaal
ik weet niet hoor heb maar met eentje seks gehad.![]()
![]()
Ik ben iemand van bijna 50 die zwaar versleten is maar nog wel elke dag leeft als een slet van 25 dus wat is je puntquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Roken, drinken, drugs?
Ken mensen in de 30 die er uit zien als midden 40![]()
![]()
Nee alleen op Zondag na de kerk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zegt je vriendje zeker ook iedere dag tegen jeLach met een schone bips![]()
nou dat niet, want sta niet echt achter die ideeën enzo.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel netjes tijdens het huwelijk he?Do what you love, love what you do!![]()
LEVE DE VRIJHEID!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat niet, want sta niet echt achter die ideeën enzo.![]()
![]()
is ook zo? ik ben het met jullie eens hoor wat dat aan gaat.quote:
Wil niet zeggen dat ik ook nog wel andere principes van kerk enzo aanhang. maar dat is niet zo wat jullie denken enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Dan ben je een vrij liberale Christen of niet? Of heb ik gewoon een heel ouderwets beeld van het Christendom? Die zijn/waren toch altijd van geen seks voor 't huwelijk etc.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat niet, want sta niet echt achter die ideeën enzo.Well, life can be a riot
lekker manquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee alleen op Zondag na de kerk.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vrij christen noem ik het dan maar... haal het goede eruit en laat het slechte weg. tja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan ben je een vrij liberale Christen of niet? Of heb ik gewoon een heel ouderwets beeld van het Christendom? Die zijn/waren toch altijd van geen seks voor 't huwelijk etc.Do what you love, love what you do!![]()
Vooral weinig zin om iets te doen, combinatie van grijze dagen, afgelopen zomer onverwachts een grote klus gedaan en dus weinig weggeweest en lange periode geen vakantie en niet echt gebeurtenissen om naar uit te kijken, maar vooral een dipjequote:Uw ADH vitamine Worst
vakantie boekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vooral weinig zin om iets te doen, combinatie van grijze dagen, afgelopen zomer onverwachts een grote klus gedaan en dus weinig weggeweest en lange periode geen vakantie en niet echt gebeurtenissen om naar uit te kijken, maar vooral een dipjeDit wel, al is het maar een paar dagen weg.quote:Lach met een schone bips![]()
Een goede vriendin van me sloot zich jaren geleden aan bij een christelijke sekte waarin vrije seks toegestaan was, zolang je maar van elkaar hield en je partner maar akkoord ging.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan ben je een vrij liberale Christen of niet? Of heb ik gewoon een heel ouderwets beeld van het Christendom? Die zijn/waren toch altijd van geen seks voor 't huwelijk etc.
Ze wilde mij ook in die sekte hebben.
Fuck no!
Ze heeft zelfs op zo'n EO jongerendag gestaan. "Naast mij stond iemand te verkondigen dat je puur moest blijven tot het huwelijk, en ik zei tegen haar dat dat onzin was: Jezus zou vrije seks heel normaal gevonden hebben!"
Die sekte is toentertijd nog meerdere keren in het nieuws gekomen, en toen er een politie-inval kwam, ging hun leider (die rechtstreeks met God sprak en ook 1 op 1 antwoord van Hem kreeg) "op retraite" ergens in het buitenland en is nooit meer gezien.
Die sekte bestaat nog steeds, maar "...natuurlijk hebben we geen leider; we zijn allen gelijk hier!"
Fucking gehersenspoelde idioten die hun kinderen overtuigden dat de buitenwereld gek was en dat zij de enige normale mensen waren.![]()
Meh, kut is dat ja....quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vooral weinig zin om iets te doen, combinatie van grijze dagen, afgelopen zomer onverwachts een grote klus gedaan en dus weinig weggeweest en lange periode geen vakantie en niet echt gebeurtenissen om naar uit te kijken, maar vooral een dipje
Misschien binnenkort ff een lekkere vakantie nemen naar een ver, warm land?![]()
Sow!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Een goede vriendin van me sloot zich jaren geleden aan bij een christelijke sekte waarin vrije seks toegestaan was, zolang je maar van elkaar hield en je partner maar akkoord ging.
Fuck no!
Ze heeft zelfs op zo'n EO jongerendag gestaan. "Naast mij stond iemand te verkondigen dat je puur moest blijven tot het huwelijk, en ik zei tegen haar dat dat onzin was: Jezus zou vrije seks heel normaal gevonden hebben!"
Die sekte is toentertijd nog meerdere keren in het nieuws gekomen, en toen er een politie-inval kwam, ging hun leider (die rechtstreeks met God sprak en ook 1 op 1 antwoord van Hem kreeg) "op retraite" ergens in het buitenland en is nooit meer gezien.
Die sekte bestaat nog steeds, maar "...natuurlijk hebben we geen leider; we zijn allen gelijk hier!"
Fucking gehersenspoelde idioten die hun kinderen overtuigden dat de buitenwereld gek was en dat zij de enige normale mensen waren.Lach met een schone bips![]()
hoe heet die secte
ik vraag dit voor een vriendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk is het gewoon tijd voor een broodje kipdoner![]()
vers brood gehaald bij de Turk
Kip-Doner ook bij een Turk
knooflooksaus gemaakt
ga ik er konijnenvoer bij snijden of pak ik eerst nog een![]()
zoveel vragen![]()
Is echt een commune waarin iedereen zijn/haar eigen taak heeft.quote:
Oh en ze hebben een gigantisch indoor zwembad waarin volop geneukt wordt.![]()
je kunt daar niet iedereen op afschrijven die maar christelijk geloofsovertuiging heeft he?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Een goede vriendin van me sloot zich jaren geleden aan bij een christelijke sekte waarin vrije seks toegestaan was, zolang je maar van elkaar hield en je partner maar akkoord ging.
Fuck no!
Fucking gehersenspoelde idioten die hun kinderen overtuigden dat de buitenwereld gek was en dat zij de enige normale mensen waren.
Ik denk er weer heel anders over?
Jij hebt het over extremen wel. en die zie je daar wss op op opwekking. van ene naar andere kant trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien, al ben ik heel slecht met vakanties. Dat ik vorig jaar voor het eerst in 12 jaar op vakantie ging spreekt wel boekdelenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, kut is dat ja....
Misschien binnenkort ff een lekkere vakantie nemen naar een ver, warm land?Uw ADH vitamine Worst
ga door..... ik lees mee tot aan de link naar het inschrijvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Is echt een commune waarin iedereen zijn/haar eigen taak heeft.
Oh en ze hebben een gigantisch indoor zwembad waarin volop geneukt wordt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:41 schreef sp3c het volgende:
hoe heet die secte
ik vraag dit voor een vriend@sp3c vroeg je wat. Vraag ik voor mijn vriend sp3c.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Is echt een commune waarin iedereen zijn/haar eigen taak heeft.
Oh en ze hebben een gigantisch indoor zwembad waarin volop geneukt wordt.Lach met een schone bips![]()
Naam?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck no!
Fucking gehersenspoelde idioten die hun kinderen overtuigden dat de buitenwereld gek was en dat zij de enige normale mensen waren.♡♡♡♡![]()
slecht met vakanties als in: Je hebt daar geen zin in of heb je teveel eisen waardoor gewoon doorwerken beter lijktquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien, al ben ik heel slecht met vakanties. Dat ik vorig jaar voor het eerst in 12 jaar op vakantie ging spreekt wel boekdelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:41 schreef sp3c het volgende:
hoe heet die secte
ik vraag dit voor een vriendHet grappige is dat die naam vandaag de dag erg woke over zou komen!
Ik stuur het wel ff via DM, geen zin in gezeik aangezien ze o.a. in het nieuws geweest zijn met schiet-incidenten.![]()
mijn DM staat gewoon openquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]Het grappige is dat die naam vandaag de dag erg woke over zou komen!
Ik stuur het wel ff via DM, geen zin in gezeik aangezien ze o.a. in het nieuws geweest zijn met schiet-incidenten.![]()
![]()
Ik denk maar zo, ik denk maar bolk!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
je kunt daar niet iedereen op afschrijven die maar christelijk geloofsovertuiging heeft he?
Ik denk er weer heel anders over?
Jij hebt het over extremen wel. en die zie je daar wss op op opwekking. van ene naar andere kant trouwens.![]()
![]()
ik ben er stukje nuchterder over en zeg, ik denk dat kerkgemeenschappen wel helpen enzo.
Of je iedereen moet brainspoelen van kinds af aan, wat bij mij wel deed trouwens vanuit ouders. daar ben ik het weer niet mee eens.
Maar al met al heb ik er geen slechte ervaringen mee? denk nog steeds dat de christelijke gemeenschap hoop goed doet.
en van de extreme takken ben ik allang al weg. de gematigde. tja. kan me erin vinden soort van dat ik wil helpen. echt onwijs die hard lid worden niet eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
allebeiquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
slecht met vakanties als in: Je hebt daar geen zin in of heb je teveel eisen waardoor gewoon doorwerken beter lijktUw ADH vitamine Worst
mag? ik hoor graag andere meningen hoor. en of ik het gelijk heb weet ik ook niet, doe ook maar wat me goed lijkt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Voor mij hoefde het ook nooit zo erg, maar het is wel tof soms, ook in je eentje.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien, al ben ik heel slecht met vakanties. Dat ik vorig jaar voor het eerst in 12 jaar op vakantie ging spreekt wel boekdelen
Wat ik een erg gave vakantie vond was in Siem Reap, Cambodja. Heerlijk à la Indiana Jones over ruïnes vna oude tempels heen klauteren enzo!![]()
![]()
maar afgelopen weken gebeuren dingen wat mijn collega's niet gewend zijn, ik sta bekend als zeer stipt en afspraak = afspraak. Maar ik kwam te laat op online meting en nog bepaalde taken vergeten en niet geleverdUw ADH vitamine Worst
Gast tijdens corona en alle shit in mijn prive leven was ik eigenlijk aan huis gebonden, door het gedoe thuis met mantelzorg en nergens heen kunnen en teveel hooi op de vork genomen te hebben ben ik na het thuis niet meer ging met mijn moeder en ze naar verzorgingshuis ging compleet ingestort. Omdat ik ineens weer tijd voor mezelf kreeg. Je moet soms even weg gewoon voor jezelf, rust even in je hoofd krijgen. Is echt serieus wel een ding hoor, je loopt straks anders tegen een muur aan. Al is het 3 dagen ff ergens in een hotel waar dan ook. Gewoon tijd voor jezelf.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien, al ben ik heel slecht met vakanties. Dat ik vorig jaar voor het eerst in 12 jaar op vakantie ging spreekt wel boekdelenLach met een schone bips![]()
Ik snap je welquote:ben zelf ook al heel lang gewoon niet op vakantie geweest maar ik zit er toch over te denken om dit jaar gewoon er ff echt aan toe te geven
![]()
![]()
Brainwashing... Holy (lol) shitquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck no!
Fucking gehersenspoelde idioten die hun kinderen overtuigden dat de buitenwereld gek was en dat zij de enige normale mensen waren.
Well, life can be a riot
Ik las dat een dame die TOEVALLIG de naam van die vriendin van me, die TOEVALLIG net als haar het dichtst bij die leider stond, een zeer centrale rol had in die seksuele schandalen daar. Ze schijnt erg dwingend geweest te zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
ga door..... ik lees mee tot aan de link naar het inschrijven
Zo kende ik haar absoluut niet.![]()
![]()
Ja zijn ook mijn voornemens om meer op vakantie te gaan, hiervoor was ik nog studerende geen werk en zo, maar nu heb ik gewoon de tijd en financiële ruimtequote:Op donderdag 16 januari 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mij hoefde het ook nooit zo erg, maar het is wel tof soms, ook in je eentje.
Wat ik een erg gave vakantie vond was in Siem Reap, Cambodja. Heerlijk à la Indiana Jones over ruïnes vna oude tempels heen klauteren enzo!Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
@:sp3c vroeg je wat. Vraag ik voor mijn vriend sp3c.Al in DM geantwoord!
![]()
![]()
Beetje richting overwerkt?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
maar afgelopen weken gebeuren dingen wat mijn collega's niet gewend zijn, ik sta bekend als zeer stipt en afspraak = afspraak. Maar ik kwam te laat op online meting en nog bepaalde taken vergeten en niet geleverd
Even vrij nemen?
Hoeft niet direct een verre vakantie te zijn♡♡♡♡![]()
En ook beetje tegendraads, omat mijn zus die heel veel heef gereisd beetje kleinerend en flauw doet met je hebt vast veel verlofdagen over, en waarom ga je nooit op vakantie dat is goed voor je ontwikkeling!!!1
en dan ga ik als reactie vakantie nog meer haten en juist helemaal niet gaanUw ADH vitamine Worst
swsquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:sp3c gaan we op field tour?
maar niets wat met de kerk te maken heeft hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
uit ervaring. mss geen slecht idee, punt bij ons is dat het al maanden ingeplande is en ook weer lastig. Maar heb er met mijn manager over gesproken. vandaag nog trouwens ook even beetje meer waar ik dan mee zit persoonlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beetje richting overwerkt?
Even vrij nemen?
Hoeft niet direct een verre vakantie te zijn
en haat het om dat in werk te vertellen en dossiers enzo, maar was tussen hem en mij.
Waardeer dat wel als manager en als persoon om er gewoon ff off-record over te praten.Do what you love, love what you do!![]()
als de bijbel opengaat dan ga ik altijd naar de wc ... thuisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las dat een dame die TOEVALLIG de naam van die vriendin van me, die TOEVALLIG net als haar het dichtst bij die leider stond, een zeer centrale rol had in die seksuele schandalen daar. Ze schijnt erg dwingend geweest te zijn.
Zo kende ik haar absoluut niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Het is geen wedstrijd manquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
En ook beetje tegendraads, omat mijn zus die heel veel heef gereisd beetje kleinerend en flauw doet met je hebt vast veel verlofdagen over, en waarom ga je nooit op vakantie dat is goed voor je ontwikkeling!!!1
en dan ga ik als reactie vakantie nog meer haten en juist helemaal niet gaan
en vrouwen zijn trouwens helemaal niet te snappen, dat moet je ook niet willen proberen, dat is gewoon onmogelijk. Beter je eigen plan trekken![]()
![]()
Winter 2023/2024 had ik totaal geen last van winterdip en ik was niet op vakantie geweest in de zin van dagen weg elders verblijven, maar was bijna hele lente en zomer allemaal uitjes naar plekken in NL waar ik nooit was geweestUw ADH vitamine Worst
kan welquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd man
en vrouwen zijn trouwens helemaal niet te snappen, dat moet je ook niet willen proberen, dat is gewoon onmogelijk. Beter je eigen plan trekkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Snap ik heel goed!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
en dan ga ik als reactie vakantie nog meer haten en juist helemaal niet gaan![]()
![]()
ik wil geen profeet zijn? en snap de helft ook niet, maar toch zit er iets in wel van waarheidquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:51 schreef sp3c het volgende:
als de bijbel opengaat dan ga ik altijd naar de wc ... thuisDo what you love, love what you do!![]()
Huh?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
uit ervaring. mss geen slecht idee, punt bij ons is dat het al maanden ingeplande is en ook weer lastig. Maar heb er met mijn manager over gesproken. vandaag nog trouwens ook even beetje meer waar ik dan mee zit persoonlijk.
en haat het om dat in werk te vertellen en dossiers enzo, maar was tussen hem en mij.
Waardeer dat wel als manager en als persoon om er gewoon ff off-record over te praten.
Ik reageerde op @hemarookworst♡♡♡♡![]()
maakt niet uit, religie is altijd klotequote:Op donderdag 16 januari 2025 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil geen profeet zijn? en snap de helft ook niet, maar toch zit er iets in wel van waarheid
geloof is mooi, religie is kut, als de bijbel open gaat ga ik naar huisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hier snap ik dan weer 100% niks vanquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil geen profeet zijn? en snap de helft ook niet, maar toch zit er iets in wel van waarheidLach met een schone bips![]()
Ik ben Katholiek opgevoed, maar heb echt nooit ene kut gehad met dat hele christelijke geloof.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:51 schreef sp3c het volgende:
als de bijbel opengaat dan ga ik altijd naar de wc ... thuis![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden.Sjezus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ook niet, heb altjid meer met sex gehad dan met de kerkquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben Katholiek opgevoed, maar heb echt nooit ene kut gehad met dat hele christelijke geloof.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb altjid meer met sex gehad dan met de kerk
♡♡♡♡![]()
ik gereformeerdquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben Katholiek opgevoed, maar heb echt nooit ene kut gehad met dat hele christelijke geloof.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jaaa dat dacht ikquote:__!
Blijft bijzonderWell, life can be a riot
althans het dorp en de basisschool waren gereformeerd, ik niet en ik was de verkeerde kleur
dan heb je het niet naar je zin hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Da's ook gewoon leuk, er in eigen land wat op uit trekken. Maar vakanties naar prachtige oude omgevingen (ruïnes van kastelen, oude steden, tempels en kastelen) vind ik wel donders gaaf!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
Winter 2023/2024 had ik totaal geen last van winterdip en ik was niet op vakantie geweest in de zin van dagen weg elders verblijven, maar was bijna hele lente en zomer allemaal uitjes naar plekken in NL waar ik nooit was geweest![]()
![]()
Euhm is dat zo? het is wat mensen ervan maken he?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
maakt niet uit, religie is altijd klote
geloof is mooi, religie is kut, als de bijbel open gaat ga ik naar huis
Ik sta niet achter oorlogen enzo, waar ik wel voor sta en doen we ook met hart en ziel. gaat er hulp naar mensen die het nodig hebben. daar sta ik voor en maakt me niet uit of het islam is of christen.
het is van idee uit gericht uit christelijk, maar de hulp ervoor die we ermee verdienen niet.Do what you love, love what you do!![]()
Wat maakt het nou uit wat je zus zegt. Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, of niet. Een wedstrijd houden over op vakantie gaan is ook onzin, er is altijd wel iemand die vaker en verder weg reist. Dus @Fogel heeft al gewonnen en jij kunt gewoon naar een Waddeneiland gaan om te wandelenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
en dan ga ik als reactie vakantie nog meer haten en juist helemaal niet gaan![]()
dat is mijn mening jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm is dat zo? het is wat mensen ervan maken he?
Ik sta niet achter oorlogen enzo, waar ik wel voor sta en doen we ook met hart en ziel. gaat er hulp naar mensen die het nodig hebben. daar sta ik voor en maakt me niet uit of het islam is of christen.
het is van idee uit gericht uit christelijk, maar de hulp ervoor die we ermee verdienen niet.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat snap je niet? in stukjes graag want het gaat al laat worden?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier snap ik dan weer 100% niks vanDo what you love, love what you do!![]()
Ditquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat je zus zegt. Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, of niet. Een wedstrijd houden over op vakantie gaan is ook onzin, er is altijd wel iemand die vaker en verder weg reist. Dus @:fogel heeft al gewonnen en jij kunt gewoon naar een Waddeneiland gaan om te wandelen♡♡♡♡![]()
Dat is hoe dan ook altijd +1quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Waddeneiland gaan om te wandelen![]()
![]()
Het evangelie van Kreequote:Op donderdag 16 januari 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
het is van idee uit gericht uit christelijk, maar de hulp ervoor die we ermee verdienen niet.![]()
that's what she saidquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daar moeten we het mee doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat tussen al het gezwets wat in de Bijbel staat, er ook een paar regels zitten waar je met je boerenverstand ook wel van in kunt zien dat het een logische levensles is die boer Tjerk uit Wergea je ook had kunnen vertellen tijdens het rooien van de suikerbieten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier snap ik dan weer 100% niks van![]()
Oke oke, ik schrijf de bijbel wel een keer overquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2025 22:59:03 ]![]()
Ik ging van openbare basisschool na verhuizing naar katholieke school. Enige basisschool in dorp daar... Gingen ze iedere ochtend zitten bidden... Nooit mee gedaan. Hoefde ook niet dat scheelt wel, maar rest van de blagen wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:55 schreef sp3c het volgende:
althans het dorp en de basisschool waren gereformeerd, ik niet en ik was de verkeerde kleur
dan heb je het niet naar je zin hoor
En kleurtjes horen er juist bij, dat is juist mooier dan die bleke kutkindjes die ik en iedereen om me heen waren.Lach met een schone bips![]()
niet van mij, maar dat is mijn poging maar om ermee te helpen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
wat doen jullie eraan eigenlijk. helpen die mensen?
van welke kant dan ook?Do what you love, love what you do!![]()
Ik wilde dit voorjaar ergens bij de kust van de Golf van Amerika Mexico gaan kamperen om te gaan wandelen. Maar het is allemaal al volgeboektquote:![]()
![]()
ok snap wel, ja heb postcode loterij enzo en help ik mensen mee?
Wagt doe je rechtsreeks?Do what you love, love what you do!![]()
Openbare basisschool![]()
Mijn moeder heeft een hekel aan de kerkCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, beetje huizentekort nu in Hollywood hills nuquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde dit voorjaar ergens bij de kust van de Golf van Amerika Mexico gaan kamperen om te gaan wandelen. Maar het is allemaal al volgeboekt
"Heere Jezus was roomblank en had halflang blond haar en blauwe ogen hoor, ook al was-ie in het Midden-Oosten geboren!"quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:55 schreef sp3c het volgende:
dan heb je het niet naar je zin hoor![]()
Huh?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:00 schreef kree het volgende:
ok snap wel, ja heb postcode loterij enzo en help ik mensen mee?
Wagt doe je rechtsreeks?♡♡♡♡![]()
behalve zeiken op alle andere?
Jullie zijn echt wat dat aan gaat zo hypocriet als de pest hoor?
Want wel afgeven op wat anderen doen en klagen, maar zelf doe je niks? behalve klagenDo what you love, love what you do!![]()
LOLquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde dit voorjaar ergens bij de kust van de Golf van Amerika MexicoDat is dan wel klote (En dan staat die golf niet eens op de Unesco erfgoedlijst tochquote:gaan kamperen om te gaan wandelen. Maar het is allemaal al volgeboekt)
![]()
Dat is echt heel ver weg van hierquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, beetje huizentekort nu in Hollywood hills nu![]()
![]()
beetje moe wordt ik ervan HC. da ze tegen mij zeiken omdat ik uit christelijk geloof hulp steun. en eigenlijk elke keer voel ik me me erin om te verdedigen.quote:
En hoeft niet want alleen het enige wat mensen hier triggerd is het is christelijk, en dat vind ik bullshit,. en scharen ze heel veel onder zelfde terwijl dat niet zo is.Do what you love, love what you do!![]()
Die lui hebben vliegtuigen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is echt heel ver weg van hierLach met een schone bips![]()
Religie is iedereen regeltjes opleggen op basis van iemands interpretatie van één of ander oud boekje met oude volksverhaaltjes van mensen die geen zak begrepen hoe de Big Bang en evolutie en dergelijke werkten, niets van bacteriën en virussen wisten, niet wisten hoe het menselijk lichaam precies werkte, dat natuurlijke hallucinogene middelen bestonden, hoe zeldzame atmosferische gebeurtenissen zich konden manifesteren enz.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
het is van idee uit gericht uit christelijk, maar de hulp ervoor die we ermee verdienen niet.
En DAAROM moet je je aan de regeltjes van dit oude boek houden, anders zul je gestraft worden!![]()
Het is gewoon hele mooie natuur daar en dus erg populair. Maar na Mei is het gewoon veel te warm om te kamperenquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
LOL
[..]
Dat is dan wel klote (En dan staat die golf niet eens op de Unesco erfgoedlijst toch)
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen rond kerst naar de Kree-Passoon luisteren ipv de Matthäus-Passion![]()
En Krest♡♡♡♡![]()
Ik ook want mijn vader is principieel tegen de voordelen van bijzonder onderwijs blah blah.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Openbare basisschool![]()
Mijn moeder heeft een hekel aan de kerk![]()
Ik snap je ouwe, gewoon niet reageren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
beetje moe wordt ik ervan HC. da ze tegen mij zeiken omdat ik uit christelijk geloof hulp steun. en eigenlijk elke keer voel ik me me erin om te verdedigen.
En hoeft niet want alleen het enige wat mensen hier triggerd is het is christelijk, en dat vind ik bullshit,. en scharen ze heel veel onder zelfde terwijl dat niet zo is.
Doe ik ook niet als ze mijn geloof in niks bekritiseren
Ik volg de discussie niet echtquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
beetje moe wordt ik ervan HC. da ze tegen mij zeiken omdat ik uit christelijk geloof hulp steun. en eigenlijk elke keer voel ik me me erin om te verdedigen.
En hoeft niet want alleen het enige wat mensen hier triggerd is het is christelijk, en dat vind ik bullshit,. en scharen ze heel veel onder zelfde terwijl dat niet zo is.
Denk niet dat mensen jou persoonlijk aanvallen
Als iedereen nou gewoon probeert goed te doen voor anderen dan maakt t weinig uit
♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Religie is iedereen regeltjes opleggen op basis van iemands interpretatie van één of ander oud boekje met oude volksverhaaltjes van mensen die geen zak begrepen hoe de Big Bang en evolutie en dergelijke werkten, niets van bacteriën en virussen wisten, niet wisten hoe het menselijk lichaam precies werkte, dat natuurlijke hallucinogene middelen bestonden, hoe zeldzame atmosferische gebeurtenissen zich konden manifesteren enz.
En DAAROM moet je je aan de regeltjes van dit oude boek houden, anders zul je gestraft worden!tja ik weet niet wat ik ermee moet? Ik ben wss niet de beste in het uitleggen wat me nou motiveert.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je ouwe, gewoon niet reageren.
Doe ik ook niet als ze mijn geloof in niks bekritiserenDo what you love, love what you do!![]()
Actueel!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde dit voorjaar ergens bij de kust van de Golf van Amerika Mexico gaan kamperen om te gaan wandelen. Maar het is allemaal al volgeboekt![]()
![]()
Beetje meer gladderug bv zou je leven een stuk eenvoudiger maken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
Als mijn hond zo zou happen zou ik hem af laten maken gast.![]()
Dat je mensen helpt is prima natuurlijk. Maar probeer het niet op te dringen aan anderen, bv door te vragen hoe/of wij anderen helpen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
En hoeft niet want alleen het enige wat mensen hier triggerd is het is christelijk, en dat vind ik bullshit,. en scharen ze heel veel onder zelfde terwijl dat niet zo is.![]()
Flikker op, lul.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
Want wel afgeven op wat anderen doen en klagen, maar zelf doe je niks? behalve klagen![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beetje meer gladderug bv zou je leven een stuk eenvoudiger maken.
Als mijn hond zo zou happen zou ik hem af laten maken gast.vergelijking..
♡♡♡♡![]()
Waarmee help jij dan? Wat doe je dan precies?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
Want wel afgeven op wat anderen doen en klagen, maar zelf doe je niks? behalve klagen![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als mijn hond zo zou happen zou ik hem af laten maken gast.![]()
![]()
![]()
Je hoeft niks te verdedigen want je bent wie je bent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
tja ik weet niet wat ik ermee moet? Ik ben wss niet de beste in het uitleggen wat me nou motiveert.
Dus laat dingen lekker gaan en reageer er alleen op als je je geroepen voelt er wat op te zeggen. Je hoeft niet iedere reactie te pareren man. Nergens voor nodig.Lach met een schone bips![]()
happen naar de baasquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarmee help jij dan? Wat doe je dan precies?
Hoi @Shii![]()
![]()
Ik vond dat een behoorlijk lompe aanval. We hebben het over het geloof in het algemeen, en dan krijgen we deze persoonlijke aanval op ons dak.quote:![]()
hmm gladdere rug? na alle doodsverwensingen enzo hier ook op fok? heb ander idee over gekregen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als mijn hond zo zou happen zou ik hem af laten maken gast.
Maar dat is wel al tijd terug en kan ik niet op jullie aanrekenen.
miet alleen hier ook maar ook in het echt.Do what you love, love what you do!![]()
Uiteindelijk weten we niet hoe hij er uit zou hebben gezien. Die invulling dat hij roomblank zou zijn geweest, is een westerse invullingquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"Heere Jezus was roomblank en had halflang blond haar en blauwe ogen hoor, ook al was-ie in het Midden-Oosten geboren!"![]()
Oké..quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond dat een behoorlijk lompe aanval. We hebben het over het geloof in het algemeen, en dan krijgen we deze persoonlijke aanval op ons dak.
Poeh
Schrok van♡♡♡♡![]()
wat ik doe wil je weten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarmee help jij dan? Wat doe je dan precies?Do what you love, love what you do!![]()
Juist, en daarom dat sp3c een buitenbeentje was in deze westerse maatschappij.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteindelijk weten we niet hoe hij er uit zou hebben gezien. Die invulling dat hij roomblank zou zijn geweest, is een westerse invulling![]()
Even gemist, wat doe jij precies?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
Want wel afgeven op wat anderen doen en klagen, maar zelf doe je niks? behalve klagen
In bandje spelen? Of ook in de gaarkeuken staan ofzo?
Of bedoel je financieel bijdragen aan goede doelen? Ik doneer iig genoeg om het als aftrekpost op te kunnen voeren bij mn aangifte inkomstenbelasting
En zit in verenigingsbestuur en doe mee met de Maas clean up
En daarbij fleur ik gewoon ieders leven op met mn sprankelende persoonlijkheid
Er staat ook ergens in 1 van die boeken dat je moet waken voor het afrekenen van personen op het kwaad dat andere je hebben aangedaan alleen heb ik geen idee in welk hoofdstuk ze dat weg gepropt hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
hmm gladdere rug? na alle doodsverwensingen enzo hier ook op fok? heb ander idee over gekregen.
Maar dat is wel al tijd terug en kan ik niet op jullie aanrekenen.
miet alleen hier ook maar ook in het echt.
Je kunt nog altijd beter met iemand te doen hebben die gewoon eerlijk in je gezicht zegt wat ie er van denkt dan die achterbakse brigade die in je gezicht lacht en die (ondertussen je dochter verkrachten) je in je reet neuken als je ff niet oplet![]()
Lig nog na te hijgen.... Heitje voor karweitje ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik doneer iig genoeg om het als aftrekpost op te kunnen voerenLach met een schone bips![]()
Zeg je nu dat je niet graag in je reet geneukt wordt?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Er staat ook ergens in 1 van die boeken dat je moet waken voor het afrekenen van personen op het kwaad dat andere je hebben aangedaan alleen heb ik geen idee in welk hoofdstuk ze dat weg gepropt hebben.
Je kunt nog altijd beter met iemand te doen hebben die gewoon eerlijk in je gezicht zegt wat ie er van denkt dan die achterbakse brigade die in je gezicht lacht en die (ondertussen je dochter verkrachten) je in je reet neuken als je ff niet oplet
Das toevallig, ik ook niet!
niet in deze westerse maatschappijquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist, en daarom dat sp3c een buitenbeentje was in deze westerse maatschappij.
ik ben altijd op en top Nederlander, trots op, altijd welkom gevoeld, altijd gewaardeerd gevoeld met trots het uniform gedragen en toen ze tijdens een wedstrijd (2 interlands) het volkslied speelden pinkte ik een traantje weg
maar deze gemeenschap was gierend kut, ik weet dat geloof mooi is, ik ken het van mijn moeders kant maar religie is waar het mis gaatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Katwijk aan de Maasquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even gemist, wat doe jij precies?
In bandje spelen? Of ook in de gaarkeuken staan ofzo?
Of bedoel je financieel bijdragen aan goede doelen? Ik doneer iig genoeg om het als aftrekpost op te kunnen voeren bij mn aangifte inkomstenbelasting
En zit in verenigingsbestuur en doe mee met de Maas clean up
En daarbij fleur ik gewoon ieders leven op met mn sprankelende persoonlijkheid![]()
![]()
er is heel veel uit over te leggen. in verleden toen ik geen baan had kringloop werk
erna en onderhand altijd in bandjes gezeten. commercieel ook nog toen. maar nu niet meer.
Wat ik doe en zoek het op help ons helpen . Katwijk.
Daar speel ik bij, verdien er niks aan maar dat is hobby en muziek maken ook. `en alle gelden die overigens nog aardig oplopen gaan naar die stichting, nou zoek het zelf maar uit via die website waar het heen gaat?
Ik bind dat een goed ding gewoon? en is van christelijke motivatie, who cares.
wat doen jullie voor het goeie doel?Do what you love, love what you do!![]()
imoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat heb ik nergens gezegd tochquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je niet graag in je reet geneukt wordt?
Das toevallig, ik ook niet!![]()
![]()
Ahhh check!quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet in deze westerse maatschappij
ik ben altijd op en top Nederlander, trots op, altijd welkom gevoeld, altijd gewaardeerd gevoeld met trots het uniform gedragen en toen ze tijdens een wedstrijd (2 interlands) het volkslied speelden pinkte ik een traantje weg
maar deze gemeenschap was gierend kut, ik weet dat geloof mooi is, ik ken het van mijn moeders kant maar religie is waar het mis gaat
En ja, religie is echt wel een dingetje.
Mij is ook wel een paar keer door echte vrienden verteld dat het niet aan hen is om te oordelen dat ik in de hel zal branden, maar dat God wel over mij zal oordelen.
![]()
![]()
Iedereen wil knuffels, dat maakt een mens en leven. Warmte van iedereen.quote:Lach met een schone bips![]()
Ehhhquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iedereen wil knuffels, dat maakt een mens en leven. Warmte van iedereen.♡♡♡♡![]()
De Maas komt niet eens uit in Katwijk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig niet in Katwijk![]()
Oh, zo heb ik het geïnterpreteerd.quote:
En deze post van jou interpreteer ik als dat je wel graag in je reet geneukt wordt. Ook niets mis mee natuurlijk. Maar mijn hobby is het niet
waar het mij om gaat en dat valt me dan tegen? van jullie he? je hoeft het niet eens te zijn, maar er open over zijn, dat wel dan weer. accepteer ook gewoon mening of idee van andere? zou het makkelijker maken denk ik allemaal?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh check!
Mij is ook wel een paar keer door echte vrienden verteld dat het niet aan hen is om te oordelen dat ik in de hel zal branden, maar dat God wel over mij zal oordelen.
Ik weet niet wat jullie doen maar ik gooi ff een bijbel in de kachel zodat ik wat doner kan bakken en ik even later mijn kop vol kan proppen want als ik op dat brood en die gabakken vis van Jezus moet wachten dan lig ik al in mijn kist voordat hij klaar is.![]()
Dat is mooi dat je dat doet kree. Prima toch.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:11 schreef kree het volgende:
er is heel veel uit over te leggen. in verleden toen ik geen baan had kringloop werk
erna en onderhand altijd in bandjes gezeten. commercieel ook nog toen. maar nu niet meer.
Wat ik doe en zoek het op help ons helpen . Katwijk.
Daar speel ik bij, verdien er niks aan maar dat is hobby en muziek maken ook. `en alle gelden die overigens nog aardig oplopen gaan naar die stichting, nou zoek het zelf maar uit via die website waar het heen gaat?
Ik bind dat een goed ding gewoon? en is van christelijke motivatie, who cares.
wat doen jullie voor het goeie doel?![]()
Ik heb ook vrijwilligerswerk gedaan, maar soms gaat het gewoon niet naast de rest van je leven, dus ik vind ook niet dat iemand zich hier hoeft te verantwoorden of je dat wel of niet doet.![]()
hahahahahaha dat is weer de andere kant maar een ieder mag van mij interpreteren waar ze blij van wordenquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, zo heb ik het geïnterpreteerd.
En deze post van jou interpreteer ik als dat je wel graag in je reet geneukt wordt. Ook niets mis mee natuurlijk. Maar mijn hobby is het niet![]()
![]()
Nee, wel zo prettig, kan hier in de Maas gaan dobberen en hoef dan niet bang te zijn dat ik in Katwijk uit kom!quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
De Maas komt niet eens uit in Katwijk.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat is toch goed van ze? Ze willen jou niet beoordelen, maar laten dat aan hun god over. Als je daar niet in gelooft, is er toch niets aan de hand? Wees blij dat ze jou niet vervloekenquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh check!
![]()
Ik ken iemand die pagina's van de Bijbel gebruikt heeft om er joints mee te draaien.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:15 schreef Harrie het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen maar ik gooi ff een bijbel in de kachel zodat ik wat doner kan bakken en ik even later mijn kop vol kan proppen want als ik op dat brood en die gabakken vis van Jezus moet wachten dan lig ik al in mijn kist voordat hij klaar is.Achteraf voelde hij zich er wel wat schuldig over!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
hahahahahaha dat is weer de andere kant maar een ieder mag van mij interpreteren waar ze blij van worden![]()
Je wil niet weten wat ik nu allemaal interpreteer
Preciesquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch goed van ze? Ze willen jou niet beoordelen, maar laten dat aan hun god over. Als je daar niet in gelooft, is er toch niets aan de hand? Wees blij dat ze jou niet vervloeken♡♡♡♡![]()
echt welquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Je wil niet weten wat ik nu allemaal interpreteer![]()
![]()
De boodschap was eigenlijk dat zijzelf het vanuit hun geloof niet mochten zeggen, maar dat God me wel in de hel zou laten branden omdat ik geen christen ben.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch goed van ze? Ze willen jou niet beoordelen, maar laten dat aan hun god over. Als je daar niet in gelooft, is er toch niets aan de hand? Wees blij dat ze jou niet vervloeken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: