SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Alweer neeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
JajaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Is dat erg?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Het viel me gewoon op dat hier veel mannen zijn:')![]()
ik snap je wel met wat je zegt, tis gemaakt voor drama die serie, maar aan andere kant. het geeft ook beeld weer wel?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik tel 14 vrouwen in de top 50 dtsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je wel met wat je zegt, tis gemaakt voor drama die serie, maar aan andere kant. het geeft ook beeld weer wel?
Wat ik zei sloeg niet op die serie, ik gooi er gewoon af en toe wat onzinnigs uitCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Er zijn sowieso meer mannen op FoK! volgens mijquote::')![]()
Ik 15 want ik identificeer me deze week als vrouw, draag nu ook een cute jurkjequote:
Lach met een schone bips![]()
Niet in cre of in oudquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn sowieso meer mannen op FoK! volgens mijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb grotere borsten dan sommige vrouwen, telt dat ook?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb grotere borsten dan sommige vrouwen, telt dat ook?16
Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik 15 want ik identificeer me deze week als vrouw, draag nu ook een cute jurkjemeid, jij ook al!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ook niet gedroogd doe je met dat vleesquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
Sodeju, je kauwt je wel een ongeluk op beef jerky gemaakt van goulashvlees!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij was ook een deel van mn inspirariewoeiness...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: