SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Alweer neeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
JajaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Is dat erg?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Het viel me gewoon op dat hier veel mannen zijn:')![]()
ik snap je wel met wat je zegt, tis gemaakt voor drama die serie, maar aan andere kant. het geeft ook beeld weer wel?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik tel 14 vrouwen in de top 50 dtsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je wel met wat je zegt, tis gemaakt voor drama die serie, maar aan andere kant. het geeft ook beeld weer wel?
Wat ik zei sloeg niet op die serie, ik gooi er gewoon af en toe wat onzinnigs uitCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Er zijn sowieso meer mannen op FoK! volgens mijquote::')![]()
Ik 15 want ik identificeer me deze week als vrouw, draag nu ook een cute jurkjequote:
Lach met een schone bips![]()
Niet in cre of in oudquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn sowieso meer mannen op FoK! volgens mijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb grotere borsten dan sommige vrouwen, telt dat ook?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb grotere borsten dan sommige vrouwen, telt dat ook?16
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik 15 want ik identificeer me deze week als vrouw, draag nu ook een cute jurkjemeid, jij ook al!
Ook niet gedroogd doe je met dat vleesquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
Sodeju, je kauwt je wel een ongeluk op beef jerky gemaakt van goulashvlees!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij was ook een deel van mn inspirariewoeiness...
sinterklaaskapoentje
![]()
Om dat te kunnen beoordelen hebben we wel pics nodig hequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb grotere borsten dan sommige vrouwen, telt dat ook?:')![]()
Verwijderd! Ik ben niet zo snelquote:
Maar wel goed in understatements, dat dan weer wel
Een ongeluk kauwenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ook, dat lucht lekker opquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat ik zei sloeg niet op die serie, ik gooi er gewoon af en toe wat onzinnigs uit![]()
Ja dat is dus juist het probleem met het resultaat!quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook niet gedroogd doe je met dat vlees
Het was relatief betaalbaar dus wilde ik een poging wagen.![]()
![]()
gelijk heb je? doe ik ook, maakt het iig nog beetje gezellig. meningen zien we later welquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat ik zei sloeg niet op die serie, ik gooi er gewoon af en toe wat onzinnigs uit
Do what you love, love what you do!![]()
ape-tutu?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Apetapetu apatapetu voor de spiegel in jurkje al de hele week![]()
![]()
Is dat niet van dat vlees dat je eerst 5 uur moet koken?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is dus juist het probleem met het resultaat!
Het was relatief betaalbaar dus wilde ik een poging wagen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Apetapetu?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Apetapetu apatapetu voor de spiegel in jurkje al de hele week♡♡♡♡![]()
Kut roepen naar de buuf vind ik persoonlijk nog relaxterquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja man, niets mis met lullen op drumstellen![]()
![]()
Staan NU in KPDquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om dat te kunnen beoordelen hebben we wel pics nodig heWell, life can be a riot
Yup, dus zomaar dehydraten helpt niet echt!quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat niet van dat vlees dat je eerst 5 uur moet koken?
Ach het is niet vreselijk taai hoor; ik heb het in flinterdunne plakjes gesneden.![]()
Kermit die een varken zit te eten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Volg mijn insta dan.... MissPiggy69![]()
quote:
Well, life can be a riot
Chipjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, dus zomaar dehydraten helpt niet echt!
Ach het is niet vreselijk taai hoor; ik heb het in flinterdunne plakjes gesneden.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
wie heeft hier tiktok trouwens en hoe oud zijn jullie als je het hebben?Do what you love, love what you do!![]()
Heb er pas nog gekocht omdat ze uit het assortiment gingen in een winkel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Misschien zijn de potten er nog wel? In Duitsland? Wij hadden vroeger van die blikken ham en blikken corned beef. Toch heb ik nog geen behoefte om dat weer te kopen.
2,50 per stuk en nog 2 jaar houdbaar.![]()
![]()
Geen TikTok meer. Nu bijna 2 jaar terug gestopt, was 32.. Nog wel af en toe meegekeken met m'n ex wiens bezigheid bij het wakker worden en voor 't slapen al-tijd bestond uit 15-30 minuten doomscrollen, maar heb daar nooit ook maar iets van begrepenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:00 schreef kree het volgende:
wie heeft hier tiktok trouwens en hoe oud zijn jullie als je het hebben?
Well, life can be a riot
Ik ben 17 nu, geen TikTok wel onlyfans. Je kan je abonneren via Hotboygirl17quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:00 schreef kree het volgende:
wie heeft hier tiktok trouwens en hoe oud zijn jullie als je het hebben?![]()
Hoop je er snel te zien maat.Lach met een schone bips![]()
Duur?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben 17 nu, geen TikTok wel onlyfans. Je kan je abonneren via Hotboygirl17![]()
Hoop je er snel te zien maat.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Tering, laatst stroopwafels gehaald in een dumpwinkeltje.
Ik zie nu dat er alleen Hebreeuws op staat buiten het Engelse "Made in The Netherlands" en een sticker met de ingrediënten in het Nederlands.![]()
Misschien als je een goatse voor hem doet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben 17 nu, geen TikTok wel onlyfans. Je kan je abonneren via Hotboygirl17![]()
Hoop je er snel te zien maat.![]()
![]()
Gast jij hebt al 4 jaar een free pass naar mijn only fans page. Je schermtijd is online is 18u iedere dag.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoop je er snel te zien maat.
Ik doe helemaal niet aan social mediaquote:Als je whatsapp dan niet mee telt.
ik alleen nog als het nut heeft maar ben er niet zo mee bezig eigenlijk meer, vroeger wel trouwens.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet aan social mediaAls je whatsapp dan niet mee telt.
Veel beter!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet aan social mediaAls je whatsapp dan niet mee telt.
Social media en dat soort troep maakt echt zo veel kapot.![]()
eens. tenzij het praktisch nut heeft dus. dan werkt het wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel beter!
Social media en dat soort troep maakt echt zo veel kapot.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Stroopwafel. Ik pak er eenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
Tering, laatst stroopwafels gehaald in een dumpwinkeltje.
Ik zie nu dat er alleen Hebreeuws op staat buiten het Engelse "Made in The Netherlands" en een sticker met de ingrediënten in het Nederlands.
:')![]()
Enjoy!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stroopwafel. Ik pak er een![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind het gewoon zonde tijd eigenlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel beter!
Social media en dat soort troep maakt echt zo veel kapot.Lach met een schone bips![]()
ja? ik ook steeds meer? het kan wel werken en deed het ook?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde tijd eigenlijk.
maar temeer en temeer denk ik kinderen moet je er tegen beschermen.Do what you love, love what you do!![]()
oh die Hotboygirl17!!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast jij hebt al 4 jaar een free pass naar mijn only fans page. Je schermtijd is online is 18u iedere dag.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik weet niet wat je wil vragen, maar ik heb er nooit aan gedaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja? ik ook steeds meer? het kan wel werken en deed het ook?
maar temeer en temeer denk ik kinderen moet je er tegen beschermen.Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Beschermen tegen wat precies?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja? ik ook steeds meer? het kan wel werken en deed het ook?
maar temeer en temeer denk ik kinderen moet je er tegen beschermen.:')![]()
Neenquote:Well, life can be a riot
Gelukkig voor jou was ik in de middelbare heel slecht in het vak dramaquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hadden ze maar het vak pragmatica, damn ik ging dan 10en halenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo snel ben ik nog nooit geweest. Geen voorspel, gewoon instant dramaquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heb ik voor je in 2 posts als je wil
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heb ik voor je in 2 posts als je wil
♡♡♡♡![]()
Ik ga het je niet aandoen maat... Maar kan wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zo snel ben ik nog nooit geweest. Geen voorspel, gewoon instant dramaLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: