SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Dat zou stinken hoorde ik vanuit bronnenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:01 schreef Lovely het volgende: [..] Ik niet, draag het gewoon en beddengoed doe ik ook meteen op bed
:')![]()
Ligt er een beetje aan of het verpakt gekocht is of niet verpakt. Ik moet er toch niet aan denken om kleding aan te trekken dat voor mij al door verschillende (bezwete) mensen gepast isquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet, draag het gewoon en beddengoed doe ik ook meteen op bed
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Valt best meequote:Op donderdag 16 januari 2025 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat zou stinken hoorde ik vanuit bronnen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tja daar denk ik niet echt bij na hoorquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of het verpakt gekocht is of niet verpakt. Ik moet er toch niet aan denken om kleding aan te trekken dat voor mij al door verschillende (bezwete) mensen gepast is
Ookal is het verpakt, het ruikt naar fabriek en plastic.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of het verpakt gekocht is of niet verpakt. Ik moet er toch niet aan denken om kleding aan te trekken dat voor mij al door verschillende (bezwete) mensen gepast is
Liever fris gewassen
Maargoed, zo heb ik het geleerd van moeder, stiefmoeder en oma
En kleding idd wat jij zegt.![]()
Zo heeft iedereen zijn eigen manier van dingen wassen
Doe dan geen volledig programma ofzo, gewoon een 30 minuten wasje.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:09 schreef Lovely het volgende:
Zo heeft iedereen zijn eigen manier van dingen wassen![]()
Kolere!quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
NWS / Man steelt drie geamputeerde benen uit ziekenhuis BoekarestHet is maar waar je op geilt zullen we maar zeggen!
![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo! Haren in de verf.
Halve badkamer ook![]()
Elke keer weer
covfefequote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Panda ogen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mascara schijnt ze ook vrij slordig te zijn!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mascara schijnt ze ook vrij slordig te zijn!![]()
![]()
Maar die klodders in mascara zijn ook vervelendquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tis eerder dat ik onder de mascara zitquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar die klodders in mascara zijn ook vervelend
Gebruik ook zelden make-up![]()
![]()
Heb ik soms. Maar zonder make-up zie ik er niet uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tis eerder dat ik onder de mascara zit
Gebruik ook zelden make-up![]()
Dat valt vast wel mee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik soms. Maar zonder make-up zie ik er niet uit![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nah lichte wimpers en wenkbrauwen ( die ik weer moet verven, maar geen zin in )quote:![]()
Dat denk je!quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik soms. Maar zonder make-up zie ik er niet uit![]()
![]()
Ik verf nooit mijn wenkbrauwenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Oh maar dat lijkt mij ook wel een heel gedoe steeds hoorquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah lichte wimpers en wenkbrauwen ( die ik weer moet verven, maar geen zin in )![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon een keertje groen en blauw verven yoloquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik maak er ook niet echt een gewoonte van!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Zoals dat lekkere ding Laura Hendricxquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon een keertje groen en blauw verven yolo
NWS / Laura Hendricx wil een inclusiever Wikipedia:')![]()
Vind ik niet nodigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
alleen haar haren zijn geverfd niet haar wenkbrauwenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals dat lekkere ding Laura Hendricx
NWS / Laura Hendricx wil een inclusiever WikipediaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tetten zijn tettenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik vermoed van welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik laat dat doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh maar dat lijkt mij ook wel een heel gedoe steeds hoor![]()
![]()
BlokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
KlboThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
olkbquote:Well, life can be a riot
IeblkoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
huh? whut?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas bolkt keihard terug
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Welke game?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat ga je gamen?quote:Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
quote:Life is Strange: Double Exposurequote:
Inmiddels in hoofdstuk 3:')![]()
Parijsquote:Well, life can be a riot
Ok ga over anderhalve maand naar parijsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Paar dagenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is het plan, kan ook wat anders worden, maar denk nu parijs, das tenminste makkelijk en je kunt gewoon met parijsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met de trein?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:09 schreef sp3c het volgende:
Is het plan, kan ook wat anders worden, maar denk nu parijs, das tenminste makkelijk en je kunt gewoon met parijs![]()
Ja hsl tochquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Drie uur rijden ofzo en geen gezeur op het vliegveldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Want ik haat gezeur op het vliegveldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
"En de Mile High Club is niet gegarandeerd met een economy ticket. Daar heeft u een upgrade voor nodig."![]()
En hopen dat er geen turbulentie is...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wat doen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:08 schreef sp3c het volgende:
Ok ga over anderhalve maand naar parijs:')![]()
Levert wel extra genot op met de Mile High Club; beetje zelfde effect als op de wasmachine die aan het centrifugeren is!quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
En hopen dat er geen turbulentie is...Heb ik van horen zeggen!!!
![]()
![]()
Aziatische mensen zijn helemaal idolaat van die piek van balken, bouten en moeren daar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
Parijs is alleen leuk om scammers te trollen
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
"Zucht! Nee meneer sp3c; van valse bommeldingen houden we hier niet."Is toch niet gezelligquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:12 schreef ToT het volgende:
"En de Mile High Club is niet gegarandeerd met een economy ticket. Daar heeft u een upgrade voor nodig."Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is meer laten zien dat ze daar zijn geweest en winkelen bij luxe merkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Aziatische mensen zijn helemaal idolaat van die piek van balken, bouten en moeren daar.Uw ADH vitamine Worst
Deels wel, maar de dames zijn ook gebrainwashed om te geloven dat die piek super romantisch is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is meer laten zien dat ze daar zijn geweest![]()
Dan ga je niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanavond sport. Geen zin in![]()
Wilde ik vanmiddag doen, maar ik voelde me niet al te jofel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanavond sport. Geen zin insinterklaaskapoentje
![]()
Awh wat is er?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilde ik vanmiddag doen, maar ik voelde me niet al te jofel.:')![]()
Jawel, soms moet je gewoon wel ff doorzetten, anders sluipt het er in dat je steeds geen zin hebt.quote:![]()
Zonde van je geld ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, soms moet je gewoon wel ff doorzetten, anders sluipt het er in dat je steeds geen zin hebt.![]()
![]()
Terwijl bijv langs de Donau in Boedapest veel mooier isquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Deels wel, maar de dames zijn ook gebrainwashed om te geloven dat die piek super romantisch is.Uw ADH vitamine Worst
Zwaar vermoeid, en ik had last van mijn nek en ik was misselijk.quote:
Die laatste 2 dingen zijn iets verminderd.![]()
Ja, hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Levert wel extra genot op met de Mile High Club; beetje zelfde effect als op de wasmachine die aan het centrifugeren is!Heb ik van horen zeggen!!!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sow bijna vergeten dat ik vroeger wel een en ander had bezocht in buitenlandUw ADH vitamine Worst
Er zijn zeer mooie plekken te vinden, maar het is echt een Pavlov-reactie.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Terwijl bijv langs de Donau in Boedapest veel mooier issinterklaaskapoentje
![]()
Mijn club kost maar 6 euro per maand lol. Gemeente betaalt de restquote::')![]()
Ik las ditEn toen ditquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Levert wel extra genot op met de Mile High Club; beetje zelfde effect als op de wasmachine die aan het centrifugeren is!Heb ik van horen zeggen!!!
Superromantisch die wasmachinequote:Op donderdag 16 januari 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Deels wel, maar de dames zijn ook gebrainwashed om te geloven dat die piek super romantisch is.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Nououou, ehhhh.....een medewerker van Miele moest wel eens op zakenreis, en zo is hij er achter gekomen.
En dat heeft hij mij verteld.....
.....dus!![]()
![]()
wat voor sportquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn club kost maar 6 euro per maand lol. Gemeente betaalt de restUw ADH vitamine Worst
Netjes!quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn club kost maar 6 euro per maand lol. Gemeente betaalt de rest![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik las dit
[..]
En toen dit
[..]
Superromantisch die wasmachine![]()
!
![]()
Wie zegt dat het een sportclub isquote:kan gewoon de kantklosclub ofzo toch
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2025 17:26:30 ]![]()
ook maar bij miele solliciteren danquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]Nououou, ehhhh.....een medewerker van Miele moest wel eens op zakenreis, en zo is hij er achter gekomen.
En dat heeft hij mij verteld.....
.....dus!
Uw ADH vitamine Worst
Zagreb is leuk ik ging paar jaar terug voor een wkquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Vliegticket Zagreb geboekt
Kon geen trein vinden
Daar aangekomen blijkt het voor gesloten deuren gespeeld te worden omdat het echte stadion te duur was en het trainingshalletje geen tribunes had, stond nergens vermeld, overal geklaagd, gegeven moment mocht je langs de boarding staan maar het glas was zo matig dat je alsnog niets zag
Nu is Zagreb
Voor eeuwig
Net zo kut als Fuerteventura
Maar leuke stad wel verder, zeker het centrum
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hij had het eerder over sportquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een sportclub iskan gewoon de kantklosclub ofzo toch
Uw ADH vitamine Worst
Hertjes voeren is ook een sport!quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij had het eerder over sport![]()
![]()
ik heb natuurlijk niet alles terug zitten lezenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij had het eerder over sport![]()
![]()
Morgen sport je ook.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanavond sport. Geen zin in![]()
en morgen de broek uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, iemand hier heeft de broek aan!Uw ADH vitamine Worst
Vindt Parijs ook niet per se geweldig maar ik ben nu weer met Frans bezig en da wil ik naar Frankrijk?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Deels wel, maar de dames zijn ook gebrainwashed om te geloven dat die piek super romantisch is.
Paar andere interessante steden vielen af door de bereikbaarheid (vliegen en dan alsnog minimaal uur in de bus)
Da is dit de veilige makkelijke optie
Ben er al geweest dus ik hoef niet per se iets te zien en beetje slenteren en lekker eten kan daar primaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, iemand hier heeft de broek aan!![]()
![]()
DAS AUTOquote:
Well, life can be a riot
![]()
We doen wat de sportjuf verzint. Meestal oefeningen met een spelelement erin. En dan een spelletje als afsluiter.quote::')![]()
Ik zou daar echt een kuthumeur van krijgenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We doen wat de sportjuf verzint. Meestal oefeningen met een spelelement erin. En dan een spelletje als afsluiter.![]()
![]()
Lijkt de basisschool wel, beetje leuke sportjuf?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We doen wat de sportjuf verzint. Meestal oefeningen met een spelelement erin. En dan een spelletje als afsluiter.
Uw ADH vitamine Worst
Ja. Misschien heeft het effectquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, iemand hier heeft de broek aan!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Trefbalquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We doen wat de sportjuf verzint. Meestal oefeningen met een spelelement erin. En dan een spelletje als afsluiter.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt ja, er was op intranet een artikel over paar weken terug al.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
De otter is in n duingebied aangetroffen
Zag Dunea. @:kree
Wat fijn
Het schijnt goed te zijn? maar dit is meer aan de natuurbeheer groep. Geen idee of ze er ook echt thuis horen.
Maar het zal wel een goed teken zijn.
Hoi trouwens allen
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja heel leuke enthousiaste.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt de basisschool wel, beetje leuke sportjuf?Heb er meestal ook geen zin in maar als we eenmaal bezig zijn is het meestal wel leukquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou daar echt een kuthumeur van krijgen:')![]()
wat zag ik in de mentions? Gaan we weer (een poging doen tot) een fok! lied maken?
Ik ben hier opzich voor in voor muzikaal in te spelen wel, als er iemand met een concreet idee/tekst komt en het in wil zingen
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja heel leuke enthousiaste.
[..]
Heb er meestal ook geen zin in maar als we eenmaal bezig zijn is het meestal wel leuk![]()
![]()
Hoi Kreequote:Op donderdag 16 januari 2025 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ja, er was op intranet een artikel over paar weken terug al.
Het schijnt goed te zijn? maar dit is meer aan de natuurbeheer groep. Geen idee of ze er ook echt thuis horen.
Maar het zal wel een goed teken zijn.
Hoi trouwens allen
Well, life can be a riot
Gewoon de zweep eroverquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Misschien heeft het effect![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vindt Parijs ook niet per se geweldig maar ik ben nu weer met Frans bezig en da wil ik naar Frankrijk?
Paar andere interessante steden vielen af door de bereikbaarheid (vliegen en dan alsnog minimaal uur in de bus)
Da is dit de veilige makkelijke optie
Ben er al geweest dus ik hoef niet per se iets te zien en beetje slenteren en lekker eten kan daar prima
Veel mooier!![]()
![]()
jij weet wel hoe je mensen motiveertquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja leuk, helaas kan ik niet die dag manquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:37 schreef kree het volgende:
wat zag ik in de mentions? Gaan we weer (een poging doen tot) een fok! lied maken?
Ik ben hier opzich voor in voor muzikaal in te spelen wel, als er iemand met een concreet idee/tekst komt en het in wil zingenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het plan lijkt altijd meer mogelijk als het uitvoeren iddquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja leuk, helaas kan ik niet die dag man
Hoewel je zou alles thuis op kunnen nemen, helaas wil niemand het inzingen zelf (thuis) meestalDo what you love, love what you do!![]()
Mijn agenda zit vol
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had ik al gezegd dat ik voor de zomervakantie een vliegticket voor een canarisch eiland heb?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zagreb is leuk ik ging paar jaar terug voor een wk
Daar aangekomen blijkt het voor gesloten deuren gespeeld te worden omdat het echte stadion te duur was en het trainingshalletje geen tribunes had, stond nergens vermeld, overal geklaagd, gegeven moment mocht je langs de boarding staan maar het glas was zo matig dat je alsnog niets zag
Nu is Zagreb
Voor eeuwig
Net zo kut als Fuerteventura
Maar leuke stad wel verder, zeker het centrum
Jij vindt al mijn reisbestemmingen kut
Wat is je mening over Berlijn? Ook kut?
het schijnt een progressieve stad te zijn (van wat ik hoorde) zelf nooit geweest.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik voor de zomervakantie een vliegticket voor een canarisch eiland heb?
Wat is je mening over Berlijn? Ook kut?Do what you love, love what you do!![]()
Helaas mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:37 schreef kree het volgende:
Ik ben hier opzich voor in voor muzikaal in te spelen wel, als er iemand met een concreet idee/tekst komt en het in wil zingen![]()
Nee berlijn is leukquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik voor de zomervakantie een vliegticket voor een canarisch eiland heb?
Wat is je mening over Berlijn? Ook kut?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alles is kut!quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is je mening over Berlijn? Ook kut?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jij weet wel hoe je mensen motiveert![]()
![]()
![]()
haha lekker positief, waarom krijg ik dan al die mentions. LOLquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helaas mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten.
Ik ga de kar niet trekken nl, wil wel meehelpen als iemand anders het doet
Zou het graag doen maar helaas heb ik dan toevallig een crematie die dagquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
het plan lijkt altijd meer mogelijk als het uitvoeren idd
Hoewel je zou alles thuis op kunnen nemen, helaas wil niemand het inzingen zelf (thuis) meestal![]()
TygoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zelfde als met het plannen van die FOK! Meet waar je ook heen zou gaan en toen weer niet @kree en ook alleen maar beren op de weg zag
Gaat dat nou uiteindelijk nog door en bén je daar?Well, life can be a riot
LOL ik weet toch niet van wie jij mentions krijgt?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
haha lekker positief, waarom krijg ik dan al die mentions. LOL
Ik ga de kar niet trekken nl, wil wel meehelpen als iemand anders het doet![]()
te ver weg vooral vind ik dat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:45 schreef Grotetijd het volgende:
Zelfde als met het plannen van die FOK! Meet waar je ook heen zou gaan en toen weer niet @:Kree en ook alleen maar beren op de weg zag
Gaat dat nou uiteindelijk nog door en bén je daar?Do what you love, love what you do!![]()
Waarom quote je die mensen dan niet die jou hebben gementioned?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
In Deventer bij de blikkendeur.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:45 schreef Grotetijd het volgende:
Zelfde als met het plannen van die FOK! Meet waar je ook heen zou gaan en toen weer niet @:Kree en ook alleen maar beren op de weg zag
Gaat dat nou uiteindelijk nog door en bén je daar?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hel alleen mee als jij de kar trektquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
haha lekker positief, waarom krijg ik dan al die mentions. LOL
Ik ga de kar niet trekken nl, wil wel meehelpen als iemand anders het doetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou stuk of 5 maar heb ze al weg gekliktquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
LOL ik weet toch niet van wie jij mentions krijgt?
meestal wel hoor heb ik er een aantal en denk ik weer van tja wat moet ik ermee
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Deventer bij de blikkendeur.
Well, life can be a riot
omdat die erop ingingen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
Waarom quote je die mensen dan niet die jou hebben gementioned?Do what you love, love what you do!![]()
Nou, misschien er op reagerenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou stuk of 5 maar heb ze al weg geklikt
meestal wel hoor heb ik er een aantal en denk ik weer van tja wat moet ik ermeeDat is wel wenselijk zeg maar.
Of ben jij ook zo'n type wat een appje krijgt van iemand en denkt "ik kijk wel ff wanneer ik reageer" en het dan vergeet?
ik reageer zelf ook niet altijd METEEN op appjes, maar reageer al-tijd dezelfde dag nog.Well, life can be a riot
![]()
![]()
Kleine held verschrikkelijk hoe jou omroep nu zo verpest is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja en kon jij daar toch op reageren in plaats van te zeggen dat je weer tig mentioned hadquote:
als ik op elke moet ingaan die wss niet echt heel serieus bedoelt zijn...... tja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, misschien er op reagerenDat is wel wenselijk zeg maar.
Of ben jij ook zo'n type wat een appje krijgt van iemand en denkt "ik kijk wel ff wanneer ik reageer" en het dan vergeet?
ik reageer zelf ook niet altijd METEEN op appjes, maar reageer al-tijd dezelfde dag nog.
Dus deed het in het algemeen, dat er dan weer op ingaan die die ik wel quote????
tja dan moet je mij weer niet quoten, maar blijkbaar voelden een paar zich aangesproken ofzo
wat ik dan ook deed?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja en kon jij daar toch op reageren in plaats van te zeggen dat je weer tig mentioned hadDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja echt een held was datquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine held verschrikkelijk hoe jou omroep nu zo verpest is.:')![]()
Je kunt ze lezen denk ik danquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou stuk of 5 maar heb ze al weg geklikt
meestal wel hoor heb ik er een aantal en denk ik weer van tja wat moet ik ermeeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
WKIJSVWM was écht geweldig.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine held verschrikkelijk hoe jou omroep nu zo verpest is.
Dat 'ie Gerard Joling vroeg waar 'ie hem voor wakker kon maken en hij zei "een lekker ontbijtje" en Bart in hartje winter besloot om half 6 in de ochtend Gerard wakker te maken voor een volledig gedekte tafel met eten/drinken en alles er op en aan
Well, life can be a riot
mentions volgens mij niet meer, heb er paar geliked welquote:. en die staan wss topics terug, maar volgens mij kun je dat niet makkelijk terugvinden.
Je kan ze niet terugvinden nee. Maar als je ze krijgt kan je er even met je muis op staan en dan zie je wat het is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
mentions volgens mij niet meer, heb er paar geliked wel. en die staan wss topics terug, maar volgens mij kun je dat niet makkelijk terugvinden.
Well, life can be a riot
LOL nou ik quote niemand toen ik dat zei namelijk, jullie quoten mij daarna pas en daar reageer ik op.quote:
Hahaha wat is daar nou weer het probleem in?Do what you love, love what you do!![]()
nou vind het idee opzich best leuk, alleen ervaring leert een beetje dat het daar ook bij blijft.quote:
Maar ach mss werd er iemand enthousiast van ofzo? Daarom zei ik het ook in het algemeen.Do what you love, love what you do!![]()
als teken dat ik het idee waardeer, hoewel het van mensen komt die er dan verder wss niks mee te maken willen hebben in het maken. Maar meer het gewoon grappig vinden enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Misschien een idee voor op je meet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou vind het idee opzich best leuk, alleen ervaring leert een beetje dat het daar ook bij blijft.
Maar ach mss werd er iemand enthousiast van ofzo? Daarom zei ik het ook in het algemeen.![]()
![]()
Misschien zou zoiets ook wel kunnen.. maar geen idee of de mensen in dts dat willen. Probeer eens in MUZquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou vind het idee opzich best leuk, alleen ervaring leert een beetje dat het daar ook bij blijft.
Maar ach mss werd er iemand enthousiast van ofzo? Daarom zei ik het ook in het algemeen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee niemandquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
Maar ach mss werd er iemand enthousiast van ofzo? Daarom zei ik het ook in het algemeen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
haha het was niet mijn idee dit keer he?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien zou zoiets ook wel kunnen.. maar geen idee of de mensen in dts dat willen. Probeer eens in MUZDo what you love, love what you do!![]()
DAT IS VET SLIM WEJOW!quote:
Vraag me af hoe het zou verlopen als Kree met een ander FOK!ker afspreekt thoErgens lijkt het mij lachen, ergens anders ben ik bang dat het ongemakkelijk word. Iets waar ik bij andere FOK!kers nooit bang bij was
EN verder @kree
Ga eens in het MUZ SC posten en gooi het daar op.
Daar zitten mensen eerder op te wachten dan hier.Well, life can be a riot
True, maar jij zou zoiets wel leuk vinden toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
haha het was niet mijn idee dit keer he?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik had hem al uitgenodigd om hier te komen kijken of er nog wat te neuken viel op mijn feessie, maar helaas....quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DAT IS VET SLIM WEJOW!
Vraag me af hoe het zou verlopen als Kree met een ander FOK!ker afspreekt thoErgens lijkt het mij lachen, ergens anders ben ik bang dat het ongemakkelijk word. Iets waar ik bij andere FOK!kers nooit bang bij was
![]()
![]()
Daar staat ook die K voor he?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoorde dat @:JustinK heel muzikaal is?
JustinmuziKaalWell, life can be a riot
Heb wel eens afgesproken met iemand van Fok!quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DAT IS VET SLIM WEJOW!
Was heel gezellig eigenlijk.
En denk zorgen maken erover, naha dan schat je me heel verkeerd in
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had hem al uitgenodigd om hier te komen kijken of er nog wat te neuken viel op mijn feessie, maar helaas....
Well, life can be a riot
Jazekerquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:58 schreef maily het volgende:
[..]
Als iemand nogeens op zoek is naar muzikanten kunnen we @:JustinK aanbevelen
Mmhhh, nja misschien doe ik dat ook welquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Heb wel eens afgesproken met iemand van Fok!
Was heel gezellig eigenlijk.
En denk zorgen maken erover, naha dan schat je me heel verkeerd in![]()
Met wie heb je toen afgesproken?
Well, life can be a riot
Ik heb ook niet teruggelezen erin waar het plan vandaan kwam.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoorde dat @:JustinK heel muzikaal is?
Zag alleen 5 mentions erover. en denk ja waarom niet dus like de post.
Hele motivatie en van wie het kwam, geen flauw idee.
Maar mss dat iemand het wel meegelezen heeft.Do what you love, love what you do!![]()
Oh ja, ik las gisteren dat het voor JustinKree stondquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daar staat ook die K voor he?
JustinmuziKaal
kan helaas niet zeggen omdat ie niet meer op fok zit. (voor zover ik weet)quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mmhhh, nja misschien doe ik dat ook wel![]()
Met wie heb je toen afgesproken?
Was voor de lol trouwens en niet als in met vrouw of date setting.Do what you love, love what you do!![]()
Hou het anders gewoon ff simpel voor een eerste versie.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb ook niet teruggelezen erin waar het plan vandaan kwam.
Maar mss dat iemand het wel meegelezen heeft.
Maak een chanson over FOK! op deze melodie:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Nou, 18 uur, ik krijg een droge mond van al dat gepraat, tijd voor koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In de zoekfunctie kun je gewoon op je eigen naam zoekenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb ook niet teruggelezen erin waar het plan vandaan kwam.
Maar mss dat iemand het wel meegelezen heeft.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Misschien heeft 'ie wel meerdere persoonljkhedenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik las gisteren dat het voor JustinKree stond
Well, life can be a riot
Wil ik best doen, maar niet voor niks he? ik kan dat wel maken, maar als niemand het gaat inzingen met tekst dan is het weer voor niks he.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hou het anders gewoon ff simpel voor een eerste versie.
Maak een chanson over FOK! op deze melodie:
Bekijk deze YouTube-video
Toch zit je daar al snel een avond aan nl.
Nouja deal als iemand belooft ga het inzingen, dan maak ik de backing track wel in de stijl die past bij de tekst. en idee.Do what you love, love what you do!![]()
teveel moeite manquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
In de zoekfunctie kun je gewoon op je eigen naam zoeken
Ah zo!quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
kan helaas niet zeggen omdat ie niet meer op fok zit. (voor zover ik weet)
Was voor de lol trouwens en niet als in met vrouw of date setting.
Ik vond trouwens een filmpje van je. Je praat qua intonatie en die "eau" en eaij" klank op veel plekken echt als m'n ex-schoonmoederGrappig. Kan echt merken dat je daar uit de buurt komt
Well, life can be a riot
Te verquote:
Teveel moeiteAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Neequote:
Heb je geen microfoon?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar niet voor niks he? ik kan dat wel maken, maar als niemand het gaat inzingen met tekst dan is het weer voor niks he.
Toch zit je daar al snel een avond aan nl.
Nouja deal als iemand belooft ga het inzingen, dan maak ik de backing track wel in de stijl die past bij de tekst. en idee.![]()
![]()
daar krijg ik pas dorst vanquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, 18 uur, ik krijg een droge mond van al dat gepraat, tijd voor koffieUw ADH vitamine Worst
Ja fantastisch he de stalk show was ook zo goedquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
WKIJSVWM was écht geweldig.
Dat 'ie Gerard Joling vroeg waar 'ie hem voor wakker kon maken en hij zei "een lekker ontbijtje" en Bart in hartje winter besloot om half 6 in de ochtend Gerard wakker te maken voor een volledig gedekte tafel met eten/drinken en alles er op en aan
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja echt een held was dat![]()
Verschrikkelijk wat de Emma Hofmans en de Tim Wortelboeren met zijn zender hebben gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja mis dat echtquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja fantastisch he de stalk show was ook zo goed
[..]![]()
Well, life can be a riot
Neeeeeeheeeeeeeequote:Well, life can be a riot
Auf wiedersehenquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja fantastisch he de stalk show was ook zo goed
[..]![]()
Verschrikkelijk wat de Emma Hofmans en de Tim Wortelboeren met zijn zender hebben gedaan.![]()
![]()
Als ze ook zo onder de dekens klinkt doe ik dopjes inquote:
Well, life can be a riot
Er is hier een beddenwinkel die opvallend genoeg haar achternaam heeft.....misschien kun je met haar de Emma matrassen uitproberen daar?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ze ook zo onder de dekens klinkt doe ik dopjes in![]()
ik weet het, denk ik wel spreek aardig gewoon normaal ABN.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah zo!
Ik vond trouwens een filmpje van je. Je praat qua intonatie en die "eau" en eaij" klank op veel plekken echt als m'n ex-schoonmoederGrappig. Kan echt merken dat je daar uit de buurt komt
Maar het zijn die kleine details die het altijd verraden, niet dat dat wat uitmaakt trouwens.
Maar vaker gehoord, je komt zeker uit buurt van.
jawel, ik doe alleen niet aan zingenquote:. De muziek maken prima
Rappen dan?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
jawel, ik doe alleen niet aan zingen. De muziek maken prima
![]()
![]()
ook niet, ieder zijn vak/hobby. dat zingen is niks voor mijquote:
Denk dat ze zo ook los zou gaan op je 25cmquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ze ook zo onder de dekens klinkt doe ik dopjes inDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: