Heb je ook eentje met verlichting binnen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Caland het volgende:
Mijn vandaag nieuw ontvangen Samsung wasmachine speelt een onnodig lang en zeer blij muziekje af als de was klaar is
Ik ben hier absoluut niet van gediend
Mijn LG heeft dat ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Caland het volgende:
Mijn vandaag nieuw ontvangen Samsung wasmachine speelt een onnodig lang en zeer blij muziekje af als de was klaar is
Jazekerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook eentje met verlichting binnen?
In de Eredivisie geen betere techniek.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:01 schreef Caland het volgende:
Traore heeft drie seconden nodig om de bal voor zijn linker te leggen
Wereldklasse
Nog altijd beter dan het duo wat bij Feyenoord mag roulerenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe kan je een keeper van 45 in je doel hebben staan
owja geen geld....
Nicequote:
Mijn Bosch (JAWOHL) was-droogcombinatie heeft dit gelukkig niet!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Caland het volgende:
Samsung schijnt onwijs kut te zijn bij wasmachinesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Caland het volgende:
ik krijg een melding op me app als die klaar isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Mijn LG heeft dat ook
Is vast iets Koreaans dan
idd. Je kan er niet eens tv op kijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Samsung schijnt onwijs kut te zijn bij wasmachines
FOK! En ken je plaats.quote:
Ook bij wasmachines geen support voor Dolby Vision zeker.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit er ook een droogtrommel in ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Caland het volgende:
Beko had jij. Turkenwasmachine @Zipportalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:07 schreef GGMM het volgende:
Mijn wasmachine (ik ga niet naar m'n washok om te kijken welk merk het is) speelt als ik hem aanzet een piepje af dat net lijkt op spider-pig dat nummer uit de Simpsons
Dus elke keer zing ik dan SPIDER-PIG SPIDER-PIG
Ik had dit eigenlijk voor me willen houden
ik zag ergens een test en daar kwam samsung als een van de beste naar voren..,.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dino Zoff was 42 toen hij wereldkampioen werd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe kan je een keeper van 45 in je doel hebben staan
owja geen geld....
Wat fijn die huishoudelijke zorgquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik krijg een melding op me app als die klaar is
dan druk ik op een knop en wordt automatische de was opgehangen
nieuwste van het nieuwste
Dit zou zomaar kunnen jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beko had jij. Turkenwasmachine @:Zipportal
Ideaal hè ? Zo'n droge trommel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:06 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Mijn Bosch (JAWOHL) was-droogcombinatie heeft dit gelukkig niet!
we hebben het hier over pasveer gek......nooit een interland gespeeldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dino Zoff was 42 toen hij wereldkampioen werd.
Wist je dat Duitsers hun wasmachine in de keuken plaatsen ipv apart in een washokje of de badkamer?quote:
Is er echt geen betere ? Of ben je te jong voor die legendarische reclame ?quote:
Ik heb het van een monteur en zelf ook vele negatieve reviews gezien op internet. Ze zijn dan ook relatief nieuw in de wasmachinemarkt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zag ergens een test en daar kwam samsung als een van de beste naar voren..,.
maar miele blijft de nummer 1 natuurlijk
Niet een interland. Wel twee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we hebben het hier over pasveer gek......nooit een interland gespeeld
Feitelijk onjuist ditquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Pasveer. En het is meneer de gek voor jou.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Net als de Volkswagen-rijders.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die waren fout in de oorlog.
Veldmaarschalk Rommel begon er mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wist je dat Duitsers hun wasmachine in de keuken plaatsen ipv apart in een washokje of de badkamer?
ze maken geloof ik een jaartje of 15 wasmachinesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het van een monteur en zelf ook vele negatieve reviews gezien op internet. Ze zijn dan ook relatief nieuw in de wasmachinemarkt.
Die had ik ooit wel. Maar ik wist niet dat je ze niet in het wasmachine mocht drogen.quote:
Oh ja, er wordt gevoetbald. FF naar m'n tv-stoel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had iets meer verwacht van deze wedstrijd.
Beetje naïef van mijzelf.
Draai de bedieningsknop om 'Alarm' te kiezen en tik op het rondje (O). Kies vervolgens voor 'Uit' om het deuntje uit te zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Caland het volgende:
Had je liever wat anders gekeken dan? B&B vol liefde zoals mensen die homo hebben?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had iets meer verwacht van deze wedstrijd.
Beetje naïef van mijzelf.
zettequote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Draai de bedieningsknop om 'Alarm' te kiezen en tik op het rondje (O). Kies vervolgens voor 'Uit' om het deuntje uit te zette.
Die homo hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je liever wat anders gekeken dan? B&B vol liefde zoals mensen die homo hebben?
Gaan er wel vreemden aan je stringetjes ruikenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef Wotte het volgende:
Ik zag van de week dat ze ook abonnement hebben die de was komen halen en brengen. Ik overweeg.
Bedankt. Ik ben van het mannelijke geslacht dus heb natuurlijk eerst een was gedraaid voordat ik de handleiding ga lezenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Draai de bedieningsknop om 'Alarm' te kiezen en tik op het rondje (O). Kies vervolgens voor 'Uit' om het deuntje uit te zetten.
B&BGodenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je liever wat anders gekeken dan? B&B vol liefde zoals mensen die homo hebben?
Oh je was er nog.quote:
BLACKEDquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind ze wel mooi die samsung
ik hou van moderne look
Paar keer tussen je bilspleet doorhalen alsof je viool speelt, leren ze het wel af.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaan er wel vreemden aan je stringetjes ruiken
Leuk dat user Pisces29 er weer is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:16 schreef GGMM het volgende:
@:pisces29 spreekt haar teleurstelling uit over het feit dat @:coco niet afwezig is.
Nee, ik wilde net posten of hij richting vrienden was.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:16 schreef GGMM het volgende:
@:pisces29 spreekt haar teleurstelling uit over het feit dat @:coco niet afwezig is.
Ik wilde eigenlijk alleen wasmiddeldosering en via een app aangeven wanneer de was gedraaid moet worden. Dan moest ik blijkbaar een samsung hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
ik hou van moderne look
Wat drink je daarbij?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik houd het van een afstandje in de gaten hier.
Eensquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk dat user Pisces29 er weer is.
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Wotte het volgende:
Is die Hannah Vrede saga trouwens de moeite waard om door te lezen?
Ik was namelijk wel gewoon aan het werk vandaag.
Die is toch dood?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Wotte het volgende:
Wasmiddeldosering, is dat niet een trucje in samenwerking met de wasmiddelfabrikanten zodat je meer dan nodig gebruikt en snel weer een nieuwe fles moet halen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk alleen wasmiddeldosering en via een app aangeven wanneer de was gedraaid moet worden. Dan moest ik blijkbaar een samsung hebben.
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
ik hou van moderne look
er zijn er wel meer met wasmiddelen dosering, zoals boschquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk alleen wasmiddeldosering en via een app aangeven wanneer de was gedraaid moet worden. Dan moest ik blijkbaar een samsung hebben.
Als je van nepverhalen houdt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Wotte het volgende:
wat een sletquote:
Oh blijkbaar weer iemand met teveel vrije tijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
VER / Hannah Vrede-saga #3
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh blijkbaar weer iemand met teveel vrije tijd.
/boeiend.
The Bradge was boeiender zo te zien.
Ja vond die niet meer terug. Had em wel gemaakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze versie is te kort, we willen het resultaat zien
Zie bovenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja vond die niet meer terug. Had em wel gemaakt.
Hasbara trollquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
VER / Hannah Vrede-saga #3
Laten we niet schreeuwenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
JA HOOR BROEBY LIGT WEER OP DE GROND
TERING HEEEEEEEE HET ZAL NIET WAAR ZIJN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Coco op 14-01-2025 19:25:13 ]
Ja, door Henderson.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij wordt keihard onderuit geschoffeld en de VAR laat het maar gebeuren
schandalig hequote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:24 schreef tong80 het volgende:
Brobbey. Zo'n vent is gewoon miljonair.
Ik zou het eigenlijk niet weten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met welke Eredivisie-speler zou jij een beschuitje willen eten?
quote:
tja die is na drie jaar weer failliet aan vrouwen auto's en foute vriendenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
schandalig he
die heeft genoeg geld verdient aan zijn 2 transfers
eentje vanuit 020
en eentje weer terug naar 020
ik vraag me af hoeveel die makelaar gevangen heeft in beide transfers
volgens moet daar is een keertje onderzoek naar gedaan worden
Niet cremeren ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:25 schreef Coco het volgende:
Er zijn users die dragen Henderson op handen.
Precies.quote:
Men post tenminste hier. Bij Feyenoord verstoppen ze zich in hun hol.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:29 schreef Wotte het volgende:
Het riekt hier niet naar pro Ajax sentimenten. Zullen we maar zeggen.
Dat zijn overwegend mensen die wel eens een stadion van binnen zienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Men post tenminste hier. Bij Feyenoord verstoppen ze zich in hun hol.
Hopelijk is Ueda weer snel fit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Klaassen is geblesseerdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:32 schreef Karzai het volgende:
weghorst, berghuis en klaassen erin , brobbey, traore en taylor eruit
Heersen daar veelal wat PVV sentimenten jegens inmenging van buitenstaanders in dat topic.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
woedendquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:39 schreef PSVCL het volgende:
altijd analyseren vanuit ajax perspectief, kut zender
Oh nou, die sla ik dan over hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
morgen pas 2100 uur tegen een paar fukking amateurs.....mijn hemel
Gelachen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn overwegend mensen die wel eens een stadion van binnen zien
Freek de Jonge?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik ga morgen naar een cabaretier tijdens Feyenoord
Ik ben er dus weer niet @:coco
Wie gaat er überhaupt naar een uitwedstrijd ergens in the middle of nowhere in het oostblok?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:51 schreef Wotte het volgende:
Wie koopt er überhaupt zes kaarten voor een voetbalwedstrijd.
Heb je een zenuwlijder als schoonvader.quote:
Ik verbaas me meer over zes kaarten. Hoe onderhoud je al die vriendschappen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wie gaat er überhaupt naar een uitwedstrijd ergens in the middle of nowhere in het oostblok?
blijf jij maar fan van spakenburgquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef Wotte het volgende:
Ajax voldoet met Fitz-jim vermoedelijk in een klap aan alle inclusiviteit doelstellingen.
Gewoon geen anticonceptie gebruikenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik verbaas me meer over zes kaarten. Hoe onderhoud je al die vriendschappen.
Beter dan een talentloze vriend die alleen maar werk heeft door zijn moeder.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een zenuwlijder als schoonvader.
Die Joep hield de voordeur van Helene schoonquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zolang het Joep Schreuder maar niet is
Je had een oogje op Joep?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier balen @:Coco en ik ontzettend van.
hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax in ieder geval beter uit de rust gekomen
ja dat snap ik ook niet, een jeugdopleiding voor miljoenen euro's en geen keeper kunnen opleidenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef raptorix het volgende:
Ook vreemd dat Ajax een Veteranencompetitie keeper opstelt, dit is een open competitie voor alle leeftijden, Ajax is toch van de Jeugd?
hij is geloof ik 19 pas, tja dan ben je nog grillig, ik zie hem over 2 jaar wel naar engeland of spanje gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
godts is echt een overhypte voetballer
alleen goed tegen excelsior
ik nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij is geloof ik 19 pas, tja dan ben je nog grillig, ik zie hem over 2 jaar wel naar engeland of spanje gaan
hij is de helft minder dan anthony en die wordt uitgelachen in engelandquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay klaas wat denk jij dan top oss?
Antonyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij is de helft minder dan anthony en die wordt uitgelachen in engeland
gay naamquote:
anthony redde het ook niet in engeland, ligt ook aan het systeem en je mentaliteitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij is de helft minder dan anthony en die wordt uitgelachen in engeland
Reteketetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:24 schreef Wotte het volgende:
Lijkt me allemaal wel stierlijk vervelend om AZ fan te zijn en come on AZ te moeten roepen.
Klopt.quote:
Oeiquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 AZ - Ajax | ESPN2
21:00 PSV - Excel | Star Channel/ESPN
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM 2-1, 3-0
@:PicoMMP 3-2 nv, 5-0
@:Scrummie 4-0, 4-0
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado 1-2, 3-1
@:klaasweetalles 2-1, 1-2
@:3rr0r 1-2, 3-0
@:Caland 2-0, 5-0
@:DombohetOlifantje1 3-1, 4-0
@:R-woud93 0-2, 2-0
@:tong80
@:Bezsen 2-1, 6-1
@:Pisces29 2-1, 4-1
@:Flitsbezorger 1-2 nv, 6-0
@:Frozen-assassin 2-0, 4-0
@:WheeledWarrior 1-3, 4-0
@:Immerdebestebob 1-3, 4-0
Je plaat blijft hangen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:34 schreef PSVCL het volgende:
2-2 spelen tegen dit superteam van AZ was zo slecht nog niet
Kan goed kloppen. Heb die pa wel eens gesproken. Dat is een behoorlijke tokkiequote:
Haarlem schijnt. Niet gedacht daar wonen alleen maar nette mensen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan goed kloppen. Heb die pa wel eens gesproken. Dat is een behoorlijke tokkie
Haarlem Schalkwijk niet kennenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Haarlem schijnt. Niet gedacht daar wonen alleen maar nette mensen.
Logisch, anders had 'ie geen Jordy geheten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan goed kloppen. Heb die pa wel eens gesproken. Dat is een behoorlijke tokkie
Dat ligt praktisch in Amsterdamquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haarlem Schalkwijk niet kennen
Dat is tokkiebuurt bij uitstek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |