Heb je ook eentje met verlichting binnen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Caland het volgende:
Mijn vandaag nieuw ontvangen Samsung wasmachine speelt een onnodig lang en zeer blij muziekje af als de was klaar is
Ik ben hier absoluut niet van gediend
Mijn LG heeft dat ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Caland het volgende:
Mijn vandaag nieuw ontvangen Samsung wasmachine speelt een onnodig lang en zeer blij muziekje af als de was klaar is
Jazekerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook eentje met verlichting binnen?
In de Eredivisie geen betere techniek.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:01 schreef Caland het volgende:
Traore heeft drie seconden nodig om de bal voor zijn linker te leggen
Wereldklasse
Nog altijd beter dan het duo wat bij Feyenoord mag roulerenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe kan je een keeper van 45 in je doel hebben staan
owja geen geld....
Nicequote:
Mijn Bosch (JAWOHL) was-droogcombinatie heeft dit gelukkig niet!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Caland het volgende:
Samsung schijnt onwijs kut te zijn bij wasmachinesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Caland het volgende:
ik krijg een melding op me app als die klaar isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Mijn LG heeft dat ook
Is vast iets Koreaans dan
idd. Je kan er niet eens tv op kijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Samsung schijnt onwijs kut te zijn bij wasmachines
FOK! En ken je plaats.quote:
Ook bij wasmachines geen support voor Dolby Vision zeker.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Samsung schijnt onwijs kut te zijn bij wasmachines
Zit er ook een droogtrommel in ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:04 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |