Wat kleine incidenten hou je altijdquote:
terecht dat tuig moet wegblijven uit elk stadionquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:57 schreef GGMM het volgende:
Dat er geen supporters mee mochten is ook wel intens treurig
21:00 tegen excelsior is pas een kut tijdquote:
Snap ik. Veel Feyenoorders hebben 0,0 reden om positief te zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In 2024 moest ik postiever zijn van @:Coco
Dit heeft heel veel ongemak opgeleverd binnen het Feyenoord-topic.
net zoals giminez, al scoort die amper in de eredivisiequote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Parrot vind ik zo'n typische matige spits die WEL scoort in de Eredivisie en ergens anders niks gaat presteren.
Moet je vroeg naar bed?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
21:00 tegen excelsior is pas een kut tijd
Wat kleine incidenten houd je altijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik. Veel Feyenoorders hebben 0,0 reden om positief te zijn
Oh en postiever
Ik vind het aandoenlijk. Als Ajax spits één keer scoren. Met een hard schot uit een vrijetrap vlak voor het doel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:54 schreef RipCity het volgende:
Applausje voor je ontzettend matige schot Brobbey! Je komt er wel (ooit bij Heerenveen misschien).
Ga je met 'm op date in de reguliersdwars toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:00 schreef Karzai het volgende:
ik vind fitz jim wel een leuk spelertje hoor
Hallo Henk, jij ook hierquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:00 schreef Karzai het volgende:
tv gaat uit om 20.00 uur in zijn inrichtingquote:
Ik zie daar op een of andere manier een rechtsback in.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:00 schreef Karzai het volgende:
Ja het is stoer om via het internet te doen alsof het een stomme speler is omdat hij een apart uiterlijk heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:00 schreef Karzai het volgende:
Jij zou een goede moderator zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jongens jongens laten we het nu gewoon gezellig houden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tv gaat uit om 20.00 uur in zijn inrichting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |