Men post tenminste hier. Bij Feyenoord verstoppen ze zich in hun hol.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:29 schreef Wotte het volgende:
Het riekt hier niet naar pro Ajax sentimenten. Zullen we maar zeggen.
Dat zijn overwegend mensen die wel eens een stadion van binnen zienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Men post tenminste hier. Bij Feyenoord verstoppen ze zich in hun hol.
Hopelijk is Ueda weer snel fit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Klaassen is geblesseerdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:32 schreef Karzai het volgende:
weghorst, berghuis en klaassen erin , brobbey, traore en taylor eruit
Heersen daar veelal wat PVV sentimenten jegens inmenging van buitenstaanders in dat topic.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
woedendquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:39 schreef PSVCL het volgende:
altijd analyseren vanuit ajax perspectief, kut zender
Oh nou, die sla ik dan over hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
morgen pas 2100 uur tegen een paar fukking amateurs.....mijn hemel
Gelachen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn overwegend mensen die wel eens een stadion van binnen zien
Freek de Jonge?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik ga morgen naar een cabaretier tijdens Feyenoord
Ik ben er dus weer niet @:coco
Wie gaat er überhaupt naar een uitwedstrijd ergens in the middle of nowhere in het oostblok?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:51 schreef Wotte het volgende:
Wie koopt er überhaupt zes kaarten voor een voetbalwedstrijd.
Heb je een zenuwlijder als schoonvader.quote:
Ik verbaas me meer over zes kaarten. Hoe onderhoud je al die vriendschappen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wie gaat er überhaupt naar een uitwedstrijd ergens in the middle of nowhere in het oostblok?
blijf jij maar fan van spakenburgquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef Wotte het volgende:
Ajax voldoet met Fitz-jim vermoedelijk in een klap aan alle inclusiviteit doelstellingen.
Gewoon geen anticonceptie gebruikenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik verbaas me meer over zes kaarten. Hoe onderhoud je al die vriendschappen.
Beter dan een talentloze vriend die alleen maar werk heeft door zijn moeder.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een zenuwlijder als schoonvader.
Die Joep hield de voordeur van Helene schoonquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zolang het Joep Schreuder maar niet is
Je had een oogje op Joep?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier balen @:Coco en ik ontzettend van.
hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax in ieder geval beter uit de rust gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |