Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Wotte het volgende:
Is die Hannah Vrede saga trouwens de moeite waard om door te lezen?
Ik was namelijk wel gewoon aan het werk vandaag.
Die is toch dood?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Wotte het volgende:
Wasmiddeldosering, is dat niet een trucje in samenwerking met de wasmiddelfabrikanten zodat je meer dan nodig gebruikt en snel weer een nieuwe fles moet halen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk alleen wasmiddeldosering en via een app aangeven wanneer de was gedraaid moet worden. Dan moest ik blijkbaar een samsung hebben.
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind ze wel mooi die samsung
ik hou van moderne look
er zijn er wel meer met wasmiddelen dosering, zoals boschquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk alleen wasmiddeldosering en via een app aangeven wanneer de was gedraaid moet worden. Dan moest ik blijkbaar een samsung hebben.
Als je van nepverhalen houdt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Wotte het volgende:
wat een sletquote:
Oh blijkbaar weer iemand met teveel vrije tijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
VER / Hannah Vrede-saga #3
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh blijkbaar weer iemand met teveel vrije tijd.
/boeiend.
The Bradge was boeiender zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |