Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
LolSnap trouwens niet hoe dit eerlijk is als er een bondje van 3 is.
Dat rennen gaat niemand volhouden, het gaat op de hoeveelheid stappen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat dus, moeten sneller wisselen, zeker niet eerlijk
alhoewel ik Moira ook niet zie rennen
Dan zou ik heel veel kleine stapjes doen per rondequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat rennen gaat niemand volhouden, het gaat op de hoeveelheid stappen.
Bij voorbeeldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zou ik heel veel kleine stapjes doen per ronde
Dan is de opmerking van Char niet zo slim. Ik kan niet rennen maar wel lopen. Grote stappen kan ik zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat rennen gaat niemand volhouden, het gaat op de hoeveelheid stappen.
Moest lachen dat Kelly zei dat de hele loods dat bondje 'de sekte' noemt, met rantsoeneren, feitjes leren. En dan Flo als Sekte-leider met zijn vrouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:
Floris over een moeilijk gesprekje met Chas.
Hij speelt echt het baasje met 3 onderdanen.
Ja, daar word ik niet goed van. Het interesseert hem zogenaamd niet, maar hij staat er mee op en gaat er mee naar bed. Hoewel, dat laatste kan hij vergeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Demi boeit El Che niet, maar zij is wel de hele dag zijn gespreksonderwerp.
Het is niet de afstand die ze moeten afleggen, dat vergeten ze idd een beetje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan is de opmerking van Char niet zo slim. Ik kan niet rennen maar wel lopen. Grote stappen kan ik zetten.
Daarom ook gelachen dat ze gingen hardlopen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet de afstand die ze moeten afleggen, dat vergeten ze idd een beetje.
Ze verdoen alleen maar energie, gewoon lopen hou je lang vol hoor, beter dan iedere keer de klappen op voeten/benen van dat hard lopen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 02:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom ook gelachen dat ze gingen hardlopen.
Da's op zich niet zo gek toch? Je kunt dan in dezelfde tijd meer rondjes halen, en de hoeveelheid stappen als je op een sukkeldrafje loopt is echt niet minder dan het aantal als je wandelt, integendeel. Als je rent, met grote stappen, dan leg je in verhouding meer afstand af ten opzichte van het aantal stappen. Dus een drafje lijkt mij het beste. En als je dat niet kunt stevig doorwandelen met niet te grote passen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 02:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom ook gelachen dat ze gingen hardlopen.
Evenveel stappen per rondje. Maar trimmend lopend haal je meer rondjes, dus meer stappen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:22 schreef wolffie het volgende:
Een stappenteller telt niet de stappen maar je beweging. Als ik fiets telt die ook. En iemand die hardloop en hetzelfde parcour aflegt als iemand die wandeld heeft dat dezelfde uitkomst.
Maakt denk ik niet zoveel uit. Of het nu om de afstand gaat of om het aantal stappen. Als je trimt maak je net zoveel stappen per rondje, maar meer rondjes. En sowieso een grotere afstand.quote:Ik weet niet wat hun voor meter om hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |