quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:18 schreef DKUp het volgende:
Het leek de goede kant op te gaan maar nee
Kaas en Kaas JAAA
Nee, is gewoon een loods in A'dam noord.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
Had even gekeken naar waar het wordt opgenomen, ziet er best troosteloos uit![]()
Dacht dat het een echt restaurant zou zijn, maar niets is minder waar
[ afbeelding ]
Oehquote:Op maandag 13 januari 2025 20:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja er zijn nog een aantal afleveringen over en in het voorjaar zonder Victor.
Op een aftands industriegebied….quote:Op maandag 13 januari 2025 20:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een loods in A'dam noord.
Het is ook geen horeca maar gewoon een soort real life soapquote:Op maandag 13 januari 2025 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
Had even gekeken naar waar het wordt opgenomen, ziet er best troosteloos uit![]()
[ afbeelding ]
Dat is het wel, kijk maar want een kade.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een halve kilometer verderop…quote:Op maandag 13 januari 2025 20:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is het wel, kijk maar want een kade.
Dat zou geen slecht idee zijn.quote:
Hele saaie aflevering.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb ik iets gemist vandaag? Of alleen maar saaie dates. Maw moet ik terugkijken
Dank, kan er misschien een lijstje van must see dates komen?quote:
Van alles wat er nog komen gaat, bedoel je?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dank, kan er misschien een lijstje van must see dates komen?
Ik vind 90% tegenvallen en saai, maar soms zit er wel iets opmerkelijks bij dat ik graag kijk.
Hey ben je terugquote:Op maandag 13 januari 2025 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van alles wat er nog komen gaat, bedoel je?
Ja, en van de rest mag ookquote:Op maandag 13 januari 2025 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van alles wat er nog komen gaat, bedoel je?
Yesquote:
Kon dat maar van de 14 seizoenen.quote:
500m is niet erg verquote:Op maandag 13 januari 2025 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een halve kilometer verderop…
@MadMaster maakt dagelijks geen high score op de stappentellerquote:
Regelmatig toch wel, niet langs een kade…quote:Op maandag 13 januari 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:madmaster maakt dagelijks geen high score op de stappenteller
En wát voor kadewalks krijgen wij als kijker toch vaak voorgeschoteld.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die cameraploeg loopt zich iedere keer hun poten uit hun lijf voor die shots van 6 seconden…
Meestal niet goed genoeg voor liefde op het eerste gezicht…quote:Op maandag 13 januari 2025 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wát voor kadewalks krijgen wij als kijker toch vaak voorgeschoteld.
Echt?quote:
Vermoeiend mensquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:32 schreef DKUp het volgende:
Octavia 28 Bankmedewerker
Heel erg kieskeurig
Veeleisend
Dit kan niet.quote:
Ze voelt die vlechtjes nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft wel een leuk gezicht ja, denk alleen dat hij te "straat" is voor haar.
Ja stukje racismequote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zoekt een soortgelijke cultuur
Curaboy is stiekem een Turk
waterpolo'ers altijd ziek breedquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:41 schreef DKUp het volgende:
Die bril af en het uiterlijk is al flink beter.
Waar zie jezelf over 10 jaar?quote:
De date is juist het tegenovergestelde, die lacht om alles, dus het is een goede combinatie.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:49 schreef Perrin het volgende:
Geert-Jan houdt zijn dates graag luchtig.
Aankoppelen maar!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Groot rijbewijs zoekt aanhanger…
Ze verrassen nog steedsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Combinatie die we nog nooit eerder hebben gehad denk ik.
Combi vrachtwagen…quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Combinatie die we nog nooit eerder hebben gehad denk ik.
"best leuk"quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:00 schreef Felagund het volgende:
Best leuk om elkaar nog een keer te zien!
Buiten Winterswijk ook niet, ben vandaag naar de KFC geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:04 schreef Felagund het volgende:
In Winterswijk kunnen de mannen niet koken nee.
hoe telt rood uit een pakje mee vergeleken meet natuurlijk?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Rood haar ook nog dus crazy multiplier dat.
Kijk jij geen voetbal?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:04 schreef MadMaster het volgende:
De mannen nemen een balletje uit de jus en gebakken aardappelen…
Natuurlijk rood is sowieso veel gekker, verven kan iedereen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
hoe telt rood uit een pakje mee vergeleken meet natuurlijk?
Isolerend dubbelglasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:09 schreef Joop_W het volgende:
Dubbele bril, echt zo’n maf opticiens dingetje
LIMBABWUHquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Luie flikker, wil niet eens weg uit Braboland…
In haar kut stoppenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:39 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil niet weten wat zij met shotjes doen
Heel mooi ditquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ellie is die man zat
Ellie ziet er goed uit voor haar leeftijd
Wat een zak patat
HAIKUEDquote:
Gen Emoquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Tattoo fetisj.
Vast ook aan de prikpil…
Kus en knuffel het hele padelpakketquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zou wel proosten met padelrackets
Omgekeerde ellende ditquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Uit Amsterdam komen en naar Enschede moeten
Sterkte
Pepi @Coco @RipCityquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Pepijn vind ik echt een vreselijk teleurstellende naam altijd
Tietloosquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Jasmijn met een decolleté met niks…
Vrouwen zijn toch altijd kritischer dan mannen? Merk je in dit topic nooit iets van.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Jasmijn met een decolleté met niks…
Dat truitje zorgt er voor dat het besproken moet worden…quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch altijd kritischer dan mannen? Merk je in dit topic nooit iets van.
@Sapstengel haakt zo snel aanquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat truitje zorgt er voor dat het besproken moet worden…
We zien graag je foto verschijnen om de cirkel rond te makenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:53 schreef Evangelion het volgende:
Wiskunde, Natuurkunde en hardlopen
Als je die 2 samenvoegt krijg je mij
Maar ik heb geen rood haar
Doe je ook aan triathlon?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:53 schreef Evangelion het volgende:
Wiskunde, Natuurkunde en hardlopen
Als je die 2 samenvoegt krijg je mij
Maar ik heb geen rood haar
Dit montuur moeten ze verbiedenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:54 schreef Felagund het volgende:
Als Kelly 46 zou zijn dan zou ik het ook geloven.
Speelt dit al langer?quote:
Bij de intro was het eerste wat hij zei "Ik neem aan dat jij van paarden houdt? Nee? ... ooh"quote:
Oh.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bij de intro was het eerste wat hij zei "Ik neem aan dat jij van paarden houdt? Nee? ... ooh"
En hij had een zweep als cadeau mee.
Dit was heel raarquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Niet naar Indonesië, maar Bali is wel wat…
Waarom?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet zeker dat iemand deze man aan mij zou koppelen
Oh het huppeltje deed het hemquote:
Zo is @RamboDirkquote:
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |