Beetje jammer dat de Kremlinkliek alles in eigen zak stopt. Of gelukkig eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
De Russen kun je het beste binden met geld en economische vooruitgang.
Onzin. Je zit in dezelfde informatiefuik als LB.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze: Rusland rot op uit Oekraïne. In ruil daarvoor maakt Oekraïne niet elke Rus dood en stoppen ze met het in puin schieten van je havens, vliegvelden, chemische fabrieken, gas installaties en olieraffinaderijen.
Daarom worden landen als Turkije en Griekenland overspoelt met Russische toeristen. En verder kom je Russen all over the place tegen.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de Kremlinkliek alles in eigen zak stopt. Of gelukkig eigenlijk.
Ah, personeelsproblemen.quote:🫡 Newly-formed Ukrainian K-2 drone regiment receives 7,000 enlistment applications
https://bsky.app/profile/pravda.ua/post/3lfnpgr7ujs2q
Nou, dan ben ik benieuwd naar die imposante lijst van wandaden die wij gepleegd hebben richting de Russen.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
We hebben de Russen ook genoeg geflikt.
Zijn we een Russische vazalstaat? Nee? Nou dan.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:56 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik benieuwd naar die imposante lijst van wandaden die wij gepleegd hebben richting de Russen.
Klopt. Het is een kleptocratie.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin zorgt het beste voor zichzelf, maar het idee dat het een plutocratische kliek is die de boel arm houdt is niet waar.
Iets met gini coefficient.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
Poetin zorgt het beste voor zichzelf, maar het idee dat het een plutocratische kliek is die de boel arm houdt is niet waar.
quote:Op maandag 13 januari 2025 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. En ik ben ook geen pro-rus debiel.
Nee, dat hebben we geprobeerd, dat heeft niet gewerkt.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Russen kun je het beste binden met geld en economische vooruitgang.
[..]
Mijn "haat" word veroorzaakt door de onbetrouwbaarheid en de bloeddorst van Putin. Die "haat" verdwijnt samen met Putin en grote veranderingen in Rusland. Die zet ik dus niet zelf opzij.quote:We hebben de Russen ook genoeg geflikt. Het wordt op enig moment tijd dat we zaken gaan wegstrepen tegen elkaar. Rusland wil ook niet volledig gebacked worden door China, en ik weet niet of je de ontwikkelingen in de VS hebt gevolg maar ook wij willen en kunnen niet langer afhankelijk zijn van één land.
De panelen gaan echt schuiven. Dus zet je haat tegen de Russen maar gewoon opzij.
Was deze al langs gekomen?quote:‘Rusland betaalde Taliban voor moorden Amerikaanse militairen’
De Russische militaire inlichtingendienst GRU heeft tientallen miljoenen dollars aan militante groepen als de Taliban in Afghanistan betaald om Amerikaanse, geallieerde en Afghaanse troepen aan te vallen en te doden, in de periode dat de Verenigde Staten nog actief was in het land. Dat blijkt uit een rapport van onderzoeksplatform The Insider.
Je zal toch op enig moment door moeten gaan om weer iets op te bouwen, en je leven leuker te maken.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we geprobeerd, dat heeft niet gewerkt.
[..]
Mijn "haat" word veroorzaakt door de onbetrouwbaarheid en de bloeddorst van Putin. Die "haat" verdwijnt samen met Putin en grote veranderingen in Rusland. Die zet ik dus niet zelf opzij.
Ja. het zou mij niks verbazen.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was deze al langs gekomen?
Ja, nadat ze waren opgerot.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zal toch op enig moment door moeten gaan om weer iets op te bouwen, en je leven leuker te maken.
Waarschijnlijk hebben jouw en mijn opa's ook nog lang Duitsers "moffen" genoemd, maar uiteindelijk zijn wij weer heel snel gaan samenwerken met de Duitsers om samen rijk en gelukkig te worden.
Ja, omdat ze totaal defeated waren.quote:
Dat was nadat Duitsland de oorlog verloren had.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zal toch op enig moment door moeten gaan om weer iets op te bouwen, en je leven leuker te maken.
Waarschijnlijk hebben jouw en mijn opa's ook nog lang Duitsers "moffen" genoemd, maar uiteindelijk zijn wij weer heel snel gaan samenwerken met de Duitsers om samen rijk en gelukkig te worden.
Dan worden we geen vriendjes.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, omdat ze totaal defeated waren.
Dat is iets dat met Rusland naar alle waarschijnlijkheid niet gaat gebeuren.
Ik las laatst iets over gunstige leningen van banken aan de Russische defensie industrie. Ik geloof zelfs in deze topic-reeks.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, omdat ze totaal defeated waren.
Dat is iets dat met Rusland naar alle waarschijnlijkheid niet gaat gebeuren.
Ik weet dat geschiedenis niet echt je sterkste kant is. Daarom loop je ook constant onzin te lullen. Maar zoek is op wat er bijvoorbeeld allemaal in West-Duitsland is gebeurt toen der tijd met denazificatie enzovoort, en dan nog is er nog genoeg kritiek te leveren op Duitsland waar later toch nog ex-nazi's topposities hebben bekleed. Daarnaast heeft Duitsland ook gewoon de gruwelheden erkent die ze hebben aangericht en excuses voor aangeboden. Iets wat Rusland nooit gedaan heeft er is een reden waarom veel Polen de Russen meer haten dan de Duitsers bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is er mis met een noord-korea 2?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
Je zal toch op enig moment door moeten gaan om weer iets op te bouwen,
Nee, kwaliteit van onze levens hangen niet af van de orcs. En de orcs mogen de komende halve eeuw gewoon rustig in de stront zakken, tot ze leren dat ze geen tsaartjes op de troon moeten heisen.quote:en je leven leuker te maken.
Allang. Maar lijkt me ook niet heel erg bijzonder. CIA doet ook dingen die niet door de beugel kunnen.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was deze al langs gekomen?
Dat jij je nu alleen kan vinden in de standpunten van FvD zou misschien een mooi momentje van zelfreflectie kunnen zijn voor jou. Leer van je fouten.Het is nog niet te laat.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van deze man.
Extreem-rechts pruim ik zelf ook niet, helaas laat links het tegenwoordig steevast afweten. Links wil oorlog en extreem-rechts wil nu ineens vrede. Het kan verkeren dus.
Het Roemeense volk heeft gekozen en in een democratie respecteer je dan deze keuze, anders is het geen democratie. En er is gewoon geen alternatief. Behalve een volksopstand.
In Duitsland is er dan gelukkig Wagenknecht, links en toch pro-vrede. In de VS kan je kiezen tussen twee gestoorden, die de facto beide pro-oorlog zijn, alleen kiest Trump voor andere oorlog blijkbaar.
In Nederland hebben slechts een politieke partij die vrede wil, FvD. En Marianne Thieme van de Dierenpartij, maar zij is gewipt door haar partij en nu is de Dierenpartij ook voor oorlog. Lastige keuzes dus allemaal.
Prima, laat ze maar klappen horen.quote:🦅💥 A large-scale drone attack is currently underway on Russia. Local residents are also reporting BAVOVNA in Tambov, Rostov, Kursk, Tula, Oryol regions, Krasnodar Krai and more!
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lfnqyspehc2d
Gaat dat "Ja maar xx doet ook yy" automatisme volledig op de automatische piloot?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Allang. Maar lijkt me ook niet heel erg bijzonder. CIA doet ook dingen die niet door de beugel kunnen.
Alleen als Rusland dat doet. Doet de VS het veroordelen ze het wel.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaat dat "Ja maar xx doet ook yy" automatisme volledig op de automatische piloot?
Het zal je hobby maar zijn; geheel gratis het Kremlin napraten.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben tegen Zelensky en zijn regime.
Je verwijt mij de geschiedenis niet te kennen? Uh... lees eerst je eigen epistel eens door.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:20 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik weet dat geschiedenis niet echt je sterkste kant is. Daarom loop je ook constant onzin te lullen. Maar zoek is op wat er bijvoorbeeld allemaal in West-Duitsland is gebeurt toen der tijd met denazificatie enzovoort, en dan nog is er nog genoeg kritiek te leveren op Duitsland waar later toch nog ex-nazi's topposities hebben bekleed. Daarnaast heeft Duitsland ook gewoon de gruwelheden erkent die ze hebben aangericht en excuses voor aangeboden. Iets wat Rusland nooit gedaan heeft er is een reden waarom veel Polen de Russen meer haten dan de Duitsers bijvoorbeeld.
Dat iets voor Rusland een probleem is is geen natuurwet die het landen verbied zich vrijwillig bij een organisatie aan te sluiten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je verwijt mij de geschiedenis niet te kennen? Uh... lees eerst je eigen epistel eens door.
En in elk geval ga je al gelijk mank door parallellen te trekken tussen nazi-Duitsland en de Russo-Ukrainian war. De omvang en schaal van het conflict is veel kleiner, Duitsland pleegde genocide op miljoenen burgers, annexeerde heel Europa. En ook de oorsprong van het conflict lag heel anders. Dan kun je beginnen bij het verdrag van Versailles.
Dit conflict kent haar oorsprong dat de Navo-grenzen steeds verder Oostwaarts zijn opgeschoven, iets waarvan wij hadden moeten beseffen dat dat voor Rusland onaanvaardbaar was. Tevens is continu geprobeerd om de oriëntatie van Oekraïne op het Westen te laten richten.
Bolkestein schreef er al over in ´97
Echt de moeite waard om eens over te lezen!
https://www.dbnl.org/teks(...)08bore01_01_0027.php
Zo kan je er inderdaad in staan. Betekent alleen wel oorlog dan. En als je die hebt gewonnen dan kun je inderdaad doen wat je wil.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat iets voor Rusland een probleem is is geen natuurwet die het landen verbied zich vrijwillig bij een organisatie aan te sluiten.
Je bedoeld dat stukje waar hij het over rus expansiedrift heeft?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom zou dat oorlog moeten betekenen?quote:
Dan moeten we Ukraine maximaal steunen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo kan je er inderdaad in staan. Betekent alleen wel oorlog dan. En als je die hebt gewonnen dan kun je inderdaad doen wat je wil.
Voorwaarde is wel: dan moet je winnen
Die oorlog hebben we al. Het front ligt in Ukraine.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou dat oorlog moeten betekenen?
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je verwijt mij de geschiedenis niet te kennen? Uh... lees eerst je eigen epistel eens door.
En in elk geval ga je al gelijk mank door parallellen te trekken tussen nazi-Duitsland en de Russo-Ukrainian war. De omvang en schaal van het conflict is veel kleiner, Duitsland pleegde genocide op miljoenen burgers, annexeerde heel Europa. En ook de oorsprong van het conflict lag heel anders. Dan kun je beginnen bij het verdrag van Versailles.
Dit conflict kent haar oorsprong dat de Navo-grenzen steeds verder Oostwaarts zijn opgeschoven, iets waarvan wij hadden moeten beseffen dat dat voor Rusland onaanvaardbaar was. Tevens is continu geprobeerd om de oriëntatie van Oekraïne op het Westen te laten richten.
Link eens naar het verdrag Gorbatsjov heeft getekend of naar een interview van Gorbatsjov waarin hij dit bevestigd. Zulk groots nieuws zal hij toch niet stil hebben gehouden of nog erger, proactief hebben tegengesproken?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, en dan moet je bereid zijn tot dingen waartoe we niet bereid zijn dus hebben we een fout gemaakt, maar daar hebben we nu weinig aan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo kan je er inderdaad in staan. Betekent alleen wel oorlog dan. En als je die hebt gewonnen dan kun je inderdaad doen wat je wil.
Voorwaarde is wel: dan moet je winnen
We zijn niet in oorlog. We helpen Oekraïne. Eerst deden we dat nog voorzichtig met oud en afgeschreven spul in de hoop dat Moskou de hint zou snappen. Maar helaas, ze gingen door. Dus ging Europa maar vol aan de slag en nu rolt er van alles aan wapentuig van de band. En hebben we Oekraïne een lening gegeven -die de Russen afbetalen- waarvan ze die moderne wapens kunnen kopen. Dat de Russen ondertussen alles wat ze aan een beetje moderne spullen hadden al stukgeschoten hebben zien worden door die afdankertjes is dan wel een probleem voor ze. Ik denk dus dat je de fout in Moskou moet zoeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, en dan moet je bereid zijn tot dingen waartoe we niet bereid zijn dus hebben we een fout gemaakt, maar daar hebben we nu weinig aan.
We zijn niet bereid Oekraine daadwerkelijk te verdedigen, nu zijn ze een flink stuk van hun land kwijt en flink verarmd. Als we niet bereid zijn dergelijke gebieden te verdedigen hadden we dreigementen van Rusland serieus moeten nemen en moeten zorgen dat Oekraine neutraal kon blijven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
We zijn niet in oorlog. We helpen Oekraïne. Eerst deden we dat nog voorzichtig met oud en afgeschreven spul in de hoop dat Moskou de hint zou snappen. Maar helaas, ze gingen door. Dus ging Europa maar vol aan de slag en nu rolt er van alles aan wapentuig van de band. En hebben we Oekraïne een lening gegeven -die de Russen afbetalen- waarvan ze die moderne wapens kunnen kopen. Dat de Russen ondertussen alles wat ze aan een beetje moderne spullen hadden al stukgeschoten hebben zien worden door die afdankertjes is dan wel een probleem voor ze. Ik denk dus dat je de fout in Moskou moet zoeken.
Dus we bedreigen Rusland door Oekraïne niet te verdedigen en om neutraliteit te waarborgen moest Rusland het land annexeren?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We zijn niet bereid Oekraine daadwerkelijk te verdedigen, nu zijn ze een flink stuk van hun land kwijt en flink verarmd. Als we niet bereid zijn dergelijke gebieden te verdedigen hadden we dreigementen van Rusland serieus moeten nemen en moeten zorgen dat Oekraine neutraal kon blijven.
Nee, dat moet Rusland niet. Dat was een schoftenstreek en Poetin is een lul maar daar koopt Oekraine helemaal niets voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus we bedreigen Rusland door Oekraïne niet te verdedigen en om neutraliteit te waarborgen moest Rusland het land annexeren?
Op zich is het wel handig als een atoommacht als Frankrijk ook troepen stuurt. Volgens mij bepalen ze niet in NAVO verband of ze nukes inzetten, dus dat zal Poetin geruststellen. Geen NAVO. Dat wil hij niet.quote:⚡️Macron, Zelensky discuss 'practical steps' for deploying peacekeeping troops in Ukraine.
President Volodymyr Zelensky and French President Emmanuel Macron discussed the the possibility of sending peacekeeping troops to Ukraine in a phone call on Jan. 13.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lfnycskttk2l
Oekraïne is een soeverein land dat zelf zijn koers mag bepalen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We zijn niet bereid Oekraine daadwerkelijk te verdedigen, nu zijn ze een flink stuk van hun land kwijt en flink verarmd. Als we niet bereid zijn dergelijke gebieden te verdedigen hadden we dreigementen van Rusland serieus moeten nemen en moeten zorgen dat Oekraine neutraal kon blijven.
welk bondgenootschap zijn ze bij toegetreden?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mag allemaalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 05:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oekraïne is een soeverein land dat zelf zijn koers mag bepalen.
Geen enkel, en daar ging het fout.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 05:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
welk bondgenootschap zijn ze bij toegetreden?
Dan zijn ze toch nog steeds neutraalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mag allemaal
[..]
Geen enkel, en daar ging het fout.
Nee, ze zijn nu tegen Rusland aan het vechten.quote:
Die hebben vaak genoeg verloren. Waar dat hele verhaal dat het Russische leger onoverwinnelijk is vandaan komt is me een raadsel. Hier een lijstje met verloren oorlogen, onbeslist is met*quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:23 schreef havanagila het volgende:
En dat "Rusland niet te verslaan valt" is nog maar afwachten. .
Er komt dus nog steeds Russisch gas Europa binnen.quote:Oekraïne beschuldigd van aanval op enige pijpleiding waardoor nog Russisch gas naar Europa stroomt
Dit is de oorlog die het meest op de huidige lijkt. Rusland verloor toen weliswaar de oorlog in de zin dat het objectief (Finland een soort Russische vazalstaat maken zoals Wit-Rusland nu ongeveer is en ze eigenlijk het liefst ook van Oekraine zouden maken) werd bij lange na niet behaald maar uiteindelijk veroverden ze Russisch Karelie (weliswaar ten koste van een enorme hoop manschappen). Zo zal het ook nu wel gaan: Rusland zal er niet in slagen om Oekraine van zijn zelfstandigheid te beroven, maar zal de Krim en Donbas wel naar zich toetrekken.quote:
Een heel groot en belangrijk verschil: Die oorlog voerde Rusland vooral in Finland en Finland had geen mogelijkheden Rusland zelf te raken. En dat is nu wel heel anders: Alles in Rusland binnen 1000-1500 kilometer van Oekraïne is nu een doelwit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is de oorlog die het meest op de huidige lijkt. Rusland verloor toen weliswaar de oorlog in de zin dat het objectief (Finland een soort Russische vazalstaat maken zoals Wit-Rusland nu ongeveer is en ze eigenlijk het liefst ook van Oekraine zouden maken) werd bij lange na niet behaald maar uiteindelijk veroverden ze Russisch Karelie (weliswaar ten koste van een enorme hoop manschappen). Zo zal het ook nu wel gaan: Rusland zal er niet in slagen om Oekraine van zijn zelfstandigheid te beroven, maar zal de Krim en Donbas wel naar zich toetrekken.
Hihiquote:Op maandag 13 januari 2025 21:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dit soort aanvallen stoppen is geen Kremlinbeleid.
quote:💥 Russia: Ukraine struck a fuel depot in Engels again tonight.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfollh3cks22
Die fabriek werkt voorlopig ook niet meer op volle sterkte.quote:💥 Russia: Liquefied gas depot struck by Ukrainian drones at the Orgsyntez chemicals plant in Kazan, 1200km from Ukraine.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfom3xx6zc22
RIA: Fire breaks out at plant in Engels after UAV attackquote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:12 schreef skysherrif het volgende:
Rusland had een drukke nacht
Oliedepot in Engelsk is opnieuw opgeblazen en een chemische fabriek in Kazan ook, nadat eerder die explosievenfabriek in Bryansk was aangevallen
Zoek uit of hij competent was of niet en je weet wie het gedaan heeft.quote:🚨 Russia: FSB military counterintelligence officer Vladimir Feshchenko murdered at his workplace in the FSB Directorate for the Moscow Military District — 25 Olkhovskaya Street.
He was killed on the night of January 13th. Corpse found with a "deep wound on the forehead."
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfoni5vpos22
Dat ze daar eventjes snel mee stoppen.quote:#EU shipyards are repairing russian "ice-class" tankers and offering them dry dock facilities, enabling moscow to keep moving gas through the Arctic despite western sanctions on its energy sector, the Financial Times front page
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfon4kjpm22s
quote:In première gegaan op 14 dec 2024
"Een Verloren Vrede" is de naam van de documentaire van Marie-Thérèse ter Haar, oprichter van de Rusland & Oost-Europa Academie, die ze samen met haar broer Roy ter Haar maakte. Met dit werk doen ze een verwoede poging om een bijdrage kan leveren aan "Een Verloren Vrede".
Oekraïne is wel bezig.quote:Ukrainian drones active near Almetyevsk, Tatarstan: The city hosts the “Kaleikino” oil pumping station.
Reports also indicate an alarm at the “Taneco” oil refinery in Nizhnekamsk, Tatarstan, with staff currently being evacuated.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lfopfccvvk25
Dat verhaal dat Scholz een veto zou hebben gebruikt is volgens Pistorius niet waar.quote:German Defense Minister Pistorius has arrived in Kyiv for a visit.
He had previously stated that Germany had prepared a new package of military aid for Ukraine.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lforvwi2uc24
Ter Haar is net als jij geschrift in haar bovenkamer. Zij ontkent het bestaansrecht van Oekraïne, vindt Oekraïne geen echt land, praat de annexatie van De Krim goed, vindt net als jij dat de NAVO de reden is dat Rusland landen aanvalt, vindt dat de persvrijheid in Rusland en in Nederland hetzelfde is en nog meer Poetinpropaganda. En ik weet het, want ik heb een lezing van haar gevolgd in 2016.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Voor de echte geïnteresseerden, een documentaire van Marie Therese ter Haar. Nederlands ondertiteld. Over het hele huidige conflict en dit ook in historische context met zeer interessante sprekers.
Bijna 2 uur, dus ga er even voor zitten.
Een verloren vrede.
Bekijk deze YouTube-video
Nogmaals voor de echte geïnteresseerden. Ik vond elke minuut fascinerend.
[..]
Blck bx en iemand uit de FvD koker, wat verrassend zeg van je!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Voor de echte geïnteresseerden, een documentaire van Marie Therese ter Haar. Nederlands ondertiteld. Over het hele huidige conflict en dit ook in historische context met zeer interessante sprekers.
Bijna 2 uur, dus ga er even voor zitten.
Een verloren vrede.
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Ik ken Ter Haar persoonlijk en zij is net als jij knettergek en staatsgevaarlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Men lijkt hier te kunnen tijdreizen.
Ik plaats een video van bijna 2 uur om 8:49 en nu al heb ik twee reacties over deze video.
Werkelijk bijzonder.
Niet geklikt natuurlijk. Ik kijk nooit naar filmpjes van wappies.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
https://www.google.com/search?q=Marie+Therese+ter+Haar+FvDquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Marie Therese ter Haar is voor zover mij bekend niet gelieerd aan de FvD.
Dat het überhaupt geloofwaardig is is wel triest genoeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat verhaal dat Scholz een veto zou hebben gebruikt is volgens Pistorius niet waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |