Maar ze doet nu toch precies hetzelfde? Is zij dan wel te vertrouwen?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een punt dan toch?
Maar het is van neli gekomen en zei doet alsof linda in vertrouwen het heeft verteld tegen de persoon waar ze het over heeft.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een punt dan toch?
Nee joh echt jordy.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ze blijft nu ook door roddelen nu Jeffrey er is.. die is het dus ook niet
Iets wat Linda haar in vertrouwen heeft verteld en aan nog iemand en die heeft dat doorverteld zoietsquote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh.. ik heb geen idee waar Milena het over heeft.
dat is de grap..quote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze doet nu toch precies hetzelfde? Is zij dan wel te vertrouwen?
Maar feit blijft dat ze wel een punt heeftquote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze doet nu toch precies hetzelfde? Is zij dan wel te vertrouwen?
Nee echt Niels denk ik maar Milena vind ik op dit moment ook een trut want zeg het dan of niet en ga niet iedereen bij langsquote:
Ik geloof het ookquote:Op maandag 13 januari 2025 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat ze wel een punt heeft
Jordy of Nielsquote:Op maandag 13 januari 2025 16:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee echt Niels denk ik maar Milena vind ik op dit moment ook een trut want zeg het dan of niet en ga niet iedereen bij langs
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
mag dat nog wel in Amsterdam of moeten we er even een BOA op afsturen?
Nielsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet jij dus nietquote:Op maandag 13 januari 2025 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Nee milena je vult iets in wat niet is gebeurd
Ik heb niels niet met haar zien praten wel jordyquote:Op maandag 13 januari 2025 16:59 schreef lojanda het volgende:
Kind heeft Milena iets in vertrouwen verteld maar nu hoort ze datzelfde verhaal van iemand anders. Linda heeft het dus ook tegen Niels verteld en nu vindt Milena dat krom en zegt dat hij dus niet te vertrouwen is. Ze vergeet alleen dat zijzelf het nu ook al tegen meerderen heeft verteld en zelf dus ook niet te vertrouwen is
Ik ben het wel eens met haarquote:Op maandag 13 januari 2025 16:59 schreef Kissingbird het volgende:
Ze snapt niet dat mensen Niels vertrouwen
Jeffrey: ze zitten bij elkaar in ut zak!
vieze spelletjes wat ze spelen
Juist Jeffrey verteld van alles tegen iedereenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:59 schreef Kissingbird het volgende:
Ik snap niet dat mensen haar vertrouwenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:59 schreef Kissingbird het volgende:
Ze heeft gelijk maar vind het niet netjes dat ze nu al tegen 3 mensen dit verhaal over Niels herhaalt ipv het tegen Niels zelf te zeggen wat ze ervan vindt.quote:
Hier zitten we toch stiekem op te wachtenquote:
Egwelquote:Op maandag 13 januari 2025 17:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier zitten we toch stiekem op te wachten
Niels heeft het tegen verschillende mensen gezegdquote:Op maandag 13 januari 2025 17:02 schreef Mjelleke het volgende:
Maar had Nele het niet tegen Bikes gezegd. En Niels weer tegen Jordy dat hij zijn mond moest houden. Jordy heeft het gisteravond al half en half aan Keanu laten merken.
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:02 schreef Mjelleke het volgende:
Maar had Nele het niet tegen Bikes gezegd. En Niels weer tegen Jordy dat hij zijn mond moest houden. Jordy heeft het gisteravond al half en half aan Keanu laten merken.
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:03 schreef lojanda het volgende:
Milena.. ten kosten van anderen om hun verhaal door te vertellen? WTF lult zij nou
Ja en nu zo schijnheilig zijnnquote:Op maandag 13 januari 2025 17:03 schreef Snensie het volgende:
Veel mensen hadden het gisteren over wie er meer gepakt had. Jeffrey het hoogste woord zelfs.
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:04 schreef ledn81 het volgende:
Dit kan best eens klappen een keer![]()
De natte washand van 2025
Te dom om zelf te poepenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ziet niet wat ze zelf doet ..
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:08 schreef Snensie het volgende:
Ik hoop dat Milena nog een nominatie krijgt deze week.
Er kan nog altijd wat bijquote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik wil niet stoken ... maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, niet dat ik haar eruit wil want die brengt de boel aan het schijten en dat is wel grappig maar ik gun haar de stress.quote:
Logisch DJ-TiTak maakt zich zorgen over zijn volgers.. het lot van veel dan dat soort weggooi "bekenden"quote:Op maandag 13 januari 2025 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey maakt zich continue wel heel veel zorgen hoe hij overkomt naar de buitenwereld.
Daar ben je helemaal zelf bij jongen.
Bij mij scoort ie in ieder geval geen hoge ogen.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey maakt zich continue wel heel veel zorgen hoe hij overkomt naar de buitenwereld.
Daar ben je helemaal zelf bij jongen.
Roddelkutjesquote:Op maandag 13 januari 2025 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
Gefluister in de keuken tussen Niels en Jordy
Nu gefluit
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
Ze schillen de aardappelen. Ze vragen aan BB of ze de volgende keer grotere aardappelen mogen krijgen.
Geen sorry nodig toch?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:25 schreef Mjelleke het volgende:
Sorry dat ik het zeg. Iets staat me tegen aan Mylena. Kan de vinger er nog niet precies opleggen wat ....
Geen Sorry nodig je bent niet de enigequote:Op maandag 13 januari 2025 17:25 schreef Mjelleke het volgende:
Sorry dat ik het zeg. Iets staat me tegen aan Mylena. Kan de vinger er nog niet precies opleggen wat ....
Is gewoon een naar mens.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:25 schreef Mjelleke het volgende:
lekkerder en minder werkquote:Op maandag 13 januari 2025 17:28 schreef marky het volgende:
Ik snap niet dat ze de aardappels schillen ik zou ze met schil bakken.
In dit tempo is dat ergens vannacht.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:32 schreef DGK-Eric het volgende:
Niels hoopt dat ze vanavond de saldo's laten zien.
Ik ook!
Helemaal prima als iedereen daar voor uit bed wordt getetterd!quote:Op maandag 13 januari 2025 17:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In dit tempo is dat ergens vannacht.
En olijfolie is idd fokking duurquote:Op maandag 13 januari 2025 17:35 schreef Kissingbird het volgende:
De olijfolie hebben ze onderhandeld. Ze weten niet of die bij de daily boodschappen zit.
Drinken ze het op of zoquote:
ik las salto's en nu mis ik Dilanoquote:Op maandag 13 januari 2025 17:32 schreef DGK-Eric het volgende:
Niels hoopt dat ze vanavond de saldo's laten zien.
Ik ook!
Na het tonijnsap sta ik nergens meer van te kijkenquote:
Dat wordt straks aardappels poffen in de openhaard danquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:40 schreef Jockari het volgende:
Wel een speciaal nederlands dialectje van Linda.
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Meer Surinaams. Foutje... Is Brabants, ze komt uit Heesch bij Oss.
Lijkt op zonnebloemoliequote:Op maandag 13 januari 2025 17:42 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij is het niet eens olijfolie
Mag ook wel een keertje, 500 heeft hij uitgegeven aan eten.....en meneertje Axel die haalt er alleen maar uit als ik het goed begrijp....quote:
Linda heeft haar saldo gezien. Die is natuurlijk niet blij want die kwam opeens een tientje te kort om iets uit de kluis te kopen.quote:
En heeft ze dat samen met Niels gedaan?????quote:Op maandag 13 januari 2025 17:47 schreef Kissingbird het volgende:
ze heeft het niet toegegeven maar wel gezegd
ze hebben gezegd net 50 euro pp
Niels: niemand is te vertrouwen he (meen dat hij dit zei)
Jeffrey: ze weet het nu, iedereen weet het
Dit jaar is het geluid echt slecht. Microfoons pakken ook veel achtergrond geluid op. Mogen ze wel eens fixen!quote:
ja.. ik heb ook het idee dat het dit jaar een stuk slechter is.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:48 schreef Verity het volgende:
[..]
Dit jaar is het geluid echt slecht. Microfoons pakken ook veel achtergrond geluid op. Mogen ze wel eens fixen!
En Jordy nu vlug bij het clubje gaan zitten.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey: ze hebben het door he, hoeveel er is genomen (tegen niels en jordy)
Ik weet het niet.. heb weinig streams gekeken vandaag.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
En heeft ze dat samen met Niels gedaan?????
Irritant ventjequote:Op maandag 13 januari 2025 17:43 schreef engine het volgende:
Jeffrey gaat wel even bepalen wie het geld echt verdienen
Die heeft een grote toekomst bij de Privé of Story.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey: ze hebben het door he, hoeveel er is genomen (tegen niels en jordy)
Niemand heeft proportioneel te veel genomen.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:53 schreef Verity het volgende:
Bewoners klagen over dat ze er van alles is afgehaald, terwijl het misschien niet eens waar is. Gewoon om te zorgen dat de andere hun niet verdenken dat ze gisteren meer geld hebben gepakt. Heerlijk spel zo!
Inderdaad, de hoogste was Linda met 508 geloof ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niemand heeft proportioneel te veel genomen.
Hoe mooi zou het zijn geweest wanneer de eerste meteen alles pakte, en dan moesten er nog 12 naar die lege zwembad.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Inderdaad, de hoogste was Linda met 508 geloof ik.
Heilig boontje Jordy liegt nu ook, want dat hebben ze niet gezegd..quote:Op maandag 13 januari 2025 17:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy:
ze hebben gezegd we hebben 400 euro van mattie afgehaald en de rest hebben we verdeeld
16 euro de man
zal volgens mij voor haar altijd zo zijn. Welk bedrag er ook staat.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha Linda vond dat haar saldo tegenviel
"De rest hebben we verdeeld."quote:Op maandag 13 januari 2025 17:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heilig boontje Jordy liegt nu ook, want dat hebben ze niet gezegd..
"400 Mattie en de rest verdeeld over de rest" ...En dat klopt ook gewoon![]()
[ x ]
NOMINASIE
al heel lang een sl omdat ze in de dr zittenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:59 schreef spapaars het volgende:
Wens de gehele ploeg achter de knopjes een smakelijke maaltijd.
SL op 2
Linda is een rupsje-nooit-genoegquote:Op maandag 13 januari 2025 17:58 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zal volgens mij voor haar altijd zo zijn. Welk bedrag er ook staat.
18.00 dan worden ze aan tafel geroepen.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
al heel lang een sl omdat ze in de dr zitten
Dat is niet zoquote:Op maandag 13 januari 2025 17:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ x ]
NOMINASIE
maar ze vraagt het zoals ze zegt liefquote:Op maandag 13 januari 2025 18:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Linda is een rupsje-nooit-genoeg
Ze vraagt ook nogmaals om een sleutelhanger
Ze hebben het verdeeld over de rest. Ze hebben nooit gezegd dat ze het eerlijk verdeeld hebben over de rest.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is niet zo
Mattheu 400
Linda 50
Lenie 50 en de rest 10
en met de saldo checker klopt dat precies
[ link | afbeelding ]
Peterquote:Op maandag 13 januari 2025 18:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is niet zo
Mattheu 400
Linda 50
Lenie 50 en de rest 10
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2025 18:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is niet zo
Mattheu 400
Linda 50
Lenie 50 en de rest 10
[ link | afbeelding ]
Later hebben ze de bedragen genoemdquote:Op maandag 13 januari 2025 17:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ x ]
NOMINASIE
En de bedragen moeten tussen de 2 hoger zijn geweest.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:03 schreef rinardo het volgende:
de eerste is na de verdeling van de 6000 euro , de 2e is na het eten kopen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je hebt de bedragen na het eten erbij opgeteld ipv eraf getrokkenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:03 schreef rinardo het volgende:
de eerste is na de verdeling van de 6000 euro , de 2e is na het eten kopen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat snap ik wel, het is immers niet voor n iets een spel en de kluis mag 1 persoon tegelijk in.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:04 schreef Puzzie het volgende:
Matthie mag niet zeggen wat hij heeft gekocht
nee joh remi had 624 na het eten 614quote:Op maandag 13 januari 2025 18:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je hebt de bedragen na het eten erbij opgeteld ipv eraf getrokken
Ja doei, ze hadden de kans he.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:07 schreef Kissingbird het volgende:
Lennie: er zitten 5 man in de living room en niemand heeft het gezien
en nu hoor je: ik wou hem ook..![]()
Dat is een lokkertje naar de tv uitzendingquote:Op maandag 13 januari 2025 17:56 schreef engine het volgende:
Het is wel lekker geheimzinnig zo. Snap er weinig van.
Dat denken ze.. hij zit in de DR en het kistje is wegquote:Op maandag 13 januari 2025 18:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Dus Axel heeft het kistje meegenomen naar de DR?![]()
Die maakt echt vrienden![]()
Lennie over de zeik: "Maakt me niks uit wat erin zit! Instant nomination!"
ow dat kan ook nog.................. dat hij daarom zo geheimzinnig deed..quote:Op maandag 13 januari 2025 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey had het er eerder vandaag over dat ie het kistje wilde verstoppen. Niet claimen, maar wegmaken zodat niemand 'm kon pakken.
Net in de Boudoir zegt ie tegen Linda, Jordy, Milena en Jolien dat hij 'm heeft, maar niet heeft. En als iemand anders straks zegt dat Jeffrey 'm heeft dat ie weet waar het vandaan komt.
Kistje is nu weg, dat lijkt me 1+1, maar het was een vaag verhaal daar in het boudoir, dus pin me er niet op vast
Was dat het ding wat hij in de kast van dat meisje dat weg is heeft gelegd?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey had het er eerder vandaag over dat ie het kistje wilde verstoppen. Niet claimen, maar wegmaken zodat niemand 'm kon pakken.
Net in de Boudoir zegt ie tegen Linda, Jordy, Milena en Jolien dat hij 'm heeft, maar niet heeft. En als iemand anders straks zegt dat Jeffrey 'm heeft dat ie weet waar het vandaan komt.
Kistje is nu weg, dat lijkt me 1+1, maar het was een vaag verhaal daar in het boudoir, dus pin me er niet op vast
Of Tandpastaquote:Op maandag 13 januari 2025 18:11 schreef ledn81 het volgende:
misschien zit het kistje wel in een pot zalf!
Peter is de Mol.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat denken ze.. hij zit in de DR en het kistje is weg
Hij had het er eerder met Mattheus in de suite over het kistje gewoon stiekem in die suite neer te leggen.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow dat kan ook nog.................. dat hij daarom zo geheimzinnig deed..
zou wel flauw zijn als dit mag.
Ja dat kan!quote:Op maandag 13 januari 2025 18:15 schreef kater1 het volgende:
Dan
[..]
Dan was het kistje toch al heel lang weg zonder dat iemand het merkte?
Ja en de TT blijft zo erg on topicquote:Op maandag 13 januari 2025 18:15 schreef Lillfex het volgende:
hahahah Dit is dus leuk om naar te kijken
quote:Op maandag 13 januari 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moet echt de hele dag terugkijken denk ik
Ja er is veel gebeurd.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moet echt de hele dag terugkijken denk ik
Of toch niet? Toch Jeffrey denk ik nu.quote:
Waarom zou ze? Ze had toch tijd genoeg als ze het had gewild.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:18 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie hoop dat Lennie geen scene gaat schoppen en Axel gaat beschuldigen.
Potverdorie. Steeds als ik weg ben is er iets hè.quote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 13 januari 2025 18:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Knap dat ze van de bank af gekomen is dan.
okay het blijft een mysterie dus. Maar ja vind het niet gek van je gedacht over Rupsje nooit genoeg. Zou haar bijnaam eer aan doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Of toch niet? Toch Jeffrey denk ik nu.
Ja Jordy zou woestboos worden andersquote:Op maandag 13 januari 2025 18:20 schreef marky het volgende:
Volgens mij weten Niels en Jordy het ook want die reageerde veel te rustig.
ja dat in ieder geval.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja Jordy zou woestboos worden anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |