Maar ze doet nu toch precies hetzelfde? Is zij dan wel te vertrouwen?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een punt dan toch?
Maar het is van neli gekomen en zei doet alsof linda in vertrouwen het heeft verteld tegen de persoon waar ze het over heeft.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een punt dan toch?
Nee joh echt jordy.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ze blijft nu ook door roddelen nu Jeffrey er is.. die is het dus ook niet
Iets wat Linda haar in vertrouwen heeft verteld en aan nog iemand en die heeft dat doorverteld zoietsquote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh.. ik heb geen idee waar Milena het over heeft.
dat is de grap..quote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze doet nu toch precies hetzelfde? Is zij dan wel te vertrouwen?
Maar feit blijft dat ze wel een punt heeftquote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze doet nu toch precies hetzelfde? Is zij dan wel te vertrouwen?
Nee echt Niels denk ik maar Milena vind ik op dit moment ook een trut want zeg het dan of niet en ga niet iedereen bij langsquote:
Ik geloof het ookquote:Op maandag 13 januari 2025 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat ze wel een punt heeft
Jordy of Nielsquote:Op maandag 13 januari 2025 16:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee echt Niels denk ik maar Milena vind ik op dit moment ook een trut want zeg het dan of niet en ga niet iedereen bij langs
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
mag dat nog wel in Amsterdam of moeten we er even een BOA op afsturen?
Nielsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet jij dus nietquote:Op maandag 13 januari 2025 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Nee milena je vult iets in wat niet is gebeurd
Ik heb niels niet met haar zien praten wel jordyquote:Op maandag 13 januari 2025 16:59 schreef lojanda het volgende:
Kind heeft Milena iets in vertrouwen verteld maar nu hoort ze datzelfde verhaal van iemand anders. Linda heeft het dus ook tegen Niels verteld en nu vindt Milena dat krom en zegt dat hij dus niet te vertrouwen is. Ze vergeet alleen dat zijzelf het nu ook al tegen meerderen heeft verteld en zelf dus ook niet te vertrouwen is
Ik ben het wel eens met haarquote:Op maandag 13 januari 2025 16:59 schreef Kissingbird het volgende:
Ze snapt niet dat mensen Niels vertrouwen
Jeffrey: ze zitten bij elkaar in ut zak!
vieze spelletjes wat ze spelen
Juist Jeffrey verteld van alles tegen iedereenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:59 schreef Kissingbird het volgende:
Ik snap niet dat mensen haar vertrouwenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:59 schreef Kissingbird het volgende:
Ze heeft gelijk maar vind het niet netjes dat ze nu al tegen 3 mensen dit verhaal over Niels herhaalt ipv het tegen Niels zelf te zeggen wat ze ervan vindt.quote:
Hier zitten we toch stiekem op te wachtenquote:
Egwelquote:Op maandag 13 januari 2025 17:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier zitten we toch stiekem op te wachten
Niels heeft het tegen verschillende mensen gezegdquote:Op maandag 13 januari 2025 17:02 schreef Mjelleke het volgende:
Maar had Nele het niet tegen Bikes gezegd. En Niels weer tegen Jordy dat hij zijn mond moest houden. Jordy heeft het gisteravond al half en half aan Keanu laten merken.
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:02 schreef Mjelleke het volgende:
Maar had Nele het niet tegen Bikes gezegd. En Niels weer tegen Jordy dat hij zijn mond moest houden. Jordy heeft het gisteravond al half en half aan Keanu laten merken.
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:03 schreef lojanda het volgende:
Milena.. ten kosten van anderen om hun verhaal door te vertellen? WTF lult zij nou
Ja en nu zo schijnheilig zijnnquote:Op maandag 13 januari 2025 17:03 schreef Snensie het volgende:
Veel mensen hadden het gisteren over wie er meer gepakt had. Jeffrey het hoogste woord zelfs.
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:04 schreef ledn81 het volgende:
Dit kan best eens klappen een keer![]()
De natte washand van 2025
Te dom om zelf te poepenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ziet niet wat ze zelf doet ..
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:08 schreef Snensie het volgende:
Ik hoop dat Milena nog een nominatie krijgt deze week.
Er kan nog altijd wat bijquote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik wil niet stoken ... maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, niet dat ik haar eruit wil want die brengt de boel aan het schijten en dat is wel grappig maar ik gun haar de stress.quote:
Logisch DJ-TiTak maakt zich zorgen over zijn volgers.. het lot van veel dan dat soort weggooi "bekenden"quote:Op maandag 13 januari 2025 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey maakt zich continue wel heel veel zorgen hoe hij overkomt naar de buitenwereld.
Daar ben je helemaal zelf bij jongen.
Bij mij scoort ie in ieder geval geen hoge ogen.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey maakt zich continue wel heel veel zorgen hoe hij overkomt naar de buitenwereld.
Daar ben je helemaal zelf bij jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |