Niemand heeft proportioneel te veel genomen.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:53 schreef Verity het volgende:
Bewoners klagen over dat ze er van alles is afgehaald, terwijl het misschien niet eens waar is. Gewoon om te zorgen dat de andere hun niet verdenken dat ze gisteren meer geld hebben gepakt. Heerlijk spel zo!
Inderdaad, de hoogste was Linda met 508 geloof ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niemand heeft proportioneel te veel genomen.
Hoe mooi zou het zijn geweest wanneer de eerste meteen alles pakte, en dan moesten er nog 12 naar die lege zwembad.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Inderdaad, de hoogste was Linda met 508 geloof ik.
Heilig boontje Jordy liegt nu ook, want dat hebben ze niet gezegd..quote:Op maandag 13 januari 2025 17:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy:
ze hebben gezegd we hebben 400 euro van mattie afgehaald en de rest hebben we verdeeld
16 euro de man
zal volgens mij voor haar altijd zo zijn. Welk bedrag er ook staat.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha Linda vond dat haar saldo tegenviel
"De rest hebben we verdeeld."quote:Op maandag 13 januari 2025 17:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heilig boontje Jordy liegt nu ook, want dat hebben ze niet gezegd..
"400 Mattie en de rest verdeeld over de rest" ...En dat klopt ook gewoon![]()
[ x ]
NOMINASIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |