the past is in the pastquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:16 schreef Vis1980 het volgende:
Verdomme, ben nog steeds kapot van de wedstrijd tegen Utrecht en de reacties daarna. Kan je nagaan, Priske was er alweer bovenop toen de wedstrijd net afgelopen was.
Een Poolse middenvelder!!quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
JAAAAAA een MIDDENVELDER
Mening @:bezsen
Alles op Nadje is een versterking.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dat beetje een goeie? Wat ik ervan kan vinden klinkt het niet als een directe versterking.
International die alles op het EK speelde, aardig wat duels in de PL, marktwaarde van zo'n 10 miljoen. Lijkt mij in ieder geval in de breedte al een versterking, verder is hij mij niet opgevallen in de potjes tegen o.a. NL.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dat beetje een goeie? Wat ik ervan kan vinden klinkt het niet als een directe versterking.
Die laten ze toch wel netjes contributie betalen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alles op Nadje is een versterking.
Daar zijn wij een te lieve club voor geworden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die laten ze toch wel netjes contributie betalen?
Ze noemen hem liefkozend Baby Drogba volgens Krabby maar die bijnaam ziet neem ik aan op dat hij met dat ding nootjes kan oprapen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die laten ze toch wel netjes contributie betalen?
De Kuip ook.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wel een hardwerkende Pool gebruiken.
Pogbaquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze noemen hem liefkozend Baby Drogba volgens Krabby maar die bijnaam ziet neem ik aan op dat hij met dat ding nootjes kan oprapen.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan blijven de lieve woorden van Dennis deze zomer over Brighton weer niet voor niets.
Geweldige speler. Beetje vergelijkbaar met Schouten maar dan nog beter. Ik volg hem al sinds zijn neef mijn woning een keer had gestuct.quote:
Ik hou er niet zo van als er tegen mij gelogen wordtquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geweldige speler. Beetje vergelijkbaar met Schouten maar dan nog beter. Ik volg hem al sinds zijn neef mijn woning een keer had gestuct.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van als er tegen mij gelogen wordt
Een voetballer kan onmogelijk beter zijn dan Schouten
echt die zerrouki......quote:
Met het blok Beelen, González, Smal; Zerrouki, Zechiël zie ik het nog zo maar misgaan inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, zeker niet maar ik ben bang voor een Herculesscenario.
Lijkt me een slimme transfer. Blijkt het niets als speler, kan hij nog helpen de Kuip te renoveren.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
JAAAAAA een MIDDENVELDER
Mening @:bezsen
Hercules scenarioquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:48 schreef ashardalan het volgende:
Ben benieuwd wat het wordt vandaag.
Goh. Jij hier. Zit jij je na gisteren niet nog in een klein hoekje kapot te schamen?quote:
Been denkt dat het een eitje wordt, berg je dan maar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:56 schreef hhh38 het volgende:
Ik verwacht geen makkelijk potje, maar dit zullen we toch gewoon winnen?
Flashbacks naar HHC Hardenberg.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben zelfs in de allerdonkerste jaren niet bang geweest voor een wedstrijd tegen amateurs, dus het mag wel iets positiever allemaal hoor
Excelsior heeft meer laten zien in Eindhoven dan Feyenoord, ¨jullie¨ zouden je moeten schamenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goh. Jij hier. Zit jij je na gisteren niet nog in een klein hoekje kapot te schamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |