Terwijl Priske in principe de nadruk legt op het 'lager opvangen' van de tegenstander dan Slot dat doet. Ik zou het ook deels willen zoeken in de automatismen die je niet op kunt bouwen door blessures, en het constante moeten doorwisselen/aanpassen daarin.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in mijn ogen vooral hoe na een slordigheid in maximaal twee passes de tegenstander al vrij voor de keeper kan schieten. Dat heeft ook te maken met backs die te hoog staan en de traagheid van Trauner. Dat maakt het voor tegenstanders heel makkelijk om afwachtend te spelen en te wachten op de onvermijdelijke fout. Bij Slot maakten we die ook veel, maar toen stond de organisatie veel vaker goed om het nog te corrigeren.
Los daarvan komt het ook door Wellenreuther en enige toeval dat we zoveel meer tegengoals krijgen dan de onderliggende data voorspellen.
Dat weet ik niet, vaak komt het redelijk vlot naar buiten als een spelersgroep een trainer niet pruimt. Ik heb daarvan eigenlijk nog geen enkel signaal opgevangen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt ook wel omdat hij zichzelf en de spelersgroep overdreven beschermt en alles zegt om populair te blijven.
Beetje als een demagoog.
Ja dat bedoel ik, het is makkelijk om een populaire manager te zijn als je weinig eisend bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, vaak komt het redelijk vlot naar buiten als een spelersgroep een trainer niet pruimt. Ik heb daarvan eigenlijk nog geen enkel signaal opgevangen.
Ik vermoed eerder dat deze spelersgroep wat kritischer is gezien het referentiemateriaal dat ze afgelopen seizoenen hadden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, het is makkelijk om een populaire manager te zijn als je weinig eisend bent.
Dit is natuurlijk een aanname, maar zijn ontbreken heeft zomaar 3 à 4 punten gekost.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tegen een stug Utrecht moeten aantreden zonder Hwang
[...]
tegen PSV speelde Feyenoord ook zonder Hwang.
Dat zal wel meevallen, ik denk dat de meest ontevreden spelers daar ook niet zo vocaal over zijn. Slot was keihard en kritisch maar wel duidelijk, Priske is wat liever maar ook wat vager. Hij draait om de hete brei heen. Beetje een piepol manager die graag mooi voetbal ziet, wat ideaal lijkt, maar als het om de harde afrekening gaat is ie te slap.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat deze spelersgroep wat kritischer is gezien het referentiemateriaal dat ze afgelopen seizoenen hadden.
Wij moeten niks. Maar is natuurlijk beter dan Zerouki. Bij een compleet middenveld zal hij alleen wel veel op de bank zitten.quote:
wang-classiequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:40 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Wij moeten niks. Maar is natuurlijk beter dan Zerouki. Bij een compleet middenveld zal hij alleen wel veel op de bank zitten.
En de beweging voorin (en aanvallend middenveld).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het probleem ligt dan ook niet verdedigend maar in de opbouw vanuit de defensie.
Ik ben het wel met je eens, die vele blessures hebben het veel moeilijker gemaakt alhoewel Priske met zijn keuzes niet vrij is van blaam hoe hij hier mee is omgegaan. Sommige keuzes iets begrijpelijker vanuit zijn positie (het roofbouw plegen op Timber en Ueda), andere minder (een niet fitte Lotomba en Nieuwkoop allebei opstellen tegen Red Bull zit specifiek in mijn hoofd als ik een debiel moment).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Terwijl Priske in principe de nadruk legt op het 'lager opvangen' van de tegenstander dan Slot dat doet. Ik zou het ook deels willen zoeken in de automatismen die je niet op kunt bouwen door blessures, en het constante moeten doorwisselen/aanpassen daarin.
Tegen een stug Utrecht moeten aantreden zonder Hwang en Timber, die de toon zetten in dit elftal, is dan gewoon vervelend voor een team dat achter zijn ziel aanrent. Tegen PSV speelde Feyenoord ook zonder Hwang.
Ik wil hier allerminst stellen dat ik Priske een goede trainer vind, maar er zijn wel wat cruciale factoren die beletten dat Feyenoord aan iets consistents kan bouwen op een manier die Priske zou willen.
Mijn gevoel is dat zijn andere opvatting van drukzetten niet zo verstandig is. In Nederland is de naïeve ziekte nog steeds niet uitgebannen, daar moet je eigenlijk maximaal van profiteren. Een RKC bouwt ook gewoon naïef op in de ArenA, en krijgt daar al vroeg de rekening voor gepresenteerd.
Tientallen miljoenen over de balk gooien, dan maakt er op klappen tegen schoolpoort Bal-op-dak C inderdaad alles weer goed!!1! Einz!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, morgen toch een reactie mag ik hopen.
Ze zijn daar dol op GROOT, STERK, ZWART.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hebben dat potje tegen Brazilië op repeat staan ofzo?
En in Frankrijk vinden ze het ook niet zo belangrijk dat je kan rennen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn daar dol op GROOT, STERK, ZWART.
Nottingham Forest hem niet in ieder geval.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou Santiago Giménez Nottingham Forest nog volgen.
Nee, zeker niet maar ik ben bang voor een Herculesscenario.quote:Op woensdag 15 januari 2025 01:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen over de balk gooien, dan maakt er op klappen tegen schoolpoort Bal-op-dak C inderdaad alles weer goed!!1! Einz!!
Ik wil hem wel brengen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |