echt die zerrouki......quote:
Met het blok Beelen, González, Smal; Zerrouki, Zechiël zie ik het nog zo maar misgaan inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, zeker niet maar ik ben bang voor een Herculesscenario.
Lijkt me een slimme transfer. Blijkt het niets als speler, kan hij nog helpen de Kuip te renoveren.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
JAAAAAA een MIDDENVELDER
Mening @:bezsen
Hercules scenarioquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:48 schreef ashardalan het volgende:
Ben benieuwd wat het wordt vandaag.
Goh. Jij hier. Zit jij je na gisteren niet nog in een klein hoekje kapot te schamen?quote:
Been denkt dat het een eitje wordt, berg je dan maar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:56 schreef hhh38 het volgende:
Ik verwacht geen makkelijk potje, maar dit zullen we toch gewoon winnen?
Flashbacks naar HHC Hardenberg.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben zelfs in de allerdonkerste jaren niet bang geweest voor een wedstrijd tegen amateurs, dus het mag wel iets positiever allemaal hoor
Excelsior heeft meer laten zien in Eindhoven dan Feyenoord, ¨jullie¨ zouden je moeten schamenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goh. Jij hier. Zit jij je na gisteren niet nog in een klein hoekje kapot te schamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |