En de beweging voorin (en aanvallend middenveld).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het probleem ligt dan ook niet verdedigend maar in de opbouw vanuit de defensie.
Ik ben het wel met je eens, die vele blessures hebben het veel moeilijker gemaakt alhoewel Priske met zijn keuzes niet vrij is van blaam hoe hij hier mee is omgegaan. Sommige keuzes iets begrijpelijker vanuit zijn positie (het roofbouw plegen op Timber en Ueda), andere minder (een niet fitte Lotomba en Nieuwkoop allebei opstellen tegen Red Bull zit specifiek in mijn hoofd als ik een debiel moment).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Terwijl Priske in principe de nadruk legt op het 'lager opvangen' van de tegenstander dan Slot dat doet. Ik zou het ook deels willen zoeken in de automatismen die je niet op kunt bouwen door blessures, en het constante moeten doorwisselen/aanpassen daarin.
Tegen een stug Utrecht moeten aantreden zonder Hwang en Timber, die de toon zetten in dit elftal, is dan gewoon vervelend voor een team dat achter zijn ziel aanrent. Tegen PSV speelde Feyenoord ook zonder Hwang.
Ik wil hier allerminst stellen dat ik Priske een goede trainer vind, maar er zijn wel wat cruciale factoren die beletten dat Feyenoord aan iets consistents kan bouwen op een manier die Priske zou willen.
Mijn gevoel is dat zijn andere opvatting van drukzetten niet zo verstandig is. In Nederland is de naïeve ziekte nog steeds niet uitgebannen, daar moet je eigenlijk maximaal van profiteren. Een RKC bouwt ook gewoon naïef op in de ArenA, en krijgt daar al vroeg de rekening voor gepresenteerd.
Tientallen miljoenen over de balk gooien, dan maakt er op klappen tegen schoolpoort Bal-op-dak C inderdaad alles weer goed!!1! Einz!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, morgen toch een reactie mag ik hopen.
Ze zijn daar dol op GROOT, STERK, ZWART.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hebben dat potje tegen Brazilië op repeat staan ofzo?
En in Frankrijk vinden ze het ook niet zo belangrijk dat je kan rennen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn daar dol op GROOT, STERK, ZWART.
Nottingham Forest hem niet in ieder geval.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou Santiago Giménez Nottingham Forest nog volgen.
Nee, zeker niet maar ik ben bang voor een Herculesscenario.quote:Op woensdag 15 januari 2025 01:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen over de balk gooien, dan maakt er op klappen tegen schoolpoort Bal-op-dak C inderdaad alles weer goed!!1! Einz!!
Ik wil hem wel brengen.quote:
the past is in the pastquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:16 schreef Vis1980 het volgende:
Verdomme, ben nog steeds kapot van de wedstrijd tegen Utrecht en de reacties daarna. Kan je nagaan, Priske was er alweer bovenop toen de wedstrijd net afgelopen was.
Een Poolse middenvelder!!quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
JAAAAAA een MIDDENVELDER
Mening @:bezsen
Alles op Nadje is een versterking.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dat beetje een goeie? Wat ik ervan kan vinden klinkt het niet als een directe versterking.
International die alles op het EK speelde, aardig wat duels in de PL, marktwaarde van zo'n 10 miljoen. Lijkt mij in ieder geval in de breedte al een versterking, verder is hij mij niet opgevallen in de potjes tegen o.a. NL.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dat beetje een goeie? Wat ik ervan kan vinden klinkt het niet als een directe versterking.
Die laten ze toch wel netjes contributie betalen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alles op Nadje is een versterking.
Daar zijn wij een te lieve club voor geworden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die laten ze toch wel netjes contributie betalen?
Ze noemen hem liefkozend Baby Drogba volgens Krabby maar die bijnaam ziet neem ik aan op dat hij met dat ding nootjes kan oprapen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die laten ze toch wel netjes contributie betalen?
De Kuip ook.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wel een hardwerkende Pool gebruiken.
Pogbaquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze noemen hem liefkozend Baby Drogba volgens Krabby maar die bijnaam ziet neem ik aan op dat hij met dat ding nootjes kan oprapen.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan blijven de lieve woorden van Dennis deze zomer over Brighton weer niet voor niets.
Geweldige speler. Beetje vergelijkbaar met Schouten maar dan nog beter. Ik volg hem al sinds zijn neef mijn woning een keer had gestuct.quote:
Ik hou er niet zo van als er tegen mij gelogen wordtquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geweldige speler. Beetje vergelijkbaar met Schouten maar dan nog beter. Ik volg hem al sinds zijn neef mijn woning een keer had gestuct.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van als er tegen mij gelogen wordt
Een voetballer kan onmogelijk beter zijn dan Schouten
echt die zerrouki......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |