Heb je het over Lapo en de traagheid van een nieuw e COS openen?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laten ze nu iedereen wachten ivm make-up?
Nee, ze werden toch net geroepen ivm ontbijt?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je het over Lapo en de traagheid van een nieuw e COS openen?
Ja nee klopt.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ze werden toch net geroepen ivm ontbijt?
quote:Op maandag 13 januari 2025 09:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien en Mikena versterken nog steeds hun band
En stiekem zogenaamd de deksel van dagcreme van Milena dichtdoen en haar vinger er even in en dat smeren op haar gezicht.quote:
Ik weet wel waarom.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mag Melina niet zo
Geen flauw idee waarom...
Ja vreselijk geluid hequote:Op maandag 13 januari 2025 09:14 schreef KangaP het volgende:
BB zal ondertussen zijn borden aankoop ook wel beklagen.
Wat een onaangenaam krassende herrie maken die .
Met punten van de AH of Jumbo verkregen.
Wow, echt?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En stiekem zogenaamd de deksel van dagcreme van Milena dichtdoen en haar vinger er even in en dat smeren op haar gezicht.
Ja... misschien dat...quote:Op maandag 13 januari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom.
Tis een dame die lak heeft aan alles als het haar niet dient.
Ik hoop op een sterk persoon die haar tegen werkt.
Ze heeft gelijk. Lekker makkelijk, de afwas laten staan totdat iemand anders het doet.quote:
Ze heeft over dit punt gelijk maar het blijft zeiken.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Lekker makkelijk de afwas laten staan totdat iemand anders het doet.
Ja....quote:Op maandag 13 januari 2025 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Lekker makkelijk de afwas laten staan totdat iemand anders het doet.
quote:Op maandag 13 januari 2025 09:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft over dit punt gelijk maar het blijft zeiken.
Elsa zit ook veel te veel te zeuren.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen zijn het niet met Elsa eens
Haar onvrede is wel een ochtendvullend programmaquote:Op maandag 13 januari 2025 09:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Elsa zit ook veel te veel te zeuren.
Ja en terecht.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vindt dat Elsa zich er een beetje te druk over maakt
Nee ik denk dat Milena er geen probleem mee had , heeft t niet eens gezien denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was dat zonder toestemming dan? Zag er niet stiekem uit
Ja en degene die nu hun bek houden en met dode vissenogen dit aanhoren gaan straks er over zeiken met elkaar...quote:Op maandag 13 januari 2025 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
Het is net als de vergaderingen op ons werk ging.. Het is besproken, iedereen knikt, en er veranderd nix![]()
morgenochtend staat er weer afwas
Ik vind Elsa met de dag vervelender wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 09:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt Elsa er beetje drammerig over
Beetjequote:Op maandag 13 januari 2025 09:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt Elsa er beetje drammerig over
Ik snap haar ook maar ze is wel drammerigquote:Op maandag 13 januari 2025 09:28 schreef Clasientje het volgende:
Ik snap Elsa wel hoor ik kan het ook niet aanzien als er steeds afwas ligt in mijn keuken meteen afwassen en niemand doet dat.
Ze kunnen een takenlijst maken.
Is ze toch nietquote:Op maandag 13 januari 2025 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
Nele is data analyst , zou niet moeilijk moeten zijn voor haar
Omdat hij net iets intelligenter is dan de rest ... of zich zo voor doet.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:36 schreef greysbones het volgende:
Waarom zeggen ze Jordy een sterke speler ???
Ik zie het nietquote:Op maandag 13 januari 2025 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat hij net iets intelligenter is dan de rest ... of zich zo voor doet.
Snap ik ook niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:36 schreef greysbones het volgende:
Waarom zeggen ze Jordy een sterke speler ???
Dat hoop ik dan maar want wat een slap mens.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met deze houding zal ze ook niet ver komen in BB
Ja, Tenenkrommend om naar te kijkenquote:Op maandag 13 januari 2025 09:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar want wat een slap mens.
Hebben we straks weer dat gezeurquote:
Jaquote:Op maandag 13 januari 2025 09:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou juist de OG spelers er op gooien
Wel waar (laatste gedeelte iig)quote:Op maandag 13 januari 2025 09:40 schreef Jockari het volgende:
Zet 5 vlamingen bij elkaar en je hebt geen mening. Zet 5 nederlanders bij elkaar en je hebt 6 meningen.
Niet door Ax iig want hij doet nu wat zij wilquote:Op maandag 13 januari 2025 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
Jammer dat nele zich laat beïnvloeden
Nee dusquote:Op maandag 13 januari 2025 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
BB zegt dat de duo's onderling tegen elkaar moeten spelen. Begrijp ik dat goed?
Jaquote:Op maandag 13 januari 2025 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
BB zegt dat de duo's onderling tegen elkaar moeten spelen. Begrijp ik dat goed?
Inderdaad die wilde echt eerst milena en jordy niet eropquote:Op maandag 13 januari 2025 09:42 schreef Lrod01 het volgende:
Axel weer zijn zin aan het doordrijven. Nele bepaalt niets.
quote:Op maandag 13 januari 2025 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ja zo zei hij hetquote:Op maandag 13 januari 2025 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
He? de duo's gaan niet tegen elkaar maar tegen een ander duo?
Axel heeft hier duidelijk de overhand. Nele laat zich hier compleet overrulenquote:Op maandag 13 januari 2025 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ja, want Ax beschouwt haar als sterke speler (veel te zeggen in het huis, eigen kledij etc...)quote:Op maandag 13 januari 2025 09:43 schreef Ebinas het volgende:
Nou ja Milene staat er niet op en dat had Axel volgens mij wel gewild (toch?)
Was ook gelul om haar als sterke speler neer te zetten dat wist hij ook wel.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:43 schreef Ebinas het volgende:
Nou ja Milene staat er niet op en dat had Axel volgens mij wel gewild (toch?)
4 en dan nog een vrijstelling of zoquote:Op maandag 13 januari 2025 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Raar dat de duo's tegen elkaar moeten. Dan houdt je er toch niet drie over?
Er kunnen ook nog gewoon genomineerden bij komen?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Nee de indiviuen moeten tegen elkaar, dan blijven er 3 overquote:Op maandag 13 januari 2025 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Nopequote:Op maandag 13 januari 2025 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee de indiviuen moeten tegen elkaar, dan blijven er 3 over
Nee, duo's.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo zei BB het nietquote:Op maandag 13 januari 2025 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. Axel vond het nogal lolligquote:Op maandag 13 januari 2025 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat hun hart heel hard klopt nu
Wat een dombo is datquote:Op maandag 13 januari 2025 09:47 schreef engine het volgende:
Nele kijkt erbij alsof ze op een begrafenis is.
Zeker weten. Nele, Sharice, zal de anderen wel bijpraten over de doorgeduwde beslissing van Ax.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 09:47 schreef Verida het volgende:
misschien ook wel slim van Nele
Zij kan zich er nu achter verschuilen dat Axel deze keuze heeft doorgedrukt.....
Die heeft afgedwongen dat zij de sleutel van haar kast kreeg.quote:
Echt welquote:Op maandag 13 januari 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
Nele komt zooo suf over
En dat laat ze ook zien
De meesten schreeuwden milenaquote:Op maandag 13 januari 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die heeft afgedwongen dat zij de sleutel van haar kast kreeg.
Ze moesten overleggen en Milena kreeg hem
ja dat weet ik wel maar ik ben geen snelle lezer en ik val in slaap van stukken lezen, dus vandaar even snel hie tussendoorquote:Op maandag 13 januari 2025 09:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Finesse in BB / [Streamverslagen BB2025]#1
dank je welquote:Op maandag 13 januari 2025 09:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gisteren was er een kleding token en die is aan Milena gegund
Die gaat booswoest zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 09:50 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy de enige die er dus voor 2e keer opstaat
Nopequote:Op maandag 13 januari 2025 09:51 schreef Clasientje het volgende:
Axel heeft het fout alle 6 worden in 2 gedeeld maar 1 iemand uit elke team wind dus hou je 3 genomeerders over.
Nee de teams strijden tegen elkaar.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:51 schreef Clasientje het volgende:
Axel heeft het fout alle 6 worden in 2 gedeeld maar 1 iemand uit elke team wind dus hou je 3 genomeerders over.
Jammer ja ... Nele is verre van tactischquote:Op maandag 13 januari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel wou gelijk Milena en Jordy erop ... dat is niet gelukt.
quote:Op maandag 13 januari 2025 09:51 schreef Clasientje het volgende:
Axel heeft het fout alle 6 worden in 2 gedeeld maar 1 iemand uit elke team wind dus hou je 3 genomeerders over en geen 2.
Jeff en Lenny moeten samen proberen te winnen van een ander duoquote:Op maandag 13 januari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
Dan zet je Jeff en Lennie bij elkaar
Die zijn beide sterk
Dan wil je van iemand af
Veels te bang om voor zichzelf te kiezen.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer ja ... Nele is verre van tactisch
Jaquote:Op maandag 13 januari 2025 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jeff en Lenny moeten samen proberen te winnen van een ander duo
Nou ja dat heeft ze gisteren toch ook gedaanquote:Op maandag 13 januari 2025 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Veels te bang om voor zichzelf te kiezen.
quote:Op maandag 13 januari 2025 09:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou dan zitten we nog een week met Milena
Dat was ook Axel zijn idee.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja dat heeft ze gisteren toch ook gedaan
dat is gewoon indekken. Zo legt zij de schuld van de keuze bij Axel.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
Nele verlult zich door te antwoorden van nee niet mijn keus en daarna gelijk samen gekozen.
De wattus?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik blijf het een domme keuze vinden en negenjarigen slap die kan van mij ook weg
Ik vind dat ook rare dingen om aan iemand te vragen, net als vorige week.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
Axel maakt er een lul verhaal van
Waarom wie gekozen
Ik denk dat als je daar zitquote:Op maandag 13 januari 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook rare dingen om aan iemand te vragen, net als vorige week.
En zeker in deze fase van BB
Het is ook niet fair om het te vragen vind ikquote:Op maandag 13 januari 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als je daar zit
Je toch een verklaring zoekt
Maar het is sowieso 9 van de 10’keer rare redernatie
Smoel van Jordy is veel beter om naar te kijken dan. Veel emoties te lezen af en toe.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een emotieloos smoelwerk heeft als Nele niets te melden heeft.. alsof de batterijen eruit gevallen zijn
Snap Jordy ook wel een beetje de tweede keer is gewoon moeilijk en dan al vanaf het begin hequote:Op maandag 13 januari 2025 10:02 schreef ChocoFan het volgende:
Niels zegt, moeten we een haku doen en doet het voor![]()
Jordy gaat vandaag niet meer lachen vermoed ik. Want ik vond Niels grappig, Jordy niet.
Jordy roept het nu wel een beetje op zich af door zo zuur te doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik had het Jordy gegund nu niet genomineerd te zijn. Maar hij kan de pin nog kwijtspelen.![]()
Maar het is duo tegen duo. Dus 1 duo speelt de nominatie kwijt en 4 genomineerden?
Dat weten we niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik had het Jordy gegund nu niet genomineerd te zijn. Maar hij kan de pin nog kwijtspelen.![]()
Maar het is duo tegen duo. Dus 1 duo speelt de nominatie kwijt en 4 genomineerden?
Er is nog helemaal niets aan de hand behalve dan die nominatiepin ,maar die hebben vijf anderen ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Snap Jordy ook wel een beetje de tweede keer is gewoon moeilijk en dan al vanaf het begin he
Hij had gehoopt deze week niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy roept het nu wel een beetje op zich af door zo zuur te doen.
hij trekt een lekkere kop zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |