quote:Op maandag 13 januari 2025 09:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou dan zitten we nog een week met Milena
Dat was ook Axel zijn idee.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja dat heeft ze gisteren toch ook gedaan
dat is gewoon indekken. Zo legt zij de schuld van de keuze bij Axel.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
Nele verlult zich door te antwoorden van nee niet mijn keus en daarna gelijk samen gekozen.
De wattus?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik blijf het een domme keuze vinden en negenjarigen slap die kan van mij ook weg
Ik vind dat ook rare dingen om aan iemand te vragen, net als vorige week.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
Axel maakt er een lul verhaal van
Waarom wie gekozen
Ik denk dat als je daar zitquote:Op maandag 13 januari 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook rare dingen om aan iemand te vragen, net als vorige week.
En zeker in deze fase van BB
Het is ook niet fair om het te vragen vind ikquote:Op maandag 13 januari 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als je daar zit
Je toch een verklaring zoekt
Maar het is sowieso 9 van de 10’keer rare redernatie
Smoel van Jordy is veel beter om naar te kijken dan. Veel emoties te lezen af en toe.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een emotieloos smoelwerk heeft als Nele niets te melden heeft.. alsof de batterijen eruit gevallen zijn
Snap Jordy ook wel een beetje de tweede keer is gewoon moeilijk en dan al vanaf het begin hequote:Op maandag 13 januari 2025 10:02 schreef ChocoFan het volgende:
Niels zegt, moeten we een haku doen en doet het voor![]()
Jordy gaat vandaag niet meer lachen vermoed ik. Want ik vond Niels grappig, Jordy niet.
Jordy roept het nu wel een beetje op zich af door zo zuur te doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik had het Jordy gegund nu niet genomineerd te zijn. Maar hij kan de pin nog kwijtspelen.![]()
Maar het is duo tegen duo. Dus 1 duo speelt de nominatie kwijt en 4 genomineerden?
Dat weten we niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik had het Jordy gegund nu niet genomineerd te zijn. Maar hij kan de pin nog kwijtspelen.![]()
Maar het is duo tegen duo. Dus 1 duo speelt de nominatie kwijt en 4 genomineerden?
Er is nog helemaal niets aan de hand behalve dan die nominatiepin ,maar die hebben vijf anderen ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Snap Jordy ook wel een beetje de tweede keer is gewoon moeilijk en dan al vanaf het begin he
Hij had gehoopt deze week niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy roept het nu wel een beetje op zich af door zo zuur te doen.
hij trekt een lekkere kop zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |