Heb je het over Lapo en de traagheid van een nieuw e COS openen?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laten ze nu iedereen wachten ivm make-up?
Nee, ze werden toch net geroepen ivm ontbijt?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je het over Lapo en de traagheid van een nieuw e COS openen?
Ja nee klopt.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ze werden toch net geroepen ivm ontbijt?
quote:Op maandag 13 januari 2025 09:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien en Mikena versterken nog steeds hun band
En stiekem zogenaamd de deksel van dagcreme van Milena dichtdoen en haar vinger er even in en dat smeren op haar gezicht.quote:
Ik weet wel waarom.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mag Melina niet zo
Geen flauw idee waarom...
Ja vreselijk geluid hequote:Op maandag 13 januari 2025 09:14 schreef KangaP het volgende:
BB zal ondertussen zijn borden aankoop ook wel beklagen.
Wat een onaangenaam krassende herrie maken die .
Met punten van de AH of Jumbo verkregen.
Wow, echt?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En stiekem zogenaamd de deksel van dagcreme van Milena dichtdoen en haar vinger er even in en dat smeren op haar gezicht.
Ja... misschien dat...quote:Op maandag 13 januari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom.
Tis een dame die lak heeft aan alles als het haar niet dient.
Ik hoop op een sterk persoon die haar tegen werkt.
Ze heeft gelijk. Lekker makkelijk, de afwas laten staan totdat iemand anders het doet.quote:
Ze heeft over dit punt gelijk maar het blijft zeiken.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Lekker makkelijk de afwas laten staan totdat iemand anders het doet.
Ja....quote:Op maandag 13 januari 2025 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Lekker makkelijk de afwas laten staan totdat iemand anders het doet.
quote:Op maandag 13 januari 2025 09:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft over dit punt gelijk maar het blijft zeiken.
Elsa zit ook veel te veel te zeuren.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen zijn het niet met Elsa eens
Haar onvrede is wel een ochtendvullend programmaquote:Op maandag 13 januari 2025 09:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Elsa zit ook veel te veel te zeuren.
Ja en terecht.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vindt dat Elsa zich er een beetje te druk over maakt
Nee ik denk dat Milena er geen probleem mee had , heeft t niet eens gezien denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was dat zonder toestemming dan? Zag er niet stiekem uit
Ja en degene die nu hun bek houden en met dode vissenogen dit aanhoren gaan straks er over zeiken met elkaar...quote:Op maandag 13 januari 2025 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
Het is net als de vergaderingen op ons werk ging.. Het is besproken, iedereen knikt, en er veranderd nix![]()
morgenochtend staat er weer afwas
Ik vind Elsa met de dag vervelender wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 09:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt Elsa er beetje drammerig over
Beetjequote:Op maandag 13 januari 2025 09:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt Elsa er beetje drammerig over
Ik snap haar ook maar ze is wel drammerigquote:Op maandag 13 januari 2025 09:28 schreef Clasientje het volgende:
Ik snap Elsa wel hoor ik kan het ook niet aanzien als er steeds afwas ligt in mijn keuken meteen afwassen en niemand doet dat.
Ze kunnen een takenlijst maken.
Is ze toch nietquote:Op maandag 13 januari 2025 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
Nele is data analyst , zou niet moeilijk moeten zijn voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |