abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216336865
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 21:17 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wow, dit gaat wel heel erg ver vind je ook niet? :{ Zeg je nou dat je wilt dat ze zsm Trump moeten vermoorden?

Het wordt nog geliked ook. Kom op hey. :{
Je lokt het zelf uit.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 17 januari 2025 @ 23:29:14 #277
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216336947
Zodra Trump en de zijnen de Amerikaanse rechtsstaat gaan afbreken is er inderdaad voldoende reden om geweld tegen deze verkrachter en zijn mede misdadigers te gebruiken. De kans op grootschalig protest, gewelddadigheden en zelfs een nieuwe Amerikaanse burgeroorlog is dan zeker aanwezig.

Het opbreken van het land in rode en blauwe staten is niet volledig ondenkbaar. Democratische staten voelen zich niet zo erg thuis in een VS wat vooral op Gilead lijkt. Zeker in staten als Californië is men de achterlijke binnenlanden wel aardig beu.
pi_216337050
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je lokt het zelf uit.
Ik lok users uit om een reactie te plaatsen waarin ze, open en bloot verkondigen, dat ze Trump het liefst, zsm, vermoord zien worden? Of door een ongeluk dood zien gaan?

Ben je wel goed in je bovenkamer?

[ Bericht 3% gewijzigd door Rnie op 17-01-2025 23:47:21 ]
De enige echte.
pi_216337082
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:39 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik lok users uit om een reactie te plaatsen waarin ze, open en bloot verkondigen, dat ze Trump het liefst zsm dood willen zien?
Je was toch voor absolute vrijheid van meningsuiting? Daarbij maak je geen zorgen meestal wordt het weggehaald als er een keer een mod langskomt.
pi_216337125
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je was toch voor absolute vrijheid van meningsuiting? Daarbij maak je geen zorgen meestal wordt het weggehaald als er een keer een mod langskomt.
Nergens geef ik aan dat deze posts weggehaald moet worden. Wat is precies je punt?
De enige echte.
pi_216337195
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:39 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik lok users uit om een reactie te plaatsen waarin ze, open en bloot verkondigen, dat ze Trump het liefst, zsm, vermoord zien worden? Of door een ongeluk dood zien gaan?

Ben je wel goed in je bovenkamer?
Jij neemt het zogenaamd erg serieus.
pi_216337326
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 23:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij neemt het zogenaamd erg serieus.
Praat je altijd voor andere users? :?
De enige echte.
pi_216337377
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 00:14 schreef Rnie het volgende:

[..]
Praat je altijd voor andere users? :?
Alleen als ze erg doorzichtig handelen.
pi_216337394
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 00:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Alleen als ze erg doorzichtig handelen.
Als je vind dat ze doorzichtig handelen en dat de opmerkingen omtrent het vermoorden van Trump niet zo serieus zijn, dan vertel je dat lekker tegen Lord en XOR. :')
De enige echte.
pi_216337462
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 00:29 schreef Rnie het volgende:

[..]
Als je vind dat ze doorzichtig handelen en dat de opmerkingen omtrent het vermoorden van Trump niet zo serieus zijn, dan vertel je dat lekker tegen Lord en XOR. :')
Ik zeg toch dat ik niet hoop dat hij vermoord wordt. Laat hem maar sterven op de plee zoals Tywin in game of thrones.
pi_216337468
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 00:29 schreef Rnie het volgende:

[..]
Jij handelt doorzichtig..
Zij spelen daar enkel op in
pi_216337516
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 00:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij handelt doorzichtig..
Zij spelen daar enkel op in
Vent, ik kan er echt geen chocola meer van maken. Het blijft constant zoeken in die kronkel naar enig lichtpuntje, maar ik ben er wel klaar mee om telkens te moeten zoeken. :W

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 00:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik zeg toch dat ik niet hoop dat hij vermoord wordt. Laat hem maar sterven op de plee zoals Tywin in game of thrones.
Heb je een punt, je gaf enkel aan dat je hoopt op een ongeluk dat hij sterft. Blijft mijn punt die ik maakte naar Kronkeltje staan.
De enige echte.
pi_216337537
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 00:54 schreef Rnie het volgende:

[..]
Vent, ik kan er echt geen chocola meer van maken. Het blijft constant zoeken in die kronkel naar enig lichtpuntje, maar ik ben er wel klaar mee om telkens te moeten zoeken. :W
[..]
Heb je een punt, je gaf enkel aan dat je hoopt op een ongeluk dat hij sterft. Blijft mijn punt die ik maakte naar Kronkeltje staan.
Voor die kronkel zou je een psycholoog kunnen raadplegen.
Wellicht kan die je erbij helpen de kronkel te ontwarren
pi_216337996
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:42 schreef OMG het volgende:
Inauguration verhuist naar capitol rotunda omdat het koud is.

https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share

Kan hij in ieder geval niet weer over crowd sizes janken.
Hij maakt zich zorgen om het welzijn van de aanwezigen. Echt waar!

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfy72bqkb22y

Never mind de MAGA-fans die hij in de kou laat staan.

Verder wordt de vlag - die 30 dagen halfstok hoort te hangen nav het overlijden van Jimmy Carter - toch volledig gehesen uit respect voor de aankomende president. Never mind het respect voor de overleden president die zich zijn hele leven heeft ingezet voor minder gefortuneerden ...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216338035
quote:
81s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 04:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hij maakt zich zorgen om het welzijn van de aanwezigen. Echt waar!

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfy72bqkb22y

[ afbeelding ]

Never mind de MAGA-fans die hij in de kou laat staan.

[ afbeelding ]

Verder wordt de vlag - die 30 dagen halfstok hoort te hangen nav het overlijden van Jimmy Carter - toch volledig gehesen uit respect voor de aankomende president. Never mind het respect voor de overleden president die zich zijn hele leven heeft ingezet voor minder gefortuneerden ...
Oh, hier in IN ook, en er zijn geloof ik nog een paar plaatsen waar de vlag tijdelijk voor de inauguratie weer omhoog gaat. En erna weer halfstok tot die 30 dagen over zijn.

Dat er maar meer mensen de TV aanzetten op een andere zender om met z'n kijkcijfers te rommelen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_216338045
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 04:44 schreef OMG het volgende:

[..]
Oh, hier in IN ook, en er zijn geloof ik nog een paar plaatsen waar de vlag tijdelijk voor de inauguratie weer omhoog gaat. En erna weer halfstok tot die 30 dagen over zijn.

Dat er maar meer mensen de TV aanzetten op een andere zender om met z'n kijkcijfers te rommelen.
Hij kan nu iig het weer de schuld geven van een lagere opkomst dan Obama.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216338062
Waar zijn die jewish space lasers wanneer je ze nodig hebt om de boel een beetje op te warmen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_216338066
Ja, dat gaat de prijs van eieren best helpen, denk ik.

Trump Officials Plan Immigration Raids in Chicago Next Week https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
pi_216338435
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 05:26 schreef OMG het volgende:
Ja, dat gaat de prijs van eieren best helpen, denk ik.

Trump Officials Plan Immigration Raids in Chicago Next Week https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
Dit soort acties zijn eigenlijk enorm inefficiënt en ineffectief. Vaak gaan er tientallen miljoenen belastinggeld tegenaan om enkele tientallen illegaal in de VS verblijvenden uit te zetten. Het is ook meer voor de beeldvorming dan voor het resultaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 18 januari 2025 @ 08:50:01 #295
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216338465
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:42 schreef OMG het volgende:
Inauguration verhuist naar capitol rotunda omdat het koud is.

https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share

Kan hij in ieder geval niet weer over crowd sizes janken.
De enige aanwezigen nu zijn de rich en wealthy, terwijl de gewone man letterlijk in de kou staat. Ironisch doch gepast, mijns inziens.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 09:12:33 #296
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216338584
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 08:50 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
De enige aanwezigen nu zijn de rich en wealthy, terwijl de gewone man letterlijk in de kou staat. Ironisch doch gepast, mijns inziens.
President van en voor de miljardairs.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 18 januari 2025 @ 10:41:13 #297
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_216339325
Vivek terug van weggeweest

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 10:37 schreef Alexandrian het volgende:
[ x ]

Opmerkelijk bericht over Vivek. Hij was de laatste weken verdwenen uit de publiciteit na zijn notoire tweets over H1B-visa's waarin hij Amerikanen afschilderde als lui en denigrerend sprak over een aantal dingen die voor veel Amerikanen fundamenteel zijn aan hun land en hun identiteit.

Daarnaast komt steeds meer naar buiten over de manier waarop hij zijn vermogen heeft verdient. Met een scam waarbij hij zijn moeder die dokter is inzette om investeerders te misleiden over een medicijn tegen Alzheimer.

Maakt Vivek enige kans denken jullie? Fans hier? Wie is zijn doelgroep?

[poll=8334]
Géén Oostenrijkse schilder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')