Je lokt het zelf uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wow, dit gaat wel heel erg ver vind je ook niet?Zeg je nou dat je wilt dat ze zsm Trump moeten vermoorden?
Het wordt nog geliked ook. Kom op hey.![]()
Ik lok users uit om een reactie te plaatsen waarin ze, open en bloot verkondigen, dat ze Trump het liefst, zsm, vermoord zien worden? Of door een ongeluk dood zien gaan?quote:
Je was toch voor absolute vrijheid van meningsuiting? Daarbij maak je geen zorgen meestal wordt het weggehaald als er een keer een mod langskomt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:39 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik lok users uit om een reactie te plaatsen waarin ze, open en bloot verkondigen, dat ze Trump het liefst zsm dood willen zien?
Nergens geef ik aan dat deze posts weggehaald moet worden. Wat is precies je punt?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je was toch voor absolute vrijheid van meningsuiting? Daarbij maak je geen zorgen meestal wordt het weggehaald als er een keer een mod langskomt.
Jij neemt het zogenaamd erg serieus.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:39 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik lok users uit om een reactie te plaatsen waarin ze, open en bloot verkondigen, dat ze Trump het liefst, zsm, vermoord zien worden? Of door een ongeluk dood zien gaan?
Ben je wel goed in je bovenkamer?
Praat je altijd voor andere users?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij neemt het zogenaamd erg serieus.
Als je vind dat ze doorzichtig handelen en dat de opmerkingen omtrent het vermoorden van Trump niet zo serieus zijn, dan vertel je dat lekker tegen Lord en XOR.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alleen als ze erg doorzichtig handelen.
Ik zeg toch dat ik niet hoop dat hij vermoord wordt. Laat hem maar sterven op de plee zoals Tywin in game of thrones.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als je vind dat ze doorzichtig handelen en dat de opmerkingen omtrent het vermoorden van Trump niet zo serieus zijn, dan vertel je dat lekker tegen Lord en XOR.
Jij handelt doorzichtig..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als je vind dat ze doorzichtig handelen en dat de opmerkingen omtrent het vermoorden van Trump niet zo serieus zijn, dan vertel je dat lekker tegen Lord en XOR.
Vent, ik kan er echt geen chocola meer van maken. Het blijft constant zoeken in die kronkel naar enig lichtpuntje, maar ik ben er wel klaar mee om telkens te moeten zoeken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij handelt doorzichtig..
Zij spelen daar enkel op in
Heb je een punt, je gaf enkel aan dat je hoopt op een ongeluk dat hij sterft. Blijft mijn punt die ik maakte naar Kronkeltje staan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet hoop dat hij vermoord wordt. Laat hem maar sterven op de plee zoals Tywin in game of thrones.
Voor die kronkel zou je een psycholoog kunnen raadplegen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vent, ik kan er echt geen chocola meer van maken. Het blijft constant zoeken in die kronkel naar enig lichtpuntje, maar ik ben er wel klaar mee om telkens te moeten zoeken.
[..]
Heb je een punt, je gaf enkel aan dat je hoopt op een ongeluk dat hij sterft. Blijft mijn punt die ik maakte naar Kronkeltje staan.
Hij maakt zich zorgen om het welzijn van de aanwezigen. Echt waar!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:42 schreef OMG het volgende:
Inauguration verhuist naar capitol rotunda omdat het koud is.
https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
Kan hij in ieder geval niet weer over crowd sizes janken.
Oh, hier in IN ook, en er zijn geloof ik nog een paar plaatsen waar de vlag tijdelijk voor de inauguratie weer omhoog gaat. En erna weer halfstok tot die 30 dagen over zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 04:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij maakt zich zorgen om het welzijn van de aanwezigen. Echt waar!
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfy72bqkb22y
[ afbeelding ]
Never mind de MAGA-fans die hij in de kou laat staan.
[ afbeelding ]
Verder wordt de vlag - die 30 dagen halfstok hoort te hangen nav het overlijden van Jimmy Carter - toch volledig gehesen uit respect voor de aankomende president. Never mind het respect voor de overleden president die zich zijn hele leven heeft ingezet voor minder gefortuneerden ...
Hij kan nu iig het weer de schuld geven van een lagere opkomst dan Obama.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 04:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Oh, hier in IN ook, en er zijn geloof ik nog een paar plaatsen waar de vlag tijdelijk voor de inauguratie weer omhoog gaat. En erna weer halfstok tot die 30 dagen over zijn.
Dat er maar meer mensen de TV aanzetten op een andere zender om met z'n kijkcijfers te rommelen.
Dit soort acties zijn eigenlijk enorm inefficiënt en ineffectief. Vaak gaan er tientallen miljoenen belastinggeld tegenaan om enkele tientallen illegaal in de VS verblijvenden uit te zetten. Het is ook meer voor de beeldvorming dan voor het resultaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 05:26 schreef OMG het volgende:
Ja, dat gaat de prijs van eieren best helpen, denk ik.
Trump Officials Plan Immigration Raids in Chicago Next Week https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
De enige aanwezigen nu zijn de rich en wealthy, terwijl de gewone man letterlijk in de kou staat. Ironisch doch gepast, mijns inziens.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:42 schreef OMG het volgende:
Inauguration verhuist naar capitol rotunda omdat het koud is.
https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
Kan hij in ieder geval niet weer over crowd sizes janken.
President van en voor de miljardairs.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De enige aanwezigen nu zijn de rich en wealthy, terwijl de gewone man letterlijk in de kou staat. Ironisch doch gepast, mijns inziens.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:37 schreef Alexandrian het volgende:
[ x ]
Opmerkelijk bericht over Vivek. Hij was de laatste weken verdwenen uit de publiciteit na zijn notoire tweets over H1B-visa's waarin hij Amerikanen afschilderde als lui en denigrerend sprak over een aantal dingen die voor veel Amerikanen fundamenteel zijn aan hun land en hun identiteit.
Daarnaast komt steeds meer naar buiten over de manier waarop hij zijn vermogen heeft verdient. Met een scam waarbij hij zijn moeder die dokter is inzette om investeerders te misleiden over een medicijn tegen Alzheimer.
Maakt Vivek enige kans denken jullie? Fans hier? Wie is zijn doelgroep?
[poll=8334]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |