Als Amsterdammer trek ik Guus best goedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:55 schreef Karzai het volgende:
die guus mogen ze van mij ook eens goed in zijn bek schijten
Heb je dat van hemzelf?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Amsterdammer trek ik Guus best goed
Bekijk deze YouTube-video
Mannekoor Karrespoor of Pater Moeskroen misshcien.quote:
Ajax kon het niet betalen dus doet PSV het maarquote:
Dit moet je niet willen en al helemaal niet tegen fucking AZ.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ajax kon het niet betalen dus doet PSV het maar
Mannekoor Karrespoor is pure kultquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mannekoor Karrespoor of Pater Moeskroen misshcien.
Beste wat Guus Meeuwis ooit gedaan heeft is Toen ik je zag schrijven voor Antonie Kamerlinghquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Amsterdammer trek ik Guus best goed
Bekijk deze YouTube-video
Antonie die in de kamer hing? Of hing Peter in de kelder?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beste wat Guus Meeuwis ooit gedaan heeft is Toen ik je zag schrijven voor Antonie Kamerlingh
Ik heb Antonie best vaak gesproken, vreemd maar aardig figuur, maar had idee dat die wel aardig de weg kwijt was.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beste wat Guus Meeuwis ooit gedaan heeft is Toen ik je zag schrijven voor Antonie Kamerlingh
Die kleine blonde dood, inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Antonie die in de kamer hing? Of hing Peter in de kelder?
ik vind liedjes van Guus Meeuwis ook niet zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen ik je zag is een waanzinnig goed nummer. Wisten jullie dat Guus Meeuwis met zijn broer is getrouwdquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
ik vind liedjes van Guus Meeuwis ook niet zo
Ik wist niet eens dat Antonie een broer had.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen ik je zag is een waanzinnig goed nummer. Wisten jullie dat Guus Meeuwis met zijn broer is getrouwd
Of een rode kaart.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:07 schreef Zorro het volgende:
Is het nou nog steeds 0-0?
Tijd voor een makkelijke strafschop voor PSV
dat liedje is wel ok ja, en natuurljik kedeng kedengquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen ik je zag is een waanzinnig goed nummer. Wisten jullie dat Guus Meeuwis met zijn broer is getrouwd
Mag dat in Nederland?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat een strafschop waarbij de keeper van AZ z'n handen op de rug worden gebonden?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:07 schreef Zorro het volgende:
Is het nou nog steeds 0-0?
Tijd voor een makkelijke strafschop voor PSV
Geen idee hoe ging dat in Amsterdam daarstraks?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat een strafschop waarbij de keeper van AZ z'n handen op de rug worden gebonden?
Zouden dan zijn lieve vriendjes met heem meegaan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef Zorro het volgende:
Er zijn mensen die willen Bijlow bij PSV.
Ik hoop daar nooit achter te komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zouden dan zijn lieve vriendjes met heem meegaan?
Best onhandig zo’n keeper voor een half seizoenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef Zorro het volgende:
Je bent een optimistisch mens zie ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Best onhandig zo’n keeper voor een half seizoen
Feyenoord fans zekerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef Zorro het volgende:
Az vertrouwen geven voor de bekerwedstrijd deze week.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Karma is de straf voor Parrott met zijn idiote kapsel.
Wannabe gangster.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even kijken wat de sfeer is in het PSV topic.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:19 schreef VEM2012 het volgende:
PSV oogt een beetje verlamd na die eerste kans van AZ…
Beter dan Vardy en Solankequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Haar zit keurig in model.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dramaqueens maakt het wat uit, andere mensen begrijpen dat je zulke keuzes prima zelf kan maken. Als hij er lelijk uit wil zien, moet ie dat vooral doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helemaal mee eens, het is erg prettig zelfs als je stug haar hebt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
Laat die jongen lekker z'n cornrows dragen
Alleen Feyenoorders verstoppen zich angstig in hun eigen topicquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Even kijken wat de sfeer is in het PSV topic.
Dood topic genot sinds 16:33.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het is erg prettig zelfs als je stug haar hebt.
Zijn wat?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
@Poepz0r heeft liever een kipcorn allen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
Zit @R-woud93 al aan de amstel?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:poepz0r heeft liever een kipcorn allen.
Oh een maiseter.quote:
Cornetto na?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:poepz0r heeft liever een kipcorn allen.
Liever een Corbruto, dan heb je meer.quote:
Moeten ze maar scorenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:28 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we het weer over het uitstekende spel van AZ hebben in plaats over een kapsel.
Eerlijk is eerlijk, Lang is een goede kapper. En draaier.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:28 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we het weer over het uitstekende spel van AZ hebben in plaats over een kapsel.
Bij ESPN maken ze overal een drama van.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Gebeurt nauwelijks wat, met je geel.
Zit nu aan de whiskey.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit @:R-woud93 al aan de amstel?
De wedstrijd is saaibari.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:30 schreef Zorro het volgende:
Heeft Saibari ook iets verkeerds gedaan voor deze karma?
Goed idee, ik ga voor groen, goed voor het klimaat.quote:
En je een weg banen door aldi mensenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het leven is een feest maar je moet wel zelf naar Aldi.
Dat verkoopt de Aldi helemaal niet.quote:
https://www.google.com/search?q=whiskey+van+de+aldiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat verkoopt de Aldi helemaal niet.
Ik woon in Nederland.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.google.com/search?q=whiskey+van+de+aldi
Zeg jij nou dat je niet weet of er lucht of zand in de bal zit?quote:
Gaan ze van 0 naar 1 kijkerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef raptorix het volgende:
Ik schakel even terug naar korfballeague.
Ja, een supermarkt mag in Nederland geen sterke drank verkopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://whiskymonkeys.com(...)business-awards-2024
Vuile homofiel!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:39 schreef Vis1980 het volgende:
Of je post gewoon een foto met het bewijs, rechtstreeks uit de Aldi zelf.
Graag gedaan!
Bacardi rum&cola te koop bij AHquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, een supermarkt mag in Nederland geen sterke drank verkopen.
Waarom zie ik een youtube link voor een foto?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:39 schreef Vis1980 het volgende:
Of je post gewoon een foto met het bewijs, rechtstreeks uit de Aldi zelf.
Graag gedaan!
En dat terwijl ik een schone hetero ben.quote:
Trip back to the beginning of internet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zie ik een youtube link voor een foto?
Zal je wel even bekeren met mijn grote pener.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik een schone hetero ben.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zie ik een youtube link voor een foto?
Dat zit onder de 15%, is geen sterke drank.quote:
Over een paar weken valt er in Nederland genoeg te bekeren.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zal je wel even bekeren met mijn grote pener.
Allemaal net doen alsof je niet geklikt hebt.quote:
Wel als een slijterijvergunning hebben zoals de Jumbo hier.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, een supermarkt mag in Nederland geen sterke drank verkopen.
Klopt, maar die heeft de Aldi niet, tenminste die Aldi ben ik hier nog niet tegen gekomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wel als een slijterijvergunning hebben zoals de Jumbo hier.
Ik heb eens op een feestje zo'n whiskey gedronken van de Aldi, denk dat ze het uit Duitsland hadden gehaald. Verbaasde me toen dat het te drinken was, niet slecht.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zit onder de 15%, is geen sterke drank.
In Nederland niet neequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, maar die heeft de Aldi niet, tenminste die Aldi ben ik hier nog niet tegen gekomen.
Schijt het PSV topic maar onder.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
UTRECHT KAMPIOEN
![]()
![]()
UTRECHT KAMPIOEN
![]()
![]()
UTRECHT KAMPIOEN
Ik zal eens opletten als in eind deze maand weer in Duitsland ben, misschien neem ik wel een flesje mee.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb eens op een feestje zo'n whiskey gedronken van de Aldi, denk dat ze het uit Duitsland hadden gehaald. Verbaasde me toen dat het te drinken was, niet slecht.
Beetje spanning in de competitie mag welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom juich je voor de concurrent
Graag review danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zal eens opletten als in eind deze maand weer in Duitsland ben, misschien neem ik wel een flesje mee.
https://whiskymonkeys.com(...)e-beste-van-dit-jaarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb eens op een feestje zo'n whiskey gedronken van de Aldi, denk dat ze het uit Duitsland hadden gehaald. Verbaasde me toen dat het te drinken was, niet slecht.
F-jes ingooien mag al helemaal niet.quote:
Nobel van jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje spanning in de competitie mag wel
Al besproken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef Adames het volgende:
[..]
https://whiskymonkeys.com(...)e-beste-van-dit-jaar
Dat was wat, Gerets was in zijn eentje een heel peloton ME.quote:
Dat Youp dat in zijn eentje probeert tegen te houden, priceless.quote:
Stond in de kerstspecial nog een indrukwekkend stuk over de MENS Gerets. Gaat niet zo goed met hem helaas.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was wat, Gerets was in zijn eentje een heel peloton ME.
Heeft ie Ruud nog in kunnen schrijven?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond in de kerstspecial nog een indrukwekkend stuk over de MENS Gerets. Gaat niet zo goed met hem helaas.
Zegt over Ajax ook elke week letterlijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben ontzettend Marciano Vink-moe.
Ja treurig, hersenbloeding paar jaar terug dacht ik, mooie vent wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond in de kerstspecial nog een indrukwekkend stuk over de MENS Gerets. Gaat niet zo goed met hem helaas.
De laatste nederlaag in eigen huis was op 12-11-22 , tegen AZquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:53 schreef ...TomTom het volgende:
Nou "de hel van Eindhoven" is een relatief begrip.
Maar goed, dit winnen jullie uiteindelijk ook gewoon.
Heb je nog mazzel dat hij vandaag geen cornrows heeftquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben ontzettend Marciano Vink-moe.
Altijd aan het mekkeren en zeuren als een wedstrijd niet alleen maar leuk en gezellig is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zegt over Ajax ook elke week letterlijk hetzelfde.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste nederlaag in eigen huis was op 12-11-22 , tegen AZ
Gaat vandaag weer gebeuren helaas
In de competitie bedoel je.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste nederlaag in eigen huis was op 12-11-22 , tegen AZ
Gaat vandaag weer gebeuren helaas
Hij gaat alle moslims daar bekerenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas zijn we Alex Pastoor kwijt aan Indonesië.
Altaar heet datquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:00 schreef Paul het volgende:
werkt zon afzuigkap aan de onderkant nou echt hee
PSV thuis, Fortuna uit, Utrecht thuis en AZ uit zijn de komende potjes. (lol)quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bald fraud Johnny Jansen mag ook maar blijven aanmodderen in Zwolle.
Kan ook gegijzeld worden.quote:
Ik las dat hij zijn veruit beste speler in de selectie wisselde en dat op een fluitconcert werd getrakteerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV thuis, Fortuna uit, Utrecht thuis en AZ uit zijn de komende potjes. (lol)
Misschien mooi als dat een soort Nederland II word, overigens heeft Nederlands Indië ooit aan het WK meegedaan, bonus Trivia vraag is dus dat het Wilhelmus 1 keer vaker gespeelt is dan het aantal Interlands van Oranje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas zijn we Alex Pastoor kwijt aan Indonesië.
Is ook gewoon een kuttrainer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik las dat hij zijn veruit beste speler in de selectie wisselde en dat op een fluitconcert werd getrakteerd.
Met Rob Barel?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook gewoon een kuttrainer.
Overigens wil ik mijn onvrede even uiten over het uitblijven van De Eerste de Beste.
Sjon hep een probleem.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV thuis, Fortuna uit, Utrecht thuis en AZ uit zijn de komende potjes. (lol)
Dat vond ik ook erg leuk toen ik 10 jaar oud was.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
De stroboscoop is weer terug van weggeweest.
Is dat zo?quote:
AZ doet aan het oogsten van organen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ibrahim Sadiq heeft last van een buikspierblessure, al sinds fucking oktober.
Wat er precies aan de hand is? Martens: ,,Het probleem zit hem in de aanhechting van de buikspieren. Het is typisch zo’n plek dat zodra je in beweging komt, je het ook gelijk begint te voelen. Iedereen die het gehad heeft, ik ook trouwens, weet dat het best wel vervelend is. Bij mij ging het gelukkig snel over, maar het kan dus ook lang duren. Mexx Meerdink heeft het het afgelopen seizoen bij Vitesse gehad, inclusief de hele voorbereiding van dit seizoen.”
Schokkende beelden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Leuk voor de fans die epilepsie hebben.
Inclusief zijn is passe nu Trump het Witte Huis in gaatquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Leuk voor de fans die epilepsie hebben.
Erg mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV is het helemaal kwijt.
Nu Tillman nog.quote:
Die is nu van de gemeente, die bal.quote:
Veel kritiek op, ik vind het wel een prima keeper, denk mooie investering voor de toekomst.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Die keepert van AZ lijkt wat onzeker.
Eindelijk geven ze iets terug.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die is nu van de gemeente, die bal.
Ja, pas 20 jaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel kritiek op, ik vind het wel een prima keeper, denk mooie investering voor de toekomst.
Duurt niet Lang dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:13 schreef Vis1980 het volgende:
Als Lang zo blijft spelen, komt er vanzelf veel kritiek op zijn prioriteiten.
Lang is een van de meest betrokken aanvallers in de Eredivisie. Iemand die altijd dreigend is, moet je nooit wisselen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:27 schreef Zorro het volgende:
Perisic eruit.. Die deed nog wat. Maar Lang mag blijven.
Water en wat nootjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En jij zit met cola en chips voor de televisie.
En Bakayoko brengen is natuurlijk handiger voor Perisic.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lang is een van de meest betrokken aanvallers in de Eredivisie. Iemand die altijd dreigend is, moet je nooit wisselen.
Perisic kan ook op linksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Bakayoko brengen is natuurlijk handiger voor Perisic.
Daar heb je een punt.quote:
Verbaasde mij ook, lijkt me niet echt gezond om dat spul als snuif te gebruiken.quote:
Dan kunnen ze hem niet vastpakken, dat glijdt dan.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De AZ-bandwagon piept en kraakt.
quote:
Dat is Heugel, gebruikten ze in 17e eeuw op schepen om de knoet er makkelijker in te laten gaan.quote:
Voor mijn hart is dit ook ongunstig. Als PSV per ongeluk de komende weken nog eens punten verspeelt, krijg ik nog meer spanning.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is dit ongunstig (in de strijd om de derde plaats)
Ook zelfverminking?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gaat helemaal op de Pep tour met mentale breakdown en alles.
Laatste keer dat ik wat vraag.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is Heugel, gebruikten ze in 17e eeuw op schepen om de knoet er makkelijker in te laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |