Dat vond ik ook erg leuk toen ik 10 jaar oud was.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
De stroboscoop is weer terug van weggeweest.
Is dat zo?quote:
AZ doet aan het oogsten van organen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ibrahim Sadiq heeft last van een buikspierblessure, al sinds fucking oktober.
Wat er precies aan de hand is? Martens: ,,Het probleem zit hem in de aanhechting van de buikspieren. Het is typisch zo’n plek dat zodra je in beweging komt, je het ook gelijk begint te voelen. Iedereen die het gehad heeft, ik ook trouwens, weet dat het best wel vervelend is. Bij mij ging het gelukkig snel over, maar het kan dus ook lang duren. Mexx Meerdink heeft het het afgelopen seizoen bij Vitesse gehad, inclusief de hele voorbereiding van dit seizoen.”
Schokkende beelden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Leuk voor de fans die epilepsie hebben.
Inclusief zijn is passe nu Trump het Witte Huis in gaatquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Leuk voor de fans die epilepsie hebben.
Erg mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV is het helemaal kwijt.
Nu Tillman nog.quote:
Die is nu van de gemeente, die bal.quote:
Veel kritiek op, ik vind het wel een prima keeper, denk mooie investering voor de toekomst.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Die keepert van AZ lijkt wat onzeker.
Eindelijk geven ze iets terug.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die is nu van de gemeente, die bal.
Ja, pas 20 jaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel kritiek op, ik vind het wel een prima keeper, denk mooie investering voor de toekomst.
Duurt niet Lang dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:13 schreef Vis1980 het volgende:
Als Lang zo blijft spelen, komt er vanzelf veel kritiek op zijn prioriteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |