Al besproken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef Adames het volgende:
[..]
https://whiskymonkeys.com(...)e-beste-van-dit-jaar
Dat was wat, Gerets was in zijn eentje een heel peloton ME.quote:
Dat Youp dat in zijn eentje probeert tegen te houden, priceless.quote:
Stond in de kerstspecial nog een indrukwekkend stuk over de MENS Gerets. Gaat niet zo goed met hem helaas.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was wat, Gerets was in zijn eentje een heel peloton ME.
Heeft ie Ruud nog in kunnen schrijven?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond in de kerstspecial nog een indrukwekkend stuk over de MENS Gerets. Gaat niet zo goed met hem helaas.
Zegt over Ajax ook elke week letterlijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben ontzettend Marciano Vink-moe.
Ja treurig, hersenbloeding paar jaar terug dacht ik, mooie vent wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond in de kerstspecial nog een indrukwekkend stuk over de MENS Gerets. Gaat niet zo goed met hem helaas.
De laatste nederlaag in eigen huis was op 12-11-22 , tegen AZquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:53 schreef ...TomTom het volgende:
Nou "de hel van Eindhoven" is een relatief begrip.
Maar goed, dit winnen jullie uiteindelijk ook gewoon.
Heb je nog mazzel dat hij vandaag geen cornrows heeftquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben ontzettend Marciano Vink-moe.
Altijd aan het mekkeren en zeuren als een wedstrijd niet alleen maar leuk en gezellig is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zegt over Ajax ook elke week letterlijk hetzelfde.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste nederlaag in eigen huis was op 12-11-22 , tegen AZ
Gaat vandaag weer gebeuren helaas
In de competitie bedoel je.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste nederlaag in eigen huis was op 12-11-22 , tegen AZ
Gaat vandaag weer gebeuren helaas
Hij gaat alle moslims daar bekerenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas zijn we Alex Pastoor kwijt aan Indonesië.
Altaar heet datquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:00 schreef Paul het volgende:
werkt zon afzuigkap aan de onderkant nou echt hee
PSV thuis, Fortuna uit, Utrecht thuis en AZ uit zijn de komende potjes. (lol)quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bald fraud Johnny Jansen mag ook maar blijven aanmodderen in Zwolle.
Kan ook gegijzeld worden.quote:
Ik las dat hij zijn veruit beste speler in de selectie wisselde en dat op een fluitconcert werd getrakteerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV thuis, Fortuna uit, Utrecht thuis en AZ uit zijn de komende potjes. (lol)
Misschien mooi als dat een soort Nederland II word, overigens heeft Nederlands Indië ooit aan het WK meegedaan, bonus Trivia vraag is dus dat het Wilhelmus 1 keer vaker gespeelt is dan het aantal Interlands van Oranje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas zijn we Alex Pastoor kwijt aan Indonesië.
Is ook gewoon een kuttrainer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik las dat hij zijn veruit beste speler in de selectie wisselde en dat op een fluitconcert werd getrakteerd.
Met Rob Barel?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook gewoon een kuttrainer.
Overigens wil ik mijn onvrede even uiten over het uitblijven van De Eerste de Beste.
Sjon hep een probleem.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV thuis, Fortuna uit, Utrecht thuis en AZ uit zijn de komende potjes. (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |