Allemaal net doen alsof je niet geklikt hebt.quote:
Wel als een slijterijvergunning hebben zoals de Jumbo hier.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, een supermarkt mag in Nederland geen sterke drank verkopen.
Klopt, maar die heeft de Aldi niet, tenminste die Aldi ben ik hier nog niet tegen gekomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wel als een slijterijvergunning hebben zoals de Jumbo hier.
Ik heb eens op een feestje zo'n whiskey gedronken van de Aldi, denk dat ze het uit Duitsland hadden gehaald. Verbaasde me toen dat het te drinken was, niet slecht.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zit onder de 15%, is geen sterke drank.
In Nederland niet neequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, maar die heeft de Aldi niet, tenminste die Aldi ben ik hier nog niet tegen gekomen.
Schijt het PSV topic maar onder.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
UTRECHT KAMPIOEN
![]()
![]()
UTRECHT KAMPIOEN
![]()
![]()
UTRECHT KAMPIOEN
Ik zal eens opletten als in eind deze maand weer in Duitsland ben, misschien neem ik wel een flesje mee.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb eens op een feestje zo'n whiskey gedronken van de Aldi, denk dat ze het uit Duitsland hadden gehaald. Verbaasde me toen dat het te drinken was, niet slecht.
Beetje spanning in de competitie mag welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom juich je voor de concurrent
Graag review danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zal eens opletten als in eind deze maand weer in Duitsland ben, misschien neem ik wel een flesje mee.
https://whiskymonkeys.com(...)e-beste-van-dit-jaarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb eens op een feestje zo'n whiskey gedronken van de Aldi, denk dat ze het uit Duitsland hadden gehaald. Verbaasde me toen dat het te drinken was, niet slecht.
F-jes ingooien mag al helemaal niet.quote:
Nobel van jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje spanning in de competitie mag wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |