Als Amsterdammer trek ik Guus best goedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:55 schreef Karzai het volgende:
die guus mogen ze van mij ook eens goed in zijn bek schijten
Heb je dat van hemzelf?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Amsterdammer trek ik Guus best goed
Bekijk deze YouTube-video
Mannekoor Karrespoor of Pater Moeskroen misshcien.quote:
Ajax kon het niet betalen dus doet PSV het maarquote:
Dit moet je niet willen en al helemaal niet tegen fucking AZ.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ajax kon het niet betalen dus doet PSV het maar
Mannekoor Karrespoor is pure kultquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mannekoor Karrespoor of Pater Moeskroen misshcien.
Beste wat Guus Meeuwis ooit gedaan heeft is Toen ik je zag schrijven voor Antonie Kamerlinghquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Amsterdammer trek ik Guus best goed
Bekijk deze YouTube-video
Antonie die in de kamer hing? Of hing Peter in de kelder?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beste wat Guus Meeuwis ooit gedaan heeft is Toen ik je zag schrijven voor Antonie Kamerlingh
Ik heb Antonie best vaak gesproken, vreemd maar aardig figuur, maar had idee dat die wel aardig de weg kwijt was.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beste wat Guus Meeuwis ooit gedaan heeft is Toen ik je zag schrijven voor Antonie Kamerlingh
Die kleine blonde dood, inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Antonie die in de kamer hing? Of hing Peter in de kelder?
ik vind liedjes van Guus Meeuwis ook niet zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen ik je zag is een waanzinnig goed nummer. Wisten jullie dat Guus Meeuwis met zijn broer is getrouwdquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
ik vind liedjes van Guus Meeuwis ook niet zo
Ik wist niet eens dat Antonie een broer had.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen ik je zag is een waanzinnig goed nummer. Wisten jullie dat Guus Meeuwis met zijn broer is getrouwd
Of een rode kaart.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:07 schreef Zorro het volgende:
Is het nou nog steeds 0-0?
Tijd voor een makkelijke strafschop voor PSV
dat liedje is wel ok ja, en natuurljik kedeng kedengquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen ik je zag is een waanzinnig goed nummer. Wisten jullie dat Guus Meeuwis met zijn broer is getrouwd
Mag dat in Nederland?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat een strafschop waarbij de keeper van AZ z'n handen op de rug worden gebonden?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:07 schreef Zorro het volgende:
Is het nou nog steeds 0-0?
Tijd voor een makkelijke strafschop voor PSV
Geen idee hoe ging dat in Amsterdam daarstraks?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat een strafschop waarbij de keeper van AZ z'n handen op de rug worden gebonden?
Zouden dan zijn lieve vriendjes met heem meegaan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef Zorro het volgende:
Er zijn mensen die willen Bijlow bij PSV.
Ik hoop daar nooit achter te komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zouden dan zijn lieve vriendjes met heem meegaan?
Best onhandig zo’n keeper voor een half seizoenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef Zorro het volgende:
Je bent een optimistisch mens zie ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Best onhandig zo’n keeper voor een half seizoen
Feyenoord fans zekerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef Zorro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |